27 Nisan 2017 Perşembe

Facebook, Seyahat İçin Dinamik Reklamlara “uçuş” özelliğini ekledi Facebook, Seyahat İçin Dinamik Reklamlar ürününe “uçuş” özelliğini eklediğini duyurdu. Artık uçak bileti satan firmalar da insanların nereye, ne zaman gitmek istediklerini temel alarak rotaya göre uçak bileti reklamı yapabilecek. Facebook, bu haberle birlikte mobilin sezonluk bağlantılar kurulmasındaki rolünü ortaya koyan yeni tüketici davranışları verilerini de açıkladı. Facebook IQ’nun verilerine göre geçtiğimiz yaz, Facebook ve Instagram’daki, yazla ilgili paylaşımların yüzde 93’ü mobil üzerinden gerçekleşti. “Seyahat” de platformdaki en sosyal anların oluşmasını sağlayan konular arasında yer aldı.

Facebook, Seyahat İçin Dinamik Reklamlar ürününe “uçuş” özelliğini eklediğini duyurdu. Artık uçak bileti satan firmalar da insanların nereye, ne zaman gitmek istediklerini temel alarak rotaya göre uçak bileti reklamı yapabilecek.

Facebook, bu haberle birlikte mobilin sezonluk bağlantılar kurulmasındaki rolünü ortaya koyan yeni tüketici davranışları verilerini de açıkladı. Facebook IQ’nun verilerine göre geçtiğimiz yaz, Facebook ve Instagram’daki, yazla ilgili paylaşımların yüzde 93’ü mobil üzerinden gerçekleşti. “Seyahat” de platformdaki en sosyal anların oluşmasını sağlayan konular arasında yer aldı.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2q9JU9a
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder