24 Mart 2020 Salı

Havayollarının Park Yeri Sıkıntısı Havayollarının Yeni Problemi : Uçaklara park yeri bulmak Havayollarının, yaşanan salgından dolayı uluslararsı kısıtlamalar sebebiyle binlerce uçağı boşa çıkarken, benzeri görülmemiş bir sorun ile karşı karşıya kaldılar. Uçakları park edecek bir yer bulmak Taksi yolları, bakım hangarları ve hatta büyük havalimanlarındaki pistler park sahasına dönüştü. Tahminlere göre yere indirilen uçak sayısı yılın başından bu yana 5.000’in üzerine çıktı ve önümüzdeki haftalarda bu sayı giderek artacak. Büyük küçük havalimanları, hangarlar , askeri meydanlar ve operasyonel alanlar park yeri haline gelecek. Türk Hava Yolları 27 Mart itibariyle dünya üzerinde 4 ülkede 5 noktaya yolcu taşıyacak. Bu demek oluyor ki yolcu uçağı filosunun ciddi bir bölümü yerde kalacak. Onur Air Suudi Aarabistan operasyonlarını durdurdu,  uçaklarını yere indirdi. Türk Hava Yolları’nın ve OnurAir‘in bazı uçakları İstanbul Atatürk Havalimanı‘nda park halinde. 27 Mart 2020 ve sonrası Atatürk Havalimanı’na daha fazla uçağın park etmesi bekleniyor. En kısa sürede havacılık sektörünün toparlanmasını arzu ediyoruz. Çünkü boşta bekleyen, uçmayan her uçak masraf demek. Bu masrafların bir yerlerden tasarruf edilip karşılanması demek. Bunun sonucu sektörde daralma ve issizlik olacaktır. Hep birlikte bu sıkıntıları da aşacağız.  

Havayollarının Yeni Problemi : Uçaklara park yeri bulmak

Havayollarının, yaşanan salgından dolayı uluslararsı kısıtlamalar sebebiyle binlerce uçağı boşa çıkarken, benzeri görülmemiş bir sorun ile karşı karşıya kaldılar.

Uçakları park edecek bir yer bulmak

Taksi yolları, bakım hangarları ve hatta büyük havalimanlarındaki pistler park sahasına dönüştü.

Tahminlere göre yere indirilen uçak sayısı yılın başından bu yana 5.000’in üzerine çıktı ve önümüzdeki haftalarda bu sayı giderek artacak.

Büyük küçük havalimanları, hangarlar , askeri meydanlar ve operasyonel alanlar park yeri haline gelecek.

Türk Hava Yolları 27 Mart itibariyle dünya üzerinde 4 ülkede 5 noktaya yolcu taşıyacak. Bu demek oluyor ki yolcu uçağı filosunun ciddi bir bölümü yerde kalacak.

Onur Air Suudi Aarabistan operasyonlarını durdurdu,  uçaklarını yere indirdi.

Türk Hava Yolları’nın ve OnurAir‘in bazı uçakları İstanbul Atatürk Havalimanı‘nda park halinde.

27 Mart 2020 ve sonrası Atatürk Havalimanı’na daha fazla uçağın park etmesi bekleniyor.

En kısa sürede havacılık sektörünün toparlanmasını arzu ediyoruz. Çünkü boşta bekleyen, uçmayan her uçak masraf demek. Bu masrafların bir yerlerden tasarruf edilip karşılanması demek. Bunun sonucu sektörde daralma ve issizlik olacaktır.

Hep birlikte bu sıkıntıları da aşacağız.

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/3druNRd
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder