Üçüncü havalimanı, Kuzey Marmara otoyolunda yapılan çalışmalarının büyük bir bölümü tamamlandı.
Çatalca Göktürk arası trafiğe açıldı vatana millete hayırlı uğurlu olsun inşallah.
Sene sonuna kadar bizlerde Kuzey Marmara Otoyolu Kesim 2 kullanıma açılmış olacak.
Makyol A.Ş ‘yi tebrik ederiz.
from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2EFzDbu
via IFTTT
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder