17 Aralık 2018 Pazartesi

Setur, Marka Konferansı’na imzasını attı 12-13 Aralık’ta Hilton Bomonti’de düzenlenen Marka Konferansı’nda konuşan Setur Turizmden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Murat Tomruk, SeturSelect markasının ortaya çıkış hikayesini katılımcılarla paylaştı. Bu yıl 19.’su düzenlenen Türkiye’nin en büyük iş platformu Marka Konferansı, 12-13 Aralık 2018 tarihlerinde Hilton Bomonti’de gerçekleştirildi. Setur, pazarlama dünyasının trendlerini belirleyen ve markaların geleceğini yapılandıran konferansın sponsorları arasında yer aldı. Marka 2018’de konuşan Setur Turizmden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Murat Tomruk, Setur’un 50 yılı aşkın sektör tecrübesi ve üstün hizmet kalitesiyle, kişiye özel deneyim ve macera seyahatleri sunmak üzere hayata geçirdiği SeturSelect markasının ortaya çıkış hikayesini katılımcılar ile paylaştı. Türkiye’nin önde gelen markalarının boy gösterdiği, her sektörden ilham verici ve bilgilendirici konuşmaların gerçekleştirildiği Marka Konferansı’nda Setur’un ilk imzası ana sahnede atıldı. Konferansın LED teknolojisi ile 270 derecelik ana sahnesini Setur’un organizasyon ve etkinliklerde çözüm ortağı olarak hizmet sunan Seturmice ekipleri hazırladı. Setur’un fuaye ve Platinum Lounge alanlarında yer alan standları da büyük ilgi gördü. Marka Konferansı’nın ikinci gününde “Turizmde Deneyim Yaratıcılığıyla Katma Değer” başlıklı bir konuşma gerçekleştiren Murat Tomruk, şunları söyledi; “SeturSelect olarak bizler, deneyim seyahatinin öncüsü olmanın gururunu taşıyoruz. Misafirlerimiz hangi destinasyona giderlerse gitsinler standartların üzerinde, özel deneyimler yaşamak istiyor. SeturSelect tam da bu ihtiyacı karşılamak üzere hayata geçirildi ve çok kısa sürede özel ve seçkin bir deneyim arayan müşterilerimizin gözdesi oldu. Sevgili Ayhan Sicimoğlu ile başlattığımız turlarımız Türkiye’de bir ilkti. Bu yıl çıtayı daha da yukarı çekerek iş birliğimizi Prof. Dr. İlber Ortaylı gibi duayen bir isimle genişlettik. Misafirlerimiz bu özel isimlerle katılacakları turlarda turistik bir geziye değil, ayrıcalıklı bir deneyime yolculuk ediyorlar.” SeturSelect’in ilk günden bu yana iş birliği içinde olduğu Ayhan Sicimoğlu da konuşmada Murat Tomruk’a eşlik ederek, bu turlarda misafirlere ne gibi ayrıcalıklar sunduklarını keyifli üslubu ile seyircilerle paylaştı. SETUR HAKKINDA 1965 yılında Koç Holding şirketlerinden biri olarak kurulan Setur, turizm alanında yurt içi ve yurt dışına dönük tur operatörlüğü ile otel satışı, IATA uçak bileti satışı, vize hizmetleri, kongre ve seminer organizasyonları, outgoing ve yurt dışı eğitim başlıklarında hizmetler sunuyor. 2001 yılında Türkiye’nin en büyük online kurumsal seyahat portalı BookinTurkey.com’u bünyesine alan Setur, 2017 yılında bu platformu Seturbiz.com ismiyle yenileyerek dijital alanda da önemli bir atılım gerçekleştirdi. Setur’un 50 yılı aşkın sektör tecrübesi ve üstün hizmet kalitesiyle, kişiye özel deneyim ve macera seyahatleri sunmak üzere hayata geçirdiği markası SeturSelect, müşterilerine unutulmaz tatil deneyimleri sağlıyor. Duty Free işletmeciliğinde Türkiye’nin en köklü ve en yaygın markası olan Setur Duty Free, tüm yurda yayılan havalimanları, kara sınır kapıları ve deniz limanlarında yaklaşık 15 bin metrekarelik alanda, 20 bölge 49 mağazasıyla gümrüksüz satış mağazaları işletmeciliği yapmaya devam ediyor.1990 yılında kurulan Setair filosunda ise 14 yolcu kapasiteli 2 adet ultra uzun menzilli 2017 Model Falcon 8X ve 2015 Model Falcon 7X tipi jet, 9 yolcu kapasiteli 2 adet çift motorlu Leonardo (Agusta Westland) AW139 tipi helikopter ve 1 adet 8 yolcu kapasiteli Cessna Grand Caravan C208 tipi deniz uçağı bulunuyor.

12-13 Aralık’ta Hilton Bomonti’de düzenlenen Marka Konferansı’nda konuşan Setur Turizmden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Murat Tomruk, SeturSelect markasının ortaya çıkış hikayesini katılımcılarla paylaştı.

Bu yıl 19.’su düzenlenen Türkiye’nin en büyük iş platformu Marka Konferansı, 12-13 Aralık 2018 tarihlerinde Hilton Bomonti’de gerçekleştirildi. Setur, pazarlama dünyasının trendlerini belirleyen ve markaların geleceğini yapılandıran konferansın sponsorları arasında yer aldı. Marka 2018’de konuşan Setur Turizmden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Murat Tomruk, Setur’un 50 yılı aşkın sektör tecrübesi ve üstün hizmet kalitesiyle, kişiye özel deneyim ve macera seyahatleri sunmak üzere hayata geçirdiği SeturSelect markasının ortaya çıkış hikayesini katılımcılar ile paylaştı.

Türkiye’nin önde gelen markalarının boy gösterdiği, her sektörden ilham verici ve bilgilendirici konuşmaların gerçekleştirildiği Marka Konferansı’nda Setur’un ilk imzası ana sahnede atıldı. Konferansın LED teknolojisi ile 270 derecelik ana sahnesini Setur’un organizasyon ve etkinliklerde çözüm ortağı olarak hizmet sunan Seturmice ekipleri hazırladı. Setur’un fuaye ve Platinum Lounge alanlarında yer alan standları da büyük ilgi gördü.

Marka Konferansı’nın ikinci gününde “Turizmde Deneyim Yaratıcılığıyla Katma Değer” başlıklı bir konuşma gerçekleştiren Murat Tomruk, şunları söyledi; “SeturSelect olarak bizler, deneyim seyahatinin öncüsü olmanın gururunu taşıyoruz. Misafirlerimiz hangi destinasyona giderlerse gitsinler standartların üzerinde, özel deneyimler yaşamak istiyor. SeturSelect tam da bu ihtiyacı karşılamak üzere hayata geçirildi ve çok kısa sürede özel ve seçkin bir deneyim arayan müşterilerimizin gözdesi oldu. Sevgili Ayhan Sicimoğlu ile başlattığımız turlarımız Türkiye’de bir ilkti. Bu yıl çıtayı daha da yukarı çekerek iş birliğimizi Prof. Dr. İlber Ortaylı gibi duayen bir isimle genişlettik. Misafirlerimiz bu özel isimlerle katılacakları turlarda turistik bir geziye değil, ayrıcalıklı bir deneyime yolculuk ediyorlar.”

SeturSelect’in ilk günden bu yana iş birliği içinde olduğu Ayhan Sicimoğlu da konuşmada Murat Tomruk’a eşlik ederek, bu turlarda misafirlere ne gibi ayrıcalıklar sunduklarını keyifli üslubu ile seyircilerle paylaştı.

SETUR HAKKINDA

1965 yılında Koç Holding şirketlerinden biri olarak kurulan Setur, turizm alanında yurt içi ve yurt dışına dönük tur operatörlüğü ile otel satışı, IATA uçak bileti satışı, vize hizmetleri, kongre ve seminer organizasyonları, outgoing ve yurt dışı eğitim başlıklarında hizmetler sunuyor. 2001 yılında Türkiye’nin en büyük online kurumsal seyahat portalı BookinTurkey.com’u bünyesine alan Setur, 2017 yılında bu platformu Seturbiz.com ismiyle yenileyerek dijital alanda da önemli bir atılım gerçekleştirdi. Setur’un 50 yılı aşkın sektör tecrübesi ve üstün hizmet kalitesiyle, kişiye özel deneyim ve macera seyahatleri sunmak üzere hayata geçirdiği markası SeturSelect, müşterilerine unutulmaz tatil deneyimleri sağlıyor.

Duty Free işletmeciliğinde Türkiye’nin en köklü ve en yaygın markası olan Setur Duty Free, tüm yurda yayılan havalimanları, kara sınır kapıları ve deniz limanlarında yaklaşık 15 bin metrekarelik alanda, 20 bölge 49 mağazasıyla gümrüksüz satış mağazaları işletmeciliği yapmaya devam ediyor.1990 yılında kurulan Setair filosunda ise 14 yolcu kapasiteli 2 adet ultra uzun menzilli 2017 Model Falcon 8X ve 2015 Model Falcon 7X tipi jet, 9 yolcu kapasiteli 2 adet çift motorlu Leonardo (Agusta Westland) AW139 tipi helikopter ve 1 adet 8 yolcu kapasiteli Cessna Grand Caravan C208 tipi deniz uçağı bulunuyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2Gn7YSs
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder