14 Eylül 2019 Cumartesi

Acentelerden THY’ye tepki: Onlarca rezervasyon iptali yaşıyoruz Web sitesi ve mobil uygulama aracılığıyla yapılan rezervasyonlara yüzde 20-30 indirim getiren Türk Hava Yolları’nın, seyahat acentelerinin kampanya dışında tutulmasına Kurumsal Seyahat Acentaları Platformu’ndan tepki geldi. Kurumsal Seyahat Acentaları Platformu (KURAP), THY acenteleri promosyonlu bilet kampanyasının dışında tutmasına tepki gösterdi. Platformun başkanı Moris Kohen Kasar imzasıyla yapılan açıklamda, acentelerin prestij ve rezervasyon kaybı yaşadığı kaydedildi. KURAP’ın açıklamasında şu ifadelere yer verildi: “Türk Hava Yolları’nın yayınladığı, sadece web sitesi ve mobil uygulamasında geçerli Sonbahar promosyonunu büyük şaşkınlıkla duymuş bulunuyoruz. Bildiğiniz gibi ekonomi sınıfta yüzde 20 ve business sınıfta yüzde 30 indirim olarak tasarlanmış bu promosyona acenteler dahil edilmemiştir. Özellikle business yolcuların tamamına yakını seyahat acenteleri ile çalışırken, THY’nin her ortamda iş ortaklarım dediği seyahat acentelerini bu promosyonun dışında tutması nasıl açıklanabilir. Kurumsal Acenteler Platformu – KURAP üyesi seyahat acentelerimize onlarca rezervasyon iptali gelmektedir. İş kaybının yanı sıra büyük bir prestij kaybıyla da karşı karşıyayız. Promosyonun kısa süreli ve kısıtlı koltuk için geçerli olması kesinlikle olayın vehametini azaltmaz. Bir bilet için dahi olsa yıllarca servis verdiğimiz müşterilerimizin nezdinde güven kaybına uğramaktayız. Milli hava yolumuzun bu yanlışından derhal dönmesini ve bu promosyona yanı sıra gelecekteki tüm promosyonlarına ‘’iş ortağım’’ dediği seyahat acentelerini de dahil etmesini talep ediyoruz.” Kaynak:turizmajansi.com

Web sitesi ve mobil uygulama aracılığıyla yapılan rezervasyonlara yüzde 20-30 indirim getiren Türk Hava Yolları’nın, seyahat acentelerinin kampanya dışında tutulmasına Kurumsal Seyahat Acentaları Platformu’ndan tepki geldi.

Kurumsal Seyahat Acentaları Platformu (KURAP), THY acenteleri promosyonlu bilet kampanyasının dışında tutmasına tepki gösterdi. Platformun başkanı Moris Kohen Kasar imzasıyla yapılan açıklamda, acentelerin prestij ve rezervasyon kaybı yaşadığı kaydedildi. KURAP’ın açıklamasında şu ifadelere yer verildi:

“Türk Hava Yolları’nın yayınladığı, sadece web sitesi ve mobil uygulamasında geçerli Sonbahar promosyonunu büyük şaşkınlıkla duymuş bulunuyoruz.

Bildiğiniz gibi ekonomi sınıfta yüzde 20 ve business sınıfta yüzde 30 indirim olarak tasarlanmış bu promosyona acenteler dahil edilmemiştir.

Özellikle business yolcuların tamamına yakını seyahat acenteleri ile çalışırken, THY’nin her ortamda iş ortaklarım dediği seyahat acentelerini bu promosyonun dışında tutması nasıl açıklanabilir.

Kurumsal Acenteler Platformu – KURAP üyesi seyahat acentelerimize onlarca rezervasyon iptali gelmektedir.

İş kaybının yanı sıra büyük bir prestij kaybıyla da karşı karşıyayız.

Promosyonun kısa süreli ve kısıtlı koltuk için geçerli olması kesinlikle olayın vehametini azaltmaz.

Bir bilet için dahi olsa yıllarca servis verdiğimiz müşterilerimizin nezdinde güven kaybına uğramaktayız.

Milli hava yolumuzun bu yanlışından derhal dönmesini ve bu promosyona yanı sıra gelecekteki tüm promosyonlarına ‘’iş ortağım’’ dediği seyahat acentelerini de dahil etmesini talep ediyoruz.”

Kaynak:turizmajansi.com



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/31y0nWY
via IFTTT

Acentelerden THY’ye tepki: Onlarca rezervasyon iptali yaşıyoruz


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/31y0nWY

TÜRSAB, sorunların çözümü için Pegasus’la mutabakat sağladı TÜRSAB Başkanı Firuz Bağlıkaya, bilet satan seyahat acentalarının sorunlarının çözümü için Pegasus yönetimi ile bir araya geldi. TÜRSAB ve Pegasus, satış kanalları arasındaki eşitsizliğin giderilmesi ve mevcut sorunların çözüme kavuşturulması için ortak komisyon kurma konusunda anlaştı. Komisyonda Pegasus Havayolları ile bilet satan seyahat acentaları arasındaki mevcut sorunlar incelenerek, operasyon zamanlarını ve maliyetleri artırmayacak şekilde çözümler üretilecek. TÜRSAB Başkanı Firuz Bağlıkaya’nın başkanlığında gerçekleşen ziyarete Yönetim Kurulu Üyesi Ali Bilir, Havayolu Biletleme ve IATA İhtisas Başkanı Numan Olcar ve Hukuk Başdanışmanı Av. İlker Ünsever katıldı. Görüşmede Pegasus Havayolları’nı ise CEO’su Mehmet Nane ve Genel Müdür Yardımcısı Güliz Öztürk temsil etti. https://ift.tt/2ZVqdGT

TÜRSAB Başkanı Firuz Bağlıkaya, bilet satan seyahat acentalarının sorunlarının çözümü için Pegasus yönetimi ile bir araya geldi.

TÜRSAB ve Pegasus, satış kanalları arasındaki eşitsizliğin giderilmesi ve mevcut sorunların çözüme kavuşturulması için ortak komisyon kurma konusunda anlaştı. Komisyonda Pegasus Havayolları ile bilet satan seyahat acentaları arasındaki mevcut sorunlar incelenerek, operasyon zamanlarını ve maliyetleri artırmayacak şekilde çözümler üretilecek.

TÜRSAB Başkanı Firuz Bağlıkaya’nın başkanlığında gerçekleşen ziyarete Yönetim Kurulu Üyesi Ali Bilir, Havayolu Biletleme ve IATA İhtisas Başkanı Numan Olcar ve Hukuk Başdanışmanı Av. İlker Ünsever katıldı. Görüşmede Pegasus Havayolları’nı ise CEO’su Mehmet Nane ve Genel Müdür Yardımcısı Güliz Öztürk temsil etti.

https://ift.tt/2ZVqdGT



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/31iacZ8
via IFTTT

TÜRSAB, sorunların çözümü için Pegasus’la mutabakat sağladı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/31iacZ8

Pegasus, bağlı ortaklığı olan Air Manas’ı satmak için anlaştı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/31kGtPb

Pegasus, bağlı ortaklığı olan Air Manas’ı satmak için anlaştı Türkiye’de yurtiçi ve yurtdışı uçuş operasyonları bulunan Pegasus, Kırgızistan’daki bağlı ortaklığını satma kararı aldı. Konuyla ilgili Pegasus’tan Kamuyu Aydınlatma Platformu’na(KAP) açıklama yapıldı. Açıklamada yönetim kurulunun aldığı karara istinaden Kırgızistan’da iç hat tarifeli yolcu taşımacılığı alanında faaliyet gösteren Air Manas Company şirketinde bulunan yüzde 49’luk iştirak payının tamamını Birleşik Krallık’ta faaliyet gösteren AviaTrade Corp.’a satmak için anlaşma yapıldı. Air Manas’ın, Pegasus bilançosuna herhangi önemli katkıda bulunmadığı açıklamada belirtilirken tescil işlemlerinin tamamlanmasının ardından satışın gerçekleşeceği de duyuruldu. Satışta pazarlık usulüyle hareket edildi ve 98 bin 918 euroluk fiyatta anlaşıldı. Buradan elde edilecek gelir Pegasus tarafından, Kurumlar Vergisi Kanunu’nun 5/1-e maddesi kapsamında genel kurumsal ihtiyaçlar için değerlendirilecek.

Türkiye’de yurtiçi ve yurtdışı uçuş operasyonları bulunan Pegasus, Kırgızistan’daki bağlı ortaklığını satma kararı aldı.

Konuyla ilgili Pegasus’tan Kamuyu Aydınlatma Platformu’na(KAP) açıklama yapıldı. Açıklamada yönetim kurulunun aldığı karara istinaden Kırgızistan’da iç hat tarifeli yolcu taşımacılığı alanında faaliyet gösteren Air Manas Company şirketinde bulunan yüzde 49’luk iştirak payının tamamını Birleşik Krallık’ta faaliyet gösteren AviaTrade Corp.’a satmak için anlaşma yapıldı.

Air Manas’ın, Pegasus bilançosuna herhangi önemli katkıda bulunmadığı açıklamada belirtilirken tescil işlemlerinin tamamlanmasının ardından satışın gerçekleşeceği de duyuruldu.

Satışta pazarlık usulüyle hareket edildi ve 98 bin 918 euroluk fiyatta anlaşıldı.

Buradan elde edilecek gelir Pegasus tarafından, Kurumlar Vergisi Kanunu’nun 5/1-e maddesi kapsamında genel kurumsal ihtiyaçlar için değerlendirilecek.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/31kGtPb
via IFTTT