
havacılık haberleri, havayolu şirketleri ve sivil havacılık ile ilgili meraklarınızı gidermeye, bilgilerinizi güncellemeye davet ediyoruz.
27 Mart 2020 Cuma
SİNGAPUR HAVA YOLLARI NET VARLIĞINDA 5.3 MİLYAR S$ ARTIŞA GİDECEK VE ZORUNLU DEĞİŞTİRİLEBİLİR TAHVİL İLE 9.7 MİLYAR S$’A ULAŞACAK

SİNGAPUR HAVA YOLLARI NET VARLIĞINDA 5.3 MİLYAR S$ ARTIŞA GİDECEK VE ZORUNLU DEĞİŞTİRİLEBİLİR TAHVİL İLE 9.7 MİLYAR S$’A ULAŞACAK SİNGAPUR HAVA YOLLARI NET VARLIĞINDA 5.3 MİLYAR S$ ARTIŞA GİDECEK VE ZORUNLU DEĞİŞTİRİLEBİLİR TAHVİL İLE 9.7 MİLYAR S$’A ULAŞACAK HİSSEDARLARA YENİ HİSSELER VE ZORUNLU HİSSE SENEDİYLE DEĞİŞTİRİLEBİLİR TAHVİLLER SUNULACAK SIA’NIN EN BÜYÜK HİSSEDARI TEMASEK ORANSAL ESASA GÖRE BELIRLENEN YETKİSİNE TEBERRÜ EDEREK BİLANÇOYU DENGEDE TUTMAYI TAAHHÜT EDİYOR TOPLANAN PARALAR SIA’NIN NAKİT AKIŞINI GÜÇLENDİREREK UZUN VADELİ BÜYÜMEYİ DESTEKLEYECEK HER İKİ KAYNAK YARATMA YÖNETİMİ SIA’NIN BİLANÇOSUNDA ÖZ SERMAYE OLARAK İŞLEM GÖRECEK DBS BANK İLE 4 MİLYAR S$ DEĞERİNDE KÖPRÜ KREDİSİ İMKANI KONUSUNDA ANLAŞTI Singapur Havayolları yeni net varlığında tüm hissedarlara 5.3 milyar S$ ve 10-yıllık Zorunlu Dönüştürebilir Bonolar (MCB) ile 9.7 S$[1]’a kadar arz edecek. Her ikisi de bedelli hisse ihracı ile oransal esasa göre arz edilecek ve her iki ihraç da şirketi bilançosunda öz sermaye olarak işlem görecek. SIA aynı zamanda şirketin kısa vadeli likidite gereksinimlerini destekleyen DBS Bank ile görüşerek 4 milyar S$ değerinde bir köprü kredisi kolaylığı konusunda anlaştı. Şirket, sermaye ve operasyonel giderleri karşılamak için sermaye artırımından gelen getirileri kullanmayı planlıyor. Her iki ihraç da vakti geldiğinde olağanüstü genel kurulda hissedarların onayına tabi olacak. SIA’in en büyük hissedarı Temasek Holdings karar lehine oy kullanacak ve tüm hakları ve her iki hisse ihracından kalan bilanço için iştirak taahüdü verecek. SIA Başkanı Peter Seah konuyla ilgili şu sözleri kaydetti: “SIA Group için olağanüstü bir dönemdeyiz. Covid-19 salgının başlangıcından itibaren daha önce görülmemiş bir şekilde tüm dünyada sınırların kapatılması ile yolcu talepleri hızlı bir şekilde düşmüştür. Biz de hızlı bir şekilde kapasite küçültmeye gittik ve maliyeti düşürme önlemleri aldık.” “Bu krizle başa çıkmak için alınan önlemlerde birlikte çalışırken, çalışanlarımız ve birliklerimizin göstermiş olduğu destek ve bağlılık kayda değerdir. Çalışanlarımızın müşterilerimizi desteklemek ve operasyonlarımızı devam ettirmek için bu zor zamanlarda elinden geleni yaptığını görmek bana cesaret veriyor. Bu dönemde Singapurluları evlerine getirmek için de Singapur hükümetiyle yakın çalıştık. Aynı zamanda ücretsiz izindeki personelimize başka gelir imkanları sağlamak için çeşitli taraflarla da çalışmaya devam ediyoruz.” “Özellikle Temasek’in vermiş olduğu güçlü güvenoyu için müteşekkiriz. Kurul, bu yeni kaynak yaratma paketinin SIA’in mevcut zorlukları yenmek için gerekli kaynaklara sahip olduğunu ve havacılık sektöründe liderliğimizi büyütüp güçlendirecek güçlü pozisyonda olduğunu garanti edeceğine güveni tam.” Temasek International CEO’su Dilhan Pillay Sandrasegara konuyla ilgili şunları söyledi: “Covid-19’un özellikle havayolları ve ilgili sektör oyuncuları olmak üzere küresel seyahat endüstrisine etkisinin benzeri daha önce görülmemiştir. SIA, salgın patlak vermeden önce güçlü bir büyüme gösteriyordu. Üstelik dönüşüm yolculuğunun bir parçası olarak filo yenilemeye kendini adamıştır. Bu işlem ile SIA kısa vadeli finansal likidite zorluğunu atlatmakla kalmayacak ayrıca şirkete salgının ötesinde büyüme fırsatı tanıyacak. “SIA’in kendini dönüştürme planlarına desteğimiz tam. Bu filolarının modernizasyonunu da içeriyor. Gelecek birkaç yılda yeni nesil uçak sevkiyatı, daha iyi yakıt verimliliği sağlayacak ve kapasite artırma stratejilerini karşılayacak.” Havacılık sektörü, Singapur’un ekonomisinin kilit destek mekanizmalarındandır ve ülkenin gayrisafi yurtiçi hasılasının %12’den fazlasını ve 375.000 iş imkanı sağlamaktadır. Grup, Changi Havalimanı’nda gelen ve giden yolcuların yarıdan fazlasını karşılayan SIA, SilkAir ve Scoot ile havacılık ekosisteminin kalbindedir. [1] Öncelikle Zorunlu Değiştirilebilir Tahvil ile 3.5 milyar S$ sağlanacak ve kalan 6.2 milyar S$ takip eden aylarda çıkarılacak.[1] Öncelikle Zorunlu Değiştirilebilir Tahvil ile 3.5 milyar S$ sağlanacak ve kalan 6.2 milyar S$ takip eden aylarda çıkarılacak.
SİNGAPUR HAVA YOLLARI NET VARLIĞINDA 5.3 MİLYAR S$ ARTIŞA GİDECEK VE ZORUNLU DEĞİŞTİRİLEBİLİR TAHVİL İLE 9.7 MİLYAR S$’A ULAŞACAK
- HİSSEDARLARA YENİ HİSSELER VE ZORUNLU HİSSE SENEDİYLE DEĞİŞTİRİLEBİLİR TAHVİLLER SUNULACAK
- SIA’NIN EN BÜYÜK HİSSEDARI TEMASEK ORANSAL ESASA GÖRE BELIRLENEN YETKİSİNE TEBERRÜ EDEREK BİLANÇOYU DENGEDE TUTMAYI TAAHHÜT EDİYOR
- TOPLANAN PARALAR SIA’NIN NAKİT AKIŞINI GÜÇLENDİREREK UZUN VADELİ BÜYÜMEYİ DESTEKLEYECEK
- HER İKİ KAYNAK YARATMA YÖNETİMİ SIA’NIN BİLANÇOSUNDA ÖZ SERMAYE OLARAK İŞLEM GÖRECEK
- DBS BANK İLE 4 MİLYAR S$ DEĞERİNDE KÖPRÜ KREDİSİ İMKANI KONUSUNDA ANLAŞTI
Singapur Havayolları yeni net varlığında tüm hissedarlara 5.3 milyar S$ ve 10-yıllık Zorunlu Dönüştürebilir Bonolar (MCB) ile 9.7 S$[1]’a kadar arz edecek. Her ikisi de bedelli hisse ihracı ile oransal esasa göre arz edilecek ve her iki ihraç da şirketi bilançosunda öz sermaye olarak işlem görecek.
SIA aynı zamanda şirketin kısa vadeli likidite gereksinimlerini destekleyen DBS Bank ile görüşerek 4 milyar S$ değerinde bir köprü kredisi kolaylığı konusunda anlaştı.
Şirket, sermaye ve operasyonel giderleri karşılamak için sermaye artırımından gelen getirileri kullanmayı planlıyor. Her iki ihraç da vakti geldiğinde olağanüstü genel kurulda hissedarların onayına tabi olacak.
SIA’in en büyük hissedarı Temasek Holdings karar lehine oy kullanacak ve tüm hakları ve her iki hisse ihracından kalan bilanço için iştirak taahüdü verecek.
SIA Başkanı Peter Seah konuyla ilgili şu sözleri kaydetti: “SIA Group için olağanüstü bir dönemdeyiz. Covid-19 salgının başlangıcından itibaren daha önce görülmemiş bir şekilde tüm dünyada sınırların kapatılması ile yolcu talepleri hızlı bir şekilde düşmüştür. Biz de hızlı bir şekilde kapasite küçültmeye gittik ve maliyeti düşürme önlemleri aldık.”
“Bu krizle başa çıkmak için alınan önlemlerde birlikte çalışırken, çalışanlarımız ve birliklerimizin göstermiş olduğu destek ve bağlılık kayda değerdir. Çalışanlarımızın müşterilerimizi desteklemek ve operasyonlarımızı devam ettirmek için bu zor zamanlarda elinden geleni yaptığını görmek bana cesaret veriyor. Bu dönemde Singapurluları evlerine getirmek için de Singapur hükümetiyle yakın çalıştık. Aynı zamanda ücretsiz izindeki personelimize başka gelir imkanları sağlamak için çeşitli taraflarla da çalışmaya devam ediyoruz.”
“Özellikle Temasek’in vermiş olduğu güçlü güvenoyu için müteşekkiriz. Kurul, bu yeni kaynak yaratma paketinin SIA’in mevcut zorlukları yenmek için gerekli kaynaklara sahip olduğunu ve havacılık sektöründe liderliğimizi büyütüp güçlendirecek güçlü pozisyonda olduğunu garanti edeceğine güveni tam.”
Temasek International CEO’su Dilhan Pillay Sandrasegara konuyla ilgili şunları söyledi: “Covid-19’un özellikle havayolları ve ilgili sektör oyuncuları olmak üzere küresel seyahat endüstrisine etkisinin benzeri daha önce görülmemiştir. SIA, salgın patlak vermeden önce güçlü bir büyüme gösteriyordu. Üstelik dönüşüm yolculuğunun bir parçası olarak filo yenilemeye kendini adamıştır. Bu işlem ile SIA kısa vadeli finansal likidite zorluğunu atlatmakla kalmayacak ayrıca şirkete salgının ötesinde büyüme fırsatı tanıyacak.
“SIA’in kendini dönüştürme planlarına desteğimiz tam. Bu filolarının modernizasyonunu da içeriyor. Gelecek birkaç yılda yeni nesil uçak sevkiyatı, daha iyi yakıt verimliliği sağlayacak ve kapasite artırma stratejilerini karşılayacak.”
Havacılık sektörü, Singapur’un ekonomisinin kilit destek mekanizmalarındandır ve ülkenin gayrisafi yurtiçi hasılasının %12’den fazlasını ve 375.000 iş imkanı sağlamaktadır. Grup, Changi Havalimanı’nda gelen ve giden yolcuların yarıdan fazlasını karşılayan SIA, SilkAir ve Scoot ile havacılık ekosisteminin kalbindedir.
[1] Öncelikle Zorunlu Değiştirilebilir Tahvil ile 3.5 milyar S$ sağlanacak ve kalan 6.2 milyar S$ takip eden aylarda çıkarılacak.[1] Öncelikle Zorunlu Değiştirilebilir Tahvil ile 3.5 milyar S$ sağlanacak ve kalan 6.2 milyar S$ takip eden aylarda çıkarılacak.
from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/39gwQ7u
via IFTTT
Taşımacılık durursa Hayat durur Taşımacılık durursa Hayat durur Hangi sektör olursa olsun ihtiyaçlara hizmet etmektedir. İhtiyaçların karşılanması da üretim sayesinde olmaktadır. Üretimin tüketime dönüşmesini, ihtiyaçların giderilmesini sağlayan bir taşımacılık sistemi vardır. Ne tür felaket olursa olsun, Taşımacılık durmamalı, ve devam etmesi durmaması için gereken önlemler alınmalı. Lojistik çalışanları da aynı sağlık çalışanları gibi fedakarlıkla çalışmaya devam ediyor Covid-19 sebebiyle bir çok şirket tedbir amaçlı evlerinden çalışıyor, insanlar gerekmedikçe evlerinden çıkmıyor. Bizlerin ihtiyaçlarını gidermek için taşımacılık sektörü çalışıyor. Özellikle şoför arkadaşlar özveri ile çalışıyor. Bu sayede, ilaç, gıda ve temel ihtiyaç maddelerimiz karşılayabiliyoruz. Ülkemizin ve tüm dünyayının virüs ile savaştığı bu dönemde sağlık çalışanlarımızın yanında değerli tır şoförlerimiz büyük bir alkışı hakkediyorlar.
Taşımacılık durursa Hayat durur
Hangi sektör olursa olsun ihtiyaçlara hizmet etmektedir.
İhtiyaçların karşılanması da üretim sayesinde olmaktadır. Üretimin tüketime dönüşmesini, ihtiyaçların giderilmesini sağlayan bir taşımacılık sistemi vardır.
Ne tür felaket olursa olsun, Taşımacılık durmamalı, ve devam etmesi durmaması için gereken önlemler alınmalı.
Lojistik çalışanları da aynı sağlık çalışanları gibi fedakarlıkla çalışmaya devam ediyor
Covid-19 sebebiyle bir çok şirket tedbir amaçlı evlerinden çalışıyor, insanlar gerekmedikçe evlerinden çıkmıyor. Bizlerin ihtiyaçlarını gidermek için taşımacılık sektörü çalışıyor. Özellikle şoför arkadaşlar özveri ile çalışıyor.
Bu sayede, ilaç, gıda ve temel ihtiyaç maddelerimiz karşılayabiliyoruz.
Ülkemizin ve tüm dünyayının virüs ile savaştığı bu dönemde sağlık çalışanlarımızın yanında değerli tır şoförlerimiz büyük bir alkışı hakkediyorlar.

from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2WN55AX
via IFTTT
25 Mart 2020 Çarşamba
UTİKAD, KARA SINIR KAPILARIYLA İLGİLİ ÖNERİLERİNİ CUMHURBAŞKANI YARDIMCISI FUAT OKTAY’A İLETTİ UTİKAD, KARA SINIR KAPILARIYLA İLGİLİ ÖNERİLERİNİ CUMHURBAŞKANI YARDIMCISI FUAT OKTAY’A İLETTİ Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik Hizmet Üretenleri Derneği UTİKAD, “Koronavirüs/COVID-19 Kapsamında Avrupa Yönlü Karayolu Taşımalarında Alınabilecek Önlemler” ile ilgili hazırladığı bilgilendirmeyi T.C. Cumhurbaşkanı Yardımcısı Sayın Fuat Oktay’a yazılı olarak iletti. Çin’de başlayan COVID-19 hastalığının dünyaya hızla yayılmasının ardından Türkiye’nin bir numaralı ticari partneri olan Avrupa ülkelerinde sıkı önlemler alındı. Küresel lojistik sektörünü de etkileyen önlemlerin ardından ülkemizin Avrupa ülkeleri ile en önemli karayolu sınır bağlantımız olan Kapıkule Sınır Kapısı’nda Türk ve Bulgar makamlarının aldığı önlemler sonucunda yük taşıyan araçların kapı geçişleri uzadı, uzun beklemeler ve yığılmalar meydana geldi. Türkiye’nin aldığı önlemler kapsamında gerek salgının yaygın olduğu ülkelerin vatandaşı yabancı şoförlerin ancak 14 günlük bekleme süresinden sonra Türkiye’ye geçişine izin verilecek olması, gerekse Avrupa’dan gelen Türk şoförlerinin 14 günlük izlem sürecinde evlerinden çıkamayacak ve çalışamayacak olmasının yanı sıra, bazı AB ülkelerinin vize işlemlerini durdurması veya çok az işlem yapmasından kaynaklanan vize sorunu nedeniyle Türk TIR filosunun çalışması ve acil yükleri taşıması neredeyse durma noktasına geldi. UTİKAD, bu noktada Avrupa’ya açılan ve diğer karayolu sınır kapılarında alınabilecek önlemleri ve aşağıdaki önerilerini T.C. Cumhurbaşkanı Yardımcısı Sayın Fuat Oktay’a iletti. SINIR KAPILARINDA KARAYOLU TAŞIMACILIĞININ DEVAMININ SAĞLANMASI İÇİN ALINABİLECEK ÖNLEMLER 1- Araçlarıyla Türkiye sınırına gelen Türk ve yabancı uyruklu şoförlere 14 gün karantina uygulaması yerine COVID-19 salgını ile mücadelede çalışmalarını aralıksız sürdüren Bilim Kurulu’nun da onayladığı hızlı tanı testlerinden Kapıkule’de kurulacak test merkezine yeterli miktarda temin edilerek, her şoföre testin yapılması ve sonucu negatif çıkan şoförlerin seferlerine devam ettirilmesi; 2- Türkiye’den ihracat taşımaları için Avrupa’ya doğru gidecek araçlar için de Bulgar makamlarıyla anlaşma sağlanarak, Kapıkule Sınır Kapısı’nda yeniden yapılacak hızlı test sonucu negatif çıkan yabancı ve Türk şoförlerin Bulgar makamlarına bildirilmesi ve koordineli bilgi akışı sonrasında araç çıkışlarının yapılarak Avrupa Birliği ülkelerine geçişlerine izin verilmesi; 3- Kapıkule Sınır Kapısı’nda uygulanacak yöntemin, kurulacak test merkezleri aracılığıyla diğer karayolu sınır kapılarında da uygulanması; 4- Türk şoförlerin Schengen vizelerinin belirli bir tarihe kadar otomatik olarak uzatılması için AB nezdinde acil girişimde bulunulması; 5- AB ülkelerinin Türk taşıma araçlarına uyguladığı kota ve transit geçiş belgesi sisteminin askıya alınması için AB nezdinde acil girişimde bulunulması. Koronavirüs salgınına yönelik alınan Avrupa ülkelerinde de çeşitli önlemler alınmakta, ancak lojistik akışların devam etmesi için yük taşımacılığına gerekli sağlık önlemlerinin alınması şartıyla farklı uygulamalar, istisnalar ve kolaylıklar sağlanmaktadır. AB kurumları taşıma işinin durdurulmaması için azami gayreti göstermekte, araç sürücüleriyle ilgili zaman kısıtlaması ve benzeri uygulamaları gevşetmektedir. Önerilerin amacı yüklerin sınırlardan 15 dakikanın altında geçmesi, yolların yük taşımacılığı için açık tutulması, taşımacılığa yönelik ulusal sınırlamaların kaldırılması ve taşımacılık sektöründe çalışan herkese uygulanan idari prosedürlerin azaltılmasıdır.
UTİKAD, KARA SINIR KAPILARIYLA İLGİLİ ÖNERİLERİNİ CUMHURBAŞKANI YARDIMCISI FUAT OKTAY’A İLETTİ
Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik Hizmet Üretenleri Derneği UTİKAD, “Koronavirüs/COVID-19 Kapsamında Avrupa Yönlü Karayolu Taşımalarında Alınabilecek Önlemler” ile ilgili hazırladığı bilgilendirmeyi T.C. Cumhurbaşkanı Yardımcısı Sayın Fuat Oktay’a yazılı olarak iletti.
Çin’de başlayan COVID-19 hastalığının dünyaya hızla yayılmasının ardından Türkiye’nin bir numaralı ticari partneri olan Avrupa ülkelerinde sıkı önlemler alındı. Küresel lojistik sektörünü de etkileyen önlemlerin ardından ülkemizin Avrupa ülkeleri ile en önemli karayolu sınır bağlantımız olan Kapıkule Sınır Kapısı’nda Türk ve Bulgar makamlarının aldığı önlemler sonucunda yük taşıyan araçların kapı geçişleri uzadı, uzun beklemeler ve yığılmalar meydana geldi.
Türkiye’nin aldığı önlemler kapsamında gerek salgının yaygın olduğu ülkelerin vatandaşı yabancı şoförlerin ancak 14 günlük bekleme süresinden sonra Türkiye’ye geçişine izin verilecek olması, gerekse Avrupa’dan gelen Türk şoförlerinin 14 günlük izlem sürecinde evlerinden çıkamayacak ve çalışamayacak olmasının yanı sıra, bazı AB ülkelerinin vize işlemlerini durdurması veya çok az işlem yapmasından kaynaklanan vize sorunu nedeniyle Türk TIR filosunun çalışması ve acil yükleri taşıması neredeyse durma noktasına geldi.
UTİKAD, bu noktada Avrupa’ya açılan ve diğer karayolu sınır kapılarında alınabilecek önlemleri ve aşağıdaki önerilerini T.C. Cumhurbaşkanı Yardımcısı Sayın Fuat Oktay’a iletti.
SINIR KAPILARINDA KARAYOLU TAŞIMACILIĞININ DEVAMININ SAĞLANMASI İÇİN ALINABİLECEK ÖNLEMLER
1- Araçlarıyla Türkiye sınırına gelen Türk ve yabancı uyruklu şoförlere 14 gün karantina uygulaması yerine COVID-19 salgını ile mücadelede çalışmalarını aralıksız sürdüren Bilim Kurulu’nun da onayladığı hızlı tanı testlerinden Kapıkule’de kurulacak test merkezine yeterli miktarda temin edilerek, her şoföre testin yapılması ve sonucu negatif çıkan şoförlerin seferlerine devam ettirilmesi;
2- Türkiye’den ihracat taşımaları için Avrupa’ya doğru gidecek araçlar için de Bulgar makamlarıyla anlaşma sağlanarak, Kapıkule Sınır Kapısı’nda yeniden yapılacak hızlı test sonucu negatif çıkan yabancı ve Türk şoförlerin Bulgar makamlarına bildirilmesi ve koordineli bilgi akışı sonrasında araç çıkışlarının yapılarak Avrupa Birliği ülkelerine geçişlerine izin verilmesi;
3- Kapıkule Sınır Kapısı’nda uygulanacak yöntemin, kurulacak test merkezleri aracılığıyla diğer karayolu sınır kapılarında da uygulanması;
4- Türk şoförlerin Schengen vizelerinin belirli bir tarihe kadar otomatik olarak uzatılması için AB nezdinde acil girişimde bulunulması;
5- AB ülkelerinin Türk taşıma araçlarına uyguladığı kota ve transit geçiş belgesi sisteminin askıya alınması için AB nezdinde acil girişimde bulunulması.
Koronavirüs salgınına yönelik alınan Avrupa ülkelerinde de çeşitli önlemler alınmakta, ancak lojistik akışların devam etmesi için yük taşımacılığına gerekli sağlık önlemlerinin alınması şartıyla farklı uygulamalar, istisnalar ve kolaylıklar sağlanmaktadır. AB kurumları taşıma işinin durdurulmaması için azami gayreti göstermekte, araç sürücüleriyle ilgili zaman kısıtlaması ve benzeri uygulamaları gevşetmektedir.
Önerilerin amacı yüklerin sınırlardan 15 dakikanın altında geçmesi, yolların yük taşımacılığı için açık tutulması, taşımacılığa yönelik ulusal sınırlamaların kaldırılması ve taşımacılık sektöründe çalışan herkese uygulanan idari prosedürlerin azaltılmasıdır.

from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2xliTIf
via IFTTT
UTİKAD, KARA SINIR KAPILARIYLA İLGİLİ ÖNERİLERİNİ CUMHURBAŞKANI YARDIMCISI FUAT OKTAY’A İLETTİ

HAVACILIK SEKTÖRÜNÜNDEKİ KRİZ GİDEREK BÜYÜYOR Uluslararası Hava Taşımacılığı Birliği (IATA), COVID-19 salgınının küresel hava taşımacılığı endüstrisi üzerindeki gelir etkisi analizini güncelledi. Seyahat kısıtlamalarının ciddiyeti ve beklenen küresel durgunluk nedeniyle, IATA 2020 yılında havacılık sektörü 2019 yılı figürlerinin yüzde 44 altında ve 252 milyar dolar altında kalacağını öngörüyor. IATA bu ciddi seyahat kısıtlamalarının üç aya kadar sürdüğü ve ardından bu yılın ilerleyen dönemlerinde kademeli bir ekonomik toparlanma yaşandığı bir senaryo üzerinde duruyor. IATA, hava yolu şirketlerinin, koronavirüs salgınından kaynaklanan olumsuzluklardan dolayı, toparlanma başlamadan önce, nakitlerini tüketebileceği uyarısında bulundu. IATA CEO’su, likidite krizinin tüm hızıyla gelmekte olduğunu kaydederek yoğun destek talep etti. Açıklamada, salgın krizinin sektörün şimdiye dek gördüğü en büyük kriz olduğu ve 200 milyar dolar likidite desteğine ihtiyacı duyulacağını bildirdi. En son analiz, bu senaryo altında, seyahat üzerindeki ciddi kısıtlamaların 3 ay sonra kaldırılmasını öngörmektedir. Bu yılın ilerleyen dönemlerinde seyahat talebindeki toparlanma, küresel durgunluğun iş ve güven üzerindeki etkisiyle zayıflamaktadır.
En son analiz, bu senaryo altında, seyahat üzerindeki ciddi kısıtlamaların 3 ay sonra kaldırılmasını öngörmektedir.
Bu yılın ilerleyen dönemlerinde seyahat talebindeki toparlanma, küresel durgunluğun iş ve güven üzerindeki etkisiyle zayıflamaktadır.

from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2UijtQ3
via IFTTT