23 Ekim 2019 Çarşamba

THY yabancının gönlünü yeni evinde fethetti Boeing Max krizine rağmen THY, ‘yeni evi’nde yabancı yolcu sayısını artırıyor. THY Yönetim Kurulu Başkanı Aycı “24 Max uçağımız yerde olmasına rağmen transit yolcu sayısı 3. çeyrekte % 7 arttı. Yabancılar yeni havalimanını sevdi” dedi. Türkiye’nin bayrak taşıyıcı şirketi Türk Hava Yolları (THY) ‘Büyük Göç’ olarak tanımlanan taşınmanın ardından ‘yeni evi’nde yabancı yolcu sayısını artırdı. Yeni havalimanına taşınma süreci ve bünyesindeki 24 adet Boeing Max’ların uçuşlarının durdurularak parka çekilmesi nedeniyle toplam yolcu sayısı bir önceki yılın gerisinde kalan THY dış hat transfer yolcu sayısını ise yüzde 7 artırdı. THY Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı İlker Aycı düzenlediği sohbet toplantısında “24 Max yerde olmasına rağmen transit yolcu sayısını yüzde 9 ayda yüzde 3.9 artırdık. Üçüncü çeyrekte ise yüzde 7 artış var. Bu yolcular İstanbul Havalimanı’nı sevdi” dedi. BABA RAKİPLERDEN PAY Aycı bu artışın hangi rakiplerden alındığı yönündeki bir soru üzerine “Tanıdığınız o baba rakiplerin hepsinden pay aldık. Avrupa ve Afrika da var” dedi. Aycı, yeni havalimanının göstergelere olumlu yansımaya devam edeceğini aktardı. İstanbul Havalimanı’yla ilgili, yabancı rakiplerinin CEO’larından olumlu görüşler geldiğini belirten Aycı, “Dünya bizim havalimanımıza hayranlıkla bakıyor. Yabancı CEO’larla görüş alışverişimiz oluyor. ‘Ne kadar büyük, konforlu havalimanınız var’ diyorlar. Havalimanının kalabalığı rahatlıkla kaldırabildiğine dikkat çekiyorlar” diye konuştu. ZAMANINDA KALKIŞ % 94 Mega havalimanına adaptasyon sürecinin başarıyla devam ettiğini dile getiren İlker Aycı, taşındıklarında yüzde 60’larda olan zamanında kalkış oranının iki ay içinde yüzde 85’e çıkardıklarını belirtti. Aycı “Bugün ise bu oran yüzde 94” dedi. İlker Aycı, Turkish Cargo’nun son 3 yılda yüzde 80 büyüdüğünü belirterek, “24 uçaklık hava kargo filomuzla 88 ülkeye giderek dünyada ‘en çok ülkeye uçan kargo şirketi’ unvanını aldık. Bu anlamda sessiz sedasız 1 numara olduk. Dünyadaki pazar payımız yüzde 4.1 Hava kargoda dünyada 13’üncülükten 7’nciliğe yükseldik. Hedefimiz önce ilk 5’e sonra, ilk 3’e girmek. Kendimizi sadece uçak bileti ile sınırlamıyoruz” diye konuştu. Sefer eksilttiler fiyat yükseldi İlker Aycı, yurt içinde kapasitelerini düşüren özel havayolu şirketlerini de eleştirdi. Türkiye pazarındaki bazı havayolu şirketlerinin Boeing kriziyle karşılaşmamasına rağmen, iç hatlarda sefer azalttığını söyleyen Aycı, bu markaların daha kazançlı olan dış hat seferlerini artırdığını belirtti. Bu durumun, bazı yurtiçi seferlerinde yığılmaya sebebiyet verdiğini ifade eden Aycı, “Biz uçabildiğimiz tüm yerlere uçuyoruz. Uçaklarımızı çekmiyoruz. Max krizi yaşamayan bu şirketler neden uçaklarını çekti. Regülatörler hesap sormalı. Biz kar zarara bakmadan her yere uçarken siz uçakları çekeceksiniz. Bu olmaz. Şehir içi bilet fiyatlarını artıran unsurlardan biri de budur” dedi. Büyük Göç ve Max krizine rağmen kâr açıklayacağız THY, yeni havalimanının getirdiği mali yük ve yazılım sorunu çıktığı için sefer dışı kalan 24 adet Boeing 737 Max’lara rağmen yıl sonunda kar açıklamayı planlıyor. THY Yönetim Kurulu Başkanı İlker Aycı, “24 uçağımız yerde. 25 tane daha gelecek. Buna rağmen yıl sonunda kar etmek için uğraşıyoruz. Kar açıklayacağız” dedi. Boeing ile müzakerelerin sürdüğünü anlatan İlker Aycı “Bir an önce bu uçakların uçuşa hazır hale gelmesi için iki taraf da var gücüyle çalışıyor. Sorunu bu yıl halletmemiz gerekiyor. Şu anda uçak kiralayarak B planını devreye soktuk. Gerekirse C planını da devreye sıkarız. Seneye uçak açığı yaşamak istemiyoruz. tüm havayolu şirketleri gibi biz de belirsizlik yaşamak istemiyoruz” dedi. Operasyonel anlamda zor bir yılı yönettiklerini belirten Aycı, uçuştan alınan 24 uçağa ve taşınma operasyonuna rağmen iç ve dış hatlarda sefer kısıtlamasının olmadığını söyledi. İlker Aycı “Taşınmanın da Boeing krizinin de bize ekstra maliyetleri oldu. Ancak hiçbir şekild esefer sayılarımızda bir azaltma yapmadık” diye konuştu. Turizm rekorunda THY’nin katkısı büyük Bodrum, Marmaris ve Antalya’dan dünyanın bir çok noktasına direkt uçuş sağladıklarını ifade eden Aycı, “Ege ve Akdeniz’den Asya’ya, Avrupa’ya düzenlediğimiz seferlerle turizmi beslemeye devam ediyoruz. Bu anlamda 100’ün üzerinde frekans sağladık” diye konuştu. YERDEKİ MAX’LAR MORAL BOZUYOR İlker Aycı “24 tane Max uçağımızı her gün yerde gördüğümde beni rahatsız ediyor. Çünkü biz uçaklarımızı havada gördüğümüzde mutluyuz. Uçmamız lazım. Gözümüzün önündeki uçakları uçuramamak moralimizi bozuyor” dedi. Taksi süreleri yeni pistle kısalacak İstanbul Havalimanı’nda, üçüncü pistin haziran-temmuz gibi devreye gireceği bilgisini veren Aycı, yeni pistin hizmete açılmasıyla taksi sürelerinin daha kısalacağını ve zamanında kalkış oranının artacağını dile getirdi.  Aycı, yeni havalimanına taşınma sırasında 28-29 dakika olan kalkıştaki taksi süresinin bugün 18-19 dakikaya kadar indiğini söyledi. Aycı “3. pist ile birlikte taksi süresi daha makul düzeye inecek.

Boeing Max krizine rağmen THY, ‘yeni evi’nde yabancı yolcu sayısını artırıyor. THY Yönetim Kurulu Başkanı Aycı “24 Max uçağımız yerde olmasına rağmen transit yolcu sayısı 3. çeyrekte % 7 arttı. Yabancılar yeni havalimanını sevdi” dedi.

Türkiye’nin bayrak taşıyıcı şirketi Türk Hava Yolları (THY) ‘Büyük Göç’ olarak tanımlanan taşınmanın ardından ‘yeni evi’nde yabancı yolcu sayısını artırdı. Yeni havalimanına taşınma süreci ve bünyesindeki 24 adet Boeing Max’ların uçuşlarının durdurularak parka çekilmesi nedeniyle toplam yolcu sayısı bir önceki yılın gerisinde kalan THY dış hat transfer yolcu sayısını ise yüzde 7 artırdı. THY Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı İlker Aycı düzenlediği sohbet toplantısında “24 Max yerde olmasına rağmen transit yolcu sayısını yüzde 9 ayda yüzde 3.9 artırdık. Üçüncü çeyrekte ise yüzde 7 artış var. Bu yolcular İstanbul Havalimanı’nı sevdi” dedi.

BABA RAKİPLERDEN PAY

Aycı bu artışın hangi rakiplerden alındığı yönündeki bir soru üzerine “Tanıdığınız o baba rakiplerin hepsinden pay aldık. Avrupa ve Afrika da var” dedi. Aycı, yeni havalimanının göstergelere olumlu yansımaya devam edeceğini aktardı. İstanbul Havalimanı’yla ilgili, yabancı rakiplerinin CEO’larından olumlu görüşler geldiğini belirten Aycı, “Dünya bizim havalimanımıza hayranlıkla bakıyor. Yabancı CEO’larla görüş alışverişimiz oluyor. ‘Ne kadar büyük, konforlu havalimanınız var’ diyorlar. Havalimanının kalabalığı rahatlıkla kaldırabildiğine dikkat çekiyorlar” diye konuştu.

ZAMANINDA KALKIŞ % 94

Mega havalimanına adaptasyon sürecinin başarıyla devam ettiğini dile getiren İlker Aycı, taşındıklarında yüzde 60’larda olan zamanında kalkış oranının iki ay içinde yüzde 85’e çıkardıklarını belirtti. Aycı “Bugün ise bu oran yüzde 94” dedi. İlker Aycı, Turkish Cargo’nun son 3 yılda yüzde 80 büyüdüğünü belirterek, “24 uçaklık hava kargo filomuzla 88 ülkeye giderek dünyada ‘en çok ülkeye uçan kargo şirketi’ unvanını aldık. Bu anlamda sessiz sedasız 1 numara olduk. Dünyadaki pazar payımız yüzde 4.1 Hava kargoda dünyada 13’üncülükten 7’nciliğe yükseldik. Hedefimiz önce ilk 5’e sonra, ilk 3’e girmek. Kendimizi sadece uçak bileti ile sınırlamıyoruz” diye konuştu.

Sefer eksilttiler fiyat yükseldi

İlker Aycı, yurt içinde kapasitelerini düşüren özel havayolu şirketlerini de eleştirdi. Türkiye pazarındaki bazı havayolu şirketlerinin Boeing kriziyle karşılaşmamasına rağmen, iç hatlarda sefer azalttığını söyleyen Aycı, bu markaların daha kazançlı olan dış hat seferlerini artırdığını belirtti. Bu durumun, bazı yurtiçi seferlerinde yığılmaya sebebiyet verdiğini ifade eden Aycı, “Biz uçabildiğimiz tüm yerlere uçuyoruz. Uçaklarımızı çekmiyoruz. Max krizi yaşamayan bu şirketler neden uçaklarını çekti. Regülatörler hesap sormalı. Biz kar zarara bakmadan her yere uçarken siz uçakları çekeceksiniz. Bu olmaz. Şehir içi bilet fiyatlarını artıran unsurlardan biri de budur” dedi.

Büyük Göç ve Max krizine rağmen kâr açıklayacağız

THY, yeni havalimanının getirdiği mali yük ve yazılım sorunu çıktığı için sefer dışı kalan 24 adet Boeing 737 Max’lara rağmen yıl sonunda kar açıklamayı planlıyor. THY Yönetim Kurulu Başkanı İlker Aycı, “24 uçağımız yerde. 25 tane daha gelecek. Buna rağmen yıl sonunda kar etmek için uğraşıyoruz. Kar açıklayacağız” dedi. Boeing ile müzakerelerin sürdüğünü anlatan İlker Aycı “Bir an önce bu uçakların uçuşa hazır hale gelmesi için iki taraf da var gücüyle çalışıyor. Sorunu bu yıl halletmemiz gerekiyor. Şu anda uçak kiralayarak B planını devreye soktuk. Gerekirse C planını da devreye sıkarız. Seneye uçak açığı yaşamak istemiyoruz. tüm havayolu şirketleri gibi biz de belirsizlik yaşamak istemiyoruz” dedi. Operasyonel anlamda zor bir yılı yönettiklerini belirten Aycı, uçuştan alınan 24 uçağa ve taşınma operasyonuna rağmen iç ve dış hatlarda sefer kısıtlamasının olmadığını söyledi. İlker Aycı “Taşınmanın da Boeing krizinin de bize ekstra maliyetleri oldu. Ancak hiçbir şekild esefer sayılarımızda bir azaltma yapmadık” diye konuştu.

Turizm rekorunda THY’nin katkısı büyük

Bodrum, Marmaris ve Antalya’dan dünyanın bir çok noktasına direkt uçuş sağladıklarını ifade eden Aycı, “Ege ve Akdeniz’den Asya’ya, Avrupa’ya düzenlediğimiz seferlerle turizmi beslemeye devam ediyoruz. Bu anlamda 100’ün üzerinde frekans sağladık” diye konuştu.

YERDEKİ MAX’LAR MORAL BOZUYOR

İlker Aycı “24 tane Max uçağımızı her gün yerde gördüğümde beni rahatsız ediyor. Çünkü biz uçaklarımızı havada gördüğümüzde mutluyuz. Uçmamız lazım. Gözümüzün önündeki uçakları uçuramamak moralimizi bozuyor” dedi.

Taksi süreleri yeni pistle kısalacak

İstanbul Havalimanı’nda, üçüncü pistin haziran-temmuz gibi devreye gireceği bilgisini veren Aycı, yeni pistin hizmete açılmasıyla taksi sürelerinin daha kısalacağını ve zamanında kalkış oranının artacağını dile getirdi.  Aycı, yeni havalimanına taşınma sırasında 28-29 dakika olan kalkıştaki taksi süresinin bugün 18-19 dakikaya kadar indiğini söyledi. Aycı “3. pist ile birlikte taksi süresi daha makul düzeye inecek.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2JhFiJn
via IFTTT

Turkish Cargo, Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sertifikasına (ISO 10002) sahip oldu


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/35YrME9

Turkish Cargo, Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sertifikasına (ISO 10002) sahip oldu Global hava kargo markası Turkish Cargo, Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sertifikasına (ISO 10002) sahip oldu. Turkish Cargo, ‘’Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sertifikasına (ISO 10002)’’ sahip oldu ve sertifika kapsamında, Kargo Müşteri Geri Bildirim Yönetim Politikasını oluşturdu. Dünyanın en hızlı büyüyen hava kargo markası olan Turkish Cargo, ‘’Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sertifikasına (ISO 10002)’’ sahip oldu ve sertifika kapsamında, Kargo Müşteri Geri Bildirim Yönetim Politikasını oluşturdu. Turkish Cargo bünyesinde oluşturulan Geri Bildirim Yönetim Politikası kapsamında; raporlama metotlarında, ilgili süreçlerde ve geri bildirim yönetim sistemi olan 3CS üzerinde çeşitli iyileştirmeler yapılmış ayrıca ilgili hususlarda tüm personellere eğitimler atanmıştır. Başarılı hava kargo markası, İstanbul ve Atatürk havalimanlarında bulunan kargo terminallerinde, müşteri memnuniyeti odaklı “Sizi Dinliyoruz” kutuları oluşturarak; şeffaf, yetkin, erişilebilir, objektif, hızlı, cevap verilebilir ve sürekli iyileştirilebilir bir süreç yönetimi sağlamıştır. Müşteri odaklı olarak gerçekleştirmiş olduğu projelerle hareket eden Turkish Cargo; geri bildirimlerde, gizlilik esasına bağlı kalarak hareket ediyor ve tüm talepleri hızlı şekilde çözüme ulaştırıyor. Global hava kargo markası Turkish Cargo, müşteri memnuniyeti odaklı çalışmalarıyla birlikte 2023 yılında, dünyanın ilk beş hava kargo markası arasında yer almayı hedefliyor.

Global hava kargo markası Turkish Cargo, Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sertifikasına (ISO 10002) sahip oldu.

Turkish Cargo, ‘’Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sertifikasına (ISO 10002)’’ sahip oldu ve sertifika kapsamında, Kargo Müşteri Geri Bildirim Yönetim Politikasını oluşturdu.

Dünyanın en hızlı büyüyen hava kargo markası olan Turkish Cargo, ‘’Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sertifikasına (ISO 10002)’’ sahip oldu ve sertifika kapsamında, Kargo Müşteri Geri Bildirim Yönetim Politikasını oluşturdu.

Turkish Cargo bünyesinde oluşturulan Geri Bildirim Yönetim Politikası kapsamında; raporlama metotlarında, ilgili süreçlerde ve geri bildirim yönetim sistemi olan 3CS üzerinde çeşitli iyileştirmeler yapılmış ayrıca ilgili hususlarda tüm personellere eğitimler atanmıştır.

Başarılı hava kargo markası, İstanbul ve Atatürk havalimanlarında bulunan kargo terminallerinde, müşteri memnuniyeti odaklı “Sizi Dinliyoruz” kutuları oluşturarak; şeffaf, yetkin, erişilebilir, objektif, hızlı, cevap verilebilir ve sürekli iyileştirilebilir bir süreç yönetimi sağlamıştır.

Müşteri odaklı olarak gerçekleştirmiş olduğu projelerle hareket eden Turkish Cargo; geri bildirimlerde, gizlilik esasına bağlı kalarak hareket ediyor ve tüm talepleri hızlı şekilde çözüme ulaştırıyor.

Global hava kargo markası Turkish Cargo, müşteri memnuniyeti odaklı çalışmalarıyla birlikte 2023 yılında, dünyanın ilk beş hava kargo markası arasında yer almayı hedefliyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/35YrME9
via IFTTT

Emirates ile Uçun, İyisiyle Uçun ve Büyüleyici Dubai’yi Keşfedin


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2BznuVM

Emirates ile Uçun, İyisiyle Uçun ve Büyüleyici Dubai’yi Keşfedin Emirates ile Uçun, İyisiyle Uçun ve Büyüleyici Dubai’yi Keşfedin Bu kış tatilinde, ailece Dubai’yi keşfedin ve şehrin sunduğu birçok aktivitenin tadını çıkarın Bu kış tatilinde, Dubai’ye Emirates ile uçun ve eğlence dolu bir tatilin keyfine varın. Hem tek başına gezenler hem de aileler, şehrin, alışveriş festivalleri, geleneksel çarşıları, büyüleyici plajları, kaliteli yemekleri, macera dolu su parkları ve çok daha fazlasını içeren seçenekleri görünce hayrete düşecekler. Yıl boyu devam eden güneşli havası ve ikonik şehir sembolleri ile Dubai, herkese hitap eden, ideal bir tatil ya da kısa süreli gezi destinasyonu. My Emirates Pass ile, daha fazlasını, daha az ödeyerek keşfedin Emirates yolcuları, bu kış Emirates biniş kartını, özel bir üyelik kartına dönüştüren ve BAE dahilinde, seyahat edenlere, 500’den fazla noktada %50’ye varan indirim ve fırsatlar sağlayan My Emirates Pass ile uygun fiyatlarla sunulan en iyi hizmetlerin kapılarını aralayabilecekler. 1 Ocak- 31 Mart 2020* tarihleri arasında Dubai’ye ve Dubai üzerinden seyahat eden Emirates yolcuları, kampanyaya dahil olan noktalara, sadece biniş kartlarını ve geçerli bir kimlik belgelerini göstererek belirli mağazalarda %30 ve etkinliklerde %50’ye varan indirim imkanlarından yararlanabiliyor. * Emirates ile uçun ve lüks spa merkezlerinde daha az ödeyerek yararlanın, beş yıldızlı restoran deneyimlerinin keyfini sürün ve macera dolu bir açık hava etkinliğine katılın. Aileler ayrıca, şehirdeki heyecan dolu su parklarının sunduğu avantajların tadını da çıkarabilirler. 2020 Dubai Alışveriş Festivali Dünyanın en büyük alışveriş komplekslerinden biri olan The Dubai Mall ve şehirdeki diğer birçok etkileyici alışveriş merkezlerinde dünya çapındaki markaları satın alabilirsiniz. 26 Aralık 2019- 1 Şubat 2020 arasında Dubai’ye seyahat eden ziyaretçiler 2020 Dubai Alışveriş Festivali’nin sunduğu fırsatlardan yararlanabiliyor. * Birçok kişinin dört gözle beklediği beş haftalık festivalde, yolculara, çeşitli alışveriş mağazalarında, moda, mücevher, elektronik eşya ve daha birçok alandaki sıra dışı indirimler ve ödüller sunuluyor. Emirates’in Dubai Ticari Ürünler Başkan Yardımcısı Mohammad Al Hashimi konuya dair yaptığı açıklamada: “Dubai, yolcularımızın yıl boyu tadını çıkarabileceği, sürekli büyüyen cazibe merkezleri ve deneyimler listesi ile olağanüstü bir şehir. Dünya çapında alışveriş, gezi turları ve kaliteli yemek söz konusu olduğunda, dünyanın en fazla tercih edilen destinasyonlarından bir tanesi. Dubai’ye uçan ya da uçuşlarını Dubai üzerinden gerçekleştiren yolcular My Emirates Pass ve 2020 Dubai Alışveriş Festivali’nin sunduğu, her yerde bulunmayan imkanlardan yararlanabilirler. Ortaklarımızla yakın iş birliği içerisinde çalışmayı sürdürmenin ve Dubai’nin sunduğu en iyi imkanları yolcularımıza her daim sağlamanın yollarını arıyoruz” dedi. Emirates’le uçun, İyisi’yle uçun Emirates ile Dubai’ye iyisiyle uçun ve şirketin ödüllü uçak içi eğlence sistemi olan ice ile 4,500’ün üzerinde kanalın sunduğu eğlence imkanlarını tadını çıkarın. Her sınıftaki yolcular, bölgesel lezzetlerden esinlenerek hazırlanan yemekler, ikram edilen içecekler ve 20 MB’a kadar ücretsiz Wi-Fi imkanının keyfini sürebiliyorlar.Şirketin cömert bagaj hakkı sayesinde küçük bir çanta ile seyahat etme mecburiyetine gerek kalmıyor. Economy Class yolcuları 35 kg, Business Class yolcuları 40 kg ve First Class yolcuları ise 50 kg’a kadar olan bagaj kapasitesinden faydalanabiliyor. Dubai’ye olan ziyaretleri sırasında alışverişe çıkan Emirates yolcuları, dönüş yolculuklarında, fazladan bagaj hakkından da yararlanabiliyor.Bu hizmet, Dubai için, 15 Ekim 2019 ve 1 Şubat 2020 tarihleri arasında satın alınan gidiş-dönüş Economy Class biletleri için geçerli. * Dubai’den, Kuzey Amerika, Orta Amerika, Güney Amerika ya da Afrika’da bulunan Emirates destinasyonlarına dönüş yapan yolcular, fazladan bir bagaj hakkından da faydalanabiliyor. * Emirates ağında bulunan diğer noktalara seyahat edenlere sağlanan avantaj ise fazladan 10kg bagaj hakkını içeriyor. Bu hizmet, 26 Aralık 2019 ve 5 Şubat 2020 tarihleri arasında yapılan yolculuklar için geçerlidir. * Uçuşların nasıl rezerve edileceği de dahil, Emirates hakkında daha fazla bilgi almak ve koşul ve hükümlerinin tam bir listesine ulaşmak için, www.emirates.com.tr ’u, seyahat acentenizi ya da bölgenizdeki Emirates Satış Merkezi’ni ziyaret ediniz. *Yerel koşul ve hükümler uygulanmaktadır

Emirates ile Uçun, İyisiyle Uçun ve Büyüleyici Dubai’yi Keşfedin

Bu kış tatilinde, ailece Dubai’yi keşfedin ve şehrin sunduğu birçok aktivitenin tadını çıkarın

Bu kış tatilinde, Dubai’ye Emirates ile uçun ve eğlence dolu bir tatilin keyfine varın. Hem tek başına gezenler hem de aileler, şehrin, alışveriş festivalleri, geleneksel çarşıları, büyüleyici plajları, kaliteli yemekleri, macera dolu su parkları ve çok daha fazlasını içeren seçenekleri görünce hayrete düşecekler. Yıl boyu devam eden güneşli havası ve ikonik şehir sembolleri ile Dubai, herkese hitap eden, ideal bir tatil ya da kısa süreli gezi destinasyonu.

My Emirates Pass ile, daha fazlasını, daha az ödeyerek keşfedin

Emirates yolcuları, bu kış Emirates biniş kartını, özel bir üyelik kartına dönüştüren ve BAE dahilinde, seyahat edenlere, 500’den fazla noktada %50’ye varan indirim ve fırsatlar sağlayan My Emirates Pass ile uygun fiyatlarla sunulan en iyi hizmetlerin kapılarını aralayabilecekler.

1 Ocak- 31 Mart 2020* tarihleri arasında Dubai’ye ve Dubai üzerinden seyahat eden Emirates yolcuları, kampanyaya dahil olan noktalara, sadece biniş kartlarını ve geçerli bir kimlik belgelerini göstererek belirli mağazalarda %30 ve etkinliklerde %50’ye varan indirim imkanlarından yararlanabiliyor. * Emirates ile uçun ve lüks spa merkezlerinde daha az ödeyerek yararlanın, beş yıldızlı restoran deneyimlerinin keyfini sürün ve macera dolu bir açık hava etkinliğine katılın. Aileler ayrıca, şehirdeki heyecan dolu su parklarının sunduğu avantajların tadını da çıkarabilirler.

2020 Dubai Alışveriş Festivali

Dünyanın en büyük alışveriş komplekslerinden biri olan The Dubai Mall ve şehirdeki diğer birçok etkileyici alışveriş merkezlerinde dünya çapındaki markaları satın alabilirsiniz. 26 Aralık 2019- 1 Şubat 2020 arasında Dubai’ye seyahat eden ziyaretçiler 2020 Dubai Alışveriş Festivali’nin sunduğu fırsatlardan yararlanabiliyor. * Birçok kişinin dört gözle beklediği beş haftalık festivalde, yolculara, çeşitli alışveriş mağazalarında, moda, mücevher, elektronik eşya ve daha birçok alandaki sıra dışı indirimler ve ödüller sunuluyor.

Emirates’in Dubai Ticari Ürünler Başkan Yardımcısı Mohammad Al Hashimi konuya dair yaptığı açıklamada: Dubai, yolcularımızın yıl boyu tadını çıkarabileceği, sürekli büyüyen cazibe merkezleri ve deneyimler listesi ile olağanüstü bir şehir. Dünya çapında alışveriş, gezi turları ve kaliteli yemek söz konusu olduğunda, dünyanın en fazla tercih edilen destinasyonlarından bir tanesi. Dubai’ye uçan ya da uçuşlarını Dubai üzerinden gerçekleştiren yolcular My Emirates Pass ve 2020 Dubai Alışveriş Festivali’nin sunduğu, her yerde bulunmayan imkanlardan yararlanabilirlerOrtaklarımızla yakın iş birliği içerisinde çalışmayı sürdürmenin ve Dubai’nin sunduğu en iyi imkanları yolcularımıza her daim sağlamanın yollarını arıyoruz” dedi.

Emirates’le uçun, İyisi’yle uçun

Emirates ile Dubai’ye iyisiyle uçun ve şirketin ödüllü uçak içi eğlence sistemi olan ice ile 4,500’ün üzerinde kanalın sunduğu eğlence imkanlarını tadını çıkarın. Her sınıftaki yolcular, bölgesel lezzetlerden esinlenerek hazırlanan yemekler, ikram edilen içecekler ve 20 MB’a kadar ücretsiz Wi-Fi imkanının keyfini sürebiliyorlar.Şirketin cömert bagaj hakkı sayesinde küçük bir çanta ile seyahat etme mecburiyetine gerek kalmıyor. Economy Class yolcuları 35 kg, Business Class yolcuları 40 kg ve First Class yolcuları ise 50 kg’a kadar olan bagaj kapasitesinden faydalanabiliyor.

Dubai’ye olan ziyaretleri sırasında alışverişe çıkan Emirates yolcuları, dönüş yolculuklarında, fazladan bagaj hakkından da yararlanabiliyor.Bu hizmet, Dubai için, 15 Ekim 2019 ve 1 Şubat 2020 tarihleri arasında satın alınan gidiş-dönüş Economy Class biletleri için geçerli. * Dubai’den, Kuzey Amerika, Orta Amerika, Güney Amerika ya da Afrika’da bulunan Emirates destinasyonlarına dönüş yapan yolcular, fazladan bir bagaj hakkından da faydalanabiliyor. * Emirates ağında bulunan diğer noktalara seyahat edenlere sağlanan avantaj ise fazladan 10kg bagaj hakkını içeriyor. Bu hizmet, 26 Aralık 2019 ve 5 Şubat 2020 tarihleri arasında yapılan yolculuklar için geçerlidir. *

Uçuşların nasıl rezerve edileceği de dahil, Emirates hakkında daha fazla bilgi almak ve koşul ve hükümlerinin tam bir listesine ulaşmak için, www.emirates.com.tr ’u, seyahat acentenizi ya da bölgenizdeki Emirates Satış Merkezi’ni ziyaret ediniz.

*Yerel koşul ve hükümler uygulanmaktadır



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2BznuVM
via IFTTT

22 Ekim 2019 Salı

Sıfır Atık Mavi Projesine Sabiha Gökçen Havalimanı da katıldı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/32DRnQL

Sıfır Atık Mavi Projesine Sabiha Gökçen Havalimanı da katıldı ÇEVRE ve Şehircilik Bakanlığı tarafından yürütülen Sıfır Atık hareketi kapsamında yürütülen Sıfır Atık Mavi Projesine İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı da katıldı. Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından yürütülen Sıfır Atık hareketi kapsamında 10 Haziranda TURMEPAnın katkılarıyla yeni bir adım atıldı ve Türkiyeyi çevreleyen denizlerin korunmasını hedefleyen Sıfır Atık Mavi Projesi hayata geçirildi. Doğal kaynakların korunarak verimli ve etkin bir şekilde kullanılması ile gelecek nesillere berrak denizler ve temiz bir çevre bırakmak amacıyla bu mavi yolculuğa toplumun tüm kesimlerini dahil etmeyi hedefleyen TURMEPA’nın projesine İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı da katıldı. TURMEPA ile İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı arasında başlatılan iş birliği kapsamında, havalimanı çalışanlarından oluşan 500 kişiye Sıfır Atık Mavi Dönüşüm ve deniz ekosistemi eğitimleri verildi. Ayrıca TURMEPA’nın Türkiye’de bir ilk olma özelliği taşıyan Sualtı Atık Sergisi, havalimanında sergilenecek. Sergi sayesinde milyonlarca havalimanı yolcusunun denizler konusunda farkındalığının artırılması sağlanacak. AMAÇ SIFIR ATIK KONUSUNDA FARKINDALIK YARATMAK Havalimanı olarak amaçlarının sıfır atık konusunda farkındalık yaratmak olduğunu belirten İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanının Kalite ve Güvence Müdürü Şebnem Başsaka, konuyla ilgili şu açıklamada bulundu: Sıfır atık yönetmeliği Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından 2019 yılının Temmuz ayında yayımlandı. Bizler de havalimanları olarak bu yönetmelik kapsamında sıfır atık belgesini 2020 sonuna kadar almak ve tamamlamak, üzerimize düşen yükümlülükleri tamamlamak zorundayız. Bizim için itici bir güç oldu. Biz kuruluşumuzdan itibaren atık yönetimini sistematik bir şekilde yönetiyoruz. Ancak yeni bir yönetmelik ve yeni bir hedeflerin ortaya konmasıyla birlikte biz de üzerimize düşen sorumlulukları yerine getirmek için önce eğitimlerle başladık. Yaklaşık 500 personelimize sıfır atık farkındalığı yaratmak ve bilgilerini biraz güncellemek için TURMEPA ile bir iş birliği sözleşmesi oluşturduk. TURMEPAnın katkıları ile 5 gün boyunca yaklaşık 500 personelimize sıfır atık konusunda bilinçlendirme eğitimi verdik. Amacımız öncelikle kendi şirket personelimizde farkındalık yaratmak. Akabinde hedefimiz tüm havalimanı çalışanlarına bu farkındalığı kazandırmak. Daha sonra bizi tercih eden yolculara ve yolcu yakınlarına ulaşarak onlarda da benzer farkındalık ve sorumluluk bilincini oluşturmak.”

ÇEVRE ve Şehircilik Bakanlığı tarafından yürütülen Sıfır Atık hareketi kapsamında yürütülen Sıfır Atık Mavi Projesine İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı da katıldı.

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından yürütülen Sıfır Atık hareketi kapsamında 10 Haziranda TURMEPAnın katkılarıyla yeni bir adım atıldı ve Türkiyeyi çevreleyen denizlerin korunmasını hedefleyen Sıfır Atık Mavi Projesi hayata geçirildi. Doğal kaynakların korunarak verimli ve etkin bir şekilde kullanılması ile gelecek nesillere berrak denizler ve temiz bir çevre bırakmak amacıyla bu mavi yolculuğa toplumun tüm kesimlerini dahil etmeyi hedefleyen TURMEPA’nın projesine İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı da katıldı.

TURMEPA ile İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı arasında başlatılan iş birliği kapsamında, havalimanı çalışanlarından oluşan 500 kişiye Sıfır Atık Mavi Dönüşüm ve deniz ekosistemi eğitimleri verildi. Ayrıca TURMEPA’nın Türkiye’de bir ilk olma özelliği taşıyan Sualtı Atık Sergisi, havalimanında sergilenecek. Sergi sayesinde milyonlarca havalimanı yolcusunun denizler konusunda farkındalığının artırılması sağlanacak.

AMAÇ SIFIR ATIK KONUSUNDA FARKINDALIK YARATMAK

Havalimanı olarak amaçlarının sıfır atık konusunda farkındalık yaratmak olduğunu belirten İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanının Kalite ve Güvence Müdürü Şebnem Başsaka, konuyla ilgili şu açıklamada bulundu:

Sıfır atık yönetmeliği Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından 2019 yılının Temmuz ayında yayımlandı. Bizler de havalimanları olarak bu yönetmelik kapsamında sıfır atık belgesini 2020 sonuna kadar almak ve tamamlamak, üzerimize düşen yükümlülükleri tamamlamak zorundayız. Bizim için itici bir güç oldu. Biz kuruluşumuzdan itibaren atık yönetimini sistematik bir şekilde yönetiyoruz. Ancak yeni bir yönetmelik ve yeni bir hedeflerin ortaya konmasıyla birlikte biz de üzerimize düşen sorumlulukları yerine getirmek için önce eğitimlerle başladık. Yaklaşık 500 personelimize sıfır atık farkındalığı yaratmak ve bilgilerini biraz güncellemek için TURMEPA ile bir iş birliği sözleşmesi oluşturduk. TURMEPAnın katkıları ile 5 gün boyunca yaklaşık 500 personelimize sıfır atık konusunda bilinçlendirme eğitimi verdik. Amacımız öncelikle kendi şirket personelimizde farkındalık yaratmak. Akabinde hedefimiz tüm havalimanı çalışanlarına bu farkındalığı kazandırmak. Daha sonra bizi tercih eden yolculara ve yolcu yakınlarına ulaşarak onlarda da benzer farkındalık ve sorumluluk bilincini oluşturmak.”



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/32DRnQL
via IFTTT