3 Eylül 2017 Pazar

Çılgın Proje İstanbul 3. havalimanı ile entegre olacak ULAŞTIRMA, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından 2011’de kamuoyuna ‘çılgın proje’ olarak açıklanan Kanal İstanbul Projesi’nin güzergahının netleştirilmesi ve kesitlerinin ortaya konulması için etüt proje sözleşmesinin 3 Temmuz’da imzalandığını söyledi. Türkiye’nin su yollarını geliştirerek, lojistik sektörünü güçlendirecek, İstanbul Yeni Havalimanı gibi büyük projelerle entegre olacak Arslan, Türkiye’nin su yollarını geliştirerek, lojistik sektörünü güçlendirecek, İstanbul 3. havalimanı gibi büyük projelerle entegre olacak, İstanbul Boğazı’nın trafik yükünü hafifleterek, buradan tehlikeli madde taşıyan tankerlerden dolayı olası felaketi önleyecek yeni su yolu projesi hayata geçirmek için çalışmalara başlandığını ifade etti. İstanbul Boğazı’ndan yıllık ortalama 53 bin geminin geçtiğini anlatan Arslan, “Proje alanı alternatif güzergahları değerlendirildi. En ideal güzergah tespit edilmeye çalışıldı. Kanal koridoru yaklaşık 43 kilometre olup, kanal kesiti ve kesin güzergahı etüt proje ve danışmanlık hizmetleri sonunda belirlenecek” diye konuştu.   'Çılgın Proje' Kanal İstanbul'da son durum https://t.co/PdwtYKK03s http://pic.twitter.com/U8et8z2XWe — TRT HABER (@trthaber) September 2, 2017

ULAŞTIRMA, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından 2011’de kamuoyuna ‘çılgın proje’ olarak açıklanan Kanal İstanbul Projesi’nin güzergahının netleştirilmesi ve kesitlerinin ortaya konulması için etüt proje sözleşmesinin 3 Temmuz’da imzalandığını söyledi.

Türkiye’nin su yollarını geliştirerek, lojistik sektörünü güçlendirecek, İstanbul Yeni Havalimanı gibi büyük projelerle entegre olacak

Arslan, Türkiye’nin su yollarını geliştirerek, lojistik sektörünü güçlendirecek, İstanbul 3. havalimanı gibi büyük projelerle entegre olacak, İstanbul Boğazı’nın trafik yükünü hafifleterek, buradan tehlikeli madde taşıyan tankerlerden dolayı olası felaketi önleyecek yeni su yolu projesi hayata geçirmek için çalışmalara başlandığını ifade etti. İstanbul Boğazı’ndan yıllık ortalama 53 bin geminin geçtiğini anlatan Arslan, “Proje alanı alternatif güzergahları değerlendirildi. En ideal güzergah tespit edilmeye çalışıldı. Kanal koridoru yaklaşık 43 kilometre olup, kanal kesiti ve kesin güzergahı etüt proje ve danışmanlık hizmetleri sonunda belirlenecek” diye konuştu.

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2wz0xPz
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder