2 Ekim 2018 Salı

Türkiye’nin dijital hava yolu Pegasus Türkiye’nin dijital hava yolu: Pegasus Türkiye’nin öncü düşük maliyetli hava yolu taşıyıcısı Pegasus Hava Yolları, girdiği dijital dönüşüm çerçevesinde yepyeni bir dönem başlatıyor. Yeni dönemde iletişimlerine ‘’Türkiye’nin dijital hava yolu’’ söylemiyle devam edecek olan Pegasus, flypgs.com ve Pegasus Mobil uygulamasını baştan aşağı yenileyerek, yolcularının seyahat deneyimini kolaylaştıracak dijital teknolojiler ve benzersiz yenilikler sunuyor. Tüm bu yenilikleri anlatan reklam filmi serisiyle izleyici karşısına çıkan Pegasus’un kampanya açılış filminde; telefon, tablet, bilgisayar gibi farklı cihazların önünde seyahat ederken fotoğraf çeken, hava durumuna bakan, gitti yer hakkında bilgi araştıran, seyahatleri için araştırma yapan insanları ters ekran şeklinde görüyoruz. Dinamik ve eğlenceli bir kurguyla akan görüntüler ve filmin müziği, reklamı genç hedef kitleye daha da yaklaştırıyor ve akılda kalıcılığı artırıyor. Kampanyanın dijital kanallarda yayınlanacak devam filmleri ise bir kadın ve bir erkek karakter üzerine kurulu mizahi bir yapı üzerinden ilerliyor. Filmlerde Pegasus’un sunduğu dijital seyahat çözümlerinin nasıl hayatlarını kolaylaştırdığını filmler vasıtasıyla anlatılırken, “Artık her işimizi dijital olarak yapıyoruz. Pegasus olarak, ben de senin bu ekrandaki ihtiyaçlarını görüyor ve sana özel çözümler sunuyorum” mesajı veriliyor.   Reklamveren: Pegasus Kampanya Adı: Pegasus Dijital Dönüşüm Reklamveren Yetkilileri: Onur Dedeköylü, Elif Yalt Başeski, Nazlı Elif Tan, Tuğba Çelik, Gizem Tatar, Gülden Çelik Reklam Ajansı: Rafineri Yönetici Yaratıcı Yönetmen: Emre Kaplan, Ayşe Bali Yaratıcı Yönetmen: Can Erdoğan Yaratıcı Grup Başkanları: Ahmet Uğurel, Aslı Soylu Yaratıcı Grup: Gizem Arli, Berkin Dalgıç, Selin Sürğit, Ceren Demir Marka Takımı: Erbek Onur, Çağla Ishak, Gözde Alptekin, Caner Başaran, Esma Ateş Stratejik Planlama: Mert Tuncer, Zühre Erdoğan, Aytuğ Ateş Sosyal Medya Yönetimi: Güzin Yiğit Ajans Prodüktörü: Şafak Serter, İpek Savaş Prodüksiyon Şirketi: DCC Yapımcı: Ömer Abra Müzik: Jingle House Yönetmen: Ali Yorgancıoğlu Medya Planlama/Satınalma: Vizeum, Hype Mecralar: Dijital, radyo, gazete Pegasus Hava Yolları Hakkında: 1990 yılında charter uçuşlarla havacılık sektörüne giriş yapan Pegasus, 2005 yılında ESAS Holding tarafından satın alınarak düşük maliyetli iş modelini benimsemiştir. Pegasus, uygun ücretle ulaşım imkânı sunan, Türkiye’nin lider düşük maliyetli havayoludur. Hava yolu ile yolculuğun herkesin hakkı olduğuna inanan Pegasus, uyguladığı “low cost (düşük maliyetli hava yolu)” modeli ile misafirlerine uygun fiyatlı, zamanında kalkan ve genç uçaklarla seyahat etme imkânı sağlamaktadır. Pegasus, misafirlerini 39’u yurt içinde, 70’i yurt dışında olmak üzere toplam 42 ülkede 109 noktaya ulaştırmakta ve İstanbul Sabiha Gökçen üzerinden Türkiye ile Avrupa, Kuzey Afrika, Ortadoğu, Rusya, Orta Asya arasında bağlantılı uçuşlar gerçekleştirmektedir.

Türkiye’nin dijital hava yolu: Pegasus

Türkiye’nin öncü düşük maliyetli hava yolu taşıyıcısı Pegasus Hava Yolları, girdiği dijital dönüşüm çerçevesinde yepyeni bir dönem başlatıyor. Yeni dönemde iletişimlerine ‘’Türkiye’nin dijital hava yolu’’ söylemiyle devam edecek olan Pegasus, flypgs.com ve Pegasus Mobil uygulamasını baştan aşağı yenileyerek, yolcularının seyahat deneyimini kolaylaştıracak dijital teknolojiler ve benzersiz yenilikler sunuyor.

Tüm bu yenilikleri anlatan reklam filmi serisiyle izleyici karşısına çıkan Pegasus’un kampanya açılış filminde; telefon, tablet, bilgisayar gibi farklı cihazların önünde seyahat ederken fotoğraf çeken, hava durumuna bakan, gitti yer hakkında bilgi araştıran, seyahatleri için araştırma yapan insanları ters ekran şeklinde görüyoruz. Dinamik ve eğlenceli bir kurguyla akan görüntüler ve filmin müziği, reklamı genç hedef kitleye daha da yaklaştırıyor ve akılda kalıcılığı artırıyor.

Kampanyanın dijital kanallarda yayınlanacak devam filmleri ise bir kadın ve bir erkek karakter üzerine kurulu mizahi bir yapı üzerinden ilerliyor. Filmlerde Pegasus’un sunduğu dijital seyahat çözümlerinin nasıl hayatlarını kolaylaştırdığını filmler vasıtasıyla anlatılırken, “Artık her işimizi dijital olarak yapıyoruz. Pegasus olarak, ben de senin bu ekrandaki ihtiyaçlarını görüyor ve sana özel çözümler sunuyorum” mesajı veriliyor.

 

Reklamveren: Pegasus

Kampanya Adı: Pegasus Dijital Dönüşüm

Reklamveren Yetkilileri: Onur Dedeköylü, Elif Yalt Başeski, Nazlı Elif Tan, Tuğba Çelik, Gizem Tatar, Gülden Çelik
Reklam Ajansı: Rafineri

Yönetici Yaratıcı Yönetmen: Emre Kaplan, Ayşe Bali

Yaratıcı Yönetmen: Can Erdoğan

Yaratıcı Grup Başkanları: Ahmet Uğurel, Aslı Soylu

Yaratıcı Grup: Gizem Arli, Berkin Dalgıç, Selin Sürğit, Ceren Demir

Marka Takımı: Erbek Onur, Çağla Ishak, Gözde Alptekin, Caner Başaran, Esma Ateş

Stratejik Planlama: Mert Tuncer, Zühre Erdoğan, Aytuğ Ateş

Sosyal Medya Yönetimi: Güzin Yiğit

Ajans Prodüktörü: Şafak Serter, İpek Savaş

Prodüksiyon Şirketi: DCC

Yapımcı: Ömer Abra

Müzik: Jingle House

Yönetmen: Ali Yorgancıoğlu

Medya Planlama/Satınalma: Vizeum, Hype
Mecralar: Dijital, radyo, gazete

Pegasus Hava Yolları Hakkında:

1990 yılında charter uçuşlarla havacılık sektörüne giriş yapan Pegasus, 2005 yılında ESAS Holding tarafından satın alınarak düşük maliyetli iş modelini benimsemiştir. Pegasus, uygun ücretle ulaşım imkânı sunan, Türkiye’nin lider düşük maliyetli havayoludur. Hava yolu ile yolculuğun herkesin hakkı olduğuna inanan Pegasus, uyguladığı “low cost (düşük maliyetli hava yolu)” modeli ile misafirlerine uygun fiyatlı, zamanında kalkan ve genç uçaklarla seyahat etme imkânı sağlamaktadır. Pegasus, misafirlerini 39’u yurt içinde, 70’i yurt dışında olmak üzere toplam 42 ülkede 109 noktaya ulaştırmakta ve İstanbul Sabiha Gökçen üzerinden Türkiye ile Avrupa, Kuzey Afrika, Ortadoğu, Rusya, Orta Asya arasında bağlantılı uçuşlar gerçekleştirmektedir.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2NlIEdO
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder