14 Eylül 2018 Cuma

PIA, Hitit’in sistemine geçti Pakistan Havayolları (PIA) Hitit  havayolu yönetim, satış ve gelir sistemine geçti. PIA, 20 yıldır,  Saber Corporation’ın Saber sistemini kullanıyordu. PIA sözcüsü Mashhood Tajwar “PIA, 18 Nisan 2018’de Hitit ile anlaşma imzaladı. Rezervasyonlar, envanter kontrolü, biletleme ve check-in işlemleri, uçuş operasyonları, zamanlama, gelir yönetimi, muhasebe ve mürettebat yönetimi gibi hizmetler artık yeni çözümleri kullanacaklarını ” söyledi . PIA Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Muhammed Saqib Aziz çarşamba günü yaptığı açıklamada, “Yeni BT çözümleri ortağımız  müşterilerimize modernizasyon ve kolaylık getirecek” dedi. PIA yönetimi, yeni BT sisteminin web sitesi işlevlerinde önemli bir iyileştirme olduğunu ve çevrimiçi rezervasyonun hızlı ve çok uygun olduğunu belirtti. Şimdiye kadar, ulusal taşıyıcı sadece % 5-6 online rezervasyona sahip. Pazar kaynakları, önceki sistemin havayolunun ihtiyaçlarını iyi karşılamadığını ortaya koydu. PIA CEO’su, “dönüşümü aksaksız hale getirmek için her türlü çabanın sarf edildiğini söyledi. Havayolunu personeli, havayolunun ilgili tüm alanlarında sorunsuz ve hızlı bir aktarım sağlamak için günün her saatinde hazır bulununuyor.BT ve ticari departmanlar bu dönüşümü mümkün kılmak için gösterdikleri çabadan ötürü takdir edilmeli ” dedi. Yeni BT çözümü ile PIA ve seyahat ortakları daha verimli çalışabilecekler. Yeni BT çözümü sadece uygun maliyetli değil, aynı zamanda PIA’ya iş faaliyetlerinde yardımcı olacak ilave bir katma değer sunuyor. Bununla birlikte, PIA, birkaç gün boyunca dönüşüm sırasında ve sonrasında herhangi bir sorun veya rahatsızlık durumunda yolcularından işbirliği talep etti ve bu amaçla PIA’nın çağrı merkezine başvurmalarını istedi.

Pakistan Havayolları (PIA) Hitit  havayolu yönetim, satış ve gelir sistemine geçti.

PIA, 20 yıldır,  Saber Corporation’ın Saber sistemini kullanıyordu.

PIA sözcüsü Mashhood Tajwar “PIA, 18 Nisan 2018’de Hitit ile anlaşma imzaladı. Rezervasyonlar, envanter kontrolü, biletleme ve check-in işlemleri, uçuş operasyonları, zamanlama, gelir yönetimi, muhasebe ve mürettebat yönetimi gibi hizmetler artık yeni çözümleri kullanacaklarını ” söyledi .

PIA Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Muhammed Saqib Aziz çarşamba günü yaptığı açıklamada, “Yeni BT çözümleri ortağımız  müşterilerimize modernizasyon ve kolaylık getirecek” dedi.

PIA yönetimi, yeni BT sisteminin web sitesi işlevlerinde önemli bir iyileştirme olduğunu ve çevrimiçi rezervasyonun hızlı ve çok uygun olduğunu belirtti.

Şimdiye kadar, ulusal taşıyıcı sadece % 5-6 online rezervasyona sahip. Pazar kaynakları, önceki sistemin havayolunun ihtiyaçlarını iyi karşılamadığını ortaya koydu.

PIA CEO’su, “dönüşümü aksaksız hale getirmek için her türlü çabanın sarf edildiğini söyledi. Havayolunu personeli, havayolunun ilgili tüm alanlarında sorunsuz ve hızlı bir aktarım sağlamak için günün her saatinde hazır bulununuyor.BT ve ticari departmanlar bu dönüşümü mümkün kılmak için gösterdikleri çabadan ötürü takdir edilmeli ” dedi.

Yeni BT çözümü ile PIA ve seyahat ortakları daha verimli çalışabilecekler. Yeni BT çözümü sadece uygun maliyetli değil, aynı zamanda PIA’ya iş faaliyetlerinde yardımcı olacak ilave bir katma değer sunuyor.

Bununla birlikte, PIA, birkaç gün boyunca dönüşüm sırasında ve sonrasında herhangi bir sorun veya rahatsızlık durumunda yolcularından işbirliği talep etti ve bu amaçla PIA’nın çağrı merkezine başvurmalarını istedi.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2xcgsUu
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder