16 Şubat 2020 Pazar

SİNGAPUR HAVA YOLLARI GÜNEŞ ENERJİSİ KULLANMAYA BAŞLIYOR Singapur Hava Yolları (SIA) SIA Mühendislik Şirketi (SIAEC), Sembcorp Industries’in (Sembcorp)’un tüm hisselerine sahip olduğu alt kuruluşu Sembcorp Solar ile tesislerinde çatı tipi güneş enerji panelleri yerleştirmek ve çalıştırmak için bir enerji satın alma sözleşmesi imzaladı. Güneş panelleri çeşitli yerlerde saha içi operasyonlara enerji sağlayacak, üretilen artık güç Singapur ve Changi Airport Group’un elektrik şebekesine aktarılacak. Bu düzenleme SIA Group’un yenilenebilir enerji kaynakları ve daha sürdürülebilir operasyonlara bağlılığını kuvvetlendirmektedir. Sözleşme kapsamında, Sembcorp Solar 20.000’in üzerinde güneş paneli tesis edecek, sahibi olacak ve işletecek. Paneller, SIA’in havaalanı binasına, SIA Eğitim Merkezine, TechSQ, SIAEC’in beş hangarına ve Motor Testi Tesislerine kurulacak. 8.2 megavat-pil (MWp) kapasitesiyle, bu proje Singapur’daki havacılık endüstrisi için en büyük kombine güneş enerjisi projesi olacak. Haziran 2020’de tamamlanmasıyla birlikte projenin yıllık olarak 10.200 megavat saatlik enerji üretmesi bekleniyor. Bu, yılda 2.290’ın üzerinde dört odalı HDB dairesine enerji sağlayacak kadar yeterli yenilenebilir enerji anlamına geliyor. Aynı zamanda 930 aracın trafikten alınması ve 52.000 ağacın dikilmesine eşdeğer olacak şekilde, yılda 4.3 milyon kg karbondioksit emisyonunu dengeleyecek. Yeşil enerjiden faydalanma girişimi, (baz yıl FY2013/14 ile kıyaslandığında) SIA’ın FY2020/21’e kadar ofislerinde elektrik tüketiminin yüzde 15 azaltılması ve FY2023/24’e kadar enerji tüketiminin yüzde 15 azaltılması amacını tamamlamaktadır. SIA’ın Kurumsal Planlama Kıdemli Başkan Yardımcısı Lee Wen Fen konuyla ilgili şunları söyledi: “Sürdürülebilirlik SIA Group için kilit odak alanlarından biri. Yenilenebilir enerji kaynakları kullanımımızı artırıyoruz ve bu, sürdürülebilirlik hedeflerimize ulaşmak için teknolojiye ve kaynaklara nasıl yatırım yapmaya devam edeceğimizin bir örneği.” Güneş enerjisinin benimsenmesi SIA Group’un karbon ayak izini azaltmak için devam eden çabalarının bir parçasıdır. Filosunun ortalama yaşını kayda değer ölçüde azaltan ve önceki jenerasyon uçaklardan daha düşük bir karbon emisyonu ve daha fazla yakıt tüketimi sağlayan modern uçak yatırımları da buna dahildir. SIA aynı zamanda yerel çiftçi toplulukları destekleyen ve uçuşta servis edilen yemekler için sürdürülebilir malzemeler kullanan “Tarladan Uçağa” girişimine başladı ve uçuş sırasında tek kullanımlık plastik miktarını azaltmak üzere adımlar atmaktadır. SIAEC’in Operasyondan sorumlu Başkan Yardımcısı Ivan Neo: “SIAEC, karbon ayak izimizi azaltmak için temiz ve yenilenebilir güneş enerjisinin benimsenmesi konusunda SIA ve Sembcorp ile ortaklık yapmaktan memnuniyet duymaktadır. Ofislerimize ve hangarlarımıza enerji sağlamak için güneş enerjisi kullanmaya başlamak, operasyonlarımızda enerji dostu LED aydınlatma sistemleri ve verimli enerji sunan havalandırma sistemleri kullandığımız çevresel koruma çabalarımızın doğal bir uzantısıdır. Bu son girişim, SIAEC’in iklim değişikliğiyle mücadelede rol oynamaya duyduğu bağlılığı vurgulamaktadır.” şeklinde konuştu. Jen Tan, Kıdemli Başkan Yardımcısı, Sembcorp Solar Singapore & SEA (Enerji Bölümü) konuyla ilgili olarak: “SIA ve SIAEC’in yeşil enerji partneri olmaktan ve sürdürülebilirlik çabalarında kendilerini desteklemekten memnuniyet duyuyoruz. Bu anlaşmayla, havacılık endüstrisinde en büyük yenilenebilir enerji ortağımızın bizimle olacağını ve büyüyen yeşil enerji ihtiyacını desteklemeye bütünüyle hazır olduğumuzu bildirmekten memnuniyet duyuyoruz.” şeklinde konuştu. Sembcorp, yurtiçinde üretilen bir Singapur enerji oyuncusudur ve 20 yıldan uzun süredir Singapur enerji endüstrisinin bir parçasıdır. Singapur’da yenilenebilir enerji sunan yerleşik tek enerji üretimine bağlı perakendecidir. Bu yeni sözleşme ve ulusal su ajansı PUB’ın Sembcor’u 60 MWp yüzen güneş enerjisi projesi için tercih edilen teklif veren olarak seçmesiyle birlikte, Sembcorp işletmede ve geliştirilmekte olan 250 MWp kapasitesiyle Singapur’daki en büyük yenilenebilir enerji oyuncularından biri olacaktır. Sembcorp sürdürülebilirlik taahhüdü için sürekli adımlar atmaktadır. Bugün, Sembcorp’un büyümekte olan yenilenebilir enerji işi, tüm dünyada 2.600 megavat’ın üzerinde rüzgâr ve güneş enerjisi projesine sahip. Şirket 2018 yılında, küresel yenilenebilir portfolyosunu iki katına çıkarmak ve sera gazı emisyonu yoğunluğunu 2022’ye kadar yaklaşık %22 oranında azaltmak için iddialı hedeflerini özetleyen İklim Değişikliği Stratejisi’ni açıkladı. Bu sözleşmenin, 31 Aralık 2020’deki finansal yıl sonu için Sembcorp’un ve 31 Mart 2020’deki finansal yıl sonu için SIA ve SIAEC’in hisse başına kar ve hisse başına net varlık üzerinde maddi bir etkisi olması beklenmiyor.

Singapur Hava Yolları (SIA) SIA Mühendislik Şirketi (SIAEC), Sembcorp Industries’in (Sembcorp)’un tüm hisselerine sahip olduğu alt kuruluşu Sembcorp Solar ile tesislerinde çatı tipi güneş enerji panelleri yerleştirmek ve çalıştırmak için bir enerji satın alma sözleşmesi imzaladı.

Güneş panelleri çeşitli yerlerde saha içi operasyonlara enerji sağlayacak, üretilen artık güç Singapur ve Changi Airport Group’un elektrik şebekesine aktarılacak. Bu düzenleme SIA Group’un yenilenebilir enerji kaynakları ve daha sürdürülebilir operasyonlara bağlılığını kuvvetlendirmektedir.

Sözleşme kapsamında, Sembcorp Solar 20.000’in üzerinde güneş paneli tesis edecek, sahibi olacak ve işletecek. Paneller, SIA’in havaalanı binasına, SIA Eğitim Merkezine, TechSQ, SIAEC’in beş hangarına ve Motor Testi Tesislerine kurulacak. 8.2 megavat-pil (MWp) kapasitesiyle, bu proje Singapur’daki havacılık endüstrisi için en büyük kombine güneş enerjisi projesi olacak.

Haziran 2020’de tamamlanmasıyla birlikte projenin yıllık olarak 10.200 megavat saatlik enerji üretmesi bekleniyor. Bu, yılda 2.290’ın üzerinde dört odalı HDB dairesine enerji sağlayacak kadar yeterli yenilenebilir enerji anlamına geliyor. Aynı zamanda 930 aracın trafikten alınması ve 52.000 ağacın dikilmesine eşdeğer olacak şekilde, yılda 4.3 milyon kg karbondioksit emisyonunu dengeleyecek.

Yeşil enerjiden faydalanma girişimi, (baz yıl FY2013/14 ile kıyaslandığında) SIA’ın FY2020/21’e kadar ofislerinde elektrik tüketiminin yüzde 15 azaltılması ve FY2023/24’e kadar enerji tüketiminin yüzde 15 azaltılması amacını tamamlamaktadır.

SIA’ın Kurumsal Planlama Kıdemli Başkan Yardımcısı Lee Wen Fen konuyla ilgili şunları söyledi: “Sürdürülebilirlik SIA Group için kilit odak alanlarından biri. Yenilenebilir enerji kaynakları kullanımımızı artırıyoruz ve bu, sürdürülebilirlik hedeflerimize ulaşmak için teknolojiye ve kaynaklara nasıl yatırım yapmaya devam edeceğimizin bir örneği.”

Güneş enerjisinin benimsenmesi SIA Group’un karbon ayak izini azaltmak için devam eden çabalarının bir parçasıdır. Filosunun ortalama yaşını kayda değer ölçüde azaltan ve önceki jenerasyon uçaklardan daha düşük bir karbon emisyonu ve daha fazla yakıt tüketimi sağlayan modern uçak yatırımları da buna dahildir. SIA aynı zamanda yerel çiftçi toplulukları destekleyen ve uçuşta servis edilen yemekler için sürdürülebilir malzemeler kullanan “Tarladan Uçağa” girişimine başladı ve uçuş sırasında tek kullanımlık plastik miktarını azaltmak üzere adımlar atmaktadır.

SIAEC’in Operasyondan sorumlu Başkan Yardımcısı Ivan Neo: “SIAEC, karbon ayak izimizi azaltmak için temiz ve yenilenebilir güneş enerjisinin benimsenmesi konusunda SIA ve Sembcorp ile ortaklık yapmaktan memnuniyet duymaktadır. Ofislerimize ve hangarlarımıza enerji sağlamak için güneş enerjisi kullanmaya başlamak, operasyonlarımızda enerji dostu LED aydınlatma sistemleri ve verimli enerji sunan havalandırma sistemleri kullandığımız çevresel koruma çabalarımızın doğal bir uzantısıdır. Bu son girişim, SIAEC’in iklim değişikliğiyle mücadelede rol oynamaya duyduğu bağlılığı vurgulamaktadır.” şeklinde konuştu.
Jen Tan, Kıdemli Başkan Yardımcısı, Sembcorp Solar Singapore & SEA (Enerji Bölümü) konuyla ilgili olarak: “SIA ve SIAEC’in yeşil enerji partneri olmaktan ve sürdürülebilirlik çabalarında kendilerini desteklemekten memnuniyet duyuyoruz. Bu anlaşmayla, havacılık endüstrisinde en büyük yenilenebilir enerji ortağımızın bizimle olacağını ve büyüyen yeşil enerji ihtiyacını desteklemeye bütünüyle hazır olduğumuzu bildirmekten memnuniyet duyuyoruz.” şeklinde konuştu.

Sembcorp, yurtiçinde üretilen bir Singapur enerji oyuncusudur ve 20 yıldan uzun süredir Singapur enerji endüstrisinin bir parçasıdır. Singapur’da yenilenebilir enerji sunan yerleşik tek enerji üretimine bağlı perakendecidir. Bu yeni sözleşme ve ulusal su ajansı PUB’ın Sembcor’u 60 MWp yüzen güneş enerjisi projesi için tercih edilen teklif veren olarak seçmesiyle birlikte, Sembcorp işletmede ve geliştirilmekte olan 250 MWp kapasitesiyle Singapur’daki en büyük yenilenebilir enerji oyuncularından biri olacaktır.

Sembcorp sürdürülebilirlik taahhüdü için sürekli adımlar atmaktadır. Bugün, Sembcorp’un büyümekte olan yenilenebilir enerji işi, tüm dünyada 2.600 megavat’ın üzerinde rüzgâr ve güneş enerjisi projesine sahip. Şirket 2018 yılında, küresel yenilenebilir portfolyosunu iki katına çıkarmak ve sera gazı emisyonu yoğunluğunu 2022’ye kadar yaklaşık %22 oranında azaltmak için iddialı hedeflerini özetleyen İklim Değişikliği Stratejisi’ni açıkladı.

Bu sözleşmenin, 31 Aralık 2020’deki finansal yıl sonu için Sembcorp’un ve 31 Mart 2020’deki finansal yıl sonu için SIA ve SIAEC’in hisse başına kar ve hisse başına net varlık üzerinde maddi bir etkisi olması beklenmiyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/37wVOyz
via IFTTT

13 Şubat 2020 Perşembe

AIRSTARTER ile kariyerine bir adım önde başla! AIRSTARTER ile kariyerine bir adım önde başla! Türk Hava Yolları ailesine kısmi süreli çalışma arkadaşı olarak katılmak isteyen lisans 3.sınıf öğrencilerinin başvurularını bekliyor. AÇIK POZİSYONLAR AIRSTARTER 2020 AIRSTARTER 2020 (Bilgi Teknolojileri )   AIRSTARTER ile kariyerine bir adım önde başla! Türk Hava Yolları ailesine kısmi süreli çalışma arkadaşımız olarak katılmak isteyen lisans 3.sınıf öğrencilerinin başvurularını bekliyoruz. Detaylı bilgi ve başvuru için; https://t.co/rVoCLP8ENe#TürkHavaYolları pic.twitter.com/ufcszwcB58 — Türk Hava Yolları (@TK_TR) February 13, 2020  

AIRSTARTER ile kariyerine bir adım önde başla!

Türk Hava Yolları ailesine kısmi süreli çalışma arkadaşı olarak katılmak isteyen lisans 3.sınıf öğrencilerinin başvurularını bekliyor.

AÇIK POZİSYONLAR
AIRSTARTER 2020
AIRSTARTER 2020 (Bilgi Teknolojileri )

 

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/37thtaF
via IFTTT

AIRSTARTER ile kariyerine bir adım önde başla!


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/37thtaF

11 Şubat 2020 Salı

Air Italy 25 Şubat’ta faaliyetlerini durduracağını duyurdu Air Italy 25 Şubat’ta faaliyetlerini durduracağını duyurdu. Havayolu, 25 Şubat 2020 tarihine kadar planlandığı gibi uçmaya devam edecek. Air Italy hisselerinin %49’u Qatar Airways ve %51’i Aga Khan tarafından kurulan Alisarda’ya ait. Yatırım yapılamayan havayolu devam etmekte zorlandı. Yere indirilen 4 adet Boeing 737 MAX havayolu için çok maliyetli oldu. Bu uçakların servis vermemesi uçui ağını daralttı. İlk uçuşunu başlattıktan iki yıldan az bir süre sonra İtalyan havayolu Air Italy Salı günü tasfiye edeceğini duyurdu . Havayolu, 25 Şubat’a kadar uçuş yapmaya devam edeceğini söyledi. Bundan sonra uçuşu olan herkes, havayolundan  talep ettiği takdirde para iadesi alacak. 25 Şubat’tan önce seyahat etmeyi planlanan yolcular, seyahat etmek yerine para iadesi talep edebilirler. Air Italy, 2019’da İzlanda merkezli Wow Air , İngiliz seyahat şirketi Thomas Cook , Hint havayolu Jet Airways ve Fransız bütçe taşıyıcısı XL Airways’in iflasından sonra iflas eden en son havayolu . Air Italy, eski İtalyan bölgesel taşıyıcı Meridiana’nın etkili bir şekilde yeniden markalanmasıydı. Qatar Airways, 2017 yılında Meridiana’da% 49 hisseye sahip oldu, elden geçirdi ve geleneksel bir hub ve bağlı bileşen modeli kullanarak uzun mesafe havayolu olarak yeniden markalaştı. Havayolu, İtalya bayrağı taşıyıcısı olan Roma merkezli Alitalia’dan farklı olarak Milano Malpensa havaalanını kullandı. Havayolunun 2018’de 164 milyon avro ve 2019’da 200 milyon avro zarar ettiği bildiriliyor . Filosunda Milan Malpensa’dan bölgesel bağlantılar için 20 adet 737 Max uçağı vardı, ancak bu uçaklar Mart 2019’dan beri yere indirildi ve havayolunu uçuş programını yeniden yapılandırmaya çalıştı. Uzun mesafeli uçuşlar için Katar’dan Airbus A330 uçağı kiraladı. Avrupa Birliği yasaları gereği Katar, havayoluna yatırımı arttıramadı ve nakit enjekte edemedi. Alitalia aynı zamanda İtalyan hükümetinin kurtarma çabalarına bağlı olarak mali zorluklarla karşılaştı . Qatar Airways, yaptığı açıklamada havayolunun diğer sahiplerinin zararda çalışmaya devam etmek istemediğini ileri sürdü: Air Italy’de 28 Eylül 2017’de bir azınlık hissesinin satın alınmasından bu yana, Qatar Airways şirkete ve potansiyeline güçlü bir şekilde inanmış ve uzun zamandır eklenmesiyle Air Italy’nin büyümesini ve istihdam yaratımını iyileştirmek için yönetimin önerilen iş planını desteklemiştir. Airways’in dünyaca ünlü yüksek standartlarına uygun olarak, güzergahlar ve uçuş içi hizmet iyileştirmeleri. Azınlık hissedarımızın rolüne rağmen, Qatar Airways başlangıçtan itibaren Air Italy’ye sürekli olarak filomuzdan uçak serbest bırakmak ve Air Italy için yeni uçak sipariş etmek, yönetim tercihlerini desteklemek ve gerekli ve izin verildiği şekilde sermaye ve yatırım enjekte etmek için mümkün olan tüm desteği sağladı. Değişen rekabetçi ortam ve hava taşımacılığı endüstrisini ciddi şekilde etkileyen artan pazar koşulları ile bile, Qatar Airways, azınlık hissedarı olarak şirkete İtalya ve seyahat eden halk için değer yaratma ve tedarik etme konusundaki yatırımlarını sürdürme taahhüdünü sürekli olarak teyit etmiştir. Qatar Airways için çalışanlara odaklanmak, yerel toplulukları ve diğer paydaşları desteklemenin yanı sıra, mükemmellik arayışında temel bir önceliktir. Bu nedenle Qatar Airways “havayolunun büyümesini destekleme konusunda bir kez daha oynamaya hazır” dedi. Ancak bu açıklamaya göre, “ancak tüm hissedarların taahhüdü ile mümkün olurdu.”   Media Statement on Air Italy https://t.co/SROIaQRFG3 pic.twitter.com/IwZxJKg6JN — Qatar Airways (@qatarairways) February 11, 2020  

Air Italy 25 Şubat’ta faaliyetlerini durduracağını duyurdu. Havayolu, 25 Şubat 2020 tarihine kadar planlandığı gibi uçmaya devam edecek.

Air Italy hisselerinin %49’u Qatar Airways ve %51’i Aga Khan tarafından kurulan Alisarda’ya ait. Yatırım yapılamayan havayolu devam etmekte zorlandı.

Yere indirilen 4 adet Boeing 737 MAX havayolu için çok maliyetli oldu. Bu uçakların servis vermemesi uçui ağını daralttı.

İlk uçuşunu başlattıktan iki yıldan az bir süre sonra İtalyan havayolu Air Italy Salı günü tasfiye edeceğini duyurdu .

Havayolu, 25 Şubat’a kadar uçuş yapmaya devam edeceğini söyledi. Bundan sonra uçuşu olan herkes, havayolundan  talep ettiği takdirde para iadesi alacak. 25 Şubat’tan önce seyahat etmeyi planlanan yolcular, seyahat etmek yerine para iadesi talep edebilirler.

Air Italy, 2019’da İzlanda merkezli Wow Air , İngiliz seyahat şirketi Thomas Cook , Hint havayolu Jet Airways ve Fransız bütçe taşıyıcısı XL Airways’in iflasından sonra iflas eden en son havayolu .

Air Italy, eski İtalyan bölgesel taşıyıcı Meridiana’nın etkili bir şekilde yeniden markalanmasıydı.

Qatar Airways, 2017 yılında Meridiana’da% 49 hisseye sahip oldu, elden geçirdi ve geleneksel bir hub ve bağlı bileşen modeli kullanarak uzun mesafe havayolu olarak yeniden markalaştı. Havayolu, İtalya bayrağı taşıyıcısı olan Roma merkezli Alitalia’dan farklı olarak Milano Malpensa havaalanını kullandı.

Havayolunun 2018’de 164 milyon avro ve 2019’da 200 milyon avro zarar ettiği bildiriliyor .

Filosunda Milan Malpensa’dan bölgesel bağlantılar için 20 adet 737 Max uçağı vardı, ancak bu uçaklar Mart 2019’dan beri yere indirildi ve havayolunu uçuş programını yeniden yapılandırmaya çalıştı. Uzun mesafeli uçuşlar için Katar’dan Airbus A330 uçağı kiraladı.

Avrupa Birliği yasaları gereği Katar, havayoluna yatırımı arttıramadı ve nakit enjekte edemedi.

Alitalia aynı zamanda İtalyan hükümetinin kurtarma çabalarına bağlı olarak mali zorluklarla karşılaştı .

Qatar Airways, yaptığı açıklamada havayolunun diğer sahiplerinin zararda çalışmaya devam etmek istemediğini ileri sürdü:

Air Italy’de 28 Eylül 2017’de bir azınlık hissesinin satın alınmasından bu yana, Qatar Airways şirkete ve potansiyeline güçlü bir şekilde inanmış ve uzun zamandır eklenmesiyle Air Italy’nin büyümesini ve istihdam yaratımını iyileştirmek için yönetimin önerilen iş planını desteklemiştir. Airways’in dünyaca ünlü yüksek standartlarına uygun olarak, güzergahlar ve uçuş içi hizmet iyileştirmeleri.

Azınlık hissedarımızın rolüne rağmen, Qatar Airways başlangıçtan itibaren Air Italy’ye sürekli olarak filomuzdan uçak serbest bırakmak ve Air Italy için yeni uçak sipariş etmek, yönetim tercihlerini desteklemek ve gerekli ve izin verildiği şekilde sermaye ve yatırım enjekte etmek için mümkün olan tüm desteği sağladı.

Değişen rekabetçi ortam ve hava taşımacılığı endüstrisini ciddi şekilde etkileyen artan pazar koşulları ile bile, Qatar Airways, azınlık hissedarı olarak şirkete İtalya ve seyahat eden halk için değer yaratma ve tedarik etme konusundaki yatırımlarını sürdürme taahhüdünü sürekli olarak teyit etmiştir. Qatar Airways için çalışanlara odaklanmak, yerel toplulukları ve diğer paydaşları desteklemenin yanı sıra, mükemmellik arayışında temel bir önceliktir.

Bu nedenle Qatar Airways “havayolunun büyümesini destekleme konusunda bir kez daha oynamaya hazır” dedi. Ancak bu açıklamaya göre, “ancak tüm hissedarların taahhüdü ile mümkün olurdu.”

 

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/39pVO4F
via IFTTT

Air Italy 25 Şubat’ta faaliyetlerini durduracağını duyurdu


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/39pVO4F

Qatar Airways, Antalya, Belek’te düzenlenen 19. Golf MAD PRO AM Turnuvası’nın isim sponsoru oldu


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2SAgPCZ

Qatar Airways, Antalya, Belek’te düzenlenen 19. Golf MAD PRO AM Turnuvası’nın isim sponsoru oldu Geçtiğimiz günlerde Trabzon’u Türkiye’deki 8. uçuş noktası olarak geniş uçuş ağına ekleyeceğini duyuran ve Türk havacılık pazarına duyduğu güveni bir kez daha gösteren Qatar Airways, sezonluk olarak uçtuğu Antalya’da düzenlenen ve Avrupa’nın en büyük golf turnuvalarından biri olan 19. Golf MAD PRO AM’e isim sponsoru oldu.   2-9 Şubat tarihleri arasında düzenlenen ve tüm dünyadan golfseverlerin yoğun ilgi gösterdiği turnuvanın katılımcıları arasında iş ve sanat dünyasının tanınmış isimleri de vardı. Qatar Airways şu anda Hamad Uluslararası Havalimanı (HIA) üzerinden tüm dünyada 160’tan fazla uçuş noktasına seferler düzenlemektedir ve 250’den fazla uçaktan oluşan modern bir filoya sahiptir. Beş yıldızlı bir havayolu olan Qatar Airways, 2019 Skytrax Awards’da beşinci kez “Dünyanın En İyi Havayolu” seçildi. Qatar Airways Türkiye’de, İstanbul Havalimanı, İstanbul – Sabiha Gökçen, Ankara – Esenboğa, İzmir – Adnan Menderes, Adana ve sezonluk olarak Bodrum ve Antalya havalimanlarından yaptığı uçuşlarla Türkiye’de birçok noktayı dünyaya bağlıyor. 20 Mayıs itibariyle Trabzon’a da uçmaya başlayacak olan Qatar Airways, böylece Türkiye’deki uçuş noktasını 8’e yükseltmiş olacak.

Geçtiğimiz günlerde Trabzon’u Türkiye’deki 8. uçuş noktası olarak geniş uçuş ağına ekleyeceğini duyuran ve Türk havacılık pazarına duyduğu güveni bir kez daha gösteren Qatar Airways, sezonluk olarak uçtuğu Antalya’da düzenlenen ve Avrupa’nın en büyük golf turnuvalarından biri olan 19. Golf MAD PRO AM’e isim sponsoru oldu.

 

2-9 Şubat tarihleri arasında düzenlenen ve tüm dünyadan golfseverlerin yoğun ilgi gösterdiği turnuvanın katılımcıları arasında iş ve sanat dünyasının tanınmış isimleri de vardı.

Qatar Airways şu anda Hamad Uluslararası Havalimanı (HIA) üzerinden tüm dünyada 160’tan fazla uçuş noktasına seferler düzenlemektedir ve 250’den fazla uçaktan oluşan modern bir filoya sahiptir.

Beş yıldızlı bir havayolu olan Qatar Airways, 2019 Skytrax Awards’da beşinci kez “Dünyanın En İyi Havayolu” seçildi.

Qatar Airways Türkiye’de, İstanbul Havalimanı, İstanbul – Sabiha Gökçen, Ankara – Esenboğa, İzmir – Adnan Menderes, Adana ve sezonluk olarak Bodrum ve Antalya havalimanlarından yaptığı uçuşlarla Türkiye’de birçok noktayı dünyaya bağlıyor. 20 Mayıs itibariyle Trabzon’a da uçmaya başlayacak olan Qatar Airways, böylece Türkiye’deki uçuş noktasını 8’e yükseltmiş olacak.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2SAgPCZ
via IFTTT