
havacılık haberleri, havayolu şirketleri ve sivil havacılık ile ilgili meraklarınızı gidermeye, bilgilerinizi güncellemeye davet ediyoruz.
29 Temmuz 2020 Çarşamba
Emirates, Dördüncü Kez Üst Üste En İyi First Class Ödülünün Sahibi Oldu

Türkiye Dispeçerler ( Uçuş Harekat Uzmanları ) derneği web sitesini ve logosunu güncelledi

Emirates, Dördüncü Kez Üst Üste En İyi First Class Ödülünün Sahibi Oldu Emirates, Havayolu Şirketlerini Değerlendiren 2020 Tripadvisor Travelers’ Choice Ödülleri’nde Dördüncü Kez Üst Üste En İyi First Class Ödülünün Sahibi Oldu Emirates aynı zamanda Orta Doğu’daki En İyi Ekonomi Sınıfı ve Travelers’ Choice’un Orta Doğu genelindeki En İyi Havayolu seçildi. Emirates, benzersiz First Class seyahat deneyimi ile, Havayolu Şirketlerini değerlendiren 2020 TripAdvisor Travelers’ Choice ödüllerinde Dünyanın En iyi First Class ödülünü ve Orta Doğu’daki En İyi First Class ödülünü kazanarak çifte başarıya imza attı. 2017 yılında dağıtılmaya başlayan ödüllerde her yıl First Class kategorisinde en üst sırada yer alan Emirates, bu yıl dördüncü kez üst üste birinci oldu. Emirates aynı zamanda dünyadaki En İyi 10 havayolundan biri olarak yerini sağlamlaştırırken Orta Doğu’daki En İyi Ekonomi Sınıfı ve Travelers’ Choice’un Orta Doğu genelindeki En İyi Havayolu ödülleri dahil çok sayıda diğer ödülün de sahibi oldu. TripAdvisor, 12 aylık bir süre zarfında TripAdvisor’daki uçak yolcularının havayolları hakkındaki değerlendirmelerinin ve puanlamalarının miktarına ve kalitesine göre dünyanın en iyi havayollarına ödül vermektedir. Emirates’in First Class deneyimi, özel süitler, uçak içi Shower Spa, Onboard Lounge ve sektörde bir ilk niteliğinde olan diğer birçok hizmet dahil ürün inovasyonları gerçekleştirerek premium seyahati tanımlamıştır. Yaz sezonunda sınırların kademeli olarak yeniden açılmasıyla birlikte hizmetler geçici olarak değiştirilirken, Emirates ile First Class seyahat etmek lüksü yaşatmaya devam ediyor. 1 Temmuz’dan itibaren, Emirates’in premium müşterileri şirketin imzası niteliğindeki Şoförlü Araç hizmeti (CDS) ve merkezi Dubai’deki havalimanı lounge’dan faydalanmaya başlamıştır. Müşteriler Emirates’in First Class Süitleri’nde en üst düzey hijyen güvencesiyle özel alanlarında seyahatin keyfini çıkarmaya devam etmektedir. First Class müşterileri, talep ettikleri yemeği yiyebilir ve uluslararası şeflerin oluşturduğu bir ekip tarafından hazırlanan birden fazla çeşitte a la carte yemek sipariş edebilirler. Tüm kabin sınıflarında, müşteriler Emirates ile seyahat ederken çok uluslu kabin ekibinin sıcak misafirperverliğinden 4500’ü aşkın kanalın yer aldığı kapsamlı bir eğlence kataloğuna erişime kadar ödüllü düzeyde konforun ve özenin tadını çıkarmaktadır. Emirates ayrıca Skywards üyeleri için First ve Business Class ve Skywards Gold üyeleri için Ekonomi sınıfında ücretsiz sınırsız mesajlaşma olanağıyla birlikte uçakta Kablosuz Bağlantı hizmetlerine devam etmektedir. Platinum üyeleri ise tüm seyahat sınıflarında uçuş boyunca ücretsiz Kablosuz Bağlantının keyfini sürebilirler. Kablosuz Ağ planlarıyla ilgili daha fazla bilgiye buradan ulaşabilirsiniz. Ağ: Emirates Amerika Kıtası, Avrupa, Afrika, Orta Doğu ve Asya Pasifik arasında seyahat eden müşterileri için merkezi Dubai üzerinden güvenli ve kolay bağlantı uçuşlarıyla 60’tan fazla şehre uçuş hizmeti sunar. Dubai Açıldı: Emirates ağındaki müşteriler ayrıca yurt dışından iş ve tatil amaçlı ziyaretçilere yeniden açılan Dubai’de konaklayabilir veya seyahat edebilirler. Dubai’ye gelecek ziyaretçiler konaklama süreleri boyunca Covid-19’u kapsayan uluslararası bir seyahat sigortası poliçesine sahip olmak zorundadır. Dubai’ye gelecek yabancı ziyaretçilere yönelik giriş şartları ile ilgili daha fazla bilgi için: https://www.emirates.com/tr/turkish/help/flying-to-and-from-dubai/ Sağlık ve güvenlik: Emirates, seyahatin her adımında, tüm müşterilere maske, eldiven, el dezenfektanı ve antibakteriyel mendilden oluşan ücretsiz hijyen kitleri dağıtılması dahil, kapsamlı bir dizi tedbir uygulayarak müşterilerinin ve çalışanlarının hem yerde hem de havada güvende olmasını sağlıyor. Bu tedbirler ve her bir uçuşta sunulan hizmetlerle ilgili daha fazla bilgi için aşağıdaki adresi ziyaret edebilirsiniz: https://www.emirates.com/tr/turkish/help/your-safety/
Emirates, Havayolu Şirketlerini Değerlendiren 2020 Tripadvisor Travelers’ Choice Ödülleri’nde Dördüncü Kez Üst Üste En İyi First Class Ödülünün Sahibi Oldu
Emirates aynı zamanda Orta Doğu’daki En İyi Ekonomi Sınıfı ve Travelers’ Choice’un Orta Doğu genelindeki En İyi Havayolu seçildi.
Emirates, benzersiz First Class seyahat deneyimi ile, Havayolu Şirketlerini değerlendiren 2020 TripAdvisor Travelers’ Choice ödüllerinde Dünyanın En iyi First Class ödülünü ve Orta Doğu’daki En İyi First Class ödülünü kazanarak çifte başarıya imza attı. 2017 yılında dağıtılmaya başlayan ödüllerde her yıl First Class kategorisinde en üst sırada yer alan Emirates, bu yıl dördüncü kez üst üste birinci oldu.
Emirates aynı zamanda dünyadaki En İyi 10 havayolundan biri olarak yerini sağlamlaştırırken Orta Doğu’daki En İyi Ekonomi Sınıfı ve Travelers’ Choice’un Orta Doğu genelindeki En İyi Havayolu ödülleri dahil çok sayıda diğer ödülün de sahibi oldu. TripAdvisor, 12 aylık bir süre zarfında TripAdvisor’daki uçak yolcularının havayolları hakkındaki değerlendirmelerinin ve puanlamalarının miktarına ve kalitesine göre dünyanın en iyi havayollarına ödül vermektedir.
Emirates’in First Class deneyimi, özel süitler, uçak içi Shower Spa, Onboard Lounge ve sektörde bir ilk niteliğinde olan diğer birçok hizmet dahil ürün inovasyonları gerçekleştirerek premium seyahati tanımlamıştır. Yaz sezonunda sınırların kademeli olarak yeniden açılmasıyla birlikte hizmetler geçici olarak değiştirilirken, Emirates ile First Class seyahat etmek lüksü yaşatmaya devam ediyor.
1 Temmuz’dan itibaren, Emirates’in premium müşterileri şirketin imzası niteliğindeki Şoförlü Araç hizmeti (CDS) ve merkezi Dubai’deki havalimanı lounge’dan faydalanmaya başlamıştır. Müşteriler Emirates’in First Class Süitleri’nde en üst düzey hijyen güvencesiyle özel alanlarında seyahatin keyfini çıkarmaya devam etmektedir. First Class müşterileri, talep ettikleri yemeği yiyebilir ve uluslararası şeflerin oluşturduğu bir ekip tarafından hazırlanan birden fazla çeşitte a la carte yemek sipariş edebilirler.
Tüm kabin sınıflarında, müşteriler Emirates ile seyahat ederken çok uluslu kabin ekibinin sıcak misafirperverliğinden 4500’ü aşkın kanalın yer aldığı kapsamlı bir eğlence kataloğuna erişime kadar ödüllü düzeyde konforun ve özenin tadını çıkarmaktadır.
Emirates ayrıca Skywards üyeleri için First ve Business Class ve Skywards Gold üyeleri için Ekonomi sınıfında ücretsiz sınırsız mesajlaşma olanağıyla birlikte uçakta Kablosuz Bağlantı hizmetlerine devam etmektedir. Platinum üyeleri ise tüm seyahat sınıflarında uçuş boyunca ücretsiz Kablosuz Bağlantının keyfini sürebilirler. Kablosuz Ağ planlarıyla ilgili daha fazla bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.
Ağ: Emirates Amerika Kıtası, Avrupa, Afrika, Orta Doğu ve Asya Pasifik arasında seyahat eden müşterileri için merkezi Dubai üzerinden güvenli ve kolay bağlantı uçuşlarıyla 60’tan fazla şehre uçuş hizmeti sunar.
Dubai Açıldı: Emirates ağındaki müşteriler ayrıca yurt dışından iş ve tatil amaçlı ziyaretçilere yeniden açılan Dubai’de konaklayabilir veya seyahat edebilirler. Dubai’ye gelecek ziyaretçiler konaklama süreleri boyunca Covid-19’u kapsayan uluslararası bir seyahat sigortası poliçesine sahip olmak zorundadır. Dubai’ye gelecek yabancı ziyaretçilere yönelik giriş şartları ile ilgili daha fazla bilgi için: https://www.emirates.com/tr/turkish/help/flying-to-and-from-dubai/
Sağlık ve güvenlik: Emirates, seyahatin her adımında, tüm müşterilere maske, eldiven, el dezenfektanı ve antibakteriyel mendilden oluşan ücretsiz hijyen kitleri dağıtılması dahil, kapsamlı bir dizi tedbir uygulayarak müşterilerinin ve çalışanlarının hem yerde hem de havada güvende olmasını sağlıyor. Bu tedbirler ve her bir uçuşta sunulan hizmetlerle ilgili daha fazla bilgi için aşağıdaki adresi ziyaret edebilirsiniz: https://www.emirates.com/tr/turkish/help/your-safety/

from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2Pcp8Dz
via IFTTT
Türkiye Dispeçerler ( Uçuş Harekat Uzmanları ) derneği web sitesini ve logosunu güncelledi Bildiğiniz üzere 2020 Ocak ayında Türkiye Dispeçerler ( Uçuş Harekat Uzmanları ) derneğinde yeni yönetim kurulu olarak göreve başladığında değişim sözü vermişti. Artık derneğin çalışmalarını, tüm gelişmeleri ve meslek ilgili gündemi sektör www.turkishacda.org adresinden takip edebileceksiniz. Bize gönderilen basın metnini sizlerle paylaşıyoruz. Öncelikle havacılık sektörüne gerçek ve güncel haberleri verdiğiniz için sizlere şahsım ve yönetim kurulu arkadaşlarım adına teşekkür ediyorum. Bildiğiniz üzere 2020 Ocak ayında Türkiye Dispeçerler ( Uçuş Harekat Uzmanları ) derneğinde yeni yönetim kurulu olarak göreve başladık. Yeni yapılanmamızın ve projelerimizin adımlarından biri olan dernek sitemizin ve logomuzun yenilenmesi süreci nihayet tamamlandı. Artık tüm gelişmeleri ve mesleğimizle ilgili gündemi sektör www.turkishacda.org adresinden takip edebilecek. Bu gelişmeyi tarafınıza iletmiş olma vesilesiyle kurban bayramınızı en içten dileklerimle kutlar iyi çalışmalar dilerim. Umut KIBRIT Türkiye Dispeçerler Derneği Başkan Yardımcısı Kendilerine başarılar diliyoruz.
Bildiğiniz üzere 2020 Ocak ayında Türkiye Dispeçerler ( Uçuş Harekat Uzmanları ) derneğinde yeni yönetim kurulu olarak göreve başladığında değişim sözü vermişti.
Artık derneğin çalışmalarını, tüm gelişmeleri ve meslek ilgili gündemi sektör www.turkishacda.org adresinden takip edebileceksiniz.
Bize gönderilen basın metnini sizlerle paylaşıyoruz.
Öncelikle havacılık sektörüne gerçek ve güncel haberleri verdiğiniz için sizlere şahsım ve yönetim kurulu arkadaşlarım adına teşekkür ediyorum.
Bildiğiniz üzere 2020 Ocak ayında Türkiye Dispeçerler ( Uçuş Harekat Uzmanları ) derneğinde yeni yönetim kurulu olarak göreve başladık.
Yeni yapılanmamızın ve projelerimizin adımlarından biri olan dernek sitemizin ve logomuzun yenilenmesi süreci nihayet tamamlandı.
Artık tüm gelişmeleri ve mesleğimizle ilgili gündemi sektör www.turkishacda.org adresinden takip edebilecek. Bu gelişmeyi tarafınıza iletmiş olma vesilesiyle kurban bayramınızı en içten dileklerimle kutlar iyi çalışmalar dilerim.
Kendilerine başarılar diliyoruz.

from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/3gbQLJ2
via IFTTT
Hitit’ten Küresel Havacılıkta Bir İlk

Hitit’ten Küresel Havacılıkta Bir İlk Havayolu bilişim çözümleri ile tüm dünyaya teknoloji ihraç eden global markamız Hitit, dünyada IATA’nın NDC altyapısının en son güncel sertifikasyonu (20.1) sahip olan ilk havacılık firması oldu. Sektörünün en büyük regülatif kuruluşu olan IATA’nın başlattığı bir program olan Yeni Dağıtım Kapasitesi (NDC) sertifikasyonu sayesinde havayolu firmalarının satış kanallarını çeşitlendirmesi sağlanıyor. İstanbul, 29.07.2020 – Türkiye’nin ilk havacılık teknoloji şirketi Hitit, Uluslararası Hava Taşımacılığı Birliği (IATA) tarafından havayolu ve havacılık bilişim şirketlerine verilen ve en üst düzey yeterlilikleri içeren NDC sertifikasyonun 4. seviye 20.1. şemasıyla teknolojik kapasitesini güçlendirdi. Dünya genelinde 20.1. yeterlilik düzeyine sahip ilk havacılık şirketi olmaya hak kazanan Hitit, artık hizmet sunduğu 22 ülkeden 32 farklı havayolu firmasına satış kanallarını zenginleştirme olanağı sunacak. Yolcuların seyahat deneyimlerini çeşitlendirirken aynı zamanda kişiselleştirmesine olanak verecek bu altyapı sayesinde, Hitit’in sistemlerini kullanan havayolu firmaları daha şeffaf ve çok daha hızlı bir sistemle hizmet verebilecekler. Hitit’in Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Nevra Onursal Karaağaç: “Havacılık teknolojileri pazarına yön veren önemli firmalardan biri olarak, bizler de içinden geçtiğimiz bu süreçte, dijitalleşmenin ve yeni teknolojilerin önümüzdeki dönemde ne kadar önemli bir rol oynayacağına bir kez daha şahit olduk. Havayolu firmaları bir toparlamaya sürecinde ve önümüzdeki aylar kayıpların telafisi için oldukça kritik geçecek. Bu süreçte bizler sektörün geleceği için çalışmaya ve üretmeye devam ediyoruz. Bu çabalarımızın bir ürünü de stratejik ortağı olduğumuz IATA’nın NDC sertifikasyonunu güncellemek oldu. Bu sertifikasyonun en güncel haline sahip dünyadaki tek havacılık şirketi olarak, havayolu partnerlerimize pazarın rekabetçi koşulları içinde yüksek standartlarda kişiselleşmiş yolcu deneyimi sunmalarını sağlayacağız” dedi. Hitit’in NDC 20.1 sertifikasyonu başarısı hakkında konuşan IATA Dağıtım Direktörü Yanik Hoyles: “Hitit’i gönülden tebrik ediyorum. En son ve güncel NDC 20.1. sertifikasyonuna sahip sektörün ilk firması olan Hitit, artık havayolu firmalarına perakende aşamasında ve dağıtım stratejilerinde en üst seviyede teknolojik hizmet verebilecek.” dedi. IATA tarafından geliştirilen NDC; havacılık sektöründeki satış kanalları ile ürün yelpazesini yolcu lehine genişleten, yolculara çok zengin bir içerik sunan ve bunu tüm kanallar arasında şeffaf bir şekilde yapılmasını sağlayan XML temelli bir sistemdir. Havayolları, seyahat acentaları, küresel dağıtım sistemleri ve IT firmaları arasındaki iletişim kapasitesini genişleten NDC, bu yolla hava taşımacılığının kalitesini yolcular lehine geliştirmektedir.
Havayolu bilişim çözümleri ile tüm dünyaya teknoloji ihraç eden global markamız Hitit, dünyada IATA’nın NDC altyapısının en son güncel sertifikasyonu (20.1) sahip olan ilk havacılık firması oldu. Sektörünün en büyük regülatif kuruluşu olan IATA’nın başlattığı bir program olan Yeni Dağıtım Kapasitesi (NDC) sertifikasyonu sayesinde havayolu firmalarının satış kanallarını çeşitlendirmesi sağlanıyor.
İstanbul, 29.07.2020 – Türkiye’nin ilk havacılık teknoloji şirketi Hitit, Uluslararası Hava Taşımacılığı Birliği (IATA) tarafından havayolu ve havacılık bilişim şirketlerine verilen ve en üst düzey yeterlilikleri içeren NDC sertifikasyonun 4. seviye 20.1. şemasıyla teknolojik kapasitesini güçlendirdi. Dünya genelinde 20.1. yeterlilik düzeyine sahip ilk havacılık şirketi olmaya hak kazanan Hitit, artık hizmet sunduğu 22 ülkeden 32 farklı havayolu firmasına satış kanallarını zenginleştirme olanağı sunacak. Yolcuların seyahat deneyimlerini çeşitlendirirken aynı zamanda kişiselleştirmesine olanak verecek bu altyapı sayesinde, Hitit’in sistemlerini kullanan havayolu firmaları daha şeffaf ve çok daha hızlı bir sistemle hizmet verebilecekler.
Hitit’in Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Nevra Onursal Karaağaç: “Havacılık teknolojileri pazarına yön veren önemli firmalardan biri olarak, bizler de içinden geçtiğimiz bu süreçte, dijitalleşmenin ve yeni teknolojilerin önümüzdeki dönemde ne kadar önemli bir rol oynayacağına bir kez daha şahit olduk. Havayolu firmaları bir toparlamaya sürecinde ve önümüzdeki aylar kayıpların telafisi için oldukça kritik geçecek. Bu süreçte bizler sektörün geleceği için çalışmaya ve üretmeye devam ediyoruz. Bu çabalarımızın bir ürünü de stratejik ortağı olduğumuz IATA’nın NDC sertifikasyonunu güncellemek oldu. Bu sertifikasyonun en güncel haline sahip dünyadaki tek havacılık şirketi olarak, havayolu partnerlerimize pazarın rekabetçi koşulları içinde yüksek standartlarda kişiselleşmiş yolcu deneyimi sunmalarını sağlayacağız” dedi.
Hitit’in NDC 20.1 sertifikasyonu başarısı hakkında konuşan IATA Dağıtım Direktörü Yanik Hoyles: “Hitit’i gönülden tebrik ediyorum. En son ve güncel NDC 20.1. sertifikasyonuna sahip sektörün ilk firması olan Hitit, artık havayolu firmalarına perakende aşamasında ve dağıtım stratejilerinde en üst seviyede teknolojik hizmet verebilecek.” dedi.
IATA tarafından geliştirilen NDC; havacılık sektöründeki satış kanalları ile ürün yelpazesini yolcu lehine genişleten, yolculara çok zengin bir içerik sunan ve bunu tüm kanallar arasında şeffaf bir şekilde yapılmasını sağlayan XML temelli bir sistemdir. Havayolları, seyahat acentaları, küresel dağıtım sistemleri ve IT firmaları arasındaki iletişim kapasitesini genişleten NDC, bu yolla hava taşımacılığının kalitesini yolcular lehine geliştirmektedir.

from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2P4J9fp
via IFTTT