11 Haziran 2020 Perşembe

THY Türkiye’nin En Değerli Markası Brand Finance, 2020 yılına ilişkin “Türkiye’nin En Değerli Markaları-Turkey 100″ çalışmasını tamamladı. Listede ilk sırayı 1 milyar 975 milyon dolarlık marka değeriyle THY alırken, bu şirketi 1 milyar 616 milyon dolarlık marka değeriyle Ziraat Bankası takip etti. Tek rakibimiz Türk Hava Yolları Brand Finance araştırmasında “Türkiye’nin en değerli markası” seçilen Türk Hava Yolları’nı tebrik ediyor, “Türkiye’nin en değerli banka markası” ve “En değerli ikinci markası” olarak sıkı takibimizi sürdürüyoruz. #ZiraatBankası @TK_TR pic.twitter.com/iB31NbMgAr — Ziraat Bankası (@ziraatbankasi) June 9, 2020

Brand Finance, 2020 yılına ilişkin “Türkiye’nin En Değerli Markaları-Turkey 100″ çalışmasını tamamladı. Listede ilk sırayı 1 milyar 975 milyon dolarlık marka değeriyle THY alırken, bu şirketi 1 milyar 616 milyon dolarlık marka değeriyle Ziraat Bankası takip etti.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/3f7WwX8
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder