25 Ocak 2017 Çarşamba

Dış Ticaret Eğitim Semineri Eğitim Tarihi:  28 Ocak 2017 Cumartesi Eğitim Süresi: 09.30 – 12.30 / 13.30 – 17.00Eğitimin Amacı: Dış ticaretin ulusal ve uluslararası boyutları tüm ayrıntıları ile ele alınarak konular işlenirken, katılımcıların bu konudaki bilgi ve beceri seviyelerinin en üst düzeye taşınılması amaçlanmaktadır. Eğitimin İçeriği: Dış TicaretteTemel Kavramlar Dış Ticarette Kullanılan Belgeler Taşıma Türleri ve Taşımacılıkta Kullanılan Belgeler Teslim Şekilleri (Incoterms) Uluslararası Mevzuatta Ödeme Şekillerine Genel Bakış (Peşin Ödeme, Mal Mukabili Ödeme, Vesaik Mukabili Ödeme, Kabul Kredili İşlemler, Akreditifler Nakliyat SigortalarıTeminat Türleri İhracat İş Akış Prosedürleri – Örnek Uygulama İthalatta İş Akışları ve Uygulamaları – Örnek Uygulama Gümrük Mevzuatı ve Uygulamaları Eğitmen           : Akif GEÇİM Eğitim Yeri       : UTİKAD Binası  Eğitim Ücreti    : UTİKAD üyeleri ve öğrenciler için 200 TL + KDV UTİKAD üyesi olmayan kurumlar için 250 TL + KDV  Eğitmenimiz hakkında detaylı bilgi almak için eğitmen adına tıklamanız yeterli olacaktır. Kayıt formu ile ödeme dekontunun egitim@utikad.org.tr adresine iletilmesiyle kesin kayıt işlemi tamamlanmaktadır. Kayıt: Katılım bilgisinin egitim@utikad.org.tr adresine bildirilmesi ve eğitim semineri ücretinin T.C. Vakıflar Bankası Florya Şubesi TR49 0001 5001 5800 7296 2715 48 numaralı UTİKAD İktisadi İşletmesi hesabına yatırılması gerekmektedir. Eğitim Katılım Koşulları Eğitim için kayıt yaptırılması ve kayıt ücretinin yatırıldığına ilişkin ödeme dekontunun eğitim tarihinden en geç 3 gün öncesine kadar UTİKAD’a iletmesi zorunludur. Katılım talebinin yoğun olması durumunda ödemesi yapılmış başvuru önceliği esas alınır. Yeterli katılımcı sayısına ulaşılmadığı takdirde eğitim semineri iptal edilebilir veya ertelenebilir. Bu durumda UTİKAD, eğitimin iptal edildiğini veya ileri bir tarihe ertelendiğini, eğitim gününden 2 gün önce kayıt yaptıran katılımcılara e-posta yolu ile bildirecektir. UTİKAD önceden bildirmek şartıyla eğitim saatlerinde veya eğitim mekanlarında değişiklik yapabilir. Seminer katılımcılarına Katılım Belgesi verilecektir. Kayıt işlem formu için tıklayınız. Daha detaylı bilgi almak için egitim@utikad.org.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.   UTİKAD ULUSLARARASI TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK HİZMET ÜRETENLERİ DERNEĞİ

Eğitim Tarihi:  28 Ocak 2017 Cumartesi

Eğitim Süresi: 09.30 – 12.30 / 13.30 – 17.00
Eğitimin Amacı: Dış ticaretin ulusal ve uluslararası boyutları tüm ayrıntıları ile ele alınarak konular işlenirken, katılımcıların bu konudaki bilgi ve beceri seviyelerinin en üst düzeye taşınılması amaçlanmaktadır.

Eğitimin İçeriği:

  • Dış TicaretteTemel Kavramlar
  • Dış Ticarette Kullanılan Belgeler
  • Taşıma Türleri ve Taşımacılıkta Kullanılan Belgeler
  • Teslim Şekilleri (Incoterms)
  • Uluslararası Mevzuatta Ödeme Şekillerine Genel Bakış (Peşin Ödeme, Mal Mukabili Ödeme, Vesaik Mukabili Ödeme, Kabul Kredili İşlemler, Akreditifler
  • Nakliyat SigortalarıTeminat Türleri
  • İhracat İş Akış Prosedürleri – Örnek Uygulama
  • İthalatta İş Akışları ve Uygulamaları – Örnek Uygulama
  • Gümrük Mevzuatı ve Uygulamaları

Eğitmen           : Akif GEÇİM

Eğitim Yeri       : UTİKAD Binası 

Eğitim Ücreti    : UTİKAD üyeleri ve öğrenciler için 200 TL + KDV
UTİKAD üyesi olmayan kurumlar için 250 TL + KDV 

Eğitmenimiz hakkında detaylı bilgi almak için eğitmen adına tıklamanız yeterli olacaktır.

Kayıt formu ile ödeme dekontunun egitim@utikad.org.tr adresine iletilmesiyle kesin kayıt işlemi tamamlanmaktadır.

Kayıt: Katılım bilgisinin egitim@utikad.org.tr adresine bildirilmesi ve eğitim semineri ücretinin T.C. Vakıflar Bankası Florya Şubesi TR49 0001 5001 5800 7296 2715 48 numaralı UTİKAD İktisadi İşletmesi hesabına yatırılması gerekmektedir.

Eğitim Katılım Koşulları

  • Eğitim için kayıt yaptırılması ve kayıt ücretinin yatırıldığına ilişkin ödeme dekontunun eğitim tarihinden en geç 3 gün öncesine kadar UTİKAD’a iletmesi zorunludur.
  • Katılım talebinin yoğun olması durumunda ödemesi yapılmış başvuru önceliği esas alınır.
  • Yeterli katılımcı sayısına ulaşılmadığı takdirde eğitim semineri iptal edilebilir veya ertelenebilir. Bu durumda UTİKAD, eğitimin iptal edildiğini veya ileri bir tarihe ertelendiğini, eğitim gününden 2 gün önce kayıt yaptıran katılımcılara e-posta yolu ile bildirecektir.
  • UTİKAD önceden bildirmek şartıyla eğitim saatlerinde veya eğitim mekanlarında değişiklik yapabilir.

Seminer katılımcılarına Katılım Belgesi verilecektir.

Kayıt işlem formu için tıklayınız.
Daha detaylı bilgi almak için egitim@utikad.org.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.

 
UTİKAD
ULUSLARARASI TAŞIMACILIK VE
LOJİSTİK HİZMET ÜRETENLERİ DERNEĞİ



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2ksR1u4
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder