26 Kasım 2019 Salı

UTİKAD 37. OLAĞAN GENEL KURULU BUGÜN GERÇEKLEŞECEK Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik Hizmet Üretenleri Derneği UTİKAD’ın 37. Olağan Genel Kurul Toplantısı 27 Kasım 2019 Çarşamba  Florya Elite World Business Hotel’de saat 13.00’te yapılacak. Derneğimizin yıl içerisinde gerçekleştirdiği faaliyetler ile gelecek dönem projelerinin paylaşılacağı UTİKAD 37. Olağan Genel Kurulu’nda aynı zamanda, T.C İstanbul Valiliği İstanbul İl Millî Eğitim Müdürlüğü ile UTİKAD arasında yapılan Okul-Sanayi İş Birliği İstanbul Modeli Protokolü‘nün tanıtımını ve planlanan iş birliklerini aktarmak üzere T.C. Millî Eğitim Bakanlığı İstanbul İl Millî Eğitim Müdür Yardımcısı Serkan Gür de katılım sağlayacak.        Toplantı Gündemi     Açılış ve Yoklama     Saygı Duruşu ve İstiklal Marşı’nın Okunması     Genel Kurul Divan Başkanı ve Heyeti’nin Seçimi     Divan Başkanlığı’na Genel Kurul Toplantı Tutanağı İmzalama Yetkisi Verilmesi     UTİKAD Yönetim Kurulu Başkanı Emre Eldener’in Açılış Konuşması     2019 Yılı Dernek Faaliyet Raporu’nun Okunması, Görüşülmesi ve Onaylanması     1 Kasım 2018 – 31 Ekim 2019 Tarihleri Arası Dernek ve İktisadi İşletme Bilanço ve Gelir Gider Tablolarının Okunması, Görüşülmesi ve Onaylanması     Denetim Kurulu Raporu’nun Okunması     Yönetim ve Denetim Kurullarının Ayrı Ayrı İbraları     Çay / Kahve Arası     Dernek Yıllık Aidatının Belirlenmesi     Dernek ve İktisadi İşletmenin 1 Kasım 2019 – 31 Ekim 2020 Tarihleri Arası Bütçelerinin Görüşülmesi ve Onaylanması ile Yönetim Kurulu’na Fasıllar Arası Aktarma Yetkisi Verilmesi     T.C. Milli Eğitim Bakanlığı İstanbul İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Serkan Gür’ün UTİKAD ile MEB arasında imzalanan Okul-Sanayi İş Birliği İstanbul Modeli Protokolü Konuşması     UTİKAD Üyeliğinde 20. Yılını Dolduran Firmaların Temsilcilerine Şilt Takdimi     UTİKAD Ahmet Kartal Başarı Ödüllerinin Takdimi     Dilek ve Temenniler/Kapanış

Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik Hizmet Üretenleri Derneği UTİKAD’ın 37. Olağan Genel Kurul Toplantısı 27 Kasım 2019 Çarşamba  Florya Elite World Business Hotel’de saat 13.00’te yapılacak.

Derneğimizin yıl içerisinde gerçekleştirdiği faaliyetler ile gelecek dönem projelerinin paylaşılacağı UTİKAD 37. Olağan Genel Kurulu’nda aynı zamanda, T.C İstanbul Valiliği İstanbul İl Millî Eğitim Müdürlüğü ile UTİKAD arasında yapılan Okul-Sanayi İş Birliği İstanbul Modeli Protokolü‘nün tanıtımını ve planlanan iş birliklerini aktarmak üzere T.C. Millî Eğitim Bakanlığı İstanbul İl Millî Eğitim Müdür Yardımcısı Serkan Gür de katılım sağlayacak.

       Toplantı Gündemi

  •     Açılış ve Yoklama
  •     Saygı Duruşu ve İstiklal Marşı’nın Okunması
  •     Genel Kurul Divan Başkanı ve Heyeti’nin Seçimi
  •     Divan Başkanlığı’na Genel Kurul Toplantı Tutanağı İmzalama Yetkisi Verilmesi
  •     UTİKAD Yönetim Kurulu Başkanı Emre Eldener’in Açılış Konuşması
  •     2019 Yılı Dernek Faaliyet Raporu’nun Okunması, Görüşülmesi ve Onaylanması
  •     1 Kasım 2018 – 31 Ekim 2019 Tarihleri Arası Dernek ve İktisadi İşletme Bilanço ve Gelir Gider Tablolarının Okunması, Görüşülmesi ve Onaylanması
  •     Denetim Kurulu Raporu’nun Okunması
  •     Yönetim ve Denetim Kurullarının Ayrı Ayrı İbraları
  •     Çay / Kahve Arası
  •     Dernek Yıllık Aidatının Belirlenmesi
  •     Dernek ve İktisadi İşletmenin 1 Kasım 2019 – 31 Ekim 2020 Tarihleri Arası Bütçelerinin Görüşülmesi ve Onaylanması ile Yönetim Kurulu’na Fasıllar Arası Aktarma Yetkisi Verilmesi
  •     T.C. Milli Eğitim Bakanlığı İstanbul İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Serkan Gür’ün UTİKAD ile MEB arasında imzalanan Okul-Sanayi İş Birliği İstanbul Modeli Protokolü Konuşması
  •     UTİKAD Üyeliğinde 20. Yılını Dolduran Firmaların Temsilcilerine Şilt Takdimi
  •     UTİKAD Ahmet Kartal Başarı Ödüllerinin Takdimi
  •     Dilek ve Temenniler/Kapanış


from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/34j7Jzb
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder