28 Temmuz 2020 Salı

Türk Hava Yolları Pakistan International Airlines ile Codeshare Anlaşması İmzaladı 26 Temmuz Pazar günü, Türk Hava Yolları Pakistan Uluslararası Havayolları (PIA) ile bir kod paylaşımı anlaşmasını onayladı. THY, PIA’nın yolcularını İstanbul’daki merkezi aracılığıyla Avrupa ülkelerine götürecek. Bilindiği üzere sahte pilot lisansları nedenli başı belada olan PIA ‘nın İngiltere ve Avrupa ülkelerine uçması yasaklanmıştı. Kod paylaşımı sözleşmesinin ayrıntıları Genişletilmiş kod paylaşımı anlaşması, PIA yolcularının Türk Hava Yolları tarafından gerçekleştirilen uçuşlarda İngiltere ve Avrupa ülkesine seyahat etmesi sağlanacak. Airline Geeks’e göre, yeni destinasyonlar şunları içeriyor: Birmingham (İngiltere) Londra, Birleşik Krallık) Milan, İtalya) Barselona, ​​İspanya) Kopenhag, Danimarka) Oslo, Norveç) Anlaşma şöyle; “Her iki havayolunun ağları göz önüne alındığında, anlaşmalarımızın hacmi ve kullanımının beklentilerimizden daha düşük olduğunu görüyoruz. Kod paylaşım onaylarının ötesinde ilgili Sivil Havacılık Otoritelerine tabi olan kod paylaşımımıza önerilen Birmingham, Londra, Milano, Barselona, ​​Kopenhag ve Oslo noktalarınızı ekleyerek işbirliğimizin daha tatmin edici bir seviyeye ulaşmak için geliştirilebileceğine inanıyoruz. ” Türk Hava Yolları uçaklarını yolcularla daha fazla doldurabildiğinden, PIA daha fazla destinasyon sunabileceğinden, bu anlaşma her iki taşıyıcı için de karşılıklı olarak faydalıdır. Gelirlerin nasıl bölüneceğine dair ayrıntılar açıklanmadı. Ayrıca Türk Hava Yolları CEO’sunun, yolcu hacminin Türk Hava Yolları için ‘tatmin edici’ bir seviyeye ulaştığı bir noktada kod paylaşımının gelecekte bir noktada tek taraflıdan ikili düzenlemeye yükseltilmesini önerdiği de kaydedildi. PIA için çok önemli bir anlaşma Bu genişletilmiş kod paylaşımı anlaşması, PIA için bir önceki ayın sonunda ortaya çıkan pilot lisans skandalı nedeniyle kaybettiği işletmenin bir kısmını yakalamak için kritik önem taşıyor. 30 Haziran’da EASA, PIA’ya altı ay boyunca Avrupa’da uçmasını engelleyen geçici bir yasak koydu . Askıya almanın nedeni, 262 Pakistan pilotunun sahte lisansa sahip oldukları ve uçmak için yeterli nitelikte olmadıkları haberlerinden kaynaklandı . Bu havayolu şirketinin pilotlarının% 30’unu oluşturmaktadır. Pakistan Ulusal Meclisi’ne hitap eden Havacılık Bakanı Gulam Sarwar Khan, Haziran ayı sonunda şunları söyledi: “. . . Ülkedeki 262 pilot, sınava kendileri girmedi ve kendi adına oturması için bir başkasına ödeme yaptı. Uçuş deneyimi yok… PIA sahte lisanslara sahip tüm pilotlarını hemen etkili bir şekilde toprakladı. ” Ary News , 21 Temmuz’da PIA’nın EASA yasağına karşı bir itiraz hazırladığını bildirdi. Bir PIA sözcüsü konuyla ilgili bir açıklama yaparak, havayolunun kusursuz güvenlik düzenlemesi kabul ettikten sonra EASA tarafından dile getirilen endişeleri ele alma çabalarında umutlu olduğunu söyledi.

26 Temmuz Pazar günü, Türk Hava Yolları Pakistan Uluslararası Havayolları (PIA) ile bir kod paylaşımı anlaşmasını onayladı. THY, PIA’nın yolcularını İstanbul’daki merkezi aracılığıyla Avrupa ülkelerine götürecek. Bilindiği üzere sahte pilot lisansları nedenli başı belada olan PIA ‘nın İngiltere ve Avrupa ülkelerine uçması yasaklanmıştı.

Kod paylaşımı sözleşmesinin ayrıntıları
Genişletilmiş kod paylaşımı anlaşması, PIA yolcularının Türk Hava Yolları tarafından gerçekleştirilen uçuşlarda İngiltere ve Avrupa ülkesine seyahat etmesi sağlanacak. Airline Geeks’e göre, yeni destinasyonlar şunları içeriyor:

Birmingham (İngiltere)
Londra, Birleşik Krallık)
Milan, İtalya)
Barselona, ​​İspanya)
Kopenhag, Danimarka)
Oslo, Norveç)
Anlaşma şöyle;

“Her iki havayolunun ağları göz önüne alındığında, anlaşmalarımızın hacmi ve kullanımının beklentilerimizden daha düşük olduğunu görüyoruz. Kod paylaşım onaylarının ötesinde ilgili Sivil Havacılık Otoritelerine tabi olan kod paylaşımımıza önerilen Birmingham, Londra, Milano, Barselona, ​​Kopenhag ve Oslo noktalarınızı ekleyerek işbirliğimizin daha tatmin edici bir seviyeye ulaşmak için geliştirilebileceğine inanıyoruz. ”

Türk Hava Yolları uçaklarını yolcularla daha fazla doldurabildiğinden, PIA daha fazla destinasyon sunabileceğinden, bu anlaşma her iki taşıyıcı için de karşılıklı olarak faydalıdır. Gelirlerin nasıl bölüneceğine dair ayrıntılar açıklanmadı.

Ayrıca Türk Hava Yolları CEO’sunun, yolcu hacminin Türk Hava Yolları için ‘tatmin edici’ bir seviyeye ulaştığı bir noktada kod paylaşımının gelecekte bir noktada tek taraflıdan ikili düzenlemeye yükseltilmesini önerdiği de kaydedildi.

PIA için çok önemli bir anlaşma
Bu genişletilmiş kod paylaşımı anlaşması, PIA için bir önceki ayın sonunda ortaya çıkan pilot lisans skandalı nedeniyle kaybettiği işletmenin bir kısmını yakalamak için kritik önem taşıyor.

30 Haziran’da EASA, PIA’ya altı ay boyunca Avrupa’da uçmasını engelleyen geçici bir yasak koydu . Askıya almanın nedeni, 262 Pakistan pilotunun sahte lisansa sahip oldukları ve uçmak için yeterli nitelikte olmadıkları haberlerinden kaynaklandı . Bu havayolu şirketinin pilotlarının% 30’unu oluşturmaktadır.

Pakistan Ulusal Meclisi’ne hitap eden Havacılık Bakanı Gulam Sarwar Khan, Haziran ayı sonunda şunları söyledi:

“. . . Ülkedeki 262 pilot, sınava kendileri girmedi ve kendi adına oturması için bir başkasına ödeme yaptı. Uçuş deneyimi yok… PIA sahte lisanslara sahip tüm pilotlarını hemen etkili bir şekilde toprakladı. ”

Ary News , 21 Temmuz’da PIA’nın EASA yasağına karşı bir itiraz hazırladığını bildirdi. Bir PIA sözcüsü konuyla ilgili bir açıklama yaparak, havayolunun kusursuz güvenlik düzenlemesi kabul ettikten sonra EASA tarafından dile getirilen endişeleri ele alma çabalarında umutlu olduğunu söyledi.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/39yJZKO
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder