25 Eylül 2017 Pazartesi

DHMİ 2023 eğitim hedefleri DHMİ Genel Müdürü Funda Ocak  sosyal medya hesabından DHMİ eğitim politikaları hakkında paylaşımda bulundu. Gerçek gücün bilgide olduğunun şuurundayız; kalıcı başarının kendini sürekli yenileyen insan kaynaklarıyla yakalanabileceğini biliyoruz. DHMİ olarak eğitim politikalarımızı bu anlayışla şekillendiriyor; 84 yıllık tecrübemizi geleceğe taşımak için gerekli adımları atıyoruz. Bir yandan tüm çalışanlarımızı belli bir program dahilinde sürekli eğitimden geçiriyor bir yandan da geleceğe yönelik planlamalar yapıyoruz İleri teknoloji donanımlı simülatör merkezleri ve dersliklerimizde yıl boyunca personelimize sıkı bir mesleki eğitim veriliyor. Hava trafik kontrolörleri, ARFF Personeli ve tüm meslek gruplarına yoğun eğitim programları uygulanıyor. Bu alanda küresel ölçekte iddialıyız SHGM ve MEB ile yürüttüğümüz çalışmalar sonucunda Kuruluşumuz, alanında ilk olan 29 eğitim programını hazırladı ve yetki aldı. 2023 yılına kadar 29 olan onaylı eğitim programı sayımızı 5 katına; yetkilendirilmiş eğitmen sayımızı 500’e çıkarmayı amaçlıyoruz Büyüyen sektörün eğitim ihtiyacının karşılanması için Bölgesel Eğitim Üssü (Atatürk, Dalaman, Erzincan) çalışmalarımız süratle sürüyor Ayrıca MEB, SHGM ve YÖK ile koordineli yürüttüğümüz Eğitim Merkezi’nin kuruluş çalışmaları da yoğun bir şekilde devam ediyor. 2023 yılına bu çalışmayı tamamlayarak yurt içi ve yurt dışı stratejik eğitim ortaklıklarıyla bölgesel eğitim üssü olarak girmeyi hedefliyoruz Kuruluşumuz tarafından işletilen her Havalimanının aynı zamanda birer eğitim kampüsü olması, 2023 hedeflerimiz arasında yer alıyor.   Gerçek gücün bilgide olduğunun şuurundayız; kalıcı başarının kendini sürekli yenileyen insan kaynaklarıyla yakalanabileceğini biliyoruz. http://pic.twitter.com/6kR5CxnPVF — Funda Ocak (@fundaocakdhmi) September 24, 2017

DHMİ Genel Müdürü Funda Ocak  sosyal medya hesabından DHMİ eğitim politikaları hakkında paylaşımda bulundu.

Gerçek gücün bilgide olduğunun şuurundayız; kalıcı başarının kendini sürekli yenileyen insan kaynaklarıyla yakalanabileceğini biliyoruz.

DHMİ olarak eğitim politikalarımızı bu anlayışla şekillendiriyor; 84 yıllık tecrübemizi geleceğe taşımak için gerekli adımları atıyoruz.

Bir yandan tüm çalışanlarımızı belli bir program dahilinde sürekli eğitimden geçiriyor bir yandan da geleceğe yönelik planlamalar yapıyoruz

İleri teknoloji donanımlı simülatör merkezleri ve dersliklerimizde yıl boyunca personelimize sıkı bir mesleki eğitim veriliyor.

Hava trafik kontrolörleriARFF Personeli ve tüm meslek gruplarına yoğun eğitim programları uygulanıyor. Bu alanda küresel ölçekte iddialıyız

SHGM ve MEB ile yürüttüğümüz çalışmalar sonucunda Kuruluşumuz, alanında ilk olan 29 eğitim programını hazırladı ve yetki aldı.

2023 yılına kadar 29 olan onaylı eğitim programı sayımızı 5 katına; yetkilendirilmiş eğitmen sayımızı 500’e çıkarmayı amaçlıyoruz

Büyüyen sektörün eğitim ihtiyacının karşılanması için Bölgesel Eğitim Üssü (Atatürk, Dalaman, Erzincan) çalışmalarımız süratle sürüyor

Ayrıca MEB, SHGM ve YÖK ile koordineli yürüttüğümüz Eğitim Merkezi’nin kuruluş çalışmaları da yoğun bir şekilde devam ediyor.

2023 yılına bu çalışmayı tamamlayarak yurt içi ve yurt dışı stratejik eğitim ortaklıklarıyla bölgesel eğitim üssü olarak girmeyi hedefliyoruz

Kuruluşumuz tarafından işletilen her Havalimanının aynı zamanda birer eğitim kampüsü olması, 2023 hedeflerimiz arasında yer alıyor.

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2xvgw1h
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder