3 Ekim 2019 Perşembe

ATLASGLOBAL İSTASYON MÜDÜRÜ ARIYOR ATLASGLOBAL bünyesinde İstanbul Havalimanı’nda görevlendirmek üzere “İstasyon Müdürü” arayışımız bulunmaktadır. Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun, Alanında en az 10 yıl iş tecrübesine sahip, Ekip yönetimi konusunda deneyim sahibi, İyi derecede İngilizce bilgisine sahip, MS Office uygulamalarına hakim, İletişim becerileri güçlü, Problemleri analiz etme ve zamanında çözme konusunda başarılı, Planlama ve koordinasyon yeteneği gelişmiş, Takip ve sonuçlandırma konusunda başarılı, Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilen. İŞ TANIMI Çalışılan yer hizmet kuruluşları ve şirket içi tüm departmanlar ile İstasyon personeli arasında koordinasyon kurulması ve iş süreçlerinin denetiminin sağlanması, Kalite sistemi içerisinde bulundurulması gereken tüm doküman ve kalite kayıtlarının takibinin ve kontrolünün sağlanması, Verilen hizmetlerin güvenli ve emniyetli olmasının denetlenmesi,  hizmetlerin aksaması ya da emniyeti tehdit edici durumlar gelişmesi halinde raporlanması, Alınan hizmet faturalarının ön muhasebe kontrolünün yapılması, fatura onayının düzenlenmesi ve raporlanması, Gün içinde gerçekleşen uçuşlara/operasyona ilişkin uçuş raporunun düzenlenmesi ve raporlanması, Yükleme ve boşaltma  işlemlerini, mevzuata ve  şirket prosedürlerine uygun yapıldığının takip edilmesi. Başvuru linki:https://www.kariyer.net/is-ilani/atlasjet-havacilik-a-s-istasyon-muduru-istanbul-2384060

ATLASGLOBAL bünyesinde İstanbul Havalimanı’nda görevlendirmek üzere “İstasyon Müdürü” arayışımız bulunmaktadır.

  • Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
  • Alanında en az 10 yıl iş tecrübesine sahip,
  • Ekip yönetimi konusunda deneyim sahibi,
  • İyi derecede İngilizce bilgisine sahip,
  • MS Office uygulamalarına hakim,
  • İletişim becerileri güçlü,
  • Problemleri analiz etme ve zamanında çözme konusunda başarılı,
  • Planlama ve koordinasyon yeteneği gelişmiş,
  • Takip ve sonuçlandırma konusunda başarılı,
  • Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilen.

İŞ TANIMI

  • Çalışılan yer hizmet kuruluşları ve şirket içi tüm departmanlar ile İstasyon personeli arasında koordinasyon kurulması ve iş süreçlerinin denetiminin sağlanması,
  • Kalite sistemi içerisinde bulundurulması gereken tüm doküman ve kalite kayıtlarının takibinin ve kontrolünün sağlanması,
  • Verilen hizmetlerin güvenli ve emniyetli olmasının denetlenmesi,  hizmetlerin aksaması ya da emniyeti tehdit edici durumlar gelişmesi halinde raporlanması,
  • Alınan hizmet faturalarının ön muhasebe kontrolünün yapılması, fatura onayının düzenlenmesi ve raporlanması,
  • Gün içinde gerçekleşen uçuşlara/operasyona ilişkin uçuş raporunun düzenlenmesi ve raporlanması,
  • Yükleme ve boşaltma  işlemlerini, mevzuata ve  şirket prosedürlerine uygun yapıldığının takip edilmesi.


from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/30HEHqu
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder