15 Ocak 2020 Çarşamba

SİNGAPUR HAVA YOLLARI REZERVASYON SÜRECİNİ MODERNİZE EDİYOR Singapur Hava Yolları NDC ile rezervasyon sürecini modernize ediyor Avrupa’daki ticari ortak platformları için KrisConnect NDC Programı’nın Tanıtımı   15 Ocak 2020 – Singapur Hava Yolları’nın (SIA) müşteri deneyimini zenginleştirmek için yaptığı girişimlerin bir parçası olarak, Temmuz 2020’den itibaren Avrupa’daki ticari seyahat ortaklarına sağladığı bilet tarifeleri ve kişiselleştirilmiş içerikler daha kapsamlı hale gelecektir. Bu, Singapur Hava Yolları’nın ortak platformlar üzerinden gelişmiş içerik ve işlevsellik sağlamak amacıyla yeni dağıtım teknolojilerinden faydalanan KrisConnect programı kapsamında sunulmaktadır.   Singapur Hava Yolları KrisConnect Programı; Avrupa’da ilk olarak Ağustos 2020’de Almanya, İsviçre, İskandinav ülkeleri, Fransa ve Benelüks’te, akabinde ise Eylül 2020 itibarıyla Birleşik Krallık, İtalya, İspanya, Türkiye ve Rusya’da başlatılacaktır. Singapur Hava Yolları bu program ile müşterilerine daha zengin bir deneyim ve ticari seyahat ortaklarına ise daha kapsamlı bilet tarifeleri ve kişiselleştirilmiş içerik sunmayı amaçlamaktır.   KrisConnect Programı, sektör içinde geliştirilmiş Yeni Dağıtım Sistemi (NDC) standartları dahil, Uygulama Programı Arayüzü (API) teknolojisinden faydalanmaktadır.   KrisConnect Programına katılan seyahat acentaları; daha hızlı şekilde piyasaya ulaşabilecek, kişiselleştirilmiş içerik dahil olmak üzerine en kapsamlı bilet tarifelerine erişebilecek, paket tarifeler ve anlaşmalı bilet tarifeleri gibi kişiye özel ürünleri müşterilerine sunabilecektir. Bu sayede, müşteriler daha ileri seviye kişiselleştirilmiş bir rezervasyon deneyimi yaşayacak ve KrisFlyer sık seyahat edenler statüsünden daha fazla faydalanabilecektir.   Singapur Hava Yolları; Amadeus, Sabre ve Travelport gibi geleneksel Global Dağıtım Sistemi ortaklarının yanısıra Aaron Group, ATRIIS, HitchHiker, PKFARE, Travel Boutique Online, Travelfusion, TravelNDC ve Verteil Technologies gibi yeni teknoloji ortakları yoluyla bu yeni içeriği kullanıcılara sunacaktır.  Aeroplan Reise GmbH, AERTICKET, dnata Travel UK, Flight   Centre and FCM, Lufthansa City Center, TravelUp Group ve TUI dahil olmak üzere Avrupa’daki birçok tanınmış seyahat acentası Singapur Hava Yolları KrisConnect programına katılmış veya katılmayı istediklerini belirtmiştir.   Ayrıca SIA yakın zamanda yeni bir seyahat acentası portalı olan AGENT 360’ı açacak ve seyahat acentalarının KrisConnect Programı üzerinden içeriklere doğrudan erişimlerine imkan tanıyacaktır.   Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı, Campbell Wilson bu konuda şunları belirtmiştir: “Bu yeni teknolojiyi ve daha önemlisi bu teknolojinin sağladığı yeni ürün ve hizmetleri piyasaya sürme ve müşterilerimizin ihtiyaçlarını daha iyi şekilde karşılama konusunda sektör ortaklarımızla yakın işbirliği içinde çalışacak olmaktan memnuniyet duyuyoruz.”  

Singapur Hava Yolları NDC ile rezervasyon sürecini modernize ediyor


Avrupa’daki ticari ortak platformları için KrisConnect NDC Programı’nın Tanıtımı

 

15 Ocak 2020 – Singapur Hava Yolları’nın (SIA) müşteri deneyimini zenginleştirmek için yaptığı girişimlerin bir parçası olarak, Temmuz 2020’den itibaren Avrupa’daki ticari seyahat ortaklarına sağladığı bilet tarifeleri ve kişiselleştirilmiş içerikler daha kapsamlı hale gelecektir. Bu, Singapur Hava Yolları’nın ortak platformlar üzerinden gelişmiş içerik ve işlevsellik sağlamak amacıyla yeni dağıtım teknolojilerinden faydalanan KrisConnect programı kapsamında sunulmaktadır.

 

Singapur Hava Yolları KrisConnect Programı; Avrupa’da ilk olarak Ağustos 2020’de Almanya, İsviçre, İskandinav ülkeleri, Fransa ve Benelüks’te, akabinde ise Eylül 2020 itibarıyla Birleşik Krallık, İtalya, İspanya, Türkiye ve Rusya’da başlatılacaktır. Singapur Hava Yolları bu program ile müşterilerine daha zengin bir deneyim ve ticari seyahat ortaklarına ise daha kapsamlı bilet tarifeleri ve kişiselleştirilmiş içerik sunmayı amaçlamaktır.

 

KrisConnect Programı, sektör içinde geliştirilmiş Yeni Dağıtım Sistemi (NDC) standartları dahil, Uygulama Programı Arayüzü (API) teknolojisinden faydalanmaktadır.

 

KrisConnect Programına katılan seyahat acentaları; daha hızlı şekilde piyasaya ulaşabilecek, kişiselleştirilmiş içerik dahil olmak üzerine en kapsamlı bilet tarifelerine erişebilecek, paket tarifeler ve anlaşmalı bilet tarifeleri gibi kişiye özel ürünleri müşterilerine sunabilecektir. Bu sayede, müşteriler daha ileri seviye kişiselleştirilmiş bir rezervasyon deneyimi yaşayacak ve KrisFlyer sık seyahat edenler statüsünden daha fazla faydalanabilecektir.

 

Singapur Hava Yolları; Amadeus, Sabre ve Travelport gibi geleneksel Global Dağıtım Sistemi ortaklarının yanısıra Aaron Group, ATRIIS, HitchHiker, PKFARE, Travel Boutique Online, Travelfusion, TravelNDC ve Verteil Technologies gibi yeni teknoloji ortakları yoluyla bu yeni içeriği kullanıcılara sunacaktır.  Aeroplan Reise GmbH, AERTICKET, dnata Travel UK, Flight

 

Centre and FCM, Lufthansa City Center, TravelUp Group ve TUI dahil olmak üzere Avrupa’daki birçok tanınmış seyahat acentası Singapur Hava Yolları KrisConnect programına katılmış veya katılmayı istediklerini belirtmiştir.

 

Ayrıca SIA yakın zamanda yeni bir seyahat acentası portalı olan AGENT 360’ı açacak ve seyahat acentalarının KrisConnect Programı üzerinden içeriklere doğrudan erişimlerine imkan tanıyacaktır.

 

Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı, Campbell Wilson bu konuda şunları belirtmiştir: “Bu yeni teknolojiyi ve daha önemlisi bu teknolojinin sağladığı yeni ürün ve hizmetleri piyasaya sürme ve müşterilerimizin ihtiyaçlarını daha iyi şekilde karşılama konusunda sektör ortaklarımızla yakın işbirliği içinde çalışacak olmaktan memnuniyet duyuyoruz.”

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2Rnv5OM
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder