28 Nisan 2018 Cumartesi

Bacak Mesafesini Azaltmak için Tasarlanan Korkunç Havayolu Koltukları  Bacak Mesafesini Büyük Ölçüde Azaltmak için Tasarlanan Korkunç Havayolu Koltukları Havayolu yöneticisi iseniz, isteğiniz zirveye çıkmak olabilir. Ne yazık ki, bu günlerde, bu türden yöneticilerin çoğu, yolcuları yanlardan ve aşağıdan sıkarak, ellerini yavaşça yolcuların ceplerine kaydırmanın en iyi yolunu bildiğini düşünüyor. Bende öfkeye neden olan şey, yolcuların daha kısa uçuşlarda ayakta durabileceği fikri. Düşüncesini bile sevdiğimden emin değilim. Uçuş görevlileri bazen bunu yapıyor ve yüzlerine dikkatlice baktığınızda görebiliyorsunuz. Mutlu değiller. Daha da kötüsü, sahte mutlular. Geçtiğimiz haftalarda düzenlenen Aircraft Interiors Expo’da gördük; havacılık yöneticileri nasıl yükselebileceklerini göstermek için iyi fikirlerle geldiler. Bazı fikirler gerçekten de çok zekiceydi. Aviointeriors‘dan gelen SkyRider fikri ! Haydi, SkyRider (Gökyüzü Binicisi) adında bir koltuğun neyi düşündürdüğünü tahmin et? Doğru. Kanatlı bir ata biniyormuş gibi uçmak. Aslında bu genellikle sele olarak adlandırılan bir koltuk türü. Esasen, Londra metrosundaki küçük yerlerden birinin üzerine oturmaktan birazcık daha fazlasını düşünün. Koltuk bir eyer gibi şekillendirilmiş. Fotoğrafa bir göz atın. Mutluluk – havayolları için tabii ki – 29’dan 32 inçe kadar değişen koltuk aralıklarını 23 inçe indirebilmek!!. Pekala, ne var yani birazcık daha dik duracaksın değil mi? Ne, hiç mekanik boğaya binmedin mi ??? Ve bu koltukları sadece uçağın en arkasına koyduklarını, ekonomide en ucuz koltuklar olduğunu hayal edin. Yakında bu bölüme Giddu-Up Koltuklar gibi bir isim de bulurlar. Ya da belki de koloninin dışlananlarının koltukları. Klasik Ekonomi Sınıfı yolcularının da sonunda küçümseyebileceği başka birileri olacak. Doğal olarak, üreticiler ürünü savunmak adına, havaalanında mahsur kalan bazı insanlar için, bu tip koltukların seyahati daha ekonomik hale getirebileceğini söylüyor. Oh, bu şeyleri türbülansta hayal etsenize. Bekle, hiç mekanik boğaya binmedin mi? Yazar:Chris Matyszczyk İçerik:www.inc.com

Bacak Mesafesini Büyük Ölçüde Azaltmak için Tasarlanan Korkunç Havayolu Koltukları

Havayolu yöneticisi iseniz, isteğiniz zirveye çıkmak olabilir.

Ne yazık ki, bu günlerde, bu türden yöneticilerin çoğu, yolcuları yanlardan ve aşağıdan sıkarak, ellerini yavaşça yolcuların ceplerine kaydırmanın en iyi yolunu bildiğini düşünüyor.

Bende öfkeye neden olan şey, yolcuların daha kısa uçuşlarda ayakta durabileceği fikri.

Düşüncesini bile sevdiğimden emin değilim. Uçuş görevlileri bazen bunu yapıyor ve yüzlerine dikkatlice baktığınızda görebiliyorsunuz.

Mutlu değiller. Daha da kötüsü, sahte mutlular.

Geçtiğimiz haftalarda düzenlenen Aircraft Interiors Expo’da gördük; havacılık yöneticileri nasıl yükselebileceklerini göstermek için iyi fikirlerle geldiler.

Bazı fikirler gerçekten de çok zekiceydi.

Aviointeriors‘dan gelen SkyRider fikri !

Haydi, SkyRider (Gökyüzü Binicisi) adında bir koltuğun neyi düşündürdüğünü tahmin et?

Doğru. Kanatlı bir ata biniyormuş gibi uçmak.

Aslında bu genellikle sele olarak adlandırılan bir koltuk türü.

Esasen, Londra metrosundaki küçük yerlerden birinin üzerine oturmaktan birazcık daha fazlasını düşünün.

Koltuk bir eyer gibi şekillendirilmiş. Fotoğrafa bir göz atın.

Mutluluk – havayolları için tabii ki – 29’dan 32 inçe kadar değişen koltuk aralıklarını 23 inçe indirebilmek!!.

Pekala, ne var yani birazcık daha dik duracaksın değil mi? Ne, hiç mekanik boğaya binmedin mi ???

Ve bu koltukları sadece uçağın en arkasına koyduklarını, ekonomide en ucuz koltuklar olduğunu hayal edin.

Yakında bu bölüme Giddu-Up Koltuklar gibi bir isim de bulurlar. Ya da belki de koloninin dışlananlarının koltukları.

Klasik Ekonomi Sınıfı yolcularının da sonunda küçümseyebileceği başka birileri olacak.

Doğal olarak, üreticiler ürünü savunmak adına, havaalanında mahsur kalan bazı insanlar için, bu tip koltukların seyahati daha ekonomik hale getirebileceğini söylüyor.

Oh, bu şeyleri türbülansta hayal etsenize.

Bekle, hiç mekanik boğaya binmedin mi?

Yazar:Chris Matyszczyk

İçerik:www.inc.com



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2FoBroY
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder