27 Nisan 2017 Perşembe

Dünyanın En Büyük Havalimanı Yapımında Goodyear Lastikleri Tercih Ediliyor! Goodyear, tamamlandığında dünyanın en büyük havalimanı olacak İstanbul Yeni Havalimanı’nın inşaatında kullanılan 3000’ini aşkın inşaat aracına lastik ve hizmet tedarik ediyor. Geçen yıl karma hizmet uygulamalarında (hem karayolu hem arazi) kullanılan yaklaşık 8000 Goodyear Omnitrac II kamyon lastiği, 76.5 milyon metrekarelik alanda yapımı devam eden İstanbul Yeni Havalimanı inşaatında kullanılan kamyonlara tedarik edildi. Lastiklerin azami kullanım ömrü ve güvenilirliği bakımından destek son derece önemlidir. Bu sayede araçlar güneş altında ve engebeli arazi koşullarında sorunsuz çalışabilmektedir. Bu destek, sahada yerleşik halde bulunan özel Goodyear lastik teknisyenleri ekibi tarafından sağlanıyor. Bu ekibin görevinin bir kısmı da lastik performansını sağlamak ve projede kilometre başına maliyeti optimize etmektir. Bunun yanı sıra Goodyear FleetFirst ekibi tarafından da ana müşteri yönetimi sağlanmaktadır. Türkiye’nin Mega Projesinde Kullanılan Araçlar Goodyear’a Emanet! Yatırım maliyeti 10.2 Milyar Euro olan İstanbul Yeni Havalimanı tüm fazları tamamlandığında yıllık 200 milyon yolcuya hizmet edecek. Mart 2017 itibarıyla 24 bin kişinin çalıştığı havalimanı hizmete açıldığında 100 bin kişiye istihdam sağlayacak. Tek bir çatı altında ve sıfırdan yapılan dünyanın en büyük havalimanı tüm fazları tamamlandığında 6 pisti ile 350 destinasyona uçuş sağlayacak. İstanbul Yeni Havalimanı’nın ilk fazı 2018 yılında hizmete açılacak. Çoğunlukla dört ve beş akslı dorse olan kamyonlara tedarik edilen lastikler, şantiye sahalarına malzeme taşınması gibi karayolu ve arazi hizmet uygulamalarına yönelik kullanılan Goodyear’ın Omnitrac II kamyon lastikleridir. Bunlar da Goodyear Omnitrac MSS II önden çekişli lastikler ile Omnitrac MSD II arkadan çekişli lastiklerin birlikteliğinden oluşmaktadır. Bu lastiklerin özelliği, bu mega projenin zorlu koşullarında kaçınılmaz olan hasara daha yüksek direnç göstermeleri, azami çekiş ve yüksek kilometre performansı sağlamalarıdır. Omnitrac MSS II ve MSD II lastikler, Goodyear tarafından geliştirilen Max Teknolojisi’ne sahiptir. Bu lastikler; karma servis kullanımı, bir diğer deyişle havalimanı sahası gibi hem asfaltsız zeminde hem de kumda kullanılması için geliştirilmiştir. Kullanılan en son teknoloji ürünü malzemeler ve tasarım özellikleri, bilhassa yüksek sıcaklıklar olmak üzere tüm koşullarda dayanıklılığın yanı sıra yüksek kilometre performansı ve çekiş sağlamaktadır. Goodyear Lastikleri T.A.Ş. hakkında Üretim, satış ve satış-sonrası hizmetleri ile lastik sektöründe faaliyet gösteren Goodyear Lastikleri T.A.Ş., dünyadaki en büyük lastik üreticilerinden olan Goodyear Tire and Rubber Company’nin Türkiye’deki iştiraki olarak, 1 Eylül 1961’de kuruldu. Goodyear Lastikleri T.A.Ş.; Türkiye’de 1,600’ün üzerinde çalışanı ile İzmit ve Adapazarı’ndaki 2 üretim tesisinde faaliyet göstermektedir. Şirket, ürünlerini Goodyear, Fulda, Sava, Debica ve Kelly markaları altında üretip tüketicilerine sunmaktadır. Şirket, Türkiye’nin her bölgesine yayılmış güçlü bayi ağı ile tüketicilere hem binek hem de ticari lastikler ve hizmetler sunmaktadır. Goodyear Lastikleri T.A.Ş., ürünleri ve Türkiye’deki faaliyetleri hakkında daha fazla bilgi edinmek için, http://ift.tt/2qhpfQ6te/tr/ adresini ziyaret edebilirsiniz.

Goodyear, tamamlandığında dünyanın en büyük havalimanı olacak İstanbul Yeni Havalimanı’nın inşaatında kullanılan 3000’ini aşkın inşaat aracına lastik ve hizmet tedarik ediyor.

Geçen yıl karma hizmet uygulamalarında (hem karayolu hem arazi) kullanılan yaklaşık 8000 Goodyear Omnitrac II kamyon lastiği, 76.5 milyon metrekarelik alanda yapımı devam eden İstanbul Yeni Havalimanı inşaatında kullanılan kamyonlara tedarik edildi.

Lastiklerin azami kullanım ömrü ve güvenilirliği bakımından destek son derece önemlidir. Bu sayede araçlar güneş altında ve engebeli arazi koşullarında sorunsuz çalışabilmektedir. Bu destek, sahada yerleşik halde bulunan özel Goodyear lastik teknisyenleri ekibi tarafından sağlanıyor. Bu ekibin görevinin bir kısmı da lastik performansını sağlamak ve projede kilometre başına maliyeti optimize etmektir. Bunun yanı sıra Goodyear FleetFirst ekibi tarafından da ana müşteri yönetimi sağlanmaktadır.

Türkiye’nin Mega Projesinde Kullanılan Araçlar Goodyear’a Emanet!

Yatırım maliyeti 10.2 Milyar Euro olan İstanbul Yeni Havalimanı tüm fazları tamamlandığında yıllık 200 milyon yolcuya hizmet edecek. Mart 2017 itibarıyla 24 bin kişinin çalıştığı havalimanı hizmete açıldığında 100 bin kişiye istihdam sağlayacak. Tek bir çatı altında ve sıfırdan yapılan dünyanın en büyük havalimanı tüm fazları tamamlandığında 6 pisti ile 350 destinasyona uçuş sağlayacak. İstanbul Yeni Havalimanı’nın ilk fazı 2018 yılında hizmete açılacak.

Çoğunlukla dört ve beş akslı dorse olan kamyonlara tedarik edilen lastikler, şantiye sahalarına malzeme taşınması gibi karayolu ve arazi hizmet uygulamalarına yönelik kullanılan Goodyear’ın Omnitrac II kamyon lastikleridir. Bunlar da Goodyear Omnitrac MSS II önden çekişli lastikler ile Omnitrac MSD II arkadan çekişli lastiklerin birlikteliğinden oluşmaktadır. Bu lastiklerin özelliği, bu mega projenin zorlu koşullarında kaçınılmaz olan hasara daha yüksek direnç göstermeleri, azami çekiş ve yüksek kilometre performansı sağlamalarıdır.

Omnitrac MSS II ve MSD II lastikler, Goodyear tarafından geliştirilen Max Teknolojisi’ne sahiptir. Bu lastikler; karma servis kullanımı, bir diğer deyişle havalimanı sahası gibi hem asfaltsız zeminde hem de kumda kullanılması için geliştirilmiştir. Kullanılan en son teknoloji ürünü malzemeler ve tasarım özellikleri, bilhassa yüksek sıcaklıklar olmak üzere tüm koşullarda dayanıklılığın yanı sıra yüksek kilometre performansı ve çekiş sağlamaktadır.

Goodyear Lastikleri T.A.Ş. hakkında

Üretim, satış ve satış-sonrası hizmetleri ile lastik sektöründe faaliyet gösteren Goodyear Lastikleri T.A.Ş., dünyadaki en büyük lastik üreticilerinden olan Goodyear Tire and Rubber Company’nin Türkiye’deki iştiraki olarak, 1 Eylül 1961’de kuruldu. Goodyear Lastikleri T.A.Ş.; Türkiye’de 1,600’ün üzerinde çalışanı ile İzmit ve Adapazarı’ndaki 2 üretim tesisinde faaliyet göstermektedir. Şirket, ürünlerini Goodyear, Fulda, Sava, Debica ve Kelly markaları altında üretip tüketicilerine sunmaktadır. Şirket, Türkiye’nin her bölgesine yayılmış güçlü bayi ağı ile tüketicilere hem binek hem de ticari lastikler ve hizmetler sunmaktadır. Goodyear Lastikleri T.A.Ş., ürünleri ve Türkiye’deki faaliyetleri hakkında daha fazla bilgi edinmek için, http://ift.tt/2qhpfQ6te/tr/ adresini ziyaret edebilirsiniz.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2qhyzDx
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder