23 Ekim 2019 Çarşamba

Turkish Cargo, Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sertifikasına (ISO 10002) sahip oldu Global hava kargo markası Turkish Cargo, Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sertifikasına (ISO 10002) sahip oldu. Turkish Cargo, ‘’Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sertifikasına (ISO 10002)’’ sahip oldu ve sertifika kapsamında, Kargo Müşteri Geri Bildirim Yönetim Politikasını oluşturdu. Dünyanın en hızlı büyüyen hava kargo markası olan Turkish Cargo, ‘’Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sertifikasına (ISO 10002)’’ sahip oldu ve sertifika kapsamında, Kargo Müşteri Geri Bildirim Yönetim Politikasını oluşturdu. Turkish Cargo bünyesinde oluşturulan Geri Bildirim Yönetim Politikası kapsamında; raporlama metotlarında, ilgili süreçlerde ve geri bildirim yönetim sistemi olan 3CS üzerinde çeşitli iyileştirmeler yapılmış ayrıca ilgili hususlarda tüm personellere eğitimler atanmıştır. Başarılı hava kargo markası, İstanbul ve Atatürk havalimanlarında bulunan kargo terminallerinde, müşteri memnuniyeti odaklı “Sizi Dinliyoruz” kutuları oluşturarak; şeffaf, yetkin, erişilebilir, objektif, hızlı, cevap verilebilir ve sürekli iyileştirilebilir bir süreç yönetimi sağlamıştır. Müşteri odaklı olarak gerçekleştirmiş olduğu projelerle hareket eden Turkish Cargo; geri bildirimlerde, gizlilik esasına bağlı kalarak hareket ediyor ve tüm talepleri hızlı şekilde çözüme ulaştırıyor. Global hava kargo markası Turkish Cargo, müşteri memnuniyeti odaklı çalışmalarıyla birlikte 2023 yılında, dünyanın ilk beş hava kargo markası arasında yer almayı hedefliyor.

Global hava kargo markası Turkish Cargo, Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sertifikasına (ISO 10002) sahip oldu.

Turkish Cargo, ‘’Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sertifikasına (ISO 10002)’’ sahip oldu ve sertifika kapsamında, Kargo Müşteri Geri Bildirim Yönetim Politikasını oluşturdu.

Dünyanın en hızlı büyüyen hava kargo markası olan Turkish Cargo, ‘’Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sertifikasına (ISO 10002)’’ sahip oldu ve sertifika kapsamında, Kargo Müşteri Geri Bildirim Yönetim Politikasını oluşturdu.

Turkish Cargo bünyesinde oluşturulan Geri Bildirim Yönetim Politikası kapsamında; raporlama metotlarında, ilgili süreçlerde ve geri bildirim yönetim sistemi olan 3CS üzerinde çeşitli iyileştirmeler yapılmış ayrıca ilgili hususlarda tüm personellere eğitimler atanmıştır.

Başarılı hava kargo markası, İstanbul ve Atatürk havalimanlarında bulunan kargo terminallerinde, müşteri memnuniyeti odaklı “Sizi Dinliyoruz” kutuları oluşturarak; şeffaf, yetkin, erişilebilir, objektif, hızlı, cevap verilebilir ve sürekli iyileştirilebilir bir süreç yönetimi sağlamıştır.

Müşteri odaklı olarak gerçekleştirmiş olduğu projelerle hareket eden Turkish Cargo; geri bildirimlerde, gizlilik esasına bağlı kalarak hareket ediyor ve tüm talepleri hızlı şekilde çözüme ulaştırıyor.

Global hava kargo markası Turkish Cargo, müşteri memnuniyeti odaklı çalışmalarıyla birlikte 2023 yılında, dünyanın ilk beş hava kargo markası arasında yer almayı hedefliyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/35YrME9
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder