28 Temmuz 2017 Cuma

UÇAK BİLETİ KAMPANYALARINDA PARİS ZİRVEDE Şirketlerin satışlarını artıran ve tüketiciyle aralarındaki bağı güçlendiren, Türkiye’nin ilk “Tüketici Teşvik Ajansı” BA Life Marketing, 2012-2017 yılları arasında düzenlediği uçak bileti kampanyalarının verilerini açıkladı. BA Life verilerine göre; son 5 yılda düzenlenen 55 kampanya, markaların satışlarını yüze 30 artırdı. Bu kampanylarda tüketicinin en çok tercih ettiği destinasyonlar ise sırasıyla; Paris, Roma ve Amsterdam oldu.   Tüketici teşvik sektörünün Türkiye’deki ilk ve tek temsilcisi BA Life Marketing, düzenlediği uçak bileti kampanyalarının verilerini açıkladı. Tüm Türkiye’de son 5 yılda 59 adet uçak bileti kampanyası düzenlendiğini belirten BA Life Marketing Kurucusu ve CEO’su Evrim Mert, “BA Life Marketing olarak, 59 kampanyadan 55’ini biz hayata geçirdik. Bu kampanyaları 27 farklı marka için kurguladık” dedi. BA Life’ın düzenlediği 55 kampanya baz alınarak oluşturulan verilere göre; uçak bileti kampanyalarına katılımda yüzde 59’luk oranla erkekler ilk sırada yer alırken, yüzde 41’lik oranla kadınlar ikinci sırada yer buldu. En çok tercih edilen şehir Paris olurken, Roma yüzde 21’lik oranla ikinci sırada yer aldı. Uçak bileti kampanyalarını en fazla düzenleyen sektör, yüzde 51’lik oranla elektronik olurken, yüzde 29’luk kampanya oranıyla perakende sektörü ikinci sırada yer buldu. Uçak bileti kampanyalarına en fazla katılım; yüzde 42’lik oranla 25-35 yaş aralığındaki tüketicilerden gelirken, yüzde 30’luk oranla 35-45 yaş aralığındakiler ikinci sırada yer aldı. Yüzde 21,6’lık oranla 45 ve üstü üçüncü sırada, yüzde 6,3’lük oranla 18-25 arası dördüncü sırada yer buldu. selective focus of miniature tourist on compass over map with plastic toy airplane,abstract background to travel concept.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönderme