3 Aralık 2018 Pazartesi

Setur, Yıl Sonu Satış Toplantısı’nı İzmir’de gerçekleştirdi


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2BNPAxG

Setur, Yıl Sonu Satış Toplantısı’nı İzmir’de gerçekleştirdi Setur, Yıl Sonu Satış Toplantısı’nı İzmir’de gerçekleştirdi Türkiye’nin öncü turizm markası Setur’un her yıl düzenlediği satış acenteleriyle buluşma toplantısı bu yıl 25-27 Kasım’da Kaya İzmir Thermal & Convention’da yapıldı. 2018 yılının değerlendirildiği ve 2019 yılı hedeflerinin paylaşıldığı buluşmaya Setur’un 45 satış acentesi ile Genel Müdürlük’ten 50 kişi katıldı. Setur yetkili satış acenteleri toplantısı bu yıl, 45 satış acentesinden 65 kişinin ve Setur yönetim ekibi ile tüm operasyon birimlerinden 50 yetkilinin katılımıyla gerçekleştirildi. Setur’un sunduğu ürünler ile pazarlama faaliyetlerinin ele alındığı toplantıda hizmet ağına yeni katılan acenteler de Setur ailesiyle tanıştı. Toplantıya katılan Setur Turizm’den Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Murat Tomruk, 2019 yılında hem Setur’a hem de turizm dünyasına yeni ürün ve hizmetler kazandırmayı amaçladıklarını belirterek şunları söyledi; ‘‘Çağı yakalayan yeni vizyonumuzla faaliyet alanlarımızı sektör dinamikleri doğrultusunda çeşitlendirerek büyümeye devam ediyoruz. Setur olarak 2018’de, dijital yatırımlarımızı gerçekleştirdik. Bu yatırımlara paralel olarak hedefimiz, kalite ve müşteri memnuniyetinden ödün vermeden büyüyerek ilerlemek. Sektörümüz, şirketimiz, değerli iş ortaklarımız ve de en önemlisi misafirlerimize katma değer sağlayacak her türlü adımı atmaya devam edeceğiz.” Setur Yıl Sonu Satış Toplantısı’nda en iyi satış yapan acentelerine ve ekip üyelerine toplam 14 dalda ödül verildi. Setur’un satış acentelerini bir araya getiren etkinlik, Setur’un değerlendirme ve strateji paylaşımlarının yanı sıra Setur ailesinin bir araya gelmesi, bağlarının güçlenmesi, yakın iletişim içinde olması ve motivasyon açısından da önem taşıyor. SETUR HAKKINDA 1965 yılında Koç Holding şirketlerinden biri olarak kurulan Setur, turizm alanında yurt içi ve yurt dışına dönük tur operatörlüğü ile otel satışı, IATA uçak bileti satışı, vize hizmetleri, kongre ve seminer organizasyonları, outgoing ve yurt dışı eğitim başlıklarında hizmetler sunuyor. 2001 yılında Türkiye’nin en büyük online kurumsal seyahat portalı BookinTurkey.com’u bünyesine alan Setur, 2017 yılında bu platformu Seturbiz.com ismiyle yenileyerek dijital alanda da önemli bir atılım gerçekleştirdi. Setur’un 50 yılı aşkın sektör tecrübesi ve üstün hizmet kalitesiyle, kişiye özel deneyim ve macera seyahatleri sunmak üzere hayata geçirdiği markası SeturSelect, müşterilerine unutulmaz tatil deneyimleri sağlıyor. Duty Free işletmeciliğinde Türkiye’nin en köklü ve en yaygın markası olan Setur Duty Free, tüm yurda yayılan havalimanları, kara sınır kapıları ve deniz limanlarında yaklaşık 15 bin metrekarelik alanda, 20 bölge 49 mağazasıyla gümrüksüz satış mağazaları işletmeciliği yapmaya devam ediyor.1990 yılında kurulan Setair filosunda ise 14 yolcu kapasiteli 2 adet ultra uzun menzilli 2017 Model Falcon 8X ve 2015 Model Falcon 7X tipi jet, 9 yolcu kapasiteli 2 adet çift motorlu Leonardo (Agusta Westland) AW139 tipi helikopter ve 1 adet 8 yolcu kapasiteli Cessna Grand Caravan C208 tipi deniz uçağı bulunuyor.

Setur, Yıl Sonu Satış Toplantısı’nı İzmir’de gerçekleştirdi

Türkiye’nin öncü turizm markası Setur’un her yıl düzenlediği satış acenteleriyle buluşma toplantısı bu yıl 25-27 Kasım’da Kaya İzmir Thermal & Convention’da yapıldı. 2018 yılının değerlendirildiği ve 2019 yılı hedeflerinin paylaşıldığı buluşmaya Setur’un 45 satış acentesi ile Genel Müdürlük’ten 50 kişi katıldı.

Setur yetkili satış acenteleri toplantısı bu yıl, 45 satış acentesinden 65 kişinin ve Setur yönetim ekibi ile tüm operasyon birimlerinden 50 yetkilinin katılımıyla gerçekleştirildi. Setur’un sunduğu ürünler ile pazarlama faaliyetlerinin ele alındığı toplantıda hizmet ağına yeni katılan acenteler de Setur ailesiyle tanıştı.

Toplantıya katılan Setur Turizm’den Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Murat Tomruk, 2019 yılında hem Setur’a hem de turizm dünyasına yeni ürün ve hizmetler kazandırmayı amaçladıklarını belirterek şunları söyledi; ‘‘Çağı yakalayan yeni vizyonumuzla faaliyet alanlarımızı sektör dinamikleri doğrultusunda çeşitlendirerek büyümeye devam ediyoruz. Setur olarak 2018’de, dijital yatırımlarımızı gerçekleştirdik. Bu yatırımlara paralel olarak hedefimiz, kalite ve müşteri memnuniyetinden ödün vermeden büyüyerek ilerlemek. Sektörümüz, şirketimiz, değerli iş ortaklarımız ve de en önemlisi misafirlerimize katma değer sağlayacak her türlü adımı atmaya devam edeceğiz.”

Setur Yıl Sonu Satış Toplantısı’nda en iyi satış yapan acentelerine ve ekip üyelerine toplam 14 dalda ödül verildi. Setur’un satış acentelerini bir araya getiren etkinlik, Setur’un değerlendirme ve strateji paylaşımlarının yanı sıra Setur ailesinin bir araya gelmesi, bağlarının güçlenmesi, yakın iletişim içinde olması ve motivasyon açısından da önem taşıyor.

SETUR HAKKINDA

1965 yılında Koç Holding şirketlerinden biri olarak kurulan Setur, turizm alanında yurt içi ve yurt dışına dönük tur operatörlüğü ile otel satışı, IATA uçak bileti satışı, vize hizmetleri, kongre ve seminer organizasyonları, outgoing ve yurt dışı eğitim başlıklarında hizmetler sunuyor. 2001 yılında Türkiye’nin en büyük online kurumsal seyahat portalı BookinTurkey.com’u bünyesine alan Setur, 2017 yılında bu platformu Seturbiz.com ismiyle yenileyerek dijital alanda da önemli bir atılım gerçekleştirdi. Setur’un 50 yılı aşkın sektör tecrübesi ve üstün hizmet kalitesiyle, kişiye özel deneyim ve macera seyahatleri sunmak üzere hayata geçirdiği markası SeturSelect, müşterilerine unutulmaz tatil deneyimleri sağlıyor.

Duty Free işletmeciliğinde Türkiye’nin en köklü ve en yaygın markası olan Setur Duty Free, tüm yurda yayılan havalimanları, kara sınır kapıları ve deniz limanlarında yaklaşık 15 bin metrekarelik alanda, 20 bölge 49 mağazasıyla gümrüksüz satış mağazaları işletmeciliği yapmaya devam ediyor.1990 yılında kurulan Setair filosunda ise 14 yolcu kapasiteli 2 adet ultra uzun menzilli 2017 Model Falcon 8X ve 2015 Model Falcon 7X tipi jet, 9 yolcu kapasiteli 2 adet çift motorlu Leonardo (Agusta Westland) AW139 tipi helikopter ve 1 adet 8 yolcu kapasiteli Cessna Grand Caravan C208 tipi deniz uçağı bulunuyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2BNPAxG
via IFTTT

Emirates ’ten Yeni Yıl Öncesi İndirimli Fiyatlar! Emirates ’ten Yeni Yıl Öncesi İndirimli Fiyatlar! İnsanlar ile mekânları birbirine bağlayan Emirates Havayolu; 3-9 Aralık 2018 tarihleri arasında İstanbul Sabiha Gökçen çıkışlı uçuşlarda,Economy ve Business Class’ta 65 noktaya yedi gün boyunca avantajlı fiyatlar sunuyor. Emirates Havayolu, 3-9 Aralık 2018 tarihleri arasında İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı çıkışlı satın alınan Economy ve Business Class biletlere özel fiyat imkânı sunuyor. Yolcular, bu kampanya kapsamında satın aldıkları biletler ile 3 Aralık 2018 – 31 Mart 2019 tarihleri arasında Dubai, Bangkok, Maldivler ve Melbourne gibi Emirates Havayolu’nun popüler uçuş noktalarına çok özel fiyatlarla seyahat etme fırsatını yakalıyorlar. İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı’na özel fiyatlar sunan Emirates, bu kampanya kapsamında İstanbul Atatürk Havalimanı’na da özel fırsatlar sunuyor. İstanbul Atatürk Havalimanı çıkışlı fırsatlardan yararlanmak isteyen yolcular, fiyatları http://www.emirates.com.tr/ sitesinden kontrol edilebilirler. Emirates yolcuları, ayrıca 31 Aralık 2018 tarihine kadar İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı’nın Setur Duty Free’deki butik ve aksesuar kategorisinde yüzde 45’e varan indirimlerden yararlanabiliyor. “Dubai Shopping Fest” ile alışveriş keyfi 26 Aralık 2018- 28 Ocak 2019 tarihleri arasında gerçekleşecek olan Dubai Shopping Fest, dünya çapında en çok ilgi gören alışveriş ve eğlence etkinliklerinden biri olarak biliniyor. Emirates, Dubai’de alışveriş keyfini ailesi ya da arkadaşıyla yaşamak isteyen yolculara çok özel fiyatlarla seyahat imkânı sağlıyor. Fiyatlara tüm vergiler ve yakıt harçlarının dâhil olduğu kampanyadan yararlanmak isteyenler biletlerini www.emirates.com.trsitesi veya tüm Emirates ofis ve seyahat acenteleri üzerinden satın alabiliyor.   Rezervasyon ve ayrıntılı bilgi için: Emirates Türkiye Ofisi: 0212 315 45 45 / www.emirates.com.tr Emirates hakkında: Dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden Emirates, bugüne kadar 500’ün üzerinde uluslararası ödül kazandı. Emirates, yolcularını altı kıtada, 85 ülkede 157 noktaya taşıyor. Emirates, İstanbul Atatürk ve İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanlarından haftada toplam 18 uçuş gerçekleştiriyor.

Emirates ’ten Yeni Yıl Öncesi İndirimli Fiyatlar!

İnsanlar ile mekânları birbirine bağlayan Emirates Havayolu; 3-9 Aralık 2018 tarihleri arasında İstanbul Sabiha Gökçen çıkışlı uçuşlarda,Economy ve Business Class’ta 65 noktaya yedi gün boyunca avantajlı fiyatlar sunuyor.

Emirates Havayolu, 3-9 Aralık 2018 tarihleri arasında İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı çıkışlı satın alınan Economy ve Business Class biletlere özel fiyat imkânı sunuyor. Yolcular, bu kampanya kapsamında satın aldıkları biletler ile 3 Aralık 2018 – 31 Mart 2019 tarihleri arasında Dubai, Bangkok, Maldivler ve Melbourne gibi Emirates Havayolu’nun popüler uçuş noktalarına çok özel fiyatlarla seyahat etme fırsatını yakalıyorlar.

İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı’na özel fiyatlar sunan Emirates, bu kampanya kapsamında İstanbul Atatürk Havalimanı’na da özel fırsatlar sunuyor. İstanbul Atatürk Havalimanı çıkışlı fırsatlardan yararlanmak isteyen yolcular, fiyatları http://www.emirates.com.tr/ sitesinden kontrol edilebilirler.

Emirates yolcuları, ayrıca 31 Aralık 2018 tarihine kadar İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı’nın Setur Duty Free’deki butik ve aksesuar kategorisinde yüzde 45’e varan indirimlerden yararlanabiliyor.

“Dubai Shopping Fest” ile alışveriş keyfi

26 Aralık 2018- 28 Ocak 2019 tarihleri arasında gerçekleşecek olan Dubai Shopping Fest, dünya çapında en çok ilgi gören alışveriş ve eğlence etkinliklerinden biri olarak biliniyor. Emirates, Dubai’de alışveriş keyfini ailesi ya da arkadaşıyla yaşamak isteyen yolculara çok özel fiyatlarla seyahat imkânı sağlıyor.

Fiyatlara tüm vergiler ve yakıt harçlarının dâhil olduğu kampanyadan yararlanmak isteyenler biletlerini www.emirates.com.trsitesi veya tüm Emirates ofis ve seyahat acenteleri üzerinden satın alabiliyor.

 

Rezervasyon ve ayrıntılı bilgi için:

Emirates Türkiye Ofisi: 0212 315 45 45 / www.emirates.com.tr

Emirates hakkında:

Dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden Emirates, bugüne kadar 500’ün üzerinde uluslararası ödül kazandı. Emirates, yolcularını altı kıtada, 85 ülkede 157 noktaya taşıyor. Emirates, İstanbul Atatürk ve İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanlarından haftada toplam 18 uçuş gerçekleştiriyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2EazNLE
via IFTTT

Emirates ’ten Yeni Yıl Öncesi İndirimli Fiyatlar!


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2EazNLE

30 Kasım 2018 Cuma

Sunexpress, 2019’da turizmdeki yükselişin hızlanarak süreceğini öngörüyor


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2E5sBAq

Sunexpress, 2019’da turizmdeki yükselişin hızlanarak süreceğini öngörüyor Özen: 2019 yılında Türk turizm sektöründeki gelişmenin ve büyümenin hızlanarak süreceği öngörümüz, plan ve yatırımlarımıza yön veriyor.   Türk Hava Yolları ile Lufthansa’nın ortak kuruluşu SunExpress Almanya’nın Genel Müdür Yardımcısı Alper Özen, “2019’da turizmdeki yükselişin hızlanarak süreceğini öngörüyoruz: Şu anda rezervasyonlar oldukça pozitif. Tur operatörleri ve seyahat acenteleri, Orta Avrupa’dan Türkiye’ye olan tur paketlerinde ciddi bir canlanma bekliyor. SunExpress, Türk turizmi açısından oldukça hayati ve belirgin bir rol oynuyor. Turizm taşımacılığının önde gelen havayolu olarak sorumluluğumuzun bilincindeyiz. Bu çerçevede de Türk turizmini desteklemeye ve daha ileriye taşımaya devam edeceğiz” dedi.   SunExpress’in 2018 yaz sezonunda sadece orta Avrupa’dan Türkiye’ye 5 milyondan fazla koltuk arz ettiğini belirten Özen, Türkiye’de 13 şehirden Avrupa’da 32 kente tarifeli direkt seferlerle hava köprüsü kurduğunu söyledi: “SunExpress’in hem Türkiye’de hem Almanya’da çok derin kökleri var. Kurulduğumuz günden beri merkezimiz, Türk turizminin başkenti Antalya’yı Avrupa’ya bağlıyoruz. Aynı şekilde aktarma merkezimiz İzmir’i de. Bu çerçeve içerisinde, 2010 yılında Anadolu kentlerini Avrupa’ya tarifeli direkt seferlerle bağlamaya başladık. Bugün geldiğimiz noktada, her yeni sezonda bu uçuş ağımıza yeni destinasyonlar ekliyoruz. 2018 yaz sezonunda kapasitemizi çok ciddi anlamda artırarak, Anadolu ile Avrupa arasındaki uçuşlarımıza 17 yeni uçuş daha ekledik. Bu büyüme trendi 2018/2019 kış sezonunda da sürüyor; önceki döneme göre yüzde 4’lük kapasite artışımız var” dedi.   Özen, 2011 yılında kurulan SunExpress Almanya ile birlikte, Avrupa’nın önde gelen tatil hava yolu konumunu güçlendirdiğini belirterek, “SunExpress Almanya ile birlikte, Türkiye dışında tatil bölgelerine de uçmaya başladık. Şu anda Almanya’dan Kuzey Afrika, Orta Doğu’daki güneşli tatil bölgelerinin yanı sıra Avrupa’daki, İspanya, Bulgaristan, Yunanistan gibi tatil bölgelerine uçuyoruz” dedi. Özen, 2019 yaz sezonu uçuşlarını da çok yakında açıklayacaklarını belirterek, “2019 yaz sezonumuz, kapasite artışı ve yeni destinasyonlar gibi sürprizlerle dolu olacak” dedi.   Dijitalleşme tam gaz devam ediyor   Özen, SunExpress için müşteri memnuniyetinin en öncelikli konulardan biri olduğunu belirterek, “Müşteri memnuniyetine verdiğimiz bu önemin bir sonucu olarak da 2018 yılında ‘yolcunun seçimi’ olarak bilinen Skytrax ödüllerinde dünyanın en iyi 5. tatil hava yolu, Türkiye’nin ise en iyi hava yolu seçildik. Misafirlerimize, ihtiyaçlarına uygun daha fazla ve daha kaliteli hizmet sunmak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz” dedi.   “Dijital satış kanallarında önde gelen bir hava yolu olmayı hedefliyoruz” diyen Özen, “Geçtiğimiz yıllarda dijitalleşme stratejimizin bir parçası olarak, misafirlerimizin beklentilerini karşılamak için çok önemli işler başardık; rezervasyon sistemimizi değiştirdik, kullanıcı dostu, yalnızca uçak bileti değil misafirlerimizin bütün seyahatlerini planlayabilecekleri yeni bir web sitesi yarattık. Amacımız misafirlerimize her türlü kanaldan ulaşabilmek. Bu çerçevede de geçtiğimiz günlerde başlattığımız WhatsApp hizmeti ile WhatsApp’ı kullanan ilk hava yolu olduk. Artık misafirlerimiz, her türlü soruları için bize WhatsApp aracılığı ile 7/24 ulaşabilir” dedi.   Avantajlarla dolu SunExpress Bonus   Yeni yolcu sadakat programlarının çok ilgi gördüğünü belirten Özen, “Yolcu sadakat programımızı baştan aşağıya yeniledik ve yolcularımız için çok daha avantajlı, her uçuşta puan kazandıran yeni ödül programımız SunExpress Bonus’u hayata geçirdik. Daha kolay ve daha yenilikçi ve tabii ki daha avantajlı, uçtukça kazandıran bir programı. SunExpress Bonus, ailelere de özel fırsatlar da sunuyor. Aile bireyleri, tek bir aile hesabı açarak ortak hesaplarında puan toplayabilir ve bunları kendi aralarında paylaşabiliyor. Ayrıca, SunExpress Bonus üyeleri, her destinayonda geçerli olan 10 uçuşa 1 uçuş hediye avantajından da faydalanabiliyor” dedi.   Yeni uçak içi eğlence sistemi   Özen, kişiselleştirilmiş hizmetin temel hedefleri olduğunu belirterek, dijitalleşmedeki stratejilerinin de hizmeti mümkün olduğunca kişiselleştirmek olduğunu söyledi: “Yeni uçak içi eğlence sistemimiz 2019 yaz sezonundan önce bütün uçaklarımızda hayata geçecek. Artık, misafirlerimiz, kişisel elektronik cihazları (cep telefonu, tablet, laptop) aracılığı ile wifi ağına bağlanarak uçuş süresince gişe rekorları kıran filmleri ve popüler TV programlarını izleme olanağına sahip olacak. Ayrıca yolcular, geniş bir yelpazede sunulan müzik listelerine, gazete ve dergi alternatiflerine, uçuş bilgileri ve seyir haritasına da ulaşabilecek. Yolcular, bu sistem sayesinde seyahat edecekleri destinasyonlara dair keşfedilecek noktalar, aktivite alternatifleri, alışveriş güzergahları, transfer hizmetleri ve turlar gibi değerli ipuçlarına, etkileşimli 3D haritası ile de uçuşları ile ilgili mesafe, hız, irtifa, sıcaklık gibi gerçek zamanlı bilgilere ulaşabilecek. Ayrıca yolcular, SunExpress’in yenilenen ikram menüsü SunCafe ve duty-free menüsü SunShop’a ‘SunExpress Entertainment’ sistemi aracılığı ile ulaşarak istedikleri ürünü hızlı ve kolay bir şekilde satın alabilecek.”   MAX’lerle filomuzu güçlendireceğiz   En büyük yatırımlarının 2014’te 50 uçaklık Boeing 737 NG ve MAX uçak alımı ile yaptıklarını belirten Özen, “Şu anda 18 NG uçağımızı teslim aldık. Geçen yıl, teslim almayı planladığımız 7 adet NG’yi de MAX’e çevirdik. Bu yıl dünya semalarında yeni görünen MAX’ler ile filomuzu güçlendiriyoruz. Ayrıca, 2015’te yönetim kurlumuzun desteği ile opsiyonlu 10 adet MAX siparişi verdik. 2019’de toplam 5 adet MAX filomuza katılacak.   MAX’lerin birçok avantaj sunduğunu belirten Özen, “Daha az yakıt tüketimi, daha yüksek menzil, daha az emisyon ve daha sessiz. MAX’ler bize daha uzun mesafelere uçabilme imkanı sağlayacak. Bu da bize mevcut uçuş mesafelerinin ötesinde yeni pazarlara açılma şansı verecek” dedi.

Özen: 2019 yılında Türk turizm sektöründeki gelişmenin ve büyümenin hızlanarak süreceği öngörümüz, plan ve yatırımlarımıza yön veriyor.

 

Türk Hava Yolları ile Lufthansa’nın ortak kuruluşu SunExpress Almanya’nın Genel Müdür Yardımcısı Alper Özen, “2019’da turizmdeki yükselişin hızlanarak süreceğini öngörüyoruz: Şu anda rezervasyonlar oldukça pozitif. Tur operatörleri ve seyahat acenteleri, Orta Avrupa’dan Türkiye’ye olan tur paketlerinde ciddi bir canlanma bekliyor. SunExpress, Türk turizmi açısından oldukça hayati ve belirgin bir rol oynuyor. Turizm taşımacılığının önde gelen havayolu olarak sorumluluğumuzun bilincindeyiz. Bu çerçevede de Türk turizmini desteklemeye ve daha ileriye taşımaya devam edeceğiz” dedi.

 

SunExpress’in 2018 yaz sezonunda sadece orta Avrupa’dan Türkiye’ye 5 milyondan fazla koltuk arz ettiğini belirten Özen, Türkiye’de 13 şehirden Avrupa’da 32 kente tarifeli direkt seferlerle hava köprüsü kurduğunu söyledi: “SunExpress’in hem Türkiye’de hem Almanya’da çok derin kökleri var. Kurulduğumuz günden beri merkezimiz, Türk turizminin başkenti Antalya’yı Avrupa’ya bağlıyoruz. Aynı şekilde aktarma merkezimiz İzmir’i de. Bu çerçeve içerisinde, 2010 yılında Anadolu kentlerini Avrupa’ya tarifeli direkt seferlerle bağlamaya başladık. Bugün geldiğimiz noktada, her yeni sezonda bu uçuş ağımıza yeni destinasyonlar ekliyoruz. 2018 yaz sezonunda kapasitemizi çok ciddi anlamda artırarak, Anadolu ile Avrupa arasındaki uçuşlarımıza 17 yeni uçuş daha ekledik. Bu büyüme trendi 2018/2019 kış sezonunda da sürüyor; önceki döneme göre yüzde 4’lük kapasite artışımız var” dedi.

 

Özen, 2011 yılında kurulan SunExpress Almanya ile birlikte, Avrupa’nın önde gelen tatil hava yolu konumunu güçlendirdiğini belirterek, “SunExpress Almanya ile birlikte, Türkiye dışında tatil bölgelerine de uçmaya başladık. Şu anda Almanya’dan Kuzey Afrika, Orta Doğu’daki güneşli tatil bölgelerinin yanı sıra Avrupa’daki, İspanya, Bulgaristan, Yunanistan gibi tatil bölgelerine uçuyoruz” dedi. Özen, 2019 yaz sezonu uçuşlarını da çok yakında açıklayacaklarını belirterek, “2019 yaz sezonumuz, kapasite artışı ve yeni destinasyonlar gibi sürprizlerle dolu olacak” dedi.

 

Dijitalleşme tam gaz devam ediyor

 

Özen, SunExpress için müşteri memnuniyetinin en öncelikli konulardan biri olduğunu belirterek, “Müşteri memnuniyetine verdiğimiz bu önemin bir sonucu olarak da 2018 yılında ‘yolcunun seçimi’ olarak bilinen Skytrax ödüllerinde dünyanın en iyi 5. tatil hava yolu, Türkiye’nin ise en iyi hava yolu seçildik. Misafirlerimize, ihtiyaçlarına uygun daha fazla ve daha kaliteli hizmet sunmak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz” dedi.

 

“Dijital satış kanallarında önde gelen bir hava yolu olmayı hedefliyoruz” diyen Özen, “Geçtiğimiz yıllarda dijitalleşme stratejimizin bir parçası olarak, misafirlerimizin beklentilerini karşılamak için çok önemli işler başardık; rezervasyon sistemimizi değiştirdik, kullanıcı dostu, yalnızca uçak bileti değil misafirlerimizin bütün seyahatlerini planlayabilecekleri yeni bir web sitesi yarattık. Amacımız misafirlerimize her türlü kanaldan ulaşabilmek. Bu çerçevede de geçtiğimiz günlerde başlattığımız WhatsApp hizmeti ile WhatsApp’ı kullanan ilk hava yolu olduk. Artık misafirlerimiz, her türlü soruları için bize WhatsApp aracılığı ile 7/24 ulaşabilir” dedi.

 

Avantajlarla dolu SunExpress Bonus

 

Yeni yolcu sadakat programlarının çok ilgi gördüğünü belirten Özen, “Yolcu sadakat programımızı baştan aşağıya yeniledik ve yolcularımız için çok daha avantajlı, her uçuşta puan kazandıran yeni ödül programımız SunExpress Bonus’u hayata geçirdik. Daha kolay ve daha yenilikçi ve tabii ki daha avantajlı, uçtukça kazandıran bir programı. SunExpress Bonus, ailelere de özel fırsatlar da sunuyor. Aile bireyleri, tek bir aile hesabı açarak ortak hesaplarında puan toplayabilir ve bunları kendi aralarında paylaşabiliyor. Ayrıca, SunExpress Bonus üyeleri, her destinayonda geçerli olan 10 uçuşa 1 uçuş hediye avantajından da faydalanabiliyor” dedi.

 

Yeni uçak içi eğlence sistemi

 

Özen, kişiselleştirilmiş hizmetin temel hedefleri olduğunu belirterek, dijitalleşmedeki stratejilerinin de hizmeti mümkün olduğunca kişiselleştirmek olduğunu söyledi: “Yeni uçak içi eğlence sistemimiz 2019 yaz sezonundan önce bütün uçaklarımızda hayata geçecek. Artık, misafirlerimiz, kişisel elektronik cihazları (cep telefonu, tablet, laptop) aracılığı ile wifi ağına bağlanarak uçuş süresince gişe rekorları kıran filmleri ve popüler TV programlarını izleme olanağına sahip olacak. Ayrıca yolcular, geniş bir yelpazede sunulan müzik listelerine, gazete ve dergi alternatiflerine, uçuş bilgileri ve seyir haritasına da ulaşabilecek. Yolcular, bu sistem sayesinde seyahat edecekleri destinasyonlara dair keşfedilecek noktalar, aktivite alternatifleri, alışveriş güzergahları, transfer hizmetleri ve turlar gibi değerli ipuçlarına, etkileşimli 3D haritası ile de uçuşları ile ilgili mesafe, hız, irtifa, sıcaklık gibi gerçek zamanlı bilgilere ulaşabilecek. Ayrıca yolcular, SunExpress’in yenilenen ikram menüsü SunCafe ve duty-free menüsü SunShop’a ‘SunExpress Entertainment’ sistemi aracılığı ile ulaşarak istedikleri ürünü hızlı ve kolay bir şekilde satın alabilecek.”

 

MAX’lerle filomuzu güçlendireceğiz

 

En büyük yatırımlarının 2014’te 50 uçaklık Boeing 737 NG ve MAX uçak alımı ile yaptıklarını belirten Özen, “Şu anda 18 NG uçağımızı teslim aldık. Geçen yıl, teslim almayı planladığımız 7 adet NG’yi de MAX’e çevirdik. Bu yıl dünya semalarında yeni görünen MAX’ler ile filomuzu güçlendiriyoruz. Ayrıca, 2015’te yönetim kurlumuzun desteği ile opsiyonlu 10 adet MAX siparişi verdik. 2019’de toplam 5 adet MAX filomuza katılacak.

 

MAX’lerin birçok avantaj sunduğunu belirten Özen, “Daha az yakıt tüketimi, daha yüksek menzil, daha az emisyon ve daha sessiz. MAX’ler bize daha uzun mesafelere uçabilme imkanı sağlayacak. Bu da bize mevcut uçuş mesafelerinin ötesinde yeni pazarlara açılma şansı verecek” dedi.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2E5sBAq
via IFTTT

29 Kasım 2018 Perşembe

‘Türk Hava Yolları Tatil Markası’ için ihale açıldı Türk Hava Yolları (THY), “Türk Hava Yolları Tatil Markası” ile hizmet verecek firma seçimi için ihaleye çıktı. THY’nin internet sitesinde yer alan duyuruya göre, ihaleye katılmak isteyen ve katılım koşullarını sağlayan firmalar, taleplerini 7 Aralık 2018 tarihine kadar iletecek. İhaleye katılmak isteyen firmaların, kapalı zarfla verilecek teklif mektubu ve diğer tüm evrakları 17 Aralık 2018 günü saat 17.00’a kadar teslim etmeleri gerekiyor. T.H.Y. A.O. DÜZENLEYECEĞİ İHALE İLE TÜRK HAVA YOLLARI TATİL MARKASI ADI ALTINDA HİZMET VERECEK BİR FİRMAYLA ANLAŞMA SAĞLAYACAKTIR. Daha fazla bilgi  İhale Konusu: Türk Hava Yolları tatil markası ile hizmet verecek firma seçimi. İhaleye katılım: İhaleye katılmak isteyen ve Katılım Koşulları‘nı sağlayan firmaların, ihaleye katılım talebini 7 Aralık 2018 tarihine kadar thytatilihale@thy.com mail adresine iletmesi gerekmektedir. İhaleye katılmak isteyen firmaların, kapalı zarfla verilecek teklif mektubu ve diğer tüm evrakları 17 Aralık 2018 günü saat 17.00’a kadar THY A.O. Genel Yönetim Binası B Blok 1.Kat Yeşilköy/İSTANBUL adresindeki Genel Satınalma Başkanlığına elden teslim etmeleri şarttır. Anılan gün ve saatten sonra verilen teklifler kabul edilmeyecektir. Ortaklığımız 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu ve 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp, ihale konusu malı/hizmeti alıp almamakta, dilediğinden kısmen ya da tamamen almakta serbesttir.

Türk Hava Yolları (THY), “Türk Hava Yolları Tatil Markası” ile hizmet verecek firma seçimi için ihaleye çıktı.

THY’nin internet sitesinde yer alan duyuruya göre, ihaleye katılmak isteyen ve katılım koşullarını sağlayan firmalar, taleplerini 7 Aralık 2018 tarihine kadar iletecek.

İhaleye katılmak isteyen firmaların, kapalı zarfla verilecek teklif mektubu ve diğer tüm evrakları 17 Aralık 2018 günü saat 17.00’a kadar teslim etmeleri gerekiyor.

T.H.Y. A.O. DÜZENLEYECEĞİ İHALE İLE TÜRK HAVA YOLLARI TATİL MARKASI ADI ALTINDA HİZMET VERECEK BİR FİRMAYLA ANLAŞMA SAĞLAYACAKTIR. Daha fazla bilgi 

  • İhale Konusu: Türk Hava Yolları tatil markası ile hizmet verecek firma seçimi.

  • İhaleye katılım: İhaleye katılmak isteyen ve Katılım Koşulları‘nı sağlayan firmaların, ihaleye katılım talebini 7 Aralık 2018 tarihine kadar thytatilihale@thy.com mail adresine iletmesi gerekmektedir.

  • İhaleye katılmak isteyen firmaların, kapalı zarfla verilecek teklif mektubu ve diğer tüm evrakları 17 Aralık 2018 günü saat 17.00’a kadar THY A.O. Genel Yönetim Binası B Blok 1.Kat Yeşilköy/İSTANBUL adresindeki Genel Satınalma Başkanlığına elden teslim etmeleri şarttır. Anılan gün ve saatten sonra verilen teklifler kabul edilmeyecektir.

  • Ortaklığımız 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu ve 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp, ihale konusu malı/hizmeti alıp almamakta, dilediğinden kısmen ya da tamamen almakta serbesttir.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2SjUNT4
via IFTTT