3 Aralık 2018 Pazartesi

AKUT’a İnteraktif Portal AKUT Yeni Portal ile Daha Sistematik Yönetilecek AKUT Vakfı, AKUT Arama Kurtarma Derneği’nin gönüllü insan kaynağının daha sistematik ve interaktif bir yazılımda yönetilebilmesini sağlayacak bir Avrupa Birliği projesi için, Ankara’da Hazine ve Maliye Bakanlığı Merkezi Finans ve İdare birimi yetkilileri ile anlaşma imzaladı. AKUT Vakfı Başkanı Nasuh Mahruki, çalışmanın sonunda üretilecek yapının, arama kurtarma alanında Türkiye’de faaliyet gösteren 10 diğer Sivil Toplum Kuruluşları (STK) ile de paylaşılacak olan proje için, dün Hazine ve Maliye Bakanlığı’nın Merkezi Finans ve İdare birimi yetkilileri ile görüşerek sözleşme imzaladı. Arama Kurtarma Sivil Örgütleri Kurumsal Yönetim Programı çerçevesinde kullanılacak olan AKS Yönetim Portalı ile AKUT Arama Kurtarma Derneği ve AKUT Vakfı ile kısmen AKUT Spor Kulübü’nün lojistik, insan kaynağı, mali işler ve operasyon verilerinin kayıt, takip ve yönetimi kolaylaşacak. AKS Yönetim Portalı’nın ön başvurusu, Yerel STK’ler hibe programı kapsamında 18.08.2017 tarihinde yapılmıştı. Proje, AKUT Vakfı ve AKUT Arama Kurtarma gönüllüleri tarafından kurulacak bir çalışma grubu ile birlikte yönetilecek.

AKUT Yeni Portal ile Daha Sistematik Yönetilecek

AKUT Vakfı, AKUT Arama Kurtarma Derneği’nin gönüllü insan kaynağının daha sistematik ve interaktif bir yazılımda yönetilebilmesini sağlayacak bir Avrupa Birliği projesi için, Ankara’da Hazine ve Maliye Bakanlığı Merkezi Finans ve İdare birimi yetkilileri ile anlaşma imzaladı.

AKUT Vakfı Başkanı Nasuh Mahruki, çalışmanın sonunda üretilecek yapının, arama kurtarma alanında Türkiye’de faaliyet gösteren 10 diğer Sivil Toplum Kuruluşları (STK) ile de paylaşılacak olan proje için, dün Hazine ve Maliye Bakanlığı’nın Merkezi Finans ve İdare birimi yetkilileri ile görüşerek sözleşme imzaladı.

Arama Kurtarma Sivil Örgütleri Kurumsal Yönetim Programı çerçevesinde kullanılacak olan AKS Yönetim Portalı ile AKUT Arama Kurtarma Derneği ve AKUT Vakfı ile kısmen AKUT Spor Kulübü’nün lojistik, insan kaynağı, mali işler ve operasyon verilerinin kayıt, takip ve yönetimi kolaylaşacak.

AKS Yönetim Portalı’nın ön başvurusu, Yerel STK’ler hibe programı kapsamında 18.08.2017 tarihinde yapılmıştı.

Proje, AKUT Vakfı ve AKUT Arama Kurtarma gönüllüleri tarafından kurulacak bir çalışma grubu ile birlikte yönetilecek.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2Rw2qpA
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder