12 Aralık 2019 Perşembe

SunExpress çalışanlarından ihtiyaç sahibi çocuklara yardım eli Türk Hava Yolları ile Lufthansa’nın ortak kuruluşu SunExpress’in gönüllü çalışanlarından oluşan ‘Guardian Angels’ komitesi, Diyarbakır/Silvan, Şanlıurfa/Viranşehir ve Siirt/Kurtalan olmak üzere üç ayrı okuldaki ihtiyaç sahibi çocuklar için kurum içi kampanya başlatarak soğuk kış aylarında çocuklara mont ve bot yardımı yapılmasını sağladılar.   SunExpress çalışanlarından oluşan, tamamen gönüllük esasına dayalı olan ve yardım taleplerini değerlendirip ihtiyaç sahiplerine gerekli yardımı ulaştırmayı amaçlayan ‘Guardian Angels/Koruyucu Melekler’ komitesi, 2015 yılından bu yana yardım faaliyetlerinde aktif olarak rol almaya devam ediyor. Bu kapsamda destek sağlanabilecek kişi ve kurumların belirlenmesi, yardımların toplanması ve bu yardımların en etkili şekilde ihtiyaç sahiplerine ulaşmasını sağlayan Guardian Angels ekibi, geçtiğimiz yıl İzmir’deki Mersinli Ortaokulu’ndan gelen yardım talebi üzerine tüm masrafları üstlenerek okulun tamamını boyamıştı.   Kurulduğu günden bu yana çocukların eğitim ve gelişimlerini desteklemek ve ihtiyaç sahibi çocuklara yardım eli uzatmak amacı ile sosyal sorumluluk projeleri geliştiren SunExpress’in Guardian Angels ekibi, bu yıl da kurum içinde başlattığı kampanya kapsamında Diyarbakır/Silvan, Şanlıurfa/Viranşehir ve Siirt/Kurtalan olmak üzere üç okuldaki toplamda 157 çocuk için toplanan mont ve botları, okullara bizzat giderek teslim etti. Guardian Angels ekip üyeleri yeni mont ve botlarına kavuşan çocukların yüzlerindeki mutluluğu görmekten büyük keyif aldıklarını vurgulayarak önümüzdeki dönemde de şirket çalışanlarımızın büyük desteğiyle yeni kampanyalar düzenlemeye devam edeceklerini belirttiler.

Türk Hava Yolları ile Lufthansa’nın ortak kuruluşu SunExpress’in gönüllü çalışanlarından oluşan ‘Guardian Angels’ komitesi, Diyarbakır/Silvan, Şanlıurfa/Viranşehir ve Siirt/Kurtalan olmak üzere üç ayrı okuldaki ihtiyaç sahibi çocuklar için kurum içi kampanya başlatarak soğuk kış aylarında çocuklara mont ve bot yardımı yapılmasını sağladılar.

 

SunExpress çalışanlarından oluşan, tamamen gönüllük esasına dayalı olan ve yardım taleplerini değerlendirip ihtiyaç sahiplerine gerekli yardımı ulaştırmayı amaçlayan ‘Guardian Angels/Koruyucu Melekler’ komitesi, 2015 yılından bu yana yardım faaliyetlerinde aktif olarak rol almaya devam ediyor. Bu kapsamda destek sağlanabilecek kişi ve kurumların belirlenmesi, yardımların toplanması ve bu yardımların en etkili şekilde ihtiyaç sahiplerine ulaşmasını sağlayan Guardian Angels ekibi, geçtiğimiz yıl İzmir’deki Mersinli Ortaokulu’ndan gelen yardım talebi üzerine tüm masrafları üstlenerek okulun tamamını boyamıştı.

 

Kurulduğu günden bu yana çocukların eğitim ve gelişimlerini desteklemek ve ihtiyaç sahibi çocuklara yardım eli uzatmak amacı ile sosyal sorumluluk projeleri geliştiren SunExpress’in Guardian Angels ekibi, bu yıl da kurum içinde başlattığı kampanya kapsamında Diyarbakır/Silvan, Şanlıurfa/Viranşehir ve Siirt/Kurtalan olmak üzere üç okuldaki toplamda 157 çocuk için toplanan mont ve botları, okullara bizzat giderek teslim etti. Guardian Angels ekip üyeleri yeni mont ve botlarına kavuşan çocukların yüzlerindeki mutluluğu görmekten büyük keyif aldıklarını vurgulayarak önümüzdeki dönemde de şirket çalışanlarımızın büyük desteğiyle yeni kampanyalar düzenlemeye devam edeceklerini belirttiler.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/35hflT9
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder