26 Mayıs 2020 Salı

Air Astana Kargo Filosunu Kurdu Kazakistan’ın ulusal taşıyıcısı Air Astana, kargo filosu için daha önce yolcu taşıyan 3 adet eski Boeing 767 uçağını kargo uçağına dönüştürme kararı aldı ve bir tanesini de dönüştürdü. Air Astana gerçekten emin adımlarla ilerleyen bir havayolu. Doğru yatırımlarıyla ilerliyor ve dikkat çekiyor. Geçen yıl havayolu, düşük maliyetli yeni bir yan kuruluş olan Fly Arystan’ı başlattı ve Dubai Airshow’da Boeing 737 MAX için sipariş verdi . Taşıyıcının şimdi kargo işine girmesi bekleniyor. Air Astana Cargo, mevcut kriz sırasında başarılı kargo operasyonlarını takiben başlatılacak. İlk uçağın dönüştürülmesi 26 Mayıs günü Almaty’de tamamlandı. İkincisi de Temmuz ayında dönüştürülecek. Üçüncünün zamanlamasına ise henüz karar verilmedi. Birkaç havayolu yük taşımacılığı için yolcu uçaklarını geçici olarak değiştirirken, korona virüsü krizine yanıt olarak Air Astana ise bu 767 değişiminin “kalıcı” olacağını bildirdi. Air Astana’ya ait her üç B767 de Pratt & Whitney PW4000 destekli uçaklar ve  altı veya yedi yaşında. Neden şimdi? Air Astana yatırımlar yapıyor ve şu anda da Airbus’tan yeni A321LR’ler alma sürecinde. Ayrıca FlyArystan olarak bilinen yeni bir düşük maliyetli taşıyıcı başlattı. Bu bir başarıydı. Bununla birlikte, pandemi başladığında sektörün kitlendiği kargo uçakları ile ilgili kararı aldı. Girişimci havayolları hava kargoya odaklandılar ve böylece havada kalmayı başardılar.

Kazakistan’ın ulusal taşıyıcısı Air Astana, kargo filosu için daha önce yolcu taşıyan 3 adet eski Boeing 767 uçağını kargo uçağına dönüştürme kararı aldı ve bir tanesini de dönüştürdü.

Air Astana gerçekten emin adımlarla ilerleyen bir havayolu. Doğru yatırımlarıyla ilerliyor ve dikkat çekiyor.

Geçen yıl havayolu, düşük maliyetli yeni bir yan kuruluş olan Fly Arystan’ı başlattı ve Dubai Airshow’da Boeing 737 MAX için sipariş verdi .

Taşıyıcının şimdi kargo işine girmesi bekleniyor. Air Astana Cargo, mevcut kriz sırasında başarılı kargo operasyonlarını takiben başlatılacak.

İlk uçağın dönüştürülmesi 26 Mayıs günü Almaty’de tamamlandı.

İkincisi de Temmuz ayında dönüştürülecek. Üçüncünün zamanlamasına ise henüz karar verilmedi.

Birkaç havayolu yük taşımacılığı için yolcu uçaklarını geçici olarak değiştirirken, korona virüsü krizine yanıt olarak Air Astana ise bu 767 değişiminin “kalıcı” olacağını bildirdi.

Air Astana’ya ait her üç B767 de Pratt & Whitney PW4000 destekli uçaklar ve  altı veya yedi yaşında.

Neden şimdi?

Air Astana yatırımlar yapıyor ve şu anda da Airbus’tan yeni A321LR’ler alma sürecinde. Ayrıca FlyArystan olarak bilinen yeni bir düşük maliyetli taşıyıcı başlattı. Bu bir başarıydı. Bununla birlikte, pandemi başladığında sektörün kitlendiği kargo uçakları ile ilgili kararı aldı.

Girişimci havayolları hava kargoya odaklandılar ve böylece havada kalmayı başardılar.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/3d9AgeY
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder