18 Kasım 2019 Pazartesi

Air Arabia, 120 Airbus A320neo Siparişi Verdi Air Arabia, Airbus A320neo ailesi uçakları için Dubai Airshow’da büyük bir sipariş vererek önemli bir büyümenin önünü açtı. Sharjah merkezli düşük maliyetli havayolu şirketi 73 adet A320neo , 27 adet A321neo ve 20 adet A321XLR alıyor.  Uçaklar 2024’ten itibaren teslim edilecek ve bu da Airbus’ın sunabildiği ilk uygun tarih. Siparişin özellikle önemli bir yönü, Air Arabia’nın daha uzak  pazarlara girme yeteneğini arttırması. Taşıyıcı şu anda 53 A320ceos ve üç A321LR filosuna sahip. 20 adet A321XLR havayolunun bu segmentte büyük ölçüde genişlemesini sağlayacak. Kuala Lumpur’a gibi sekiz saatlik bir sektör de dahil olmak üzere, daha uzun mesafeler test edilecek. Havayolu, Asya, Avrupa ve “Afrika’daki birkaç rotaya odaklanıyor. A321XLR, LR’den daha fazla bagaj ile daha uzun mesafeye uçmasını sğağlayaca.  A321neo filosu yakın rotalarda da daha büyük kapasitelerle uçmasını sağlayacak. Abu Dabi’de Etihad’la olan ortak girişim havayolunun, ilk uçuşunu 2020’nin ikinci çeyreğinin başında yapması bekleniyor. Etihad, taşıyıcıda% 51 hisseye sahipken, Air Arabia ise kalan payları elinde tutuyor. Air Arabia’nın ortalama filo yaşı 4.5 yıl. Havayolu, yaşını sabit tutmayı planlıyor, bu nedenle mevcut filosunu yeni siparişlerle gençleştirecek.  

Air Arabia, Airbus A320neo ailesi uçakları için Dubai Airshow’da büyük bir sipariş vererek önemli bir büyümenin önünü açtı.

Sharjah merkezli düşük maliyetli havayolu şirketi 73 adet A320neo , 27 adet A321neo ve 20 adet A321XLR alıyor.  Uçaklar 2024’ten itibaren teslim edilecek ve bu da Airbus’ın sunabildiği ilk uygun tarih.

Siparişin özellikle önemli bir yönü, Air Arabia’nın daha uzak  pazarlara girme yeteneğini arttırması. Taşıyıcı şu anda 53 A320ceos ve üç A321LR filosuna sahip. 20 adet A321XLR havayolunun bu segmentte büyük ölçüde genişlemesini sağlayacak. Kuala Lumpur’a gibi sekiz saatlik bir sektör de dahil olmak üzere, daha uzun mesafeler test edilecek.

Havayolu, Asya, Avrupa ve “Afrika’daki birkaç rotaya odaklanıyor. A321XLR, LR’den daha fazla bagaj ile daha uzun mesafeye uçmasını sğağlayaca.  A321neo filosu yakın rotalarda da daha büyük kapasitelerle uçmasını sağlayacak.

Abu Dabi’de Etihad’la olan ortak girişim havayolunun, ilk uçuşunu 2020’nin ikinci çeyreğinin başında yapması bekleniyor. Etihad, taşıyıcıda% 51 hisseye sahipken, Air Arabia ise kalan payları elinde tutuyor.

Air Arabia’nın ortalama filo yaşı 4.5 yıl. Havayolu, yaşını sabit tutmayı planlıyor, bu nedenle mevcut filosunu yeni siparişlerle gençleştirecek.

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/32Uiwyd
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder