8 Şubat 2020 Cumartesi

Pistten Çıkan Uçağın Kesim İşlemleri Başladı İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı’nda uçağın pistten çıkmasıyla meydana gelen kazayı araştırmak üzere Ulaşım Emniyeti İnceleme Merkezince (UEİM) komisyon oluşturulurken, buradaki uzmanlarla çalışmak için ABD’nin sivil havacılık otoritesi ile Boeing firması yetkililerinden oluşan heyet de Türkiye’ye geldi. Sabiha Gökçen Havalimanı’nda PC2193 sayılı İzmir-İstanbul seferini yapan Pegasus Havayollarına ait Boeing 373 tipi yolcu uçağını kaza oluş nedenini araştırmakçalışmaları sonuçlandı. Konuyu araştırmak üzere gelen ABD sivil havacılık otoritesi ile Boeing firması yetkililerinden oluşan bir heyet de çalışmalarını tamamladı. Uçak enkaz kaldırma çalışmalarının başında uzman Skyair Shop firması ekibi görüntülendi.  

İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı’nda uçağın pistten çıkmasıyla meydana gelen kazayı araştırmak üzere Ulaşım Emniyeti İnceleme Merkezince (UEİM) komisyon oluşturulurken, buradaki uzmanlarla çalışmak için ABD’nin sivil havacılık otoritesi ile Boeing firması yetkililerinden oluşan heyet de Türkiye’ye geldi.

Sabiha Gökçen Havalimanı’nda PC2193 sayılı İzmir-İstanbul seferini yapan Pegasus Havayollarına ait Boeing 373 tipi yolcu uçağını kaza oluş nedenini araştırmakçalışmaları sonuçlandı. Konuyu araştırmak üzere gelen ABD sivil havacılık otoritesi ile Boeing firması yetkililerinden oluşan bir heyet de çalışmalarını tamamladı.

Uçak enkaz kaldırma çalışmalarının başında uzman Skyair Shop firması ekibi görüntülendi.

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2tLkIg8
via IFTTT

Türk Hava Yolları, Ekvator Ginesi’nin başkenti Malabo’yu uçuş ağına ekledi Türk Hava Yolları, Ekvator Ginesi’nin başkenti Malabo’yu uçuş ağına ekledi.   Dünyanın en çok ülkesine uçan hava yolu Türk Hava Yolları, uçuş ağını her geçen gün genişletiyor. Bayrak taşıyıcı, Afrika Kıtası’nda yer alan Ekvator Ginesi’nin başkenti Malabo’ya 7 Şubat itibarıyla tarifeli seferler başlattı. Malabo, Türk Hava Yolları’nın uçuş ağına eklediği 319. destinasyon oldu. Küresel markanın Afrika Kıtası’ndaki 60. uçuş noktası olarak Malabo’ya düzenleyeceği seferler, İstanbul-Port Harcourt-Malabo-İstanbul parkurunda ve Boeing 737-900 tipi uçaklarla icra edilecek. Hat açılışı ile ilgili görüş belirten Türk Hava Yolları Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı M. İlker Aycı: ‘’İstanbul Havalimanı ile birlikte Türk havacılığında ve turizm sektöründe yeni bir dönem başladı. Yeni, devasa operasyon merkezimiz bize uçuş ağımızı genişletme noktasında eşsiz bir performans sergileme avantajı sağlıyor. Bugün, yeni dönem stratejimizin bir parçası olarak Afrika kıtasında yer alan Malabo’yu, Türk Hava Yolları’nın sürekli genişleyen uçuş ağına eklediğimiz için oldukça mutluyuz. Bugünden itibaren Malabo’ya seyahat edecek misafirlerimiz uçuşlarını Türk Hava Yolları konforu ile gerçekleştirebilecek. Yeni uçuşlarımızın Türkiye ve Ekvator Ginesi arasındaki ilişkileri her alanda daha da güçlendireceğine inanıyoruz” dedi. Malabo, Afrika Kıtasında yer alan Ekvator Ginesi’nin başkenti ve en büyük ikinci şehridir. Petrol zengini bir şehir olmasının yanı sıra turizm faaliyetleri de şehirde önem arz etmektedir. Malabo, doğal güzellikleri, zengin dünya mutfağı ve tarihi mimarisiyle Afrika Kıtası’nın en ayrıcalıklı şehirlerinden biridir. Ekvator Ginesi’nin en eski şehri Malabo’nun egzotik atmosferini deneyimlemek isteyen gezginler bu şehre Türk Hava Yolları ayrıcalığı ile açılışa özel 789 Dolardan başlayan fiyatlar ile seyahat edebilecek*   Malabo’ya 7 Şubat 2020 tarihi itibarıyla tarifeli uçuş saatleri;   Uçuş No.   Günler Kalkış Varış TK  631   Pazartesi, Çarşamba, Cuma IST 14:45 PHC 6:10 TK  631   Pazartesi, Çarşamba, Cuma PHC 20:55 SSG 7:50 TK  631   Pazartesi, Çarşamba, Cuma SSG 22:55 IST 18:55   **Tüm saatler lokaldir   Türk Hava Yolları ve uçuş tarifesi ile ilgili daha ayrıntılı bilgilere www.turkishairlines.com web sitesinden, 444 0 849 numaralı Çağrı Merkezi’nden veya satış ofislerinden ulaşılabilir.   *Açılışa özel 789 Dolardan başlayan fiyatlar 30 Nisan 2020 tarihine kadar alınacak biletlerle            7 Şubat – 30 Haziran 2020 tarihleri arasında gerçekleştirilecek gidiş-dönüş seyahatler için geçerlidir.

Türk Hava Yolları, Ekvator Ginesi’nin başkenti Malabo’yu uçuş ağına ekledi.

 

Dünyanın en çok ülkesine uçan hava yolu Türk Hava Yolları, uçuş ağını her geçen gün genişletiyor. Bayrak taşıyıcı, Afrika Kıtası’nda yer alan Ekvator Ginesi’nin başkenti Malabo’ya 7 Şubat itibarıyla tarifeli seferler başlattı. Malabo, Türk Hava Yolları’nın uçuş ağına eklediği 319. destinasyon oldu.

Küresel markanın Afrika Kıtası’ndaki 60. uçuş noktası olarak Malabo’ya düzenleyeceği seferler, İstanbul-Port Harcourt-Malabo-İstanbul parkurunda ve Boeing 737-900 tipi uçaklarla icra edilecek.

Hat açılışı ile ilgili görüş belirten Türk Hava Yolları Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı M. İlker Aycı: ‘İstanbul Havalimanı ile birlikte Türk havacılığında ve turizm sektöründe yeni bir dönem başladı. Yeni, devasa operasyon merkezimiz bize uçuş ağımızı genişletme noktasında eşsiz bir performans sergileme avantajı sağlıyor. Bugün, yeni dönem stratejimizin bir parçası olarak Afrika kıtasında yer alan Malabo’yu, Türk Hava Yolları’nın sürekli genişleyen uçuş ağına eklediğimiz için oldukça mutluyuz. Bugünden itibaren Malabo’ya seyahat edecek misafirlerimiz uçuşlarını Türk Hava Yolları konforu ile gerçekleştirebilecek. Yeni uçuşlarımızın Türkiye ve Ekvator Ginesi arasındaki ilişkileri her alanda daha da güçlendireceğine inanıyoruz dedi.

Malabo, Afrika Kıtasında yer alan Ekvator Ginesi’nin başkenti ve en büyük ikinci şehridir. Petrol zengini bir şehir olmasının yanı sıra turizm faaliyetleri de şehirde önem arz etmektedir. Malabo, doğal güzellikleri, zengin dünya mutfağı ve tarihi mimarisiyle Afrika Kıtası’nın en ayrıcalıklı şehirlerinden biridir.

Ekvator Ginesi’nin en eski şehri Malabo’nun egzotik atmosferini deneyimlemek isteyen gezginler bu şehre Türk Hava Yolları ayrıcalığı ile açılışa özel 789 Dolardan başlayan fiyatlar ile seyahat edebilecek*

 

Malabo’ya 7 Şubat 2020 tarihi itibarıyla tarifeli uçuş saatleri;

 

Uçuş No.   Günler Kalkış Varış
TK  631   Pazartesi, Çarşamba, Cuma IST 14:45 PHC 6:10
TK  631   Pazartesi, Çarşamba, Cuma PHC 20:55 SSG 7:50
TK  631   Pazartesi, Çarşamba, Cuma SSG 22:55 IST 18:55

 

**Tüm saatler lokaldir

 

Türk Hava Yolları ve uçuş tarifesi ile ilgili daha ayrıntılı bilgilere www.turkishairlines.com web sitesinden, 444 0 849 numaralı Çağrı Merkezi’nden
veya satış ofislerinden ulaşılabilir.

 

*Açılışa özel 789 Dolardan başlayan fiyatlar 30 Nisan 2020 tarihine kadar alınacak biletlerle            7 Şubat – 30 Haziran 2020 tarihleri arasında gerçekleştirilecek gidiş-dönüş seyahatler için geçerlidir.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2SrqOKR
via IFTTT

Türk Hava Yolları, Ekvator Ginesi’nin başkenti Malabo’yu uçuş ağına ekledi


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2SrqOKR

TAV’dan 764 milyon avro ciro


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2S9Wkhn

Pegasus, uçak kazasıyla ilgili konuşan Bahadır Altan’ı işten çıkardı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/3791rCT

TAV’dan 764 milyon avro ciro TAV’dan 764 milyon avro ciro   TAV Havalimanları, 2019’da İstanbul Atatürk hariç yüzde 8 artışla 764 milyon avro ciro elde etti.   Havalimanı işletmeciliğinde Türkiye’nin dünyadaki lider markası TAV Havalimanları, önceki yıla göre yüzde 7 artışla 89,1 milyon yolcuya hizmet verdi. Şirketin devam eden faaliyetlerinden elde ettiği net kar yüzde 5 artış kaydetti.   TAV Havalimanları İcra Kurulu Başkanı Sani Şener “TAV Havalimanları olarak 20. yılımızı kutlarken, havalimanı işletmeciliği gibi rekabetçi bir sektörde, küresel ölçekte tercih edilen bir marka yaratmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Bugün geldiğimiz noktada yedi ülkede 14 havalimanı işletiyoruz. Ciromuzun yüzde 59’unu oluşturan hizmet şirketlerimizle birlikte,  30 ülkede 100 havalimanında, diğer havalimanı işletmecilerinin işlettiği havalimanlarında da hizmet veriyoruz.   2019 yılı, büyüme stratejimizin üçüncü ayağını oluşturan hizmet şirketlerimizin TAV ekosistemi dışında inorganik büyümesi açısından çok önemli bir yıl oldu. TAV İşletme Hizmetleri sekiz ülkede faaliyetleri bulunan İspanyol yolcu salonu işletmecisi GIS’i satın alarak portföyünü genişletti. Böylece, Kenya’dan Şili’ye İsviçre’den ABD’ye, Batı Avrupa’dan Körfez ülkelerine  kadar uzanan bir coğrafyada TAV İşletme Hizmetleri, BTA, ATÜ ve TAV Technologies hizmet şirketlerimiz varlıklarını sürdürüyorlar.   Büyüme stratejimizin ikinci ayağını oluşturan yeni ve kârlı imtiyaz anlaşmaları yapma hedefimiz doğrultusunda Kazakistan Almatı Havalimanı’nın sahibiyle  başlattığımız satın alma görüşmeleri başarılı bir şekilde sürüyor. Karadağ’da bulunan Tivat ve Podgorica havalimanlarının özelleştirme süreci ile ilgileniyoruz. Ana faaliyet coğrafyamızda hissedarlarımıza değer yaratacak yeni imtiyaz anlaşmaları için çalışmaya her zaman devam ediyoruz.   Türkiye’de turizm sektöründe yeni rekorların kırıldığı bir yıl olan 2019, büyüme stratejimizin ilk ayağı olan organik büyüme açısından oldukça iyi bir yıl oldu. Gerek Avrupa pazarlarından gerekse Rusya’dan gelen turist sayılarında yaşanan önemli artışlarla Türkiye, 2019 yılını yüzde 14 büyüyerek 45 milyon ziyaretçi ile tamamladı.  Gürcistan’daki havalimanlarımızda yolcu trafiği de senenin ortasına kadar olukça kuvvetli seyretti ancak Rusya tarafından getirilen uçuş yasağı nedeniyle seneyi hafif yolcu düşüşü ile kapadı. Havayollarının iç hatlarda arz kısıntısına gitmesi nedeniyle iç hat trafiği 2019’da zayıf seyretti. Bu nedenlerle 2019’u 89 milyon yolcu ile sene başında belirttiğimiz hedefin yüzde 1 altında kapadık. Bununla birlikte, finansal sonuçlarımıza etki eden temel faktör olan dış hat yolcumuz, 2019 yılında yüzde 18 arttı. Böylece 2019 yılını oldukça kuvvetli operasyonel sonuçlarla kapamayı başardık.   İstanbul Atatürk Havalimanı hariç ciromuz yüzde 8 artarak 764 milyon avroya ulaştı. İstanbul hariç FAVÖK’ümüz ise yüzde 5 artarak 329 milyon avro oldu. FAVÖK büyümemiz Gürcistan’ı etkileyen Rus uçuş yasağı nedeniyle sene başında açıkladığımız hedefin yüzde 1 altında kaldı. Toplam net karımız 373 milyon avro olarak gerçekleşirken, devam eden faaliyetlerimizden elde ettiğimiz net kâr yüzde 5 artışla 73 milyon avro oldu.  2019 yılı içerisinde toplam 69,5 milyon avro tutarında yatırım harcaması gerçekleştirdik.   2019’un en önemli gelişmelerinden biri Tunus’ta imtiyaz şartlarının yeniden yapılandırılması için sürdürdüğümüz görüşmelerin sonuçlanmasıydı. Tunus imtiyazının uzun vadeli ekonomik sürdürülebilirliğini yeniden tesis edebilmek için geçmiş ve gelecekteki kira borçlarımız ve ödemelerimizde önemli indirimler aldık. Bu görüşmelerin ikinci adımı olarak mevcut borç veren grubu ile sürdürmekte olduğumuz TAV Tunus’un finansman ve hissedarlık şartları üzerindeki anlaşmalar da sonuçlanmaya oldukça yakın.   Gerek Türkiye’de, gerekse diğer faaliyet gösterdiğimiz ülkelerde turizm sektörü açısından iyi geçmesini beklediğimiz 2020 yılında dış hatlarda yolcu sayımızın yüzde 4 ila yüzde 6 arasında artmasını bekliyoruz. Yolcu sayısındaki büyümeye istinaden FAVÖK’te yüzde 9-11 arası büyüme bekliyoruz. Yatırım harcamalarımızın ise 70 – 75 milyon avro arasında olmasını bekliyoruz. 2019’da net kârımızın yüzde 50’sine denk gelen  758 milyon TL tutarında temettü dağıttık. Yakın dönemde hazırlandığımız üç büyük proje olması sebebiyle Yönetim Kurulumuz sürdürülen faaliyetlerden elde edilen net karın yüzde 81’ine denk gelen 392 milyon TL tutarında bir temettü ödemesini Genel Kurul onayına sunacak.   Ana ortağımız Groupe ADP ile birlikte dünyanın en büyük havalimanı işletmeciliği platformunu oluşturmuş durumdayız. Bu başarıyı, emekleri ve güvenleriyle havalimanı işletmeciliği alanında bir dünya markası haline gelmemizi sağlayan çalışanlarımıza, hissedarlarımıza ve tüm iş ortaklarımıza borçluyuz. Türkiye’den bir dünya markası yaratmamızda emeği geçen herkese en samimi şükran duygularımı sunarken, şirketimizin daha nice 20 yıllara ulaşmasını diliyorum” dedi.   ÖZET FİNANSAL VE OPERASYONEL BİLGİLER (milyon avro)  2018 2019 % değişim  Konsolide ciro* 709.7 764.0 %8 FAVÖK* 312.1 328.6 %5 FAVÖK marjı (%) %44.0 %43.0 -1.0 puan Devam Eden Faaliyetlerden Net Kâr 70.2 73.4 %5 Duran Faaliyetlerden Net Kâr 185.0 299.7 %62 Toplam Net Kâr 255.2 373.1 %46       Yolcu sayısı (mn) 83.6 89.1 %7 – Dış hat 47.0 55.4 %18 – İç hat 36.7 33.7 -%8 *Bu bültendeki bilgiler TFRS Yorum 12 için düzeltilmiş ciro ve FAVÖK baz alınarak hesaplanmış olup, TAV Istanbul verileri Ciro ve FAVÖK hesaplamasına dahil edilmemiştir. Aynı şekilde yolcu sayılarına Istanbul Atatürk Havalimanı dahil değildir.

TAV’dan 764 milyon avro ciro

 

TAV Havalimanları, 2019’da İstanbul Atatürk hariç yüzde 8 artışla 764 milyon avro ciro elde etti.

 

Havalimanı işletmeciliğinde Türkiye’nin dünyadaki lider markası TAV Havalimanları, önceki yıla göre yüzde 7 artışla 89,1 milyon yolcuya hizmet verdi. Şirketin devam eden faaliyetlerinden elde ettiği net kar yüzde 5 artış kaydetti.

 

TAV Havalimanları İcra Kurulu Başkanı Sani Şener “TAV Havalimanları olarak 20. yılımızı kutlarken, havalimanı işletmeciliği gibi rekabetçi bir sektörde, küresel ölçekte tercih edilen bir marka yaratmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Bugün geldiğimiz noktada yedi ülkede 14 havalimanı işletiyoruz. Ciromuzun yüzde 59’unu oluşturan hizmet şirketlerimizle birlikte,  30 ülkede 100 havalimanında, diğer havalimanı işletmecilerinin işlettiği havalimanlarında da hizmet veriyoruz.

 

2019 yılı, büyüme stratejimizin üçüncü ayağını oluşturan hizmet şirketlerimizin TAV ekosistemi dışında inorganik büyümesi açısından çok önemli bir yıl oldu. TAV İşletme Hizmetleri sekiz ülkede faaliyetleri bulunan İspanyol yolcu salonu işletmecisi GIS’i satın alarak portföyünü genişletti. Böylece, Kenya’dan Şili’ye İsviçre’den ABD’ye, Batı Avrupa’dan Körfez ülkelerine  kadar uzanan bir coğrafyada TAV İşletme Hizmetleri, BTA, ATÜ ve TAV Technologies hizmet şirketlerimiz varlıklarını sürdürüyorlar.

 

Büyüme stratejimizin ikinci ayağını oluşturan yeni ve kârlı imtiyaz anlaşmaları yapma hedefimiz doğrultusunda Kazakistan Almatı Havalimanı’nın sahibiyle  başlattığımız satın alma görüşmeleri başarılı bir şekilde sürüyor. Karadağ’da bulunan Tivat ve Podgorica havalimanlarının özelleştirme süreci ile ilgileniyoruz. Ana faaliyet coğrafyamızda hissedarlarımıza değer yaratacak yeni imtiyaz anlaşmaları için çalışmaya her zaman devam ediyoruz.

 

Türkiye’de turizm sektöründe yeni rekorların kırıldığı bir yıl olan 2019, büyüme stratejimizin ilk ayağı olan organik büyüme açısından oldukça iyi bir yıl oldu. Gerek Avrupa pazarlarından gerekse Rusya’dan gelen turist sayılarında yaşanan önemli artışlarla Türkiye, 2019 yılını yüzde 14 büyüyerek 45 milyon ziyaretçi ile tamamladı.  Gürcistan’daki havalimanlarımızda yolcu trafiği de senenin ortasına kadar olukça kuvvetli seyretti ancak Rusya tarafından getirilen uçuş yasağı nedeniyle seneyi hafif yolcu düşüşü ile kapadı. Havayollarının iç hatlarda arz kısıntısına gitmesi nedeniyle iç hat trafiği 2019’da zayıf seyretti. Bu nedenlerle 2019’u 89 milyon yolcu ile sene başında belirttiğimiz hedefin yüzde 1 altında kapadık. Bununla birlikte, finansal sonuçlarımıza etki eden temel faktör olan dış hat yolcumuz, 2019 yılında yüzde 18 arttı. Böylece 2019 yılını oldukça kuvvetli operasyonel sonuçlarla kapamayı başardık.

 

İstanbul Atatürk Havalimanı hariç ciromuz yüzde 8 artarak 764 milyon avroya ulaştı. İstanbul hariç FAVÖK’ümüz ise yüzde 5 artarak 329 milyon avro oldu. FAVÖK büyümemiz Gürcistan’ı etkileyen Rus uçuş yasağı nedeniyle sene başında açıkladığımız hedefin yüzde 1 altında kaldı. Toplam net karımız 373 milyon avro olarak gerçekleşirken, devam eden faaliyetlerimizden elde ettiğimiz net kâr yüzde 5 artışla 73 milyon avro oldu.  2019 yılı içerisinde toplam 69,5 milyon avro tutarında yatırım harcaması gerçekleştirdik.

 

2019’un en önemli gelişmelerinden biri Tunus’ta imtiyaz şartlarının yeniden yapılandırılması için sürdürdüğümüz görüşmelerin sonuçlanmasıydı. Tunus imtiyazının uzun vadeli ekonomik sürdürülebilirliğini yeniden tesis edebilmek için geçmiş ve gelecekteki kira borçlarımız ve ödemelerimizde önemli indirimler aldık. Bu görüşmelerin ikinci adımı olarak mevcut borç veren grubu ile sürdürmekte olduğumuz TAV Tunus’un finansman ve hissedarlık şartları üzerindeki anlaşmalar da sonuçlanmaya oldukça yakın.

 

Gerek Türkiye’de, gerekse diğer faaliyet gösterdiğimiz ülkelerde turizm sektörü açısından iyi geçmesini beklediğimiz 2020 yılında dış hatlarda yolcu sayımızın yüzde 4 ila yüzde 6 arasında artmasını bekliyoruz. Yolcu sayısındaki büyümeye istinaden FAVÖK’te yüzde 9-11 arası büyüme bekliyoruz. Yatırım harcamalarımızın ise 70 – 75 milyon avro arasında olmasını bekliyoruz. 2019’da net kârımızın yüzde 50’sine denk gelen  758 milyon TL tutarında temettü dağıttık. Yakın dönemde hazırlandığımız üç büyük proje olması sebebiyle Yönetim Kurulumuz sürdürülen faaliyetlerden elde edilen net karın yüzde 81’ine denk gelen 392 milyon TL tutarında bir temettü ödemesini Genel Kurul onayına sunacak.

 

Ana ortağımız Groupe ADP ile birlikte dünyanın en büyük havalimanı işletmeciliği platformunu oluşturmuş durumdayız. Bu başarıyı, emekleri ve güvenleriyle havalimanı işletmeciliği alanında bir dünya markası haline gelmemizi sağlayan çalışanlarımıza, hissedarlarımıza ve tüm iş ortaklarımıza borçluyuz. Türkiye’den bir dünya markası yaratmamızda emeği geçen herkese en samimi şükran duygularımı sunarken, şirketimizin daha nice 20 yıllara ulaşmasını diliyorum” dedi.

 

ÖZET FİNANSAL VE OPERASYONEL BİLGİLER

(milyon avro)  2018 2019 % değişim 
Konsolide ciro* 709.7 764.0 %8
FAVÖK* 312.1 328.6 %5
FAVÖK marjı (%) %44.0 %43.0 -1.0 puan
Devam Eden Faaliyetlerden Net Kâr 70.2 73.4 %5
Duran Faaliyetlerden Net Kâr 185.0 299.7 %62
Toplam Net Kâr 255.2 373.1 %46
     
Yolcu sayısı (mn) 83.6 89.1 %7
– Dış hat 47.0 55.4 %18
– İç hat 36.7 33.7 -%8

*Bu bültendeki bilgiler TFRS Yorum 12 için düzeltilmiş ciro ve FAVÖK baz alınarak hesaplanmış olup, TAV Istanbul verileri Ciro ve FAVÖK hesaplamasına dahil edilmemiştir. Aynı şekilde yolcu sayılarına Istanbul Atatürk Havalimanı dahil değildir.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2S9Wkhn
via IFTTT

Pegasus, uçak kazasıyla ilgili konuşan Bahadır Altan’ı işten çıkardı Pegasus, uçak kazasıyla ilgili konuşan eğitmen ve eski savaş pilotu Bahadır Altan‘ı işten çıkardı Pegasus Havayolları, Sabiha Gökçen Havalimanı’nda pistten çıkan yolcu uçağıyla ilgili olarak basına açıklamalarda bulunan eski savaş pilotu Bahadır Altan’ın eğitmenlik görevine son verdi. Altan, kazanın ardından ilk olarak CNN Türk’e bağlanmış ve Kanal İstanbul gibi projeleri eleştirmişti.  

Pegasus, uçak kazasıyla ilgili konuşan eğitmen ve eski savaş pilotu Bahadır Altan‘ı işten çıkardı

Pegasus Havayolları, Sabiha Gökçen Havalimanı’nda pistten çıkan yolcu uçağıyla ilgili olarak basına açıklamalarda bulunan eski savaş pilotu Bahadır Altan’ın eğitmenlik görevine son verdi.

Altan, kazanın ardından ilk olarak CNN Türk’e bağlanmış ve Kanal İstanbul gibi projeleri eleştirmişti.

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/3791rCT
via IFTTT