
havacılık haberleri, havayolu şirketleri ve sivil havacılık ile ilgili meraklarınızı gidermeye, bilgilerinizi güncellemeye davet ediyoruz.
20 Aralık 2019 Cuma
TAV Technologies’in TAMS projesine ödül

İstanbul Havalimanı Küresel Hub Oldu

İstanbul Havalimanı Küresel Hub Oldu Global Exchange Kurucusu ve Başkanı Alanis: “İstanbul Havalimanı Küresel Hub Oldu” 20’den fazla ülkede ve 55’ten fazla uluslararası havalimanında 300’ün üzerindeki şubesiyle döviz değişim hizmetleri sektörünün dünyadaki lider firmaları arasında yer alan Global Exchange’in Kurucusu ve Başkanı Isidoro J. Alanis ile Global Exchange Türkiye Genel Müdürü Ibrahim Sader, Nisan ayında tam kapasiteyle hizmet vermeye başlayan İstanbul Havalimanı’nı ve 41 adet şubeleriyle havalimanı içerisinde başarıyla yürüttükleri faaliyetlerini değerlendirdi. 1996 yılında İspanya’da kurulan Global Exchange, aradan geçen 23 senede 5 kıta ve 22 ülkede; 55’ten fazla uluslararası havalimanında bulunan 300’ün üzerinde şubesiyle döviz değişim hizmetleri sunarak sektörünün lider firmalarından biri oldu. Türkiye’deki faaliyetlerine 2017’nin Aralık ayında Antalya Havalimanı’nda başlayan Global Exchange, Nisan ayı itibarıyla tam kapasite hizmete açılan İstanbul Havalimanı’nda 41 adet şubesiyle döviz değişim hizmetleri sunmaya başladı. İstanbul Havalimanı’ndaki faaliyetlerinin oldukça umut verici olduğunu kaydeden Global Exchange Kurucusu ve Başkanı Isidoro J. Alanis, İstanbul Havalimanı’nın çok doğru bir yatırım kararı olduğunu ve buradan aldıkları cesaretle Türkiye’deki yatırımlarını artıracaklarını belirtti. “İstanbul muazzam bir konuma sahip” Faaliyet gösterdikleri diğer havalimanlarıyla karşılaştırıldığında, tek bir havalimanında en çok şubeye İstanbul Havalimanı bünyesindeki 41 adet şubesiyle sahip olan Global Exchange, bu durumun sebebini Doğu ile Batı arasında İstanbul’un sahip olduğu muazzam konum ile açıklıyor. İstanbul Havalimanı’nın 3 saatlik uçuş mesafesinde yaklaşık 300 destinasyona sahip olduğunun altını çizen Alanis, İstanbul Havalimanı’nın bulunduğu bölgenin en önemli hub’ı olduğunu dile getiriyor. İstanbul Havalimanı’nı ve Global Exchange’in performansını değerlendiren Global Exchange Kurucusu ve Başkanı Isidoro J. Alanis ayrıca şu ifadelere yer verdi: “Global Exchange çağın gerekliliklerini yerine getiren, işinin merkezine çalışanlarını ve müşterilerini konumlamış, güvenilir, samimi, uluslararası yönetim ilkelerini benimsemiş, güçlü adımlarla geleceğe yol alan, dinamik ve profesyonel bir markadır.” İstanbul’u çok önemsediklerini belirten Alanis görüşlerine şöyle devam etti: “İstanbul Havalimanı’ndaki performansımız umut verici. İstanbul muazzam bir konuma sahip. İstanbul Havalimanı küresel hub oldu. Bu yüzden de Türkiye’de yeni yatırımlarla ilgilenmeye başladık. Ayrıca havalimanı inşaatının 42 ay gibi rekor bir sürede bitirilmiş olması ve ‘Büyük Göç’ olarak nitelendirilen taşınma sürecinin tek bir aksaklık yaşanmadan planlanandan 12 saat önce, tam 33 saatte tamamlanmış olması da Global Exchange olarak ne kadar doğru bir yerde olduğumuzu bize gösteriyor.” Global Exchange’de müşteri memnuniyeti her şeyin ötesinde Döviz değişim hizmetleri veren bir şirket olmanın çok ötesinde müşterilerine finansal hizmetler sunan Global Exchange, İstanbul Havalimanı’nda şimdiye kadar 150’nin üzerinde farklı ülkeden gelen turiste 51 ayrı para biriminde 7/24 hizmet sunuyor. ‘15 gün içerisinde para iadesi’ gibi iddialı yan hizmetler de sunan Global Exchange, müşteri memnuniyetini her şeyin üstünde tutuyor. Global Exchange, tüm dünyada şubeleri, ürünleri ve hizmetleri aracılığıyla müşterilerine sunduğu deneyimin sürekli geliştirilmesine ve yenilikçiliğe yönelik güçlü ve kararlı bağlılığıyla bilinmektedir. Son geliştirdikleri teknolojileri ile Global Exchange ayrıcalıklı sistemlerini bir üst aşamaya taşıdı: “Müşteriler için Dokunmatik Ekranlar”. Dokunmatik ekranlar dil engelini ortadan kaldırmak için çok dilli yardım seçeneği sunuyor. Sektörde benzersiz olan bu yeni sistem 25 farklı dilde hizmet desteği sağlıyor. 2019 Nisan ve Eylül arasında yapılan müşteri memnuniyeti anketine göre müşterilerin Global Exchange deneyimi 10 üzerinden 9,4 puan alırken, katılımcıların %86’sı deneyimlerine 10 tam puan verdi. Hizmet kalitesi %97 olumlu değerlendirilirken, müşterilerin %95’i Global Exchange’i tekrar tercih edeceklerini belirtti. “Sadece para değil, aynı zamanda kültür değişimi yapıyoruz” Global Exchange’in İstanbul Havalimanı’ndaki performansı hakkında konuşan Global Exchange Türkiye Genel Müdürü Ibrahim Sader Nisan ayından bugüne İstanbul Havalimanı’nda 250 binden fazla uçuş gerçekleştiğini ve 50 milyona yakın yolcunun seyahatlerinde İstanbul Havalimanı’nı tercih ettiğini hatırlatırken böylesi önemli konuma sahip bir havalimanında hizmet vermekten mutluluk duyduklarını söyledi. Sader sözlerini şöyle sürdürdü, “Global Exchange ailesi olarak İstanbul Havalimanı’nda 300’den fazla çalışanımızla 7 gün 24 saat boyunca müşterilerimizin ihtiyaçlarına en hızlı şekilde cevap vermek ve Türk misafirperverliğini en iyi biçimde müşterilerimize sunmak üzere çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Dünyanın pek çok farklı coğrafyasından Türkiye’ye gelen müşterilerimize hizmet verirken, sadece para değil aynı zamanda kültür değişimi de yapıyoruz. Bizim bir idealimiz var; kurumumuzu var eden müşterilerimize sunduğumuz hizmet kalitesini her gün biraz daha yukarı taşımak. Bugüne kadar, 150’nin üzerinde farklı ülkeden İstanbul Havalimanı’na gelen turistlere, 51 ayrı para biriminde en nitelikli hizmeti sağladık. Yenilikçi çalışmalarımız artarak devam edecek ve müşterilerimize kaliteli hizmetler sunmayı sürdüreceğiz. Türkiye, zengin kültürü ve tarihi ile Global Exchange için çok önemli bir ülke. Türkiye’deki yatırımlarımızı artırmak ve burada daha güçlü bağlar kurmak istiyoruz”.
Global Exchange Kurucusu ve Başkanı Alanis: “İstanbul Havalimanı Küresel Hub Oldu”
20’den fazla ülkede ve 55’ten fazla uluslararası havalimanında 300’ün üzerindeki şubesiyle döviz değişim hizmetleri sektörünün dünyadaki lider firmaları arasında yer alan Global Exchange’in Kurucusu ve Başkanı Isidoro J. Alanis ile Global Exchange Türkiye Genel Müdürü Ibrahim Sader, Nisan ayında tam kapasiteyle hizmet vermeye başlayan İstanbul Havalimanı’nı ve 41 adet şubeleriyle havalimanı içerisinde başarıyla yürüttükleri faaliyetlerini değerlendirdi.
1996 yılında İspanya’da kurulan Global Exchange, aradan geçen 23 senede 5 kıta ve 22 ülkede; 55’ten fazla uluslararası havalimanında bulunan 300’ün üzerinde şubesiyle döviz değişim hizmetleri sunarak sektörünün lider firmalarından biri oldu. Türkiye’deki faaliyetlerine 2017’nin Aralık ayında Antalya Havalimanı’nda başlayan Global Exchange, Nisan ayı itibarıyla tam kapasite hizmete açılan İstanbul Havalimanı’nda 41 adet şubesiyle döviz değişim hizmetleri sunmaya başladı.
İstanbul Havalimanı’ndaki faaliyetlerinin oldukça umut verici olduğunu kaydeden Global Exchange Kurucusu ve Başkanı Isidoro J. Alanis, İstanbul Havalimanı’nın çok doğru bir yatırım kararı olduğunu ve buradan aldıkları cesaretle Türkiye’deki yatırımlarını artıracaklarını belirtti.
“İstanbul muazzam bir konuma sahip”
Faaliyet gösterdikleri diğer havalimanlarıyla karşılaştırıldığında, tek bir havalimanında en çok şubeye İstanbul Havalimanı bünyesindeki 41 adet şubesiyle sahip olan Global Exchange, bu durumun sebebini Doğu ile Batı arasında İstanbul’un sahip olduğu muazzam konum ile açıklıyor. İstanbul Havalimanı’nın 3 saatlik uçuş mesafesinde yaklaşık 300 destinasyona sahip olduğunun altını çizen Alanis, İstanbul Havalimanı’nın bulunduğu bölgenin en önemli hub’ı olduğunu dile getiriyor.
İstanbul Havalimanı’nı ve Global Exchange’in performansını değerlendiren Global Exchange Kurucusu ve Başkanı Isidoro J. Alanis ayrıca şu ifadelere yer verdi: “Global Exchange çağın gerekliliklerini yerine getiren, işinin merkezine çalışanlarını ve müşterilerini konumlamış, güvenilir, samimi, uluslararası yönetim ilkelerini benimsemiş, güçlü adımlarla geleceğe yol alan, dinamik ve profesyonel bir markadır.”
İstanbul’u çok önemsediklerini belirten Alanis görüşlerine şöyle devam etti: “İstanbul Havalimanı’ndaki performansımız umut verici. İstanbul muazzam bir konuma sahip. İstanbul Havalimanı küresel hub oldu. Bu yüzden de Türkiye’de yeni yatırımlarla ilgilenmeye başladık. Ayrıca havalimanı inşaatının 42 ay gibi rekor bir sürede bitirilmiş olması ve ‘Büyük Göç’ olarak nitelendirilen taşınma sürecinin tek bir aksaklık yaşanmadan planlanandan 12 saat önce, tam 33 saatte tamamlanmış olması da Global Exchange olarak ne kadar doğru bir yerde olduğumuzu bize gösteriyor.”
Global Exchange’de müşteri memnuniyeti her şeyin ötesinde
Döviz değişim hizmetleri veren bir şirket olmanın çok ötesinde müşterilerine finansal hizmetler sunan Global Exchange, İstanbul Havalimanı’nda şimdiye kadar 150’nin üzerinde farklı ülkeden gelen turiste 51 ayrı para biriminde 7/24 hizmet sunuyor. ‘15 gün içerisinde para iadesi’ gibi iddialı yan hizmetler de sunan Global Exchange, müşteri memnuniyetini her şeyin üstünde tutuyor.
Global Exchange, tüm dünyada şubeleri, ürünleri ve hizmetleri aracılığıyla müşterilerine sunduğu deneyimin sürekli geliştirilmesine ve yenilikçiliğe yönelik güçlü ve kararlı bağlılığıyla bilinmektedir. Son geliştirdikleri teknolojileri ile Global Exchange ayrıcalıklı sistemlerini bir üst aşamaya taşıdı: “Müşteriler için Dokunmatik Ekranlar”. Dokunmatik ekranlar dil engelini ortadan kaldırmak için çok dilli yardım seçeneği sunuyor. Sektörde benzersiz olan bu yeni sistem 25 farklı dilde hizmet desteği sağlıyor.
2019 Nisan ve Eylül arasında yapılan müşteri memnuniyeti anketine göre müşterilerin Global Exchange deneyimi 10 üzerinden 9,4 puan alırken, katılımcıların %86’sı deneyimlerine 10 tam puan verdi. Hizmet kalitesi %97 olumlu değerlendirilirken, müşterilerin %95’i Global Exchange’i tekrar tercih edeceklerini belirtti.
“Sadece para değil, aynı zamanda kültür değişimi yapıyoruz”
Global Exchange’in İstanbul Havalimanı’ndaki performansı hakkında konuşan Global Exchange Türkiye Genel Müdürü Ibrahim Sader Nisan ayından bugüne İstanbul Havalimanı’nda 250 binden fazla uçuş gerçekleştiğini ve 50 milyona yakın yolcunun seyahatlerinde İstanbul Havalimanı’nı tercih ettiğini hatırlatırken böylesi önemli konuma sahip bir havalimanında hizmet vermekten mutluluk duyduklarını söyledi.
Sader sözlerini şöyle sürdürdü, “Global Exchange ailesi olarak İstanbul Havalimanı’nda 300’den fazla çalışanımızla 7 gün 24 saat boyunca müşterilerimizin ihtiyaçlarına en hızlı şekilde cevap vermek ve Türk misafirperverliğini en iyi biçimde müşterilerimize sunmak üzere çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Dünyanın pek çok farklı coğrafyasından Türkiye’ye gelen müşterilerimize hizmet verirken, sadece para değil aynı zamanda kültür değişimi de yapıyoruz. Bizim bir idealimiz var; kurumumuzu var eden müşterilerimize sunduğumuz hizmet kalitesini her gün biraz daha yukarı taşımak. Bugüne kadar, 150’nin üzerinde farklı ülkeden İstanbul Havalimanı’na gelen turistlere, 51 ayrı para biriminde en nitelikli hizmeti sağladık. Yenilikçi çalışmalarımız artarak devam edecek ve müşterilerimize kaliteli hizmetler sunmayı sürdüreceğiz. Türkiye, zengin kültürü ve tarihi ile Global Exchange için çok önemli bir ülke. Türkiye’deki yatırımlarımızı artırmak ve burada daha güçlü bağlar kurmak istiyoruz”.

from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2sLjv7x
via IFTTT
19 Aralık 2019 Perşembe
Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü 9 sözleşmeli personel alacak ( Pilot, Havacılık Sertifikasyon Uzmanı ve Havacılık Simülatör Uzmanı ) İş Tanımı SİVİL HAVACILIK GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Genel Müdürlüğümüze, 6/6/1978 tarih ve 7/15754 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile yürürlüğe konulmuş olan Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esasların ekli 1 sayılı cetvelinde bulunan sözleşmeli personel pozisyon unvanlarından Pilot, Havacılık Sertifikasyon Uzmanı ve Havacılık Simülatör Uzmanı pozisyonlarına personel alınacaktır. MÜRACAAT ETMEK İSTEYENLERDE ARANILACAK ŞARTLAR İSTENİLEN BELGELER 1. Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü web adresinden temin edilecek ve müracaat sahibi tarafından doldurulacak fotoğraflı “İş Talep Formu” 2. T.C. kimlik numarası yazılı beyanı, 3. Diploma veya mezuniyet belgesi örneği, 4. Adli sicil beyanı, 5. Görevini yapabilecek derecede sağlıklı bulunduğuna dair yazılı beyan, 6. Alınan eğitimlere ilişkin sertifika örnekleri, Pilot Adaylar İçin (İş Talep Formuna İlave Olarak); 7. web adresinden temin edilecek “Pilot Bilgi Formu”, 8. Pilot lisansı, 9. Sağlık Sertifikası 10. Uçuş kayıt defterinin (Logbook) ilk ve son 2 sayfasının fotokopisi BAŞVURU 1. Adaylar, Genel Müdürlüğümüzün İnternet adresinde ( ) yer alan başvuru ekranından elektronik ortamda 16 / 12 /2019 – 27 / 12 / 2019 tarihleri arasında başvuru yapabilirler. 2. Güvenlik soruşturması olumsuz neticelenen ve/veya başvuru ve işlemler sırasında gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu veya eksik evrak verdiği sonradan tespit edilenler ile istenilen belgeleri ibraz edemeyenlerin müracaatları geçersiz sayılacak, yerleştirmeleri yapılmış olsa dahi iptal edilecektir. Bu durumdaki adaylar hakkında genel hükümlere göre yasal işlem yapılacaktır. 3. Genel Müdürlüğümüz tarafından belirtilen nitelikte personel alımı ile ilgili her türlü duyuru Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü web adresinde yayımlanacaktır. 4. Başvuru sahiplerince, başvuru işlemlerinin başlamasından Genel Müdürlük tarafından göreve başlatmaya ilişkin tebligat işlemleri tamamlanıncaya kadar herhangi bir hak veya alacak talebinde bulunulamaz. DEĞERLENDİRME Pilot, Havacılık Simülatör ve Havacılık Sertifikasyon Uzmanı pozisyonuna başvuran adaylara sözlü sınav yapılmak suretiyle alım yapılacaktır. Sözlü sınav tarihleri ve nihai sonuç Genel Müdürlüğümüzün resmi internet sitesinde ilan edilecektir. TEBLİGAT Genel Müdürlüğümüz tarafından belirtilen nitelikteki sözleşmeli personel alımı ile ilgili her türlü duyuru Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü web adresinde yayımlanacaktır. Yayımlanacak bu duyuru, tebligat mahiyetinde olacağından adaylara ayrıca bir bildirimde bulunulmayacaktır. BAŞVURU İÇİN TIKLA http://kamuilan.dpb.gov.tr/ilan_menu.aspx?110e4f7d-cdc7-4022-bac2-c445778d6454
SİVİL HAVACILIK GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Genel Müdürlüğümüze, 6/6/1978 tarih ve 7/15754 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile yürürlüğe konulmuş olan Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esasların ekli 1 sayılı cetvelinde bulunan sözleşmeli personel pozisyon unvanlarından Pilot, Havacılık Sertifikasyon Uzmanı ve Havacılık Simülatör Uzmanı pozisyonlarına personel alınacaktır.
MÜRACAAT ETMEK İSTEYENLERDE ARANILACAK ŞARTLAR
İSTENİLEN BELGELER
1. Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü web adresinden temin edilecek ve müracaat sahibi tarafından doldurulacak fotoğraflı “İş Talep Formu”
2. T.C. kimlik numarası yazılı beyanı,
3. Diploma veya mezuniyet belgesi örneği,
4. Adli sicil beyanı,
5. Görevini yapabilecek derecede sağlıklı bulunduğuna dair yazılı beyan,
6. Alınan eğitimlere ilişkin sertifika örnekleri,
Pilot Adaylar İçin (İş Talep Formuna İlave Olarak);
7. web adresinden temin edilecek “Pilot Bilgi Formu”,
8. Pilot lisansı,
9. Sağlık Sertifikası
10. Uçuş kayıt defterinin (Logbook) ilk ve son 2 sayfasının fotokopisi
BAŞVURU
1. Adaylar, Genel Müdürlüğümüzün İnternet adresinde ( ) yer alan başvuru ekranından elektronik ortamda 16 / 12 /2019 – 27 / 12 / 2019 tarihleri arasında başvuru yapabilirler.
2. Güvenlik soruşturması olumsuz neticelenen ve/veya başvuru ve işlemler sırasında gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu veya eksik evrak verdiği sonradan tespit edilenler ile istenilen belgeleri ibraz edemeyenlerin müracaatları geçersiz sayılacak, yerleştirmeleri yapılmış olsa dahi iptal edilecektir. Bu durumdaki adaylar hakkında genel hükümlere göre yasal işlem yapılacaktır.
3. Genel Müdürlüğümüz tarafından belirtilen nitelikte personel alımı ile ilgili her türlü duyuru Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü web adresinde yayımlanacaktır.
4. Başvuru sahiplerince, başvuru işlemlerinin başlamasından Genel Müdürlük tarafından göreve başlatmaya ilişkin tebligat işlemleri tamamlanıncaya kadar herhangi bir hak veya alacak talebinde bulunulamaz.
DEĞERLENDİRME
Pilot, Havacılık Simülatör ve Havacılık Sertifikasyon Uzmanı pozisyonuna başvuran adaylara sözlü sınav yapılmak suretiyle alım yapılacaktır.
Sözlü sınav tarihleri ve nihai sonuç Genel Müdürlüğümüzün resmi internet sitesinde ilan edilecektir.
TEBLİGAT
Genel Müdürlüğümüz tarafından belirtilen nitelikteki sözleşmeli personel alımı ile ilgili her türlü duyuru Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü web adresinde yayımlanacaktır. Yayımlanacak bu duyuru, tebligat mahiyetinde olacağından adaylara ayrıca bir bildirimde bulunulmayacaktır.
BAŞVURU İÇİN TIKLA http://kamuilan.dpb.gov.tr/ilan_menu.aspx?110e4f7d-cdc7-4022-bac2-c445778d6454

from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/34ERVWI
via IFTTT
Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü 9 sözleşmeli personel alacak ( Pilot, Havacılık Sertifikasyon Uzmanı ve Havacılık Simülatör Uzmanı )

18 Aralık 2019 Çarşamba
AB’DE HAVA KARGO KÖTÜ GÜNLERİNİ YAŞIYOR

AB’DE HAVA KARGO KÖTÜ GÜNLERİNİ YAŞIYOR Avrupa havalimanı ticaret kuruluşu ACI EUROPE, tüm ticari havacılık uçuşlarını ölçen en son hava trafiği raporunu Ekim 2019’ için yayınladı: full servisler, bölgesel, low cost uçuşlar ve charter uçuşlar ölçme unsurları oldu. Geçmiş yıllara oranla AB hava taşımacılığı için iyi bir yıl olmadı. Geçmiş aylara oranla yük trafiği ardı ardına 12. ayda da düşmeye devam etti (Eylül ayında% -2.8’e kıyasla), uçak hareketleri bu yıl ilk kez % -0.5 ile negatife döndü. Geçen aylarda olduğu gibi, Ekim ayında navlun trafiğindeki gerileme AB havalimanlarına %-3,4 oldu. AB dışı havalimanları ise tam tersi kazanç sağlanıyor (+% 1.4) Yük trafiğinde Avrupa havalimanlarından sadece ikisi trafik artışlarını gördü: Liège (% + 2.2) ve Lüksemburg (% + 1.9) Bildiğiniz üzere Liege (LGG) ve Lüksemburg (LUX) Avrupa’nın en büyük kargo transfer noktalarından biri Liège Airport – Belçika / IATA:LGG / ICAO: EBLG Luxembourg-Findel International Airport / IATA:LUX / ICAO: ELLX LGG Airport LUX Airport — Cargolux Charter Operation
Avrupa havalimanı ticaret kuruluşu ACI EUROPE, tüm ticari havacılık uçuşlarını ölçen en son hava trafiği raporunu Ekim 2019’ için yayınladı: full servisler, bölgesel, low cost uçuşlar ve charter uçuşlar ölçme unsurları oldu.
Geçmiş yıllara oranla AB hava taşımacılığı için iyi bir yıl olmadı.
Geçmiş aylara oranla yük trafiği ardı ardına 12. ayda da düşmeye devam etti (Eylül ayında% -2.8’e kıyasla), uçak hareketleri bu yıl ilk kez % -0.5 ile negatife döndü. Geçen aylarda olduğu gibi, Ekim ayında navlun trafiğindeki gerileme AB havalimanlarına %-3,4 oldu. AB dışı havalimanları ise tam tersi kazanç sağlanıyor (+% 1.4)
Yük trafiğinde Avrupa havalimanlarından sadece ikisi trafik artışlarını gördü: Liège (% + 2.2) ve Lüksemburg (% + 1.9)
Bildiğiniz üzere Liege (LGG) ve Lüksemburg (LUX) Avrupa’nın en büyük kargo transfer noktalarından biri
Liège Airport – Belçika / IATA:LGG / ICAO: EBLG
Luxembourg-Findel International Airport / IATA:LUX / ICAO: ELLX

LGG Airport

LUX Airport — Cargolux Charter Operation
from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/36KITsM
via IFTTT