25 Nisan 2020 Cumartesi

Seyahat edenlerin güveni ne zaman artacak ve geri dönecekler? IATA bu konuda 11 ülkede anket yaptırdı bu konuyu sizlerle paylaşmak istedik. COVID-19 salgını ile mücadele devam ederken , havacılık sektörünün toparlanma süreci tamamen göz ardı edilemez. Tüketici güveni yani seyahat edenlerin güvenini yeniden kazanmak, sektördeki toparlanmanın zamanlaması ve hızı en önemli unsur olacaktır. IATA’nın paylaşmış olduğu grafik, 11 ülkedeki yolcuların hava yolculuğuna dönüşün muhtemel zamanlaması hakkında bazı bulgulara yer veriyor Çin’de, iç hat hava taşımacılığı pazarı COVID-19 mücadelesindeki başarı ve Şubat ayında bazı hareket kısıtlamalarının kaldırılmasıyla toparlanmaya başladı. Avrupa’da ve başka yerlerde, bazı hükümetler de kısıtlama koşullarının gevşemesini planlamaya başlıyor. Çin’de, iç hat hava yolculuğundaki ilk keskin artış, o zamandan beri istikrar kazandı ancak talep bir yıl önceki seviyenin çok altında kaldı. Çin’e özgü bazı sorunlar olmasına rağmen, bu, tüketicilerin sadece % 14’ünün (Çin’in hareket kısıtlamalarını gevşettiği Şubat ayında% 22) kısıtlamalar kaldırılır kaldırılmaz, seyahate devam edeceğini gösteren anket sonuçlarıyla büyük ölçüde tutarlıdır. Yolcuların en büyük oranı – yarıdan biraz daha az – 1-2 ay içinde hava yolculuğuna devam etme olasılıklarını düşünüyorlar. Eğer pandemi önümüzdeki birkaç ay içinde kontrol altına alınabiliyorsa, bu durum üçüncü çeyrekte havacılık sektörünün toparlanmasının başlamasıyla uyumludur. Ancak, katılımcıların geri kalan% 40’ı hava yoluyla seyahat etmeden önce altı ay veya daha fazla bekleyebileceklerini belirttiğinden iyileşme yavaş olacaktır. Sağlıkla ilgili kaygılara ek olarak, tüketicilerin hava yolculuğuna geri dönme hızı finansal koşullarına bağlı olacaktır. Küresel Finansal Krizden daha şiddetli bir küresel durgunluk beklentisi, sektörün üzerine gölge gibi düşürekek, tüketicilerin seyahat etme güvenini artırmak isteyen havayollarına yeni bir zorluk ekliyor.

IATA bu konuda 11 ülkede anket yaptırdı bu konuyu sizlerle paylaşmak istedik.

COVID-19 salgını ile mücadele devam ederken , havacılık sektörünün toparlanma süreci tamamen göz ardı edilemez. Tüketici güveni yani seyahat edenlerin güvenini yeniden kazanmak, sektördeki toparlanmanın zamanlaması ve hızı en önemli unsur olacaktır.

IATA’nın paylaşmış olduğu grafik, 11 ülkedeki yolcuların hava yolculuğuna dönüşün muhtemel zamanlaması hakkında bazı bulgulara yer veriyor

Çin’de, iç hat hava taşımacılığı pazarı COVID-19 mücadelesindeki başarı ve Şubat ayında bazı hareket kısıtlamalarının kaldırılmasıyla toparlanmaya başladı. Avrupa’da ve başka yerlerde, bazı hükümetler de kısıtlama koşullarının gevşemesini planlamaya başlıyor.

Çin’de, iç hat hava yolculuğundaki ilk keskin artış, o zamandan beri istikrar kazandı ancak talep bir yıl önceki seviyenin çok altında kaldı.

Çin’e özgü bazı sorunlar olmasına rağmen, bu, tüketicilerin sadece % 14’ünün (Çin’in hareket kısıtlamalarını gevşettiği Şubat ayında% 22) kısıtlamalar kaldırılır kaldırılmaz, seyahate devam edeceğini gösteren anket sonuçlarıyla büyük ölçüde tutarlıdır. Yolcuların en büyük oranı – yarıdan biraz daha az – 1-2 ay içinde hava yolculuğuna devam etme olasılıklarını düşünüyorlar. Eğer pandemi önümüzdeki birkaç ay içinde kontrol altına alınabiliyorsa, bu durum üçüncü çeyrekte havacılık sektörünün toparlanmasının başlamasıyla uyumludur. Ancak, katılımcıların geri kalan% 40’ı hava yoluyla seyahat etmeden önce altı ay veya daha fazla bekleyebileceklerini belirttiğinden iyileşme yavaş olacaktır.

Sağlıkla ilgili kaygılara ek olarak, tüketicilerin hava yolculuğuna geri dönme hızı finansal koşullarına bağlı olacaktır. Küresel Finansal Krizden daha şiddetli bir küresel durgunluk beklentisi, sektörün üzerine gölge gibi düşürekek, tüketicilerin seyahat etme güvenini artırmak isteyen havayollarına yeni bir zorluk ekliyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2Y6Alez
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder