11 Şubat 2020 Salı

Air Italy 25 Şubat’ta faaliyetlerini durduracağını duyurdu Air Italy 25 Şubat’ta faaliyetlerini durduracağını duyurdu. Havayolu, 25 Şubat 2020 tarihine kadar planlandığı gibi uçmaya devam edecek. Air Italy hisselerinin %49’u Qatar Airways ve %51’i Aga Khan tarafından kurulan Alisarda’ya ait. Yatırım yapılamayan havayolu devam etmekte zorlandı. Yere indirilen 4 adet Boeing 737 MAX havayolu için çok maliyetli oldu. Bu uçakların servis vermemesi uçui ağını daralttı. İlk uçuşunu başlattıktan iki yıldan az bir süre sonra İtalyan havayolu Air Italy Salı günü tasfiye edeceğini duyurdu . Havayolu, 25 Şubat’a kadar uçuş yapmaya devam edeceğini söyledi. Bundan sonra uçuşu olan herkes, havayolundan  talep ettiği takdirde para iadesi alacak. 25 Şubat’tan önce seyahat etmeyi planlanan yolcular, seyahat etmek yerine para iadesi talep edebilirler. Air Italy, 2019’da İzlanda merkezli Wow Air , İngiliz seyahat şirketi Thomas Cook , Hint havayolu Jet Airways ve Fransız bütçe taşıyıcısı XL Airways’in iflasından sonra iflas eden en son havayolu . Air Italy, eski İtalyan bölgesel taşıyıcı Meridiana’nın etkili bir şekilde yeniden markalanmasıydı. Qatar Airways, 2017 yılında Meridiana’da% 49 hisseye sahip oldu, elden geçirdi ve geleneksel bir hub ve bağlı bileşen modeli kullanarak uzun mesafe havayolu olarak yeniden markalaştı. Havayolu, İtalya bayrağı taşıyıcısı olan Roma merkezli Alitalia’dan farklı olarak Milano Malpensa havaalanını kullandı. Havayolunun 2018’de 164 milyon avro ve 2019’da 200 milyon avro zarar ettiği bildiriliyor . Filosunda Milan Malpensa’dan bölgesel bağlantılar için 20 adet 737 Max uçağı vardı, ancak bu uçaklar Mart 2019’dan beri yere indirildi ve havayolunu uçuş programını yeniden yapılandırmaya çalıştı. Uzun mesafeli uçuşlar için Katar’dan Airbus A330 uçağı kiraladı. Avrupa Birliği yasaları gereği Katar, havayoluna yatırımı arttıramadı ve nakit enjekte edemedi. Alitalia aynı zamanda İtalyan hükümetinin kurtarma çabalarına bağlı olarak mali zorluklarla karşılaştı . Qatar Airways, yaptığı açıklamada havayolunun diğer sahiplerinin zararda çalışmaya devam etmek istemediğini ileri sürdü: Air Italy’de 28 Eylül 2017’de bir azınlık hissesinin satın alınmasından bu yana, Qatar Airways şirkete ve potansiyeline güçlü bir şekilde inanmış ve uzun zamandır eklenmesiyle Air Italy’nin büyümesini ve istihdam yaratımını iyileştirmek için yönetimin önerilen iş planını desteklemiştir. Airways’in dünyaca ünlü yüksek standartlarına uygun olarak, güzergahlar ve uçuş içi hizmet iyileştirmeleri. Azınlık hissedarımızın rolüne rağmen, Qatar Airways başlangıçtan itibaren Air Italy’ye sürekli olarak filomuzdan uçak serbest bırakmak ve Air Italy için yeni uçak sipariş etmek, yönetim tercihlerini desteklemek ve gerekli ve izin verildiği şekilde sermaye ve yatırım enjekte etmek için mümkün olan tüm desteği sağladı. Değişen rekabetçi ortam ve hava taşımacılığı endüstrisini ciddi şekilde etkileyen artan pazar koşulları ile bile, Qatar Airways, azınlık hissedarı olarak şirkete İtalya ve seyahat eden halk için değer yaratma ve tedarik etme konusundaki yatırımlarını sürdürme taahhüdünü sürekli olarak teyit etmiştir. Qatar Airways için çalışanlara odaklanmak, yerel toplulukları ve diğer paydaşları desteklemenin yanı sıra, mükemmellik arayışında temel bir önceliktir. Bu nedenle Qatar Airways “havayolunun büyümesini destekleme konusunda bir kez daha oynamaya hazır” dedi. Ancak bu açıklamaya göre, “ancak tüm hissedarların taahhüdü ile mümkün olurdu.”   Media Statement on Air Italy https://t.co/SROIaQRFG3 pic.twitter.com/IwZxJKg6JN — Qatar Airways (@qatarairways) February 11, 2020  

Air Italy 25 Şubat’ta faaliyetlerini durduracağını duyurdu. Havayolu, 25 Şubat 2020 tarihine kadar planlandığı gibi uçmaya devam edecek.

Air Italy hisselerinin %49’u Qatar Airways ve %51’i Aga Khan tarafından kurulan Alisarda’ya ait. Yatırım yapılamayan havayolu devam etmekte zorlandı.

Yere indirilen 4 adet Boeing 737 MAX havayolu için çok maliyetli oldu. Bu uçakların servis vermemesi uçui ağını daralttı.

İlk uçuşunu başlattıktan iki yıldan az bir süre sonra İtalyan havayolu Air Italy Salı günü tasfiye edeceğini duyurdu .

Havayolu, 25 Şubat’a kadar uçuş yapmaya devam edeceğini söyledi. Bundan sonra uçuşu olan herkes, havayolundan  talep ettiği takdirde para iadesi alacak. 25 Şubat’tan önce seyahat etmeyi planlanan yolcular, seyahat etmek yerine para iadesi talep edebilirler.

Air Italy, 2019’da İzlanda merkezli Wow Air , İngiliz seyahat şirketi Thomas Cook , Hint havayolu Jet Airways ve Fransız bütçe taşıyıcısı XL Airways’in iflasından sonra iflas eden en son havayolu .

Air Italy, eski İtalyan bölgesel taşıyıcı Meridiana’nın etkili bir şekilde yeniden markalanmasıydı.

Qatar Airways, 2017 yılında Meridiana’da% 49 hisseye sahip oldu, elden geçirdi ve geleneksel bir hub ve bağlı bileşen modeli kullanarak uzun mesafe havayolu olarak yeniden markalaştı. Havayolu, İtalya bayrağı taşıyıcısı olan Roma merkezli Alitalia’dan farklı olarak Milano Malpensa havaalanını kullandı.

Havayolunun 2018’de 164 milyon avro ve 2019’da 200 milyon avro zarar ettiği bildiriliyor .

Filosunda Milan Malpensa’dan bölgesel bağlantılar için 20 adet 737 Max uçağı vardı, ancak bu uçaklar Mart 2019’dan beri yere indirildi ve havayolunu uçuş programını yeniden yapılandırmaya çalıştı. Uzun mesafeli uçuşlar için Katar’dan Airbus A330 uçağı kiraladı.

Avrupa Birliği yasaları gereği Katar, havayoluna yatırımı arttıramadı ve nakit enjekte edemedi.

Alitalia aynı zamanda İtalyan hükümetinin kurtarma çabalarına bağlı olarak mali zorluklarla karşılaştı .

Qatar Airways, yaptığı açıklamada havayolunun diğer sahiplerinin zararda çalışmaya devam etmek istemediğini ileri sürdü:

Air Italy’de 28 Eylül 2017’de bir azınlık hissesinin satın alınmasından bu yana, Qatar Airways şirkete ve potansiyeline güçlü bir şekilde inanmış ve uzun zamandır eklenmesiyle Air Italy’nin büyümesini ve istihdam yaratımını iyileştirmek için yönetimin önerilen iş planını desteklemiştir. Airways’in dünyaca ünlü yüksek standartlarına uygun olarak, güzergahlar ve uçuş içi hizmet iyileştirmeleri.

Azınlık hissedarımızın rolüne rağmen, Qatar Airways başlangıçtan itibaren Air Italy’ye sürekli olarak filomuzdan uçak serbest bırakmak ve Air Italy için yeni uçak sipariş etmek, yönetim tercihlerini desteklemek ve gerekli ve izin verildiği şekilde sermaye ve yatırım enjekte etmek için mümkün olan tüm desteği sağladı.

Değişen rekabetçi ortam ve hava taşımacılığı endüstrisini ciddi şekilde etkileyen artan pazar koşulları ile bile, Qatar Airways, azınlık hissedarı olarak şirkete İtalya ve seyahat eden halk için değer yaratma ve tedarik etme konusundaki yatırımlarını sürdürme taahhüdünü sürekli olarak teyit etmiştir. Qatar Airways için çalışanlara odaklanmak, yerel toplulukları ve diğer paydaşları desteklemenin yanı sıra, mükemmellik arayışında temel bir önceliktir.

Bu nedenle Qatar Airways “havayolunun büyümesini destekleme konusunda bir kez daha oynamaya hazır” dedi. Ancak bu açıklamaya göre, “ancak tüm hissedarların taahhüdü ile mümkün olurdu.”

 

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/39pVO4F
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder