25 Ağustos 2017 Cuma

Uçuş izni işlemlerinde gönderilen sigorta belgeleri ile ilgili genelge yayımlandı Uçuş İzni İşlemlerinde Gönderilen Sigorta Belgeleri ile ilgili genelge yayımlanmıştır. Uçuş izni işlemlerinin tesis edilmesinde havayolu ve üçüncü şahıs mali sorumluluk sigortalarının Genel Müdürlüğümüze gönderilmesi sürecinde uyulması gereken esaslara ilişkin SHGM tarafından genelge yayımlanmıştır. Asgari sigorta teminat tutarlarının güncellemesini, sigorta belgelerinde yetkili sigortacı tarafından imzalanma gerekliliği ve kurallara riayet edilmemesi halinde işletmelere uygulanacak yaptırımların düzenlendiği 27 Temmuz  2017 tarihli Yönetmelik kapsamında uçuş izinlerinin etkin ve verimli yürütülmesini  sağlamak amacıyla yayımlanan genelgeye aşağıdaki linkten ulaşılabilmektedir. Uçuş İzni İşlemlerinde Gönderilen Sigorta Belgeleri ile ilgili genelge için tıklayınız. İşletmelere Genelge hükümlerine uyum için 15 Eylül 2017 tarihine kadar süre verilmiş olup, bu tarihe kadar gerekliliklerin yerine getirilmesi önem arz etmektedir.

Uçuş İzni İşlemlerinde Gönderilen Sigorta Belgeleri ile ilgili genelge yayımlanmıştır.

Uçuş izni işlemlerinin tesis edilmesinde havayolu ve üçüncü şahıs mali sorumluluk sigortalarının Genel Müdürlüğümüze gönderilmesi sürecinde uyulması gereken esaslara ilişkin SHGM tarafından genelge yayımlanmıştır.
Asgari sigorta teminat tutarlarının güncellemesini, sigorta belgelerinde yetkili sigortacı tarafından imzalanma gerekliliği ve kurallara riayet edilmemesi halinde işletmelere uygulanacak yaptırımların düzenlendiği 27 Temmuz  2017 tarihli Yönetmelik kapsamında uçuş izinlerinin etkin ve verimli yürütülmesini  sağlamak amacıyla yayımlanan genelgeye aşağıdaki linkten ulaşılabilmektedir.
İşletmelere Genelge hükümlerine uyum için 15 Eylül 2017 tarihine kadar süre verilmiş olup, bu tarihe kadar gerekliliklerin yerine getirilmesi önem arz etmektedir.


from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2vdR8PI
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder