29 Mayıs 2018 Salı

İstanbul Yeni Havalimanı’nda İtfaiye Personeli Alımları İtfaiye Personeli Alımları Başladı. İGA bünyesinde İstanbul Yeni Havalimanı’nda İtfaiye Personeli Alımları gerçekleşecektir. ARFF EĞİTİM UZMANI En az 6 yıllık tecrübeye sahip olmak, Başvuru yapan adaylar için boy/kilo uyumuna sahip olmak İtfaiyecilik alanında eğitim veren önlisans programlarının birinden mezun olmak İyi derecede İngilizce bilmek Başvurmak için Tıklayın ARFF DISPATCHER En az 2 yıllık tecrübeye sahip olmak Başvuru yapan adaylar için boy/kilo uyumuna sahip olmak İtfaiyecilik alanında eğitim veren önlisans programlarının birinden mezun olmak İyi derecede İngilizce bilmek İleri derecede ofis programları ve raporlama araçlarını bilmek Başvurmak için Tıklayın ARFF ARAÇ ŞOFÖRÜ En az 2 yıllık tecrübeye sahip olmak Başvuru yapan adaylar için boy/kilo uyumuna sahip olmak İtfaiyecilik alanında eğitim veren önlisans programlarının birinden mezun olmak İyi derecede İngilizce bilmek Başvurmak için Tıklayın ARFF UZMAN İTFAİYECİ En az 2 yıllık tecrübeye sahip olmak Başvuru yapan adaylar için boy/kilo uyumuna sahip olmak İtfaiyecilik alanında eğitim veren önlisans programlarının birinden mezun olmak İyi derecede İngilizce bilmek Başvurmak için Tıklayın  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder