27 Aralık 2017 Çarşamba

SİMİT SARAYI’NIN YURT DIŞINDA YATIRIMLARI HIZLA SÜRÜYOR SİMİT SARAYI, IRAK’TA İLK MAĞAZASINI BAĞDAT’TA AÇTI Simit Sarayı, 2017’de Dubai, Ürdün ve Lübnan’da açtığı mağazalarla Ortadoğu pazarında iddialı bir yükseliş gerçekleştiriyor. Bu yıl, Sırbistan’da da şube açan Simit Sarayı, dünyanın pek çok ülkesinde büyüme hedefinde. Yurt içinde olduğu kadar yurt dışında da yatırımları hız kesmeden devam eden Simit Sarayı, Irak’ta ilk mağazasını Başkent Bağdat’ta açtı. Iraklı misafirler, açıldığı ilk gün Simit Sarayı’nı ziyaret ederek tam not verdiler. Dünyanın dört kıtasında yaptığı yatırımlarla Türkiye’nin ihraç ettiği en önemli markalardan biri olan Simit Sarayı, Ortadoğu coğrafyasında yatırım yapmaya devam ediyor. Dünya genelinde 22 ülkede, 11 bin 250 çalışanı ile her gün bir milyondan fazla misafir ağırlayan Simit Sarayı, Irak’ın başkenti Bağdat’taki, Baghdad Mall’da ilk şubesini açtı. Simit Sarayı’na, Bağdatlıların ilgisi büyük oldu. Açılışta, gün boyu misafirler Simit Sarayı’nı ziyaret ederek menüdeki lezzetleri deneyimlediler. Iraklılardan tam not alan Simit Sarayı, 2018 yılı içerisinde bu ülkede mağaza sayısını kısa sürede artırmayı planlıyor. “Türkiye’nin Global Tadı” Simit Sarayı; bu yıl Dubai, Sırbistan, Ürdün ve Lübnan pazarlarına girerek yurt dışında ki yatırımlarına hız kesmeden devam etti. Misafirleri için hem lezzet hem de keyifli zaman geçirme imkanı sunan Simit Sarayı, 2018 yılında mevcut pazarlarda büyümesini sürdürürken, yeni pazarlara da lezzetlerini sunmaya devam edecek. Simit Sarayı, faaliyette bulunduğu ülkelerde toplam 11 bin 250 çalışan istihdam ediyor. Simit Sarayı Hakkında 2002 yılında kurulan ve Türkiye’nin uluslararası yeme-içme markası haline gelen Simit Sarayı, ürünlerini Türkiye ve uluslararası pazarlara kendi gıda perakende mağazaları ile taşıdı. 21 ülkede 408 mağazasıyla günde 1 milyon misafir ağırlayan Simit Sarayı, iştirak ve franchise mağazalarıyla uluslararası başarılara imza attı. Bünyesinde 11 bin çalışan bulunduran Simit Sarayı, hızlı büyüme modeliyle uluslararası adımlarını Türkiye’nin global marka yüzü olarak atmaya devam edecektir.

SİMİT SARAYI, IRAK’TA İLK MAĞAZASINI BAĞDAT’TA AÇTI

Simit Sarayı, 2017’de Dubai, Ürdün ve Lübnan’da açtığı mağazalarla Ortadoğu pazarında iddialı bir yükseliş gerçekleştiriyor. Bu yıl, Sırbistan’da da şube açan Simit Sarayı, dünyanın pek çok ülkesinde büyüme hedefinde. Yurt içinde olduğu kadar yurt dışında da yatırımları hız kesmeden devam eden Simit Sarayı, Irak’ta ilk mağazasını Başkent Bağdat’ta açtı.

Iraklı misafirler, açıldığı ilk gün Simit Sarayı’nı ziyaret ederek tam not verdiler.

Dünyanın dört kıtasında yaptığı yatırımlarla Türkiye’nin ihraç ettiği en önemli markalardan biri olan Simit Sarayı, Ortadoğu coğrafyasında yatırım yapmaya devam ediyor. Dünya genelinde 22 ülkede, 11 bin 250 çalışanı ile her gün bir milyondan fazla misafir ağırlayan Simit Sarayı, Irak’ın başkenti Bağdat’taki, Baghdad Mall’da ilk şubesini açtı. Simit Sarayı’na, Bağdatlıların ilgisi büyük oldu. Açılışta, gün boyu misafirler Simit Sarayı’nı ziyaret ederek menüdeki lezzetleri deneyimlediler. Iraklılardan tam not alan Simit Sarayı, 2018 yılı içerisinde bu ülkede mağaza sayısını kısa sürede artırmayı planlıyor.

“Türkiye’nin Global Tadı” Simit Sarayı; bu yıl Dubai, Sırbistan, Ürdün ve Lübnan pazarlarına girerek yurt dışında ki yatırımlarına hız kesmeden devam etti.

Misafirleri için hem lezzet hem de keyifli zaman geçirme imkanı sunan Simit Sarayı, 2018 yılında mevcut pazarlarda büyümesini sürdürürken, yeni pazarlara da lezzetlerini sunmaya devam edecek. Simit Sarayı, faaliyette bulunduğu ülkelerde toplam 11 bin 250 çalışan istihdam ediyor.

Simit Sarayı Hakkında

2002 yılında kurulan ve Türkiye’nin uluslararası yeme-içme markası haline gelen Simit Sarayı, ürünlerini Türkiye ve uluslararası pazarlara kendi gıda perakende mağazaları ile taşıdı. 21 ülkede 408 mağazasıyla günde 1 milyon misafir ağırlayan Simit Sarayı, iştirak ve franchise mağazalarıyla uluslararası başarılara imza attı. Bünyesinde 11 bin çalışan bulunduran Simit Sarayı, hızlı büyüme modeliyle uluslararası adımlarını Türkiye’nin global marka yüzü olarak atmaya devam edecektir.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2CeJeZn
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder