Turkish Cargo hizmet kalitesini ve müşterilerinin memnuniyetinin arttırılması, soru, talep ve önerilere ilişkin gerekli yönlendirmelerin profesyonelce yapılabilmesi ve sizler ile arasındaki köprülerin güçlenmesi amacıyla yenilenen Turkish Cargo Çağrı Merkezi hizmetinin faaliyete geçtiğini duyurdu.
Turkish Cargo bu projeyi hayata geçirirken gerek sektör uygulamaları gerek iş ortaklarının beklentileri göz önünde bulundurarak müşteri bakış açısıyla daha kaliteli bir hizmet sunmayı hedefliyor. Yeni kurumsal anons akışı ile beraber Anadolu müdürlükleri de çağrı merkezi sistemine dahil edilmiştir. Böylelikle 0850 333 0 777 telefon numaramız üzerinden Turkish Cargo’yu arayarak tüm birimlere çok daha kolay bir şekilde ulaşabileceksiniz. Yeni kurumsal anons akışı ile
· Talepleriniz için yetkili birime direkt bağlanarak en kısa sürede görüşme sağlayabileceksiniz.
· Çağrı bekleme sırası ve tahmini bekleme süresi bilgisine sahip olabileceksiniz.
· Telefon görüşmeniz sonunda isteğinize bağlı olarak, görüşme ile ilgili müşteri memnuniyet anketi seçeneği sizlere sunulacaktır.
Müşteri odağı ile hazırlanan bu hizmetin hayırlı olmasını dileriz.
Not: Anons akışının başlangıcında verilen detaylı bilgileri geçerek görüşülecek birim için direkt olarak seçim yapabilirsiniz. Ancak, bazı birimlerin anonstaki sırası değiştiği için anonsu dinleyerek tuşlama yapmanız doğru birime bağlanmanızı sağlayacaktır.
from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/36tnyoz
via IFTTT
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder