31 Mart 2017 Cuma

DP DHL Grubu’nun 2050 hedefi: “0” emisyon Daha önce belirlediği iklim koruma hedeflerine planlanandan önce ulaşan Deutsche Post DHL Grubu, yeni dönem için oldukça iddialı hedefler belirledi. 2025 yılına kadar karbon verimliliği, yerel salınımlar, yeşil müşteri çözümleri ve çalışanlarının da aktif katılımıyla elde edilecek önemli ilerlemelerin ardından, 2050 yılında “0” emisyon hedefine ulaşılması amaçlanıyor. Dünyanın en büyük posta ve lojistik şirketi Deutsche Post DHL Grubu, lojistikle ilişkili tüm salınımları 2050 yılına kadar net olarak sıfıra indirecek. Grup, bu iddialı yeni hedefe yönelik çalışmalarıyla, hem 2015 Paris İklim Konferansı’nda (COP 21) hem de Birleşmiş Milletler 2030 Sürdürülebilir Kalkınma Gündemi’nde ortaya konmuş olan, global ısınmanın 2°C”nin oldukça altında tutulması hedefine önemli katkı sağlamayı amaçlıyor. Aynı zamanda yeşil lojistikte pazar lideri olmayı hedefleyen Deutsche Post DHL Grubu, müşterilerin kendi iklim koruma hedeflerine ulaşmasına yardımcı olmak üzere yeşil ürün ve hizmetler portföyünü genişletmeyi planlıyor. İddialı ara dönem hedefleri Grubun iklimi korumak amacıyla 2050 yılında lojistikte sıfır karbon salınımına ulaşma hedefi, hem şirketin kendi faaliyetleri hem de alt sağlayıcıları için geçerli. Sıfır emisyonlu lojistik misyonu, Grubun GoGreen çevre koruma programı kapsamında 2025 yılına kadar gerçekleştirilecek dört ara kilometre taşı ile destekleniyor: Deutsche Post DHL Grubu, küresel olarak gerek kendi faaliyetlerinin gerekse alt sağlayıcılığını üstlenen iş ortaklarının karbon verimliliğini 2007 yılına referansla yüzde 50 oranında artıracak. Grup, yerel düzeyde insanların yaşamını iyileştirmeyi ve temiz taşımacılık çözümleri kullanarak çalışmayı hedefliyor. Bu kapsamda Grup taşıdığı gönderilerin ilk alım ve son teslimat süreçlerinin yüzde 70’ini bisiklet ve elektrikli araçlar gibi temiz toplama ve dağıtım çözümleriyle yapacak. Satışlarının yüzde 50’den fazlası Yeşil Çözümlerini içerecek. Böylelikle müşterilerin tedarik zincirleri daha yeşil hale getirilecek. Grup, 2025 yılına kadar çalışanlarının yüzde 80’ine GoGreen uzmanlığı eğitimi ve sertifikası verecek. Böylelikle çalışanlar çevre ve iklimin korunmasına yönelik faaliyetlerde aktif olarak yer alacak. Aynı zamanda iş ortaklarıyla bir araya gelerek her yıl bir milyon ağaç dikilmesi planlanıyor. Lassen: “3. Havalimanı’na tamamen yeşil çözümlerle donatılmış operasyon merkezi” DHL Express Türkiye CEO’su Claus Lassen, Deutsche Post DHL Grubu’nun sıfır salınımlı lojistik misyonunun tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de önemli yansımaları olacağını belirterek, “2017 yılında öncelikli yatırım alanlarımızdan biri de 3. Havalimanı olacak. Burada yıl içinde başlayıp 2018 sonuna kadar bitirmeyi hedeflediğimiz yeni lojistik merkezimiz, Türkiye’deki ilk tamamen otomatize ve yeşil çözümlerle donatılmış bir lojistik merkezi olacak ve sektörü bir sonraki çağa taşıyacak.Yeni merkez için ayırdığımız kaynak ise şuan 110 milyon Euro seviyesinde” dedi. Hedefler, planlanandan önce gerçekleşti Deutsche Post DHL Grubu, yeni iklim koruma hedef ve faaliyetlerini, kendi çevre programı GoGreen temelinde şekillendiriyor. Grubun, karbon verimliliğini 2007 yılına göre yüzde 30 oranında iyileştirme yönündeki hedefi, Grubun araç filosu, binaları ve lojistik ağlarını optimize etmeye yönelik çok sayıdaki uygulaması sayesinde planlanandan 4 yıl önce, 2016 yılında yakalandı. GoGreen ile daha temiz ve daha az yakıt tüketimi Deutsche Post DHL Grubu’nun çevre koruma programı GoGreen iki temel ilke üzerine kurulu: “Daha az ve daha temiz yakıt tüketimi”. “Daha az yakıt tüketimi” yaklaşımı, yük kapasitesinin iyileştirilmesi gibi tedbirler yoluyla enerji kaynağını değiştirmeden enerji tüketimini azaltmaya dayanıyor. “Daha temiz yakıt tüketimi” ise paket alım ve teslimat süreçlerinde elektrikli araçlar gibi yeşil enerji kaynakları ve yakıtlara odaklanıyor. Her iki ilkenin birleşmesi, optimum sonuçları ortaya çıkarıyor. Grup, aynı zamanda müşterilerini de optimizasyon tedbirlerine dahil ediyor; standart yeşil taşımacılık çözümlerinin yanı sıra, müşterilerinin kendi tedarik zincirlerindeki karbon salınımlarını azaltmasına yardımcı olan kişiye özel lojistik çözümler de sunuyor. Daha fazla bilgi, Deutsche Post DHL Group web sitesinde yayımlanan 2016 Kurumsal Sorumluluk Raporu’nda bulunabilir. DHL, lojistik sektörünün lider global markasıdır. Birçok bölümden oluşan DHL ailesi, yurtiçi ve uluslararası paket teslimatı, e-ticaret nakliyat ve yerine getirme çözümleri, uluslararası ekspres, yol, hava ve deniz taşımacılığından endüstriyel tedarik zinciri yönetimine kadar geniş ve rakipsiz bir lojistik hizmetleri portföyü sunmaktadır. DHL, dünya çapında 220’yi aşkın ülke ve bölgedeki yaklaşık 350.000 çalışanı ile insanları ve şirketleri güvenli ve güvenilir şekilde birbirine bağlayarak global ticaret akımlarını mümkün kılmaktadır. DHL, teknoloji, yaşam bilimleri ve sağlık hizmetleri, enerji, otomotiv ve perakendenin de aralarında bulunduğu büyüme pazar ve sektörlerine özel çözümleri, kurumsal sorumlulukta kanıtlanmış adanmışlığı ve gelişen pazarlardaki benzersiz varlığı ile, kararlı şekilde “Dünyanın lojistik şirketi” olarak konumlanmıştır. DHL, bir Deutsche Post DHL Group kuruluşudur. Grup, 2016’da 57 Milyar Euronun üzerinde gelir elde etmiştir.

Daha önce belirlediği iklim koruma hedeflerine planlanandan önce ulaşan Deutsche Post DHL Grubu, yeni dönem için oldukça iddialı hedefler belirledi. 2025 yılına kadar karbon verimliliği, yerel salınımlar, yeşil müşteri çözümleri ve çalışanlarının da aktif katılımıyla elde edilecek önemli ilerlemelerin ardından, 2050 yılında “0” emisyon hedefine ulaşılması amaçlanıyor.

Dünyanın en büyük posta ve lojistik şirketi Deutsche Post DHL Grubu, lojistikle ilişkili tüm salınımları 2050 yılına kadar net olarak sıfıra indirecek. Grup, bu iddialı yeni hedefe yönelik çalışmalarıyla, hem 2015 Paris İklim Konferansı’nda (COP 21) hem de Birleşmiş Milletler 2030 Sürdürülebilir Kalkınma Gündemi’nde ortaya konmuş olan, global ısınmanın 2°C”nin oldukça altında tutulması hedefine önemli katkı sağlamayı amaçlıyor. Aynı zamanda yeşil lojistikte pazar lideri olmayı hedefleyen Deutsche Post DHL Grubu, müşterilerin kendi iklim koruma hedeflerine ulaşmasına yardımcı olmak üzere yeşil ürün ve hizmetler portföyünü genişletmeyi planlıyor.

İddialı ara dönem hedefleri

Grubun iklimi korumak amacıyla 2050 yılında lojistikte sıfır karbon salınımına ulaşma hedefi, hem şirketin kendi faaliyetleri hem de alt sağlayıcıları için geçerli. Sıfır emisyonlu lojistik misyonu, Grubun GoGreen çevre koruma programı kapsamında 2025 yılına kadar gerçekleştirilecek dört ara kilometre taşı ile destekleniyor:

  • Deutsche Post DHL Grubu, küresel olarak gerek kendi faaliyetlerinin gerekse alt sağlayıcılığını üstlenen iş ortaklarının karbon verimliliğini 2007 yılına referansla yüzde 50 oranında artıracak.
  • Grup, yerel düzeyde insanların yaşamını iyileştirmeyi ve temiz taşımacılık çözümleri kullanarak çalışmayı hedefliyor. Bu kapsamda Grup taşıdığı gönderilerin ilk alım ve son teslimat süreçlerinin yüzde 70’ini bisiklet ve elektrikli araçlar gibi temiz toplama ve dağıtım çözümleriyle yapacak.
  • Satışlarının yüzde 50’den fazlası Yeşil Çözümlerini içerecek. Böylelikle müşterilerin tedarik zincirleri daha yeşil hale getirilecek.
  • Grup, 2025 yılına kadar çalışanlarının yüzde 80’ine GoGreen uzmanlığı eğitimi ve sertifikası verecek. Böylelikle çalışanlar çevre ve iklimin korunmasına yönelik faaliyetlerde aktif olarak yer alacak. Aynı zamanda iş ortaklarıyla bir araya gelerek her yıl bir milyon ağaç dikilmesi planlanıyor.

Lassen: “3. Havalimanı’na tamamen yeşil çözümlerle donatılmış operasyon merkezi”

DHL Express Türkiye CEO’su Claus Lassen, Deutsche Post DHL Grubu’nun sıfır salınımlı lojistik misyonunun tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de önemli yansımaları olacağını belirterek, “2017 yılında öncelikli yatırım alanlarımızdan biri de 3. Havalimanı olacak. Burada yıl içinde başlayıp 2018 sonuna kadar bitirmeyi hedeflediğimiz yeni lojistik merkezimiz, Türkiye’deki ilk tamamen otomatize ve yeşil çözümlerle donatılmış bir lojistik merkezi olacak ve sektörü bir sonraki çağa taşıyacak.Yeni merkez için ayırdığımız kaynak ise şuan 110 milyon Euro seviyesinde” dedi.

Hedefler, planlanandan önce gerçekleşti

Deutsche Post DHL Grubu, yeni iklim koruma hedef ve faaliyetlerini, kendi çevre programı GoGreen temelinde şekillendiriyor. Grubun, karbon verimliliğini 2007 yılına göre yüzde 30 oranında iyileştirme yönündeki hedefi, Grubun araç filosu, binaları ve lojistik ağlarını optimize etmeye yönelik çok sayıdaki uygulaması sayesinde planlanandan 4 yıl önce, 2016 yılında yakalandı.

GoGreen ile daha temiz ve daha az yakıt tüketimi

Deutsche Post DHL Grubu’nun çevre koruma programı GoGreen iki temel ilke üzerine kurulu: “Daha az ve daha temiz yakıt tüketimi”. “Daha az yakıt tüketimi” yaklaşımı, yük kapasitesinin iyileştirilmesi gibi tedbirler yoluyla enerji kaynağını değiştirmeden enerji tüketimini azaltmaya dayanıyor. “Daha temiz yakıt tüketimi” ise paket alım ve teslimat süreçlerinde elektrikli araçlar gibi yeşil enerji kaynakları ve yakıtlara odaklanıyor. Her iki ilkenin birleşmesi, optimum sonuçları ortaya çıkarıyor.

Grup, aynı zamanda müşterilerini de optimizasyon tedbirlerine dahil ediyor; standart yeşil taşımacılık çözümlerinin yanı sıra, müşterilerinin kendi tedarik zincirlerindeki karbon salınımlarını azaltmasına yardımcı olan kişiye özel lojistik çözümler de sunuyor.

Daha fazla bilgi, Deutsche Post DHL Group web sitesinde yayımlanan 2016 Kurumsal Sorumluluk Raporu’nda bulunabilir.

DHL, lojistik sektörünün lider global markasıdır. Birçok bölümden oluşan DHL ailesi, yurtiçi ve uluslararası paket teslimatı, e-ticaret nakliyat ve yerine getirme çözümleri, uluslararası ekspres, yol, hava ve deniz taşımacılığından endüstriyel tedarik zinciri yönetimine kadar geniş ve rakipsiz bir lojistik hizmetleri portföyü sunmaktadır. DHL, dünya çapında 220’yi aşkın ülke ve bölgedeki yaklaşık 350.000 çalışanı ile insanları ve şirketleri güvenli ve güvenilir şekilde birbirine bağlayarak global ticaret akımlarını mümkün kılmaktadır. DHL, teknoloji, yaşam bilimleri ve sağlık hizmetleri, enerji, otomotiv ve perakendenin de aralarında bulunduğu büyüme pazar ve sektörlerine özel çözümleri, kurumsal sorumlulukta kanıtlanmış adanmışlığı ve gelişen pazarlardaki benzersiz varlığı ile, kararlı şekilde “Dünyanın lojistik şirketi” olarak konumlanmıştır.

DHL, bir Deutsche Post DHL Group kuruluşudur. Grup, 2016’da 57 Milyar Euronun üzerinde gelir elde etmiştir.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2oG4lsY
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönderme