30 Temmuz 2017 Pazar

Dört büyük havayolu şirketi üç kıtada sanal bir süper hava yolu şirketi kurmak istiyor Dört büyük havayolu şirketi üç kıtada sanal bir süper hava yolu şirketi kurmak istiyor. Bunu yapmak için 1 milyar dolardan fazla harcama yapmayı planlıyorlar. Perşembe günü açıklanan bir dizi işlemle, Delta Air Lines (DAL) ve Şangay merkezli China Eastern (CEA), Air France / KLM (AFLYY) Group’un % 10’unu satın alıyor. Ve Air France / KLM, Richard Branson’ın Virgin Atlantic Airways‘inin % 31’ini satın alacak. Yaklaşık 1.2 milyar dolarlık yatırım, taşıyıcılar arasındaki ticari bağları derinleştirecek ve böylece Avrupa ile ABD arasındaki yoğun hava koridorunu koordine etmelerini sağlayacak. Bu bir birleşme değil, her havayolu kendi markasını koruyacak. Ancak anlaşmalar, diğer büyük yerleşmiş havayolları ve hızlı büyüyen Orta Doğulu uzun mesafe düşük maliyetli havayolları ile rekabeti, anti-tröst yasalarının da izin verdiği şekilde koordinasyonla sağlayacak. Virgin hariç diğer havayolları SkyTeam ittifakına üye, ortak girişimleri ile bu işbirliği daha da ilerlemekte. Air France-KLM CEO’su Jean-Marc Janaillac, CNN ile yaptığı röportajda. “Bakış açısı Kuzey Atlantik’teki bir tür topluluk şirketi gibi birlikte çalışmak, uçuş ağının ne olacağı, fiyatlamanın ne olacağı, verim yönetimi konusunda birlikte karar verilecek” dedi. Sözleşmeler 2017 yılının sonuna kadar imzalanacak Virgin, 2019 yılı başında düzenleyici ve yönetim kurulu ortaklarının onaylarını bekliyor.China Eastern ile sıkı koordinasyon yapabilmek için henüz Çin, Avrupa ve ABD arasında resmi bir diplomatik Açık Gökyüzü anlaşması yok . Delta’nın dünya havayolları ile ortaklıkları devam ediyor. Delta, 2013 yılında Virgin’in% 49’unu satın aldı, AeroMexico’nun% 49’u, Brezilya’lı Gol’ün ise % 9.5’ine sahip. 2015 yılında China Eastern’ nin % 3,5’ini satın aldı. Ayrıca Korean Airlines ile Pasifikte koordinasyon için bir ortaklık girişimde bulunduğunu açıkladı. Havayolu şirketleri, uçuşlarda birden fazla havayolu şirketinin tek bir bilette rezervasyon yapabildiği, çarpıcı mil kazanımları ve dünya genelinde paylaşımlı salonlara girmelerini sağlayan geleneksel ittifaklardan uzaklaşıyorlar. Bu düzenlemeler, havayollarını tarife koordinasyonu ve fiyatlandırma konularında yasal olarak engelliyor. Atmosphere Araştırma Grubu kurucusu Henry Harteveldt, “Ortak girişimlerle birleşildiğinde, arkadaş olmaktan akraba olmaya geçiyorsun, kardeş değilsin ama birinci derece kuzenisin” diyor. Yeni anlaşmalar onaylanırsa, Virgin, Londra’nın Heathrow ve Gatwick Havaalanı’ndaki Air France ve KLM tarafından kullanılan kalkış ve iniş slotlarına erişebilir. Air France ve KLM, yolcularını Virgin’e daha kolay aktarır ve yolcular diğerlerinin loungelarını kullanıp çeşitli uçuşlarda mil kazanabilir. İçerik:http://money.cnn.com/  

Dört büyük havayolu şirketi üç kıtada sanal bir süper hava yolu şirketi kurmak istiyor. Bunu yapmak için 1 milyar dolardan fazla harcama yapmayı planlıyorlar.

Perşembe günü açıklanan bir dizi işlemle, Delta Air Lines (DAL) ve Şangay merkezli China Eastern (CEA), Air France / KLM (AFLYY) Group’un % 10’unu satın alıyor. Ve Air France / KLM, Richard Branson’ın Virgin Atlantic Airways‘inin % 31’ini satın alacak.
Yaklaşık 1.2 milyar dolarlık yatırım, taşıyıcılar arasındaki ticari bağları derinleştirecek ve böylece Avrupa ile ABD arasındaki yoğun hava koridorunu koordine etmelerini sağlayacak.

Bu bir birleşme değil, her havayolu kendi markasını koruyacak. Ancak anlaşmalar, diğer büyük yerleşmiş havayolları ve hızlı büyüyen Orta Doğulu uzun mesafe düşük maliyetli havayolları ile rekabeti, anti-tröst yasalarının da izin verdiği şekilde koordinasyonla sağlayacak.

Virgin hariç diğer havayolları SkyTeam ittifakına üye, ortak girişimleri ile bu işbirliği daha da ilerlemekte.

Air France-KLM CEO’su Jean-Marc Janaillac, CNN ile yaptığı röportajda. “Bakış açısı Kuzey Atlantik’teki bir tür topluluk şirketi gibi birlikte çalışmak, uçuş ağının ne olacağı, fiyatlamanın ne olacağı, verim yönetimi konusunda birlikte karar verilecek” dedi.

Sözleşmeler 2017 yılının sonuna kadar imzalanacak Virgin, 2019 yılı başında düzenleyici ve yönetim kurulu ortaklarının onaylarını bekliyor.China Eastern ile sıkı koordinasyon yapabilmek için henüz Çin, Avrupa ve ABD arasında resmi bir diplomatik Açık Gökyüzü anlaşması yok .

Delta’nın dünya havayolları ile ortaklıkları devam ediyor. Delta, 2013 yılında Virgin’in% 49’unu satın aldı, AeroMexico’nun% 49’u, Brezilya’lı Gol’ün ise % 9.5’ine sahip. 2015 yılında China Eastern’ nin % 3,5’ini satın aldı. Ayrıca Korean Airlines ile Pasifikte koordinasyon için bir ortaklık girişimde bulunduğunu açıkladı.

Havayolu şirketleri, uçuşlarda birden fazla havayolu şirketinin tek bir bilette rezervasyon yapabildiği, çarpıcı mil kazanımları ve dünya genelinde paylaşımlı salonlara girmelerini sağlayan geleneksel ittifaklardan uzaklaşıyorlar. Bu düzenlemeler, havayollarını tarife koordinasyonu ve fiyatlandırma konularında yasal olarak engelliyor.

Atmosphere Araştırma Grubu kurucusu Henry Harteveldt, “Ortak girişimlerle birleşildiğinde, arkadaş olmaktan akraba olmaya geçiyorsun, kardeş değilsin ama birinci derece kuzenisin” diyor.
Yeni anlaşmalar onaylanırsa, Virgin, Londra’nın Heathrow ve Gatwick Havaalanı’ndaki Air France ve KLM tarafından kullanılan kalkış ve iniş slotlarına erişebilir. Air France ve KLM, yolcularını Virgin’e daha kolay aktarır ve yolcular diğerlerinin loungelarını kullanıp çeşitli uçuşlarda mil kazanabilir.

İçerik:http://money.cnn.com/

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2wbbB3V
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönderme