24 Ocak 2018 Çarşamba

Dünyanın En İyi Havayolundan “Sınıf Yükseltme” Tüyoları! Emirates’in en son reklam kampanyası, sadece koltuk sınıfı değil havayolu tercihinde bir üst sınıfa geçme mesajını veriyor. Kampanyadaki bir dizi eğlenceli video, koltuk sınıfını yükseltmek isteyen kişilerin yaratıcı girişimlerini konu alıyor. 2017 TripAdvisor Yolcuların Seçimi Ödülleri’ne göre Dünyanın En İyi Havayolu ve En İyi Ekonomi Sınıfına Sahip olan Emirates, ödüllü Economy Class’ında seyahati ön plana çıkaran yeni bir reklam kampanyasına başladı. Emirates’in en son reklamı, adı gösterilmeyen bir havayolu şirketinin check-in bankosunda, koltuk sınıfının yükseltilmesi için yaratıcı yollara başvuran bir dizi karakteri konu alıyor. Her bir video, seyahat edenlere, temel bir tüyo vererek sona eriyor: “Sadece koltuk sınıfınızda değil, havayolu tercihinizde de bir üst sınıfa geçin. Emirates ile uçun.” Mizah katılarak oluşturulan metinler; yolcuların koltuk sınıfının yükseltilmesini istediklerinde neler söyleyebileceklerini ya da neler yapabileceklerini anlatıyor. Ayrıca, tipik bir havayolu tanıtımı olmaktan uzaklaşan reklam, gerçek bir uçak içi ürünü göstermiyor. Videonun sonuna kadar, havayolu firmasının markası bile açığa vurulmuyor. Emirates’in Kurumsal İletişim, Pazarlama ve Marka Bölümü Kıdemli Başkan Yardımcısı Boutros Boutros konu ile ilgili yaptığı açıklamada: “Emirates’in Economy Class’ı, doğru ve tam hizmet veren bir ürün olarak itibar kazandı. Her koltukta bulunan, dünya çapındaki uçak içi eğlence sistemi, gurme yemekleri, cömert bagaj hakları ve verdiğimiz harika hizmetlerle, parasal olarak kusursuz bir değer sunuyoruz. Başka şirketlerin, kabinlerinde sundukları imkanları kaldırdığı ve oturma alanlarını daralttığı günümüz ortamında, seyahat edenlerin; bazı insanların, koltuk sınıfının yükseltilmesi için, çaresizce verdikleri uğraşla bir bağ kurabileceğine inanıyoruz. Verdiğimiz mesaj basit, Emirates ile uçabilme imkânınız varken, neden koltuk sınıfını yükseltmeye çalışasınız ki?” dedi. Bir düzineden fazla skeç ile desteklenen 30 saniyelik kampanya, Y&R London tarafından geliştirildi ve (Michael Woodward ve Maximilian Baron olarak da bilinen) ‘Jones’ tarafından yönetildi. 2018 yılında, Emirates’in, dünyanın her yerindeki başlıca pazarlarında gösterilecek olan reklam filmi sonraki haftalarda, Emirates’in kendi sosyal medya kanallarından da yayınlanacak. Emirates hakkında: Dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden Emirates, bugüne kadar 500’ün üzerinde uluslararası ödül kazandı. Emirates, yolcularını altı kıtada, 84 ülkede 150 noktaya taşıyor. Emirates’in İstanbul Atatürk Havalimanı’ndan haftada 11 uçuşu bulunuyor. Emirates’in İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı uçuşları ise haftada 5 kez olmak üzere Haziran 2018’de başlıyor. Emirates’in yeni kampanya filmini aşağıda izleyebilirsiniz.     Emirates’in en son reklam kampanyasının videolarını da aşağıda izleyebilirsiniz.    

  • Emirates’in en son reklam kampanyası, sadece koltuk sınıfı değil havayolu tercihinde bir üst sınıfa geçme mesajını veriyor.
  • Kampanyadaki bir dizi eğlenceli video, koltuk sınıfını yükseltmek isteyen kişilerin yaratıcı girişimlerini konu alıyor.

2017 TripAdvisor Yolcuların Seçimi Ödülleri’ne göre Dünyanın En İyi Havayolu ve En İyi Ekonomi Sınıfına Sahip olan Emirates, ödüllü Economy Class’ında seyahati ön plana çıkaran yeni bir reklam kampanyasına başladı.

Emirates’in en son reklamı, adı gösterilmeyen bir havayolu şirketinin check-in bankosunda, koltuk sınıfının yükseltilmesi için yaratıcı yollara başvuran bir dizi karakteri konu alıyor. Her bir video, seyahat edenlere, temel bir tüyo vererek sona eriyor: “Sadece koltuk sınıfınızda değil, havayolu tercihinizde de bir üst sınıfa geçin. Emirates ile uçun.”

Mizah katılarak oluşturulan metinler; yolcuların koltuk sınıfının yükseltilmesini istediklerinde neler söyleyebileceklerini ya da neler yapabileceklerini anlatıyor. Ayrıca, tipik bir havayolu tanıtımı olmaktan uzaklaşan reklam, gerçek bir uçak içi ürünü göstermiyor. Videonun sonuna kadar, havayolu firmasının markası bile açığa vurulmuyor.

Emirates’in Kurumsal İletişim, Pazarlama ve Marka Bölümü Kıdemli Başkan Yardımcısı Boutros Boutros konu ile ilgili yaptığı açıklamada: “Emirates’in Economy Class’ı, doğru ve tam hizmet veren bir ürün olarak itibar kazandı. Her koltukta bulunan, dünya çapındaki uçak içi eğlence sistemi, gurme yemekleri, cömert bagaj hakları ve verdiğimiz harika hizmetlerle, parasal olarak kusursuz bir değer sunuyoruz. Başka şirketlerin, kabinlerinde sundukları imkanları kaldırdığı ve oturma alanlarını daralttığı günümüz ortamında, seyahat edenlerin; bazı insanların, koltuk sınıfının yükseltilmesi için, çaresizce verdikleri uğraşla bir bağ kurabileceğine inanıyoruz. Verdiğimiz mesaj basit, Emirates ile uçabilme imkânınız varken, neden koltuk sınıfını yükseltmeye çalışasınız ki?” dedi.

Bir düzineden fazla skeç ile desteklenen 30 saniyelik kampanya, Y&R London tarafından geliştirildi ve (Michael Woodward ve Maximilian Baron olarak da bilinen) ‘Jones’ tarafından yönetildi. 2018 yılında, Emirates’in, dünyanın her yerindeki başlıca pazarlarında gösterilecek olan reklam filmi sonraki haftalarda, Emirates’in kendi sosyal medya kanallarından da yayınlanacak.

Emirates hakkında:

Dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden Emirates, bugüne kadar 500’ün üzerinde uluslararası ödül kazandı. Emirates, yolcularını altı kıtada, 84 ülkede 150 noktaya taşıyor. Emirates’in İstanbul Atatürk Havalimanı’ndan haftada 11 uçuşu bulunuyor. Emirates’in İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı uçuşları ise haftada 5 kez olmak üzere Haziran 2018’de başlıyor.

Emirates’in yeni kampanya filmini aşağıda izleyebilirsiniz.

 

 

Emirates’in en son reklam kampanyasının videolarını da aşağıda izleyebilirsiniz.

 

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2E18EYB
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönderme