
havacılık haberleri, havayolu şirketleri ve sivil havacılık ile ilgili meraklarınızı gidermeye, bilgilerinizi güncellemeye davet ediyoruz.
12 Aralık 2019 Perşembe
DHMİ 2019-2020 kış sezonunu çalışmaları tüm hızıyla sürüyor

DHMİ 2019-2020 kış sezonunu çalışmaları tüm hızıyla sürüyor DHMİ Yönetim Kurulu Başkanı ve Genel Müdürü Hüseyin Keskin, 3 ayda 44 milyon yolcu trafiği beklendiğini belirtti. DHMİ Yönetim Kurulu Başkanı ve Genel Müdürü Hüseyin Keskin’in Twitter Paylaşımı ; Kasım ayında 114 bin uçak, 14,5 milyon yolcuya hizmet verilen havalimanlarımızda, kış koşullarının hüküm süreceği Aralık-Ocak-Şubat aylarında 330 binin üzerinde uçak, yaklaşık 44 milyon yolcu trafiği gerçekleşmesi bekleniyor.* Kış mevsiminde kötü hava koşullarının uçak trafiğini olumsuz şekilde etkilememesi; yolcularımızın daha güvenli ve konforlu seyahat etmelerini sağlamak için çalışmalarımız tüm hızıyla sürüyor.* Bu kapsamda kar mücadele faaliyetlerini yürüten 700 personel ve 304 adet özel maksatlı araç havalimanlarımızda 7/24 hazır bulunuyor. Ayrıca uçakların güvenli operasyonu için pist yüzeyini ölçen 132 pist frenleme ölçüm cihazı da aktif olarak kullanılıyor.* 1.730 ton de-icing (buz önleyici/çözücü) sıvı malzeme kullanılması planlanan 2019-2020 kış sezonunda da halkımızı hava yolu ulaşımının konforuyla buluşturmak için çalışmaya devam ediyoruz.
DHMİ Yönetim Kurulu Başkanı ve Genel Müdürü Hüseyin Keskin, 3 ayda 44 milyon yolcu trafiği beklendiğini belirtti.
DHMİ Yönetim Kurulu Başkanı ve Genel Müdürü Hüseyin Keskin’in Twitter Paylaşımı ;
Kasım ayında 114 bin uçak, 14,5 milyon yolcuya hizmet verilen havalimanlarımızda, kış koşullarının hüküm süreceği Aralık-Ocak-Şubat aylarında 330 binin üzerinde uçak, yaklaşık 44 milyon yolcu trafiği gerçekleşmesi bekleniyor.*
Kış mevsiminde kötü hava koşullarının uçak trafiğini olumsuz şekilde etkilememesi; yolcularımızın daha güvenli ve konforlu seyahat etmelerini sağlamak için çalışmalarımız tüm hızıyla sürüyor.*
Bu kapsamda kar mücadele faaliyetlerini yürüten 700 personel ve 304 adet özel maksatlı araç havalimanlarımızda 7/24 hazır bulunuyor. Ayrıca uçakların güvenli operasyonu için pist yüzeyini ölçen 132 pist frenleme ölçüm cihazı da aktif olarak kullanılıyor.*
1.730 ton de-icing (buz önleyici/çözücü) sıvı malzeme kullanılması planlanan 2019-2020 kış sezonunda da halkımızı hava yolu ulaşımının konforuyla buluşturmak için çalışmaya devam ediyoruz.

from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/34gXaMd
via IFTTT
SunExpress çalışanlarından ihtiyaç sahibi çocuklara yardım eli

SunExpress çalışanlarından ihtiyaç sahibi çocuklara yardım eli Türk Hava Yolları ile Lufthansa’nın ortak kuruluşu SunExpress’in gönüllü çalışanlarından oluşan ‘Guardian Angels’ komitesi, Diyarbakır/Silvan, Şanlıurfa/Viranşehir ve Siirt/Kurtalan olmak üzere üç ayrı okuldaki ihtiyaç sahibi çocuklar için kurum içi kampanya başlatarak soğuk kış aylarında çocuklara mont ve bot yardımı yapılmasını sağladılar. SunExpress çalışanlarından oluşan, tamamen gönüllük esasına dayalı olan ve yardım taleplerini değerlendirip ihtiyaç sahiplerine gerekli yardımı ulaştırmayı amaçlayan ‘Guardian Angels/Koruyucu Melekler’ komitesi, 2015 yılından bu yana yardım faaliyetlerinde aktif olarak rol almaya devam ediyor. Bu kapsamda destek sağlanabilecek kişi ve kurumların belirlenmesi, yardımların toplanması ve bu yardımların en etkili şekilde ihtiyaç sahiplerine ulaşmasını sağlayan Guardian Angels ekibi, geçtiğimiz yıl İzmir’deki Mersinli Ortaokulu’ndan gelen yardım talebi üzerine tüm masrafları üstlenerek okulun tamamını boyamıştı. Kurulduğu günden bu yana çocukların eğitim ve gelişimlerini desteklemek ve ihtiyaç sahibi çocuklara yardım eli uzatmak amacı ile sosyal sorumluluk projeleri geliştiren SunExpress’in Guardian Angels ekibi, bu yıl da kurum içinde başlattığı kampanya kapsamında Diyarbakır/Silvan, Şanlıurfa/Viranşehir ve Siirt/Kurtalan olmak üzere üç okuldaki toplamda 157 çocuk için toplanan mont ve botları, okullara bizzat giderek teslim etti. Guardian Angels ekip üyeleri yeni mont ve botlarına kavuşan çocukların yüzlerindeki mutluluğu görmekten büyük keyif aldıklarını vurgulayarak önümüzdeki dönemde de şirket çalışanlarımızın büyük desteğiyle yeni kampanyalar düzenlemeye devam edeceklerini belirttiler.
Türk Hava Yolları ile Lufthansa’nın ortak kuruluşu SunExpress’in gönüllü çalışanlarından oluşan ‘Guardian Angels’ komitesi, Diyarbakır/Silvan, Şanlıurfa/Viranşehir ve Siirt/Kurtalan olmak üzere üç ayrı okuldaki ihtiyaç sahibi çocuklar için kurum içi kampanya başlatarak soğuk kış aylarında çocuklara mont ve bot yardımı yapılmasını sağladılar.
SunExpress çalışanlarından oluşan, tamamen gönüllük esasına dayalı olan ve yardım taleplerini değerlendirip ihtiyaç sahiplerine gerekli yardımı ulaştırmayı amaçlayan ‘Guardian Angels/Koruyucu Melekler’ komitesi, 2015 yılından bu yana yardım faaliyetlerinde aktif olarak rol almaya devam ediyor. Bu kapsamda destek sağlanabilecek kişi ve kurumların belirlenmesi, yardımların toplanması ve bu yardımların en etkili şekilde ihtiyaç sahiplerine ulaşmasını sağlayan Guardian Angels ekibi, geçtiğimiz yıl İzmir’deki Mersinli Ortaokulu’ndan gelen yardım talebi üzerine tüm masrafları üstlenerek okulun tamamını boyamıştı.
Kurulduğu günden bu yana çocukların eğitim ve gelişimlerini desteklemek ve ihtiyaç sahibi çocuklara yardım eli uzatmak amacı ile sosyal sorumluluk projeleri geliştiren SunExpress’in Guardian Angels ekibi, bu yıl da kurum içinde başlattığı kampanya kapsamında Diyarbakır/Silvan, Şanlıurfa/Viranşehir ve Siirt/Kurtalan olmak üzere üç okuldaki toplamda 157 çocuk için toplanan mont ve botları, okullara bizzat giderek teslim etti. Guardian Angels ekip üyeleri yeni mont ve botlarına kavuşan çocukların yüzlerindeki mutluluğu görmekten büyük keyif aldıklarını vurgulayarak önümüzdeki dönemde de şirket çalışanlarımızın büyük desteğiyle yeni kampanyalar düzenlemeye devam edeceklerini belirttiler.

from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/35hflT9
via IFTTT
11 Aralık 2019 Çarşamba
Hitit ve IBM, havayolu iş sürekliliği için iş birliklerini güçlendiriyor Hitit dünya çapında hava yolculuğu için kusursuz ve kesintisiz hizmet sağlayarak havacılık standartlarını yükseltmek için hibrit bulut yaklaşımını benimsiyor. Dünyanın önde gelen havayolu ve seyahat sektörü bilgi teknolojileri sağlayıcılarından biri olan Hitit ile IBM (NYSE: IBM), iş sürekliliği ile ilgili mevcut iş birliklerini genişlettiğini duyurdu. Buna göre Hitit, olağanüstü durum kurtarma ve dayanıklılık için IBM Public Cloud altyapısını şirket içi veri merkezine birincil yedek olarak hizmet vermek üzere adapte edecek. Bu hibrit bulut stratejisi, 19 ülkede 27 havayolu, seyahat acentesi ve yer hizmetleri şirketlerinden oluşan Hitit’in geniş müşteri listesine, kritik uygulamaların ve kesintisiz hizmetlerin sürekli kullanılabilirliğini sağlamayı kapsıyor. Türkiye’deki ilk havacılık teknolojisi şirketi olan Hitit, Asya, Avrupa, Afrika, Orta Doğu ve Latin Amerika’dan çeşitli havayolu şirketlerine yeni nesil teknolojiler sunuyor ve yolcu hizmetleri sistemlerinden, operasyon planlamasına, muhasebeye, seyahat ticaretine ve kargo çözümlerine kadar birçok alanda bilişimhizmetleri sunuyor. Hitit’in Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Nevra Onursal Karaağaç konuyla ilgili şunları söyledi: “Hitit ve IBM arasındaki iş birliği havacılık piyasasında standartları geliştirme bakımından önemli bir adım. Teknoloji ortağı olduğumuz havayolu ve seyahat şirketi müşterilerimiz, IBM Public Cloud’un sağladığı olağanüstü durum kurtarma planıyla destekleniyor, bu sayede hava ulaşımının operasyon kalitesi yükseliyor. Bu iş birliği, Hitit’in hizmetlerini iyileştirmeye yönelik gösterdiği sonsuz çabanın öne çıkan bir örneği.” Günümüzde krizler, doğal afetler, ağ kesintileri veya insan hatalarından ve tehditlerden ortaya çıkabiliyor. Böylece, sistemin kapalı kalma süresi işletmeler için çok yüksek maliyetler doğurabiliyor. Verilerin miktarı arttıkça, bir işletmenin verilerini koruması ve sürekli kullanılabilirliği için doğru bir iş sürekliliği planını uygulaması her koşulda kritik hale geliyor. IBM Public Cloud’un esnek ve güvenilir yapısı, daha fazla kapasite ihtiyacına anında yanıt verebilmesine önemli ölçüde katkı sağlarken, acil bir durumda kritik iş süreçlerinin sürekli kullanılabilmesini de mümkün kılıyor. IBM’in yaklaşık 60’a yakın küresel bulut veri merkezi, yerel erişim, düşük gecikme süresi ve sertifikalı güvenlik ihtiyaçlarının karşılanması bakımından da avantaj sağlıyor. Olağanüstü durum kurtarma çözümü, verilerin ve hizmetlerin kullanılabilirliğini sağlama noktasında, havacılık sektöründeki yasal düzenlemelere uyumluluk gereksinimlerinin de birçoğunu destekliyor. Bu olumlu tarafları gören Hitit, olağanüstü durum kurtarmaya yönelik çözümü bütün iş ve bilişim teknolojileri stratejilerine entegre etti. IBM Türkiye Bulut ve Kognitif Ülke Lideri Arzu Sözen ise bu iş birliği hakkında şöyle konuştu: “Hitit’in olağanüstü durum kurtarmaya yönelik yaptığı bu yatırım, iş sürekliliğinin sağlanması bakımından tüm havacılık sektörü için son derece önemli. IBM Public Cloud’dan erişilebilen bu çözümün sağladığı dayanıklılık ve güvenilirlik sayesinde Hitit’in sektördeki konumunu daha da güçlendireceğine inanıyoruz. ”
Hitit dünya çapında hava yolculuğu için kusursuz ve kesintisiz hizmet sağlayarak havacılık standartlarını yükseltmek için hibrit bulut yaklaşımını benimsiyor.
Dünyanın önde gelen havayolu ve seyahat sektörü bilgi teknolojileri sağlayıcılarından biri olan Hitit ile IBM (NYSE: IBM), iş sürekliliği ile ilgili mevcut iş birliklerini genişlettiğini duyurdu. Buna göre Hitit, olağanüstü durum kurtarma ve dayanıklılık için IBM Public Cloud altyapısını şirket içi veri merkezine birincil yedek olarak hizmet vermek üzere adapte edecek. Bu hibrit bulut stratejisi, 19 ülkede 27 havayolu, seyahat acentesi ve yer hizmetleri şirketlerinden oluşan Hitit’in geniş müşteri listesine, kritik uygulamaların ve kesintisiz hizmetlerin sürekli kullanılabilirliğini sağlamayı kapsıyor.
Türkiye’deki ilk havacılık teknolojisi şirketi olan Hitit, Asya, Avrupa, Afrika, Orta Doğu ve Latin Amerika’dan çeşitli havayolu şirketlerine yeni nesil teknolojiler sunuyor ve yolcu hizmetleri sistemlerinden, operasyon planlamasına, muhasebeye, seyahat ticaretine ve kargo çözümlerine kadar birçok alanda bilişimhizmetleri sunuyor.
Hitit’in Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Nevra Onursal Karaağaç konuyla ilgili şunları söyledi: “Hitit ve IBM arasındaki iş birliği havacılık piyasasında standartları geliştirme bakımından önemli bir adım. Teknoloji ortağı olduğumuz havayolu ve seyahat şirketi müşterilerimiz, IBM Public Cloud’un sağladığı olağanüstü durum kurtarma planıyla destekleniyor, bu sayede hava ulaşımının operasyon kalitesi yükseliyor. Bu iş birliği, Hitit’in hizmetlerini iyileştirmeye yönelik gösterdiği sonsuz çabanın öne çıkan bir örneği.”
Günümüzde krizler, doğal afetler, ağ kesintileri veya insan hatalarından ve tehditlerden ortaya çıkabiliyor. Böylece, sistemin kapalı kalma süresi işletmeler için çok yüksek maliyetler doğurabiliyor. Verilerin miktarı arttıkça, bir işletmenin verilerini koruması ve sürekli kullanılabilirliği için doğru bir iş sürekliliği planını uygulaması her koşulda kritik hale geliyor. IBM Public Cloud’un esnek ve güvenilir yapısı, daha fazla kapasite ihtiyacına anında yanıt verebilmesine önemli ölçüde katkı sağlarken, acil bir durumda kritik iş süreçlerinin sürekli kullanılabilmesini de mümkün kılıyor.
IBM’in yaklaşık 60’a yakın küresel bulut veri merkezi, yerel erişim, düşük gecikme süresi ve sertifikalı güvenlik ihtiyaçlarının karşılanması bakımından da avantaj sağlıyor. Olağanüstü durum kurtarma çözümü, verilerin ve hizmetlerin kullanılabilirliğini sağlama noktasında, havacılık sektöründeki yasal düzenlemelere uyumluluk gereksinimlerinin de birçoğunu destekliyor. Bu olumlu tarafları gören Hitit, olağanüstü durum kurtarmaya yönelik çözümü bütün iş ve bilişim teknolojileri stratejilerine entegre etti.
IBM Türkiye Bulut ve Kognitif Ülke Lideri Arzu Sözen ise bu iş birliği hakkında şöyle konuştu: “Hitit’in olağanüstü durum kurtarmaya yönelik yaptığı bu yatırım, iş sürekliliğinin sağlanması bakımından tüm havacılık sektörü için son derece önemli. IBM Public Cloud’dan erişilebilen bu çözümün sağladığı dayanıklılık ve güvenilirlik sayesinde Hitit’in sektördeki konumunu daha da güçlendireceğine inanıyoruz. ”

from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2PdgpCg
via IFTTT
GÖKHAN SARIGÖL VE FLY SERVICE TRT WORLD’DA Sektörümüze her geçen gün yeni katkılarda bulunan Sn. Gökhan SARIGÖL ile ülkemizin Dünya’ya açılan penceresi TRT World arasında bir röportaj gerçekleştirilmiştir. Ana konu bir eşi benzeri daha olmayan nadide havacılık müzesi olmuştur. 49 yaşındaki Sn. Gökhan SARIGÖL çocukluğundan beri tutku ile bağlandığı havacılık sektörüne kazandırdığı kitapların yanında bir eşi benzeri daha olmayan Dünya’nın en büyük model uçak koleksiyonunu da havacılık sektörümüze kazandırmıştır. Havacılık ve Tarih Müzesi ( Aviation and History Museum ) olarak anılan ve 2018 yılında açılan müzenin içerisinde çok nadide model uçaklar, seyahat çantaları, uçuş kartları, havacılık kitapları ve daha birçok havacılık ile ilgili materyaller bulunmaktadır. Müzemiz ziyarete açık olup, şirket genel merkezimize çok yakın bir konumda yürüme mesafesinde bulunmaktadır. Söz konusu röportaja TRT World Youtube Kanalı üzerinden ulaşabilirsiniz.
Sektörümüze her geçen gün yeni katkılarda bulunan Sn. Gökhan SARIGÖL ile ülkemizin Dünya’ya açılan penceresi TRT World arasında bir röportaj gerçekleştirilmiştir. Ana konu bir eşi benzeri daha olmayan nadide havacılık müzesi olmuştur.
49 yaşındaki Sn. Gökhan SARIGÖL çocukluğundan beri tutku ile bağlandığı havacılık sektörüne kazandırdığı kitapların yanında bir eşi benzeri daha olmayan Dünya’nın en büyük model uçak koleksiyonunu da havacılık sektörümüze kazandırmıştır.
Havacılık ve Tarih Müzesi ( Aviation and History Museum ) olarak anılan ve 2018 yılında açılan müzenin içerisinde çok nadide model uçaklar, seyahat çantaları, uçuş kartları, havacılık kitapları ve daha birçok havacılık ile ilgili materyaller bulunmaktadır. Müzemiz ziyarete açık olup, şirket genel merkezimize çok yakın bir konumda yürüme mesafesinde bulunmaktadır.
Söz konusu röportaja TRT World Youtube Kanalı üzerinden ulaşabilirsiniz.

from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2PAdXo5
via IFTTT
Yılbaşında, uçak biletiniz IELTS’ten! Yılbaşında, uçak biletiniz IELTS’ten! British Council, yeni yılda IELTS sınavı ile kazandırıyor. 1 Aralık 2019-27 Ocak 2020 tarihleri arasında IELTS’e giren iki kişi, seçecekleri bir ülkeye 2.500 TL değerinde uçak bileti kazanma şansı yakalıyor. İş, eğitim ve göçmenlik konusunda dünyanın en bilinen İngilizce dil yeterliliği sınavı IELTS, şimdi kazandırıyor! British Council ile 1 Aralık 2019-27 Ocak 2020 tarihleri arasında, kağıt-kalem veya bilgisayar üzerinden IELTS sınavına giren adaylar, seçecekleri bir ülkeye 2.500 TL değerinde uçak bileti kazanma şansını yakalıyor. Yurt dışında çalışmak, öğrenim görmek veya yaşamak isteyenler için yeni kapılar açan IELTS, British Council ile hayalleri gerçeğe dönüştürüyor… IELTS sınavı ile adaylar hem İngilizce dil yeterliliklerini kanıtlıyor hem de çekilişe katılarak uçak bileti kazanıyor. 1 Aralık 2019-27 Ocak 2020 tarihleri arasında British Council ile Akademik veya Genel IELTS sınavına girin, kayıt sürecinde size verilen referans numarasını ieltskazandiriyor@biritishcouncil.org.tr adresine mail atın ve çekilişe katılın! Hayalinizdeki ülkeye, 2500 TL değerindeki uçak bileti şansını kaçırmayın. Kampanya ile ilgili ayrıntıları öğrenin. Katılım Koşulları: Bu kampanya, British Council Türkiye tarafından düzenlenmektedir. Kampanyaya, 01 Aralık 2019 – 27 Ocak 2020 tarihleri arasında kağıt-kalem veya bilgisayar üzerinden IELTS sınavına giren kişiler katılım gösterebilir. Kampanya, IELTS UKVI testi için geçerli değildir. Kampanya hem Akademik hem de Genel IELTS sınavlarına yapılacak kayıtlarda geçerlidir. Kampanya, britishcouncil.org.tr internet sitesinde gerçekleştirilecek olup; 01.12.2019 tarihinde başlayacak ve 27.01.2020 tarihinde saat 23.59’da sona erecektir. Birleşik Krallık’ta, 7 Ocak 2020 ve 7 Şubat 2020 tarihlerinde yapılacak iki ayrı çekiliş ile birer kişi 2500 TL değerinde yurtdışı uçak bileti kazanacaktır. Yarışma ödülü aşağıdaki gibidir. İki adet yurtdışı uçak bileti (Bilet 2500 TL’yi geçemez. 2500 TL’den fazlası ve biletin alınmasında oluşabilecek bilet değişiklik masrafları kazanana aittir. Bilet ücretinin 2500 TL’den az olması durumunda kalan tutar kazanana ödenemez.) Biletleme işlemi, 11 Şubat – 20 Mart 2020 tarihleri arasında gerçekleştirilmelidir. Uçak bileti talihlisi biletini, 30 Kasım 2020 tarihine kadar kullanabilme hakkına sahiptir. Kazananlar, 9 Ocak 2020 ve 10 Şubat 2020 tarihlerinde britishcouncil.org.tr adresinde ve British Council Türkiye sosyal medya hesaplarında ilan edilecektir. Çekilişe 18 yaşından küçükler katılamaz. Tüm kazananların ödüllerini alabilmeleri için IELTS testine kaydoldukları isimleri ile aynı ismin yer aldığı nüfus cüzdanlarını ibraz etmeleri zorunludur. Kayıt isimleriyle aynı isimde nüfus cüzdanlarını ibraz edemeyen kullanıcıların hakları bir sonraki kullanıcıya devredilir. Bir kişi kampanyada birden fazla ödül kazanamaz. Kazanılan ödül değiştirilemez, devredilemez ve/veya ödülün nakit karşılığı talep edilemez.
Yılbaşında, uçak biletiniz IELTS’ten!
British Council, yeni yılda IELTS sınavı ile kazandırıyor. 1 Aralık 2019-27 Ocak 2020 tarihleri arasında IELTS’e giren iki kişi, seçecekleri bir ülkeye 2.500 TL değerinde uçak bileti kazanma şansı yakalıyor.
İş, eğitim ve göçmenlik konusunda dünyanın en bilinen İngilizce dil yeterliliği sınavı IELTS, şimdi kazandırıyor! British Council ile 1 Aralık 2019-27 Ocak 2020 tarihleri arasında, kağıt-kalem veya bilgisayar üzerinden IELTS sınavına giren adaylar, seçecekleri bir ülkeye 2.500 TL değerinde uçak bileti kazanma şansını yakalıyor.
Yurt dışında çalışmak, öğrenim görmek veya yaşamak isteyenler için yeni kapılar açan IELTS, British Council ile hayalleri gerçeğe dönüştürüyor… IELTS sınavı ile adaylar hem İngilizce dil yeterliliklerini kanıtlıyor hem de çekilişe katılarak uçak bileti kazanıyor. 1 Aralık 2019-27 Ocak 2020 tarihleri arasında British Council ile Akademik veya Genel IELTS sınavına girin, kayıt sürecinde size verilen referans numarasını ieltskazandiriyor@biritishcouncil.org.tr adresine mail atın ve çekilişe katılın! Hayalinizdeki ülkeye, 2500 TL değerindeki uçak bileti şansını kaçırmayın.
Kampanya ile ilgili ayrıntıları öğrenin.
Katılım Koşulları:
- Bu kampanya, British Council Türkiye tarafından düzenlenmektedir.
- Kampanyaya, 01 Aralık 2019 – 27 Ocak 2020 tarihleri arasında kağıt-kalem veya bilgisayar üzerinden IELTS sınavına giren kişiler katılım gösterebilir.
- Kampanya, IELTS UKVI testi için geçerli değildir.
- Kampanya hem Akademik hem de Genel IELTS sınavlarına yapılacak kayıtlarda geçerlidir.
- Kampanya, britishcouncil.org.tr internet sitesinde gerçekleştirilecek olup; 01.12.2019 tarihinde başlayacak ve 27.01.2020 tarihinde saat 23.59’da sona erecektir.
- Birleşik Krallık’ta, 7 Ocak 2020 ve 7 Şubat 2020 tarihlerinde yapılacak iki ayrı çekiliş ile birer kişi 2500 TL değerinde yurtdışı uçak bileti kazanacaktır.
- Yarışma ödülü aşağıdaki gibidir.
İki adet yurtdışı uçak bileti (Bilet 2500 TL’yi geçemez. 2500 TL’den fazlası ve biletin alınmasında oluşabilecek bilet değişiklik masrafları kazanana aittir. Bilet ücretinin 2500 TL’den az olması durumunda kalan tutar kazanana ödenemez.)
- Biletleme işlemi, 11 Şubat – 20 Mart 2020 tarihleri arasında gerçekleştirilmelidir.
- Uçak bileti talihlisi biletini, 30 Kasım 2020 tarihine kadar kullanabilme hakkına sahiptir.
- Kazananlar, 9 Ocak 2020 ve 10 Şubat 2020 tarihlerinde britishcouncil.org.tr adresinde ve British Council Türkiye sosyal medya hesaplarında ilan edilecektir.
- Çekilişe 18 yaşından küçükler katılamaz.
- Tüm kazananların ödüllerini alabilmeleri için IELTS testine kaydoldukları isimleri ile aynı ismin yer aldığı nüfus cüzdanlarını ibraz etmeleri zorunludur. Kayıt isimleriyle aynı isimde nüfus cüzdanlarını ibraz edemeyen kullanıcıların hakları bir sonraki kullanıcıya devredilir.
- Bir kişi kampanyada birden fazla ödül kazanamaz.
- Kazanılan ödül değiştirilemez, devredilemez ve/veya ödülün nakit karşılığı talep edilemez.

from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/36qsGJ5
via IFTTT