30 Ekim 2017 Pazartesi

Emirates’ten Dünyanın En Büyük Uçan Restoranı! Emirates, her birine aynı özeni gösterdiği First, Business ve Economy Class’ta her yıl 100 milyondan fazla yemek ikram ediyor. Uçtuğu noktalardan ilham alarak oluşturduğu menüler ile servis yapan Emirates, küresel mutfak trendlerini yakından takip ederek, en iyi hizmeti sunmaya devam ediyor.   İnsanları ve şehirleri birbirine bağlayan Emirates Havayolu, 6 kıtada, 144 şehir arasında seyahat eden yılda 55 milyondan fazla kişiye yemek servisi yapıyor. Bu hizmeti için küresel mutfak trendlerini takip eden Emirates, yemek servisine yıllık 1 milyar dolardan daha fazla yatırım yapıyor. Dubai’deki 1,200 şef ve 12,450 tarif ile 24 saat boyunca çalışan Emirates ekibi, günde 590 uçağın yolcusuna, uçacakları noktalara özel olarak otantik lezzetler sunuyor. Havayolu aynı zamanda yemek sektöründeki 25 iş ortağı ile Dubai bağlantılı uçuşlarda da aynı kalitede hizmet vermek için çalışıyor.   Yerel lezzetler Emirates’in yerel lezzetlere olan ilgisi ve odağı, hizmet verdiği her bölgeden yemeklere sahip olduğu anlamına geliyor. Örneğin Japonya’ya olan uçuşlarda, uçakta benzersiz bir yemek deneyimi için otantik Kaiseki mutfağı ve Bento kutuları, Japon yemek ve sofra takımları ve çay setleri ile sunuluyor.   Havayolu son olarak Avustralya’ya, yerel şeflerle yaptığı 14 aylık çalışmanın sonucunda, ülkenin çok kültürlü lezzetlerinden ve mutfak çeşitliliğinden esinlenerek servisine yeni bir menü ekledi. Yeni menü, naneli kuzu sosisi gibi geleneksel yerel lezzetlere sahip… Avustralya’nın çok kültürlülüğünü yansıtan menü aynı zamanda, Emirates’in farklı yerlerden gelen yolcularına, küresel ağını temsil edecek şekilde, Asya ve Orta Doğu lezzetleri de sunuyor.   Emirates, bölgesel ve mevsimsel yemek yeniliklerine uyum sağlayabilmek adına, menüsünü aylık olarak değiştiriyor ve tariflerini sürekli olarak güncelliyor.   Her bir uçuş noktası için olan menü çeşitliliği aynı zamanda uçakta sunulan ekmek sepetlerinde de kendini gösteriyor. Avrupa noktalarında aromalı ve ekşi mayalı ekmekler popülerken, Emirates’in Hindistan’a olan 9 noktasında paratha, poori ve naan ekmeği servis ediliyor. Orta Doğu noktalarında yolcular, bölgede popüler olan ince Markook Arap ekmeğinin ve üzerinde Zahter veya Peynir ile sunulan Manakesh’in tadını çıkarabiliyor.   Küresel ortaklıklar, en iyi yerel ürünler! Emirates, en kaliteli ve taze ürünlerin yer aldığı basit fakat iyi hazırlanmış yemeklere odaklanıyor. Havayolu, dünya çapındaki uzun vadeli ortaklıkları sayesinde uçaklarında en iyi ürünleri sunuyor, yerel tedarikçileri ve zanaatkârları destekliyor. Buna, her yıl Avustralya’daki Yarra Vadisi’nden temin edilen 15,000 kilogram İran feta peyniri de dâhil. Kullanılan zeytinyağı, 15 yıldan daha uzun süredir iş ortaklığı yapılan, İtalya’daki karbon kullanmayan üretici Monte Vibiano’dan temin ediliyor.   Tüm yıldızlı restoranlar gibi Emirates de dünya standartlarındaki şampanyaları ve şarapları ile şarap listesine büyük özen gösteriyor. Her güzergâhtaki şaraplar, menüleri tamamlamak üzere özenle seçiliyor ve sadece Emirates’te bulunan, Dom Pérignon 2005 Rosé şampanya ve 1963 Graham’s Colheita Port gibi özel şaraplara ev sahipliği yapıyor. Uzun dönemli bir satın alma stratejisi sayesinde Emirates, Fransa’nın Burgundy şehrindeki mahzeninde, önümüzdeki 10 yıl boyunca servis edilecek 3,8 milyon şişe şarap barındırıyor.   Ayrıca, Premium sınıflardaki yemekler, Robert Welch tarafından özel olarak Emirates için tasarlanan Royal Doulton sofra takımlarında servis ediliyor.   Kahve ve çay, uçakta en çok tüketilen içecekler. Emirates son 25 yıldır tüm sınıflarında Dilmah çayı servis ediyor. First Class’ta servis edilen ve havayolu için özel olarak hazırlanan Emirates Signature Tea de dâhil olmak üzere her yıl 10’dan fazla çeşidi ile 9,6 milyonun üzerinde çay poşeti kullanılıyor. Espresso ve cappuccino’nun en çok talep edildiği seçkin kabinlerde Illy ve Nespresso kullanılıyor.   Emirates, beslenme uzmanları ve şefler ile genç yolcuları için çocuklara uygun ve tıbbi veya dini gereksinimlere yönelik özel menüler de hazırlıyor.   Havayolu, Aralık ayında Noel menüsü ve Ramazan ayında oruç tutanlar için özel, mevsimsel menüler de geliştiriyor.   Gökyüzündeki lezzetler ile ilgili eğlenceli bilgiler 2016 yılında Emirates yolcularının tüketimi: o 3 milyon yumurta o 70 ton çilek o 58 milyon pişmiş ekmek ruloları o 110,000kg humus o 165 ton somon fileto o 27 ton taze brokoli   Emirates hakkında: Dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden Emirates, bugüne kadar 500’ün üzerinde uluslararası ödül kazandı. Emirates, yolcularını altı kıtada, 84 ülkede 156 destinasyona taşıyor. 263 adet geniş gövdeli Airbus ve Boeing uçakla faaliyet gösteren Emirates’in toplam değeri 104 milyar doların üzerinde 209 uçak siparişi bulunuyor.

Emirates, her birine aynı özeni gösterdiği First, Business ve Economy Class’ta her yıl 100 milyondan fazla yemek ikram ediyor. Uçtuğu noktalardan ilham alarak oluşturduğu menüler ile servis yapan Emirates, küresel mutfak trendlerini yakından takip ederek, en iyi hizmeti sunmaya devam ediyor.

 

İnsanları ve şehirleri birbirine bağlayan Emirates Havayolu, 6 kıtada, 144 şehir arasında seyahat eden yılda 55 milyondan fazla kişiye yemek servisi yapıyor. Bu hizmeti için küresel mutfak trendlerini takip eden Emirates, yemek servisine yıllık 1 milyar dolardan daha fazla yatırım yapıyor. Dubai’deki 1,200 şef ve 12,450 tarif ile 24 saat boyunca çalışan Emirates ekibi, günde 590 uçağın yolcusuna, uçacakları noktalara özel olarak otantik lezzetler sunuyor. Havayolu aynı zamanda yemek sektöründeki 25 iş ortağı ile Dubai bağlantılı uçuşlarda da aynı kalitede hizmet vermek için çalışıyor.

 

Yerel lezzetler

Emirates’in yerel lezzetlere olan ilgisi ve odağı, hizmet verdiği her bölgeden yemeklere sahip olduğu anlamına geliyor. Örneğin Japonya’ya olan uçuşlarda, uçakta benzersiz bir yemek deneyimi için otantik Kaiseki mutfağı ve Bento kutuları, Japon yemek ve sofra takımları ve çay setleri ile sunuluyor.

 

Havayolu son olarak Avustralya’ya, yerel şeflerle yaptığı 14 aylık çalışmanın sonucunda, ülkenin çok kültürlü lezzetlerinden ve mutfak çeşitliliğinden esinlenerek servisine yeni bir menü ekledi. Yeni menü, naneli kuzu sosisi gibi geleneksel yerel lezzetlere sahip… Avustralya’nın çok kültürlülüğünü yansıtan menü aynı zamanda, Emirates’in farklı yerlerden gelen yolcularına, küresel ağını temsil edecek şekilde, Asya ve Orta Doğu lezzetleri de sunuyor.

 

Emirates, bölgesel ve mevsimsel yemek yeniliklerine uyum sağlayabilmek adına, menüsünü aylık olarak değiştiriyor ve tariflerini sürekli olarak güncelliyor.

 

Her bir uçuş noktası için olan menü çeşitliliği aynı zamanda uçakta sunulan ekmek sepetlerinde de kendini gösteriyor. Avrupa noktalarında aromalı ve ekşi mayalı ekmekler popülerken, Emirates’in Hindistan’a olan 9 noktasında paratha, poori ve naan ekmeği servis ediliyor. Orta Doğu noktalarında yolcular, bölgede popüler olan ince Markook Arap ekmeğinin ve üzerinde Zahter veya Peynir ile sunulan Manakesh’in tadını çıkarabiliyor.

 

Küresel ortaklıklar, en iyi yerel ürünler!

Emirates, en kaliteli ve taze ürünlerin yer aldığı basit fakat iyi hazırlanmış yemeklere odaklanıyor. Havayolu, dünya çapındaki uzun vadeli ortaklıkları sayesinde uçaklarında en iyi ürünleri sunuyor, yerel tedarikçileri ve zanaatkârları destekliyor. Buna, her yıl Avustralya’daki Yarra Vadisi’nden temin edilen 15,000 kilogram İran feta peyniri de dâhil. Kullanılan zeytinyağı, 15 yıldan daha uzun süredir iş ortaklığı yapılan, İtalya’daki karbon kullanmayan üretici Monte Vibiano’dan temin ediliyor.

 

Tüm yıldızlı restoranlar gibi Emirates de dünya standartlarındaki şampanyaları ve şarapları ile şarap listesine büyük özen gösteriyor. Her güzergâhtaki şaraplar, menüleri tamamlamak üzere özenle seçiliyor ve sadece Emirates’te bulunan, Dom Pérignon 2005 Rosé şampanya ve 1963 Graham’s Colheita Port gibi özel şaraplara ev sahipliği yapıyor. Uzun dönemli bir satın alma stratejisi sayesinde Emirates, Fransa’nın Burgundy şehrindeki mahzeninde, önümüzdeki 10 yıl boyunca servis edilecek 3,8 milyon şişe şarap barındırıyor.

 

Ayrıca, Premium sınıflardaki yemekler, Robert Welch tarafından özel olarak Emirates için tasarlanan Royal Doulton sofra takımlarında servis ediliyor.

 

Kahve ve çay, uçakta en çok tüketilen içecekler. Emirates son 25 yıldır tüm sınıflarında Dilmah çayı servis ediyor. First Class’ta servis edilen ve havayolu için özel olarak hazırlanan Emirates Signature Tea de dâhil olmak üzere her yıl 10’dan fazla çeşidi ile 9,6 milyonun üzerinde çay poşeti kullanılıyor. Espresso ve cappuccino’nun en çok talep edildiği seçkin kabinlerde Illy ve Nespresso kullanılıyor.

 

Emirates, beslenme uzmanları ve şefler ile genç yolcuları için çocuklara uygun ve tıbbi veya dini gereksinimlere yönelik özel menüler de hazırlıyor.

 

Havayolu, Aralık ayında Noel menüsü ve Ramazan ayında oruç tutanlar için özel, mevsimsel menüler de geliştiriyor.

 

Gökyüzündeki lezzetler ile ilgili eğlenceli bilgiler

2016 yılında Emirates yolcularının tüketimi:

o 3 milyon yumurta

o 70 ton çilek

o 58 milyon pişmiş ekmek ruloları

o 110,000kg humus

o 165 ton somon fileto

o 27 ton taze brokoli

 

Emirates hakkında:

Dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden Emirates, bugüne kadar 500’ün üzerinde uluslararası ödül kazandı. Emirates, yolcularını altı kıtada, 84 ülkede 156 destinasyona taşıyor. 263 adet geniş gövdeli Airbus ve Boeing uçakla faaliyet gösteren Emirates’in toplam değeri 104 milyar doların üzerinde 209 uçak siparişi bulunuyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2xySYrC
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder