27 Ocak 2018 Cumartesi

8`İNCİ BUHARA MEDYA ÖDÜLLERİ SAHİPLERİNİ BULDU FUNDA OCAK `YILIN KADIN YÖNETİCİSİ` ÖDÜLÜNE LAYIK GÖRÜLDÜ 8’nci Buhara Medya Ödülleri sahiplerini buldu. Yönetim Kurulu Başkanı ve DHMİ Genel Müdürü Funda OCAK’a “YILIN KADIN BÜROKRATI” ödülü verildi.   Ödülünü Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Jülide SARIEROĞLU’nun elinden alan Genel Müdür Ocak yaptığı teşekkür konuşmasında “Bizi böyle güzel bir ödüle layık gören Buhara dergisine çok teşekkür ediyorum. Bu ödülü büyük başarılara birlikte imza attığımız kıymetli mesai arkadaşlarım adına alıyorum ve onlara yürekten teşekkür ediyorum” dedi.   Ödül töreni sonrasında Genel Müdürü tebrik eden TBMM Başkanı İsmail KAHRAMAN“Tebrik ediyorum, maşallah grafikleri sürekli yükseltiyorsunuz” ifadelerini kullandı. Kaynak:DHMİ

FUNDA OCAK `YILIN KADIN YÖNETİCİSİ` ÖDÜLÜNE LAYIK GÖRÜLDÜ

8’nci Buhara Medya Ödülleri sahiplerini buldu. Yönetim Kurulu Başkanı ve DHMİ Genel Müdürü Funda OCAK’a “YILIN KADIN BÜROKRATI ödülü verildi.

 

Ödülünü Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Jülide SARIEROĞLU’nun elinden alan Genel Müdür Ocak yaptığı teşekkür konuşmasında Bizi böyle güzel bir ödüle layık gören Buhara dergisine çok teşekkür ediyorum. Bu ödülü büyük başarılara birlikte imza attığımız kıymetli mesai arkadaşlarım adına alıyorum ve onlara yürekten teşekkür ediyorum” dedi.

 

Ödül töreni sonrasında Genel Müdürü tebrik eden TBMM Başkanı İsmail KAHRAMANTebrik ediyorum, maşallah grafikleri sürekli yükseltiyorsunuz” ifadelerini kullandı.

Kaynak:DHMİ



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2rHa4oJ
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder