19 Haziran 2019 Çarşamba

Air Astana yine Orta Asya ve Hindistan’ın En İyi Havayolu Skytrax World Airline Awards, Air Astana’yi üst üste 8 yıl ödüllendirdi.   Kazakistan’ın bayrak taşıyıcısı Air Astana, üst üste sekizinci kez Skytrax World Airline Ödülleri’nde “Orta Asya ve Hindistan’ın En İyi Havayolu Şirketi” ödülünü alarak 4 Yıldızlı hizmet mükemmelliği kazandı. Prestijli ödül töreni 18 Haziran 2019’da Le Bourget’teki 53’üncü Paris Hava Şovunu’da gerçekleştirildi. Skytrax Dünya Havayolu Ödülleri, tüm dünyada bağımsız, tarafsız ve küresel olan değerli bir kıyaslama aracı olarak kabul edilmektedir. Anket, tüm kabinlerde (Birinci Sınıf, Business Class, Premium Economy Class ve Economy class), iş ve tatil amaçlı seyahat edenlerin yolcu memnuniyetini ölçmektedir. 10 aylık bir süre zarfında 21 milyondan fazla yolcunun yerdeki ve havadaki havayolları ile ilgili deneyimlerini araştırılmaktadır. Anket, yolcu memnuniyetini, check-in, boarding, uçak içi koltuk konforu, kabin temizliği, yiyecek, içecek, uçak içi eğlence ve personel servisi dahil olmak üzere, havayolunun çeşitli ürün ve hizmet performansını ölçtüler. Ankett, en büyük uluslararası havayollarından daha küçük yerli havayollarına kadar 300 havayolunun kapsamaktadır. Air Astana’nın Başkanı ve CEO’su Peter Foster “Skytrax, havayolu hizmeti için Altın Standart olduğundan, dünyanın geniş bir bölgesini kapsayan ve birçok mükemmel havayolu şirketi içeren bölgesel ligimizde bir kez daha bu ödülü kazanmış olmaktan mutluluk duyuyoruz. Müşterilerimize ve meslektaşlarıma minnettarım ”, dedi.

Skytrax World Airline Awards, Air Astana’yi üst üste 8 yıl ödüllendirdi.

 

Kazakistan’ın bayrak taşıyıcısı Air Astana, üst üste sekizinci kez Skytrax World Airline Ödülleri’nde “Orta Asya ve Hindistan’ın En İyi Havayolu Şirketi” ödülünü alarak 4 Yıldızlı hizmet mükemmelliği kazandı. Prestijli ödül töreni 18 Haziran 2019’da Le Bourget’teki 53’üncü Paris Hava Şovunu’da gerçekleştirildi.

Skytrax Dünya Havayolu Ödülleri, tüm dünyada bağımsız, tarafsız ve küresel olan değerli bir kıyaslama aracı olarak kabul edilmektedir. Anket, tüm kabinlerde (Birinci Sınıf, Business Class, Premium Economy Class ve Economy class), iş ve tatil amaçlı seyahat edenlerin yolcu memnuniyetini ölçmektedir.

10 aylık bir süre zarfında 21 milyondan fazla yolcunun yerdeki ve havadaki havayolları ile ilgili deneyimlerini araştırılmaktadır. Anket, yolcu memnuniyetini, check-in, boarding, uçak içi koltuk konforu, kabin temizliği, yiyecek, içecek, uçak içi eğlence ve personel servisi dahil olmak üzere, havayolunun çeşitli ürün ve hizmet performansını ölçtüler. Ankett, en büyük uluslararası havayollarından daha küçük yerli havayollarına kadar 300 havayolunun kapsamaktadır.

Air Astana’nın Başkanı ve CEO’su Peter Foster “Skytrax, havayolu hizmeti için Altın Standart olduğundan, dünyanın geniş bir bölgesini kapsayan ve birçok mükemmel havayolu şirketi içeren bölgesel ligimizde bir kez daha bu ödülü kazanmış olmaktan mutluluk duyuyoruz. Müşterilerimize ve meslektaşlarıma minnettarım ”, dedi.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2ItQuCZ
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder