11 Ekim 2019 Cuma

Porsche ve Boeing Şehir İçi Hava Ulaşımı Pazarı İçin Ortaklık Kuruyor Porsche ve Boeing Şehir İçi Hava Ulaşımı Pazarı İçin Ortaklık Kuruyor İki şirket, şehir içi hava ulaşımı pazarı için ürün gelişimini araştırmak üzere anlaşma imzaladı. Bu ortaklık, yeni şehir içi hava ulaşımı ekosisteminin geliştirilmesine yönelik çabalara katkı sağlayacak. Porsche ve Boeing, şehir içi hava ulaşımı pazarını keşfetmek ve şehir içi trafiğini hava sahasına genişletmekiçin bir anlaşma imzaladı. İki şirket, bu ortaklıkla, pazar güçlerini artıracak ve kişisel şehir içi hava araçlarının geleceğini incelemeye ilişkin çalışmalarını kuvvetlendirecek. Porsche AG Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Detlev von Platen, “Porsche, spor otomobil üretimine dayalı faaliyet alanını genişleterek şehir içi hava ulaşımı için önde gelen bir marka olmayı hedefliyor. Bu, uzun vadede, ulaşımın üçüncü boyutuna geçmek anlamına gelebilir. Alanlarında önde gelen bu iki küresel şirketin güçlerini, geleceğin potansiyel ana pazar segmentlerinden birine yön vermek için birleştiriyoruz.” İki şirket, ortaklığın bir parçası olarak, kapsamında premium araçların kullanım durumu ve pazar potansiyeli analizi de olan şehir içi hava ulaşımının çeşitli yönlerini ele almak üzere uluslararası bir ekip kuracak. Ayrıca, Boeing, Porsche ve Boeing’in yan kuruluşu Aurora Flight Sciences ile birlikte dikey iniş kalkış yapabilen tamamen elektrikli hava aracı için bir konsept geliştiriyor. Bu üç şirketin yanı sıra Porsche’un yan kuruluşları Porsche Mühendislik Hizmetleri GmbH ve Studio F.A. Porsche mühendisleri, aracın prototipini tamamlayıp testlerini gerçekleştirecek. Pilotlu ve otonom hava araçlarının birlikte güvenle var olabileceği yeni nesil ulaşım ekosisteminin temellerini atan Boeing NeXt’in Başkan Yardımcısı ve Genel Müdürü Steve Nordlund, “Bu işbirliği, güvenli ve verimli yeni bir ulaşım ekosistemi geliştirmeye dönük çabalarımıza katkıda bulunmasının yanı sıra premium şehir içi hava araçlarının geliştirilmesi için önde gelen bir otomobil markasıyla beraber araştırma yapma fırsatı sunacak. Porsche ve Boeing, şehir içi hava ulaşımını tüm dünyada özendirmek için hassas cihaz mühendisliğini, tarz ve inovasyonu bir araya getirecek,” açıklamasında bulundu. 2018 yılında Porsche Consulting tarafından yapılan araştırma, şehir içi hava ulaşımı pazarının 2025 yılı sonrasında ivme kazanacağını öngörüyor. Araştırma ayrıca, şehir içi hava ulaşımı çözümlerinin, mevcut geleneksel kara ulaşımı araçlarına kıyasla daha az maliyet ve daha fazla esnekliğin yanı sıra daha hızlı ve verimli bir şekilde yolcu taşımacılığı yapabileceğini belirtmektedir.

Porsche ve Boeing Şehir İçi Hava Ulaşımı Pazarı İçin Ortaklık Kuruyor

  • İki şirket, şehir içi hava ulaşımı pazarı için ürün gelişimini araştırmak üzere anlaşma imzaladı.
  • Bu ortaklık, yeni şehir içi hava ulaşımı ekosisteminin geliştirilmesine yönelik çabalara katkı sağlayacak.

Porsche ve Boeing, şehir içi hava ulaşımı pazarını keşfetmek ve şehir içi trafiğini hava sahasına genişletmekiçin bir anlaşma imzaladı. İki şirket, bu ortaklıkla, pazar güçlerini artıracak ve kişisel şehir içi hava araçlarının geleceğini incelemeye ilişkin çalışmalarını kuvvetlendirecek.

Porsche AG Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Detlev von Platen, “Porsche, spor otomobil üretimine dayalı faaliyet alanını genişleterek şehir içi hava ulaşımı için önde gelen bir marka olmayı hedefliyor. Bu, uzun vadede, ulaşımın üçüncü boyutuna geçmek anlamına gelebilir. Alanlarında önde gelen bu iki küresel şirketin güçlerini, geleceğin potansiyel ana pazar segmentlerinden birine yön vermek için birleştiriyoruz.”

İki şirket, ortaklığın bir parçası olarak, kapsamında premium araçların kullanım durumu ve pazar potansiyeli analizi de olan şehir içi hava ulaşımının çeşitli yönlerini ele almak üzere uluslararası bir ekip kuracak.

Ayrıca, Boeing, Porsche ve Boeing’in yan kuruluşu Aurora Flight Sciences ile birlikte dikey iniş kalkış yapabilen tamamen elektrikli hava aracı için bir konsept geliştiriyor. Bu üç şirketin yanı sıra Porsche’un yan kuruluşları Porsche Mühendislik Hizmetleri GmbH ve Studio F.A. Porsche mühendisleri, aracın prototipini tamamlayıp testlerini gerçekleştirecek.

Pilotlu ve otonom hava araçlarının birlikte güvenle var olabileceği yeni nesil ulaşım ekosisteminin temellerini atan Boeing NeXt’in Başkan Yardımcısı ve Genel Müdürü Steve Nordlund, “Bu işbirliği, güvenli ve verimli yeni bir ulaşım ekosistemi geliştirmeye dönük çabalarımıza katkıda bulunmasının yanı sıra premium şehir içi hava araçlarının geliştirilmesi için önde gelen bir otomobil markasıyla beraber araştırma yapma fırsatı sunacak. Porsche ve Boeing, şehir içi hava ulaşımını tüm dünyada özendirmek için hassas cihaz mühendisliğini, tarz ve inovasyonu bir araya getirecek,” açıklamasında bulundu.

2018 yılında Porsche Consulting tarafından yapılan araştırma, şehir içi hava ulaşımı pazarının 2025 yılı sonrasında ivme kazanacağını öngörüyor. Araştırma ayrıca, şehir içi hava ulaşımı çözümlerinin, mevcut geleneksel kara ulaşımı araçlarına kıyasla daha az maliyet ve daha fazla esnekliğin yanı sıra daha hızlı ve verimli bir şekilde yolcu taşımacılığı yapabileceğini belirtmektedir.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2B4RJE4
via IFTTT

Porsche ve Boeing Şehir İçi Hava Ulaşımı Pazarı İçin Ortaklık Kuruyor


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2B4RJE4

İSTANBUL HAVALİMANI’NDA DÜZENLENEN “GOLDEN WEEK’ ALIŞVERİŞ ETKİNLİĞİ KAPSAMINDA 110 BİN YOLCUYA HİZMET VERİLDİ


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2IHcVnB

İSTANBUL HAVALİMANI’NDA DÜZENLENEN “GOLDEN WEEK’ ALIŞVERİŞ ETKİNLİĞİ KAPSAMINDA 110 BİN YOLCUYA HİZMET VERİLDİ İSTANBUL HAVALİMANI’NDA DÜZENLENEN “GOLDEN WEEK’ ALIŞVERİŞ ETKİNLİĞİ KAPSAMINDA 110 BİN YOLCUYA HİZMET VERİLDİ Türkiye’nin en büyük duty free işletmecisi Unifree, İstanbul Havalimanı’nda 27 Eylül’de başlayan ‘Golden Week’ alışveriş etkinliği çerçevesinde rekor sayıda Çinli yolcuya hizmet verdi. Etkinliğin de yarattığı ivmeyle bir haftada Unifree mağazalarında alışveriş yapan müşteri sayısı 110 bini geçti. Çin başta olmak üzere Uzakdoğu coğrafyasının en önemli bayram ve alışveriş haftalarından biri olan Golden Week, İstanbul Havalimanı’ndaki Unifree Duty Free alanlarında bir alışveriş ve kültür şenliği olarak kutlandı. Başta Çinliler olmak üzere yolu İstanbul’dan geçen tüm yolcuları alışverişe teşvik etmeyi amaçlayan ve 27 Eylül-10 Ekim tarihleri arasında gerçekleştirilen Golden Week etkinlikleri süresince, İstanbul Havalimanı’ndaki Unifree’den alışveriş yapan Çinli sayısı ve cirolarda rekor kırıldı. Normal günlerde duty free alanlarında 600 civarında Çinli müşteriye hizmet verirken, Golden Week sırasında bu rakamın günlük 1.060 kişiye ulaştığını kaydeden Unifree CEO’su Ali Şenher, ‘Farklı ülke vatandaşlarını da İstanbul Havalimanı’nda hem kültür hem de alışveriş etkinliğiyle buluşturmak için çalışmalarımız olacak” dedi. Bir haftada 5 binden fazla Çinli yolcu alışveriş yaptı Golden Week haftasında dış hatlar gidiş yolcuları arasında Çinli yolcuların kişi başı harcamalarda yüzde 8 olan paylarını yüzde 11’e çıkardığına dikkat çeken Unifree CEO’su Ali Şenher şunları söyledi: “Golden Week’in katkısıyla İstanbul Havalimanı’nın açılışından beri en yüksek ciroyu elde ettik. İlgili tarihlerde alışveriş yapan toplam Çinli yolcu sayısı 5 bin 400’ü geçerken haftalık cironun ortalama yüzde 74 üzerine çıkıldı. Çinli ve Uzakdoğulu yolcuların dışında da ilgi çeken etkinliğimizin yarattığı ivmeyle Unifree Duty Free mağazalarından bir haftada alışveriş yapan müşteri sayısı 110 bini geçti”. Son 10 yılda Çinli turist sayısı 3 kata yakın arttı Unifree CEO’su Ali Şenher, son 10 yılda Türkiye’ye gelen Çinli turist sayısının dikkate değer bir şekilde arttığını belirterek, “Çin Halk Cumhuriyeti’nden ülkemize 2008 yılında gelen 150 bin turist sayısı, 2018 itibariyle 400 bin kişiye yükseldi. 2018 yılında Çin’de ‘Türkiye Turizm Yılı’ ilan edilmiş olması sebebiyle son yıllarda tur operatörleri Türkiye’yi paket tur programlarına dahil ettiler. 2019 yılı içerisinde 600 bin dolaylarında Çinli turistin ülkemizi ziyaret edeceği ve İstanbul üzerinden ülkeye giriş yapacaklarını söyleyebiliriz. Bu yüzden Golden Week bizim için oldukça önemli” dedi. Çinli kadınlar alışverişte erkekleri geçiyor Duty Free alışverişlerindeki müşteri özelliklerini de açıklayan Şenher, “Paket tur programları kapsamında yaz aylarında ağırlıklı olarak 40 yaşın üzerinde bir profil gözlemleniyor. Kış aylarında ise azalan turizm potansiyeli ile gelir seviyesi daha yüksek business yolcu profili payını artıracaktır. Havalimanımız ve ülkemizin kalkınması, kültürel çeşitliliğe sahip bir yolcu portföyü, bu yolcuları en iyi şekilde ağırlayacak global bir vizyona sahip olmakla mümkün olacaktır. Bu bağlamda 2018 yılında 15 milyon Çinli turistin ziyaret ettiği Avrupa kıtasında Türkiye’nin alabildiği pay sadece 400 bin kişi. Müşteri profili olarak ise genelin aksine kadın müşteriler daha fazla ve alışveriş harcamaları da erkeklerden daha yüksek. Özellikle 28-29 yaş aralığının yoğunluğu fazla. Sepet büyüklüğü olarak, 30 yaş sonrası artan ve 40-42 arası 150€ sepet başını gören bir ivme var” ifadelerini kullandı. İstanbul Havalimanı’nda farklı kültürlere de ev sahipliği Golden Week’in Çin ulusal bayramının uzantısı olduğunu hatırlatan Şenher, “ Bu etkinlik özelinde operasyondaki çalışanlarımız Türk Çin Kültür Derneği tarafından verilen Çince derslerine ek olarak, Çin kültürünün anlatıldığı seminerlere de katılım sağladı.Etkinlik Avrupalılar için geçerli değildi ancak şunu da belirtmeliyim ki İstanbul Havalimanı pek çok farklı kültüre ev sahipliği yapan çok özel bir nokta. Pek çok farklı milliyetten yolcuya her gün olağanüstü ve farklı bir seyahat ortamı sunmak amacıyla ilerliyoruz. Bu amaç doğrultusunda onların kendilerini evlerinde hissetmelerini sağlamak ve kültürlerine duyduğumuz saygıyı kendileriyle paylaşmak bizim için çok önemli. Aynı zamanda bu gibi aktiviteler sayesinde oldukça geniş olan ürün yelpazemizden ve sadece İstanbul Havalimanı’na özel ürünlerimizden, özel seçkiler sunarak kişiselleştirilmiş alışveriş deneyimini de yolcularımıza sunuyoruz. Bu bağlamda farklı kültürlere yönelik yapacağımız aktiviteler devam edecektir” diye konuştu.  

İSTANBUL HAVALİMANI’NDA DÜZENLENEN “GOLDEN WEEK’ ALIŞVERİŞ ETKİNLİĞİ KAPSAMINDA 110 BİN YOLCUYA HİZMET VERİLDİ

Türkiye’nin en büyük duty free işletmecisi Unifree, İstanbul Havalimanı’nda 27 Eylül’de başlayan ‘Golden Week’ alışveriş etkinliği çerçevesinde rekor sayıda Çinli yolcuya hizmet verdi. Etkinliğin de yarattığı ivmeyle bir haftada Unifree mağazalarında alışveriş yapan müşteri sayısı 110 bini geçti.

Çin başta olmak üzere Uzakdoğu coğrafyasının en önemli bayram ve alışveriş haftalarından biri olan Golden Week, İstanbul Havalimanı’ndaki Unifree Duty Free alanlarında bir alışveriş ve kültür şenliği olarak kutlandı. Başta Çinliler olmak üzere yolu İstanbul’dan geçen tüm yolcuları alışverişe teşvik etmeyi amaçlayan ve 27 Eylül-10 Ekim tarihleri arasında gerçekleştirilen Golden Week etkinlikleri süresince, İstanbul Havalimanı’ndaki Unifree’den alışveriş yapan Çinli sayısı ve cirolarda rekor kırıldı.

Normal günlerde duty free alanlarında 600 civarında Çinli müşteriye hizmet verirken, Golden Week sırasında bu rakamın günlük 1.060 kişiye ulaştığını kaydeden Unifree CEO’su Ali Şenher, ‘Farklı ülke vatandaşlarını da İstanbul Havalimanı’nda hem kültür hem de alışveriş etkinliğiyle buluşturmak için çalışmalarımız olacak” dedi.

Bir haftada 5 binden fazla Çinli yolcu alışveriş yaptı

Golden Week haftasında dış hatlar gidiş yolcuları arasında Çinli yolcuların kişi başı harcamalarda yüzde 8 olan paylarını yüzde 11’e çıkardığına dikkat çeken Unifree CEO’su Ali Şenher şunları söyledi: “Golden Week’in katkısıyla İstanbul Havalimanı’nın açılışından beri en yüksek ciroyu elde ettik. İlgili tarihlerde alışveriş yapan toplam Çinli yolcu sayısı 5 bin 400’ü geçerken haftalık cironun ortalama yüzde 74 üzerine çıkıldı. Çinli ve Uzakdoğulu yolcuların dışında da ilgi çeken etkinliğimizin yarattığı ivmeyle Unifree Duty Free mağazalarından bir haftada alışveriş yapan müşteri sayısı 110 bini geçti”.

Son 10 yılda Çinli turist sayısı 3 kata yakın arttı

Unifree CEO’su Ali Şenher, son 10 yılda Türkiye’ye gelen Çinli turist sayısının dikkate değer bir şekilde arttığını belirterek, “Çin Halk Cumhuriyeti’nden ülkemize 2008 yılında gelen 150 bin turist sayısı, 2018 itibariyle 400 bin kişiye yükseldi. 2018 yılında Çin’de ‘Türkiye Turizm Yılı’ ilan edilmiş olması sebebiyle son yıllarda tur operatörleri Türkiye’yi paket tur programlarına dahil ettiler. 2019 yılı içerisinde 600 bin dolaylarında Çinli turistin ülkemizi ziyaret edeceği ve İstanbul üzerinden ülkeye giriş yapacaklarını söyleyebiliriz. Bu yüzden Golden Week bizim için oldukça önemli” dedi.

Çinli kadınlar alışverişte erkekleri geçiyor

Duty Free alışverişlerindeki müşteri özelliklerini de açıklayan Şenher, “Paket tur programları kapsamında yaz aylarında ağırlıklı olarak 40 yaşın üzerinde bir profil gözlemleniyor. Kış aylarında ise azalan turizm potansiyeli ile gelir seviyesi daha yüksek business yolcu profili payını artıracaktır. Havalimanımız ve ülkemizin kalkınması, kültürel çeşitliliğe sahip bir yolcu portföyü, bu yolcuları en iyi şekilde ağırlayacak global bir vizyona sahip olmakla mümkün olacaktır. Bu bağlamda 2018 yılında 15 milyon Çinli turistin ziyaret ettiği Avrupa kıtasında Türkiye’nin alabildiği pay sadece 400 bin kişi. Müşteri profili olarak ise genelin aksine kadın müşteriler daha fazla ve alışveriş harcamaları da erkeklerden daha yüksek. Özellikle 28-29 yaş aralığının yoğunluğu fazla. Sepet büyüklüğü olarak, 30 yaş sonrası artan ve 40-42 arası 150€ sepet başını gören bir ivme var” ifadelerini kullandı.

İstanbul Havalimanı’nda farklı kültürlere de ev sahipliği

Golden Week’in Çin ulusal bayramının uzantısı olduğunu hatırlatan Şenher, “ Bu etkinlik özelinde operasyondaki çalışanlarımız Türk Çin Kültür Derneği tarafından verilen Çince derslerine ek olarak, Çin kültürünün anlatıldığı seminerlere de katılım sağladı.Etkinlik Avrupalılar için geçerli değildi ancak şunu da belirtmeliyim ki İstanbul Havalimanı pek çok farklı kültüre ev sahipliği yapan çok özel bir nokta. Pek çok farklı milliyetten yolcuya her gün olağanüstü ve farklı bir seyahat ortamı sunmak amacıyla ilerliyoruz. Bu amaç doğrultusunda onların kendilerini evlerinde hissetmelerini sağlamak ve kültürlerine duyduğumuz saygıyı kendileriyle paylaşmak bizim için çok önemli. Aynı zamanda bu gibi aktiviteler sayesinde oldukça geniş olan ürün yelpazemizden ve sadece İstanbul Havalimanı’na özel ürünlerimizden, özel seçkiler sunarak kişiselleştirilmiş alışveriş deneyimini de yolcularımıza sunuyoruz. Bu bağlamda farklı kültürlere yönelik yapacağımız aktiviteler devam edecektir” diye konuştu.

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2IHcVnB
via IFTTT

10 Ekim 2019 Perşembe

British Airways, Antalya’ya Direkt Uçacak British Airways, 2020 Yaz Dönemi Antalya Direkt Uçuşları British Airways, Londra Gatwick ile Antalya, Türkiye arasında haftada altı sefer başlatacak Yeni rota 30 Nisan 2020’de başlıyor ve satışta. British Airways 9 Ekim 2019 tarihinde Londra Gatwick ile Antalya arasındaki uçuşların başladığını duyurdu . Airbus A320 ile ve haftada altı kez çalışacak olan yaz rotası 30 Nisan 2020’de başlıyor ve satışlar başladı. British Airways’in Gatwick Genel Müdürü Adam Carson şunları söyledi: “Tatilciler, gelecek yaz British Airways ile Türkiye’ye uçarken başka bir seçeneği dört gözle bekleyebilirler. Planlamadaki aylardan sonra, Antalya’nın ağımıza katılmasını Gatwick’ten duyurmaktan büyük heyecan duyuyoruz. İnsanların seyahat planlarına yardımcı olmak için çok çeşitli noktalara rekabetçi fiyatlarla uçuş ve tatil sunmayı taahhüt ediyoruz. ” Antalya, Türkiye’nin en çarpıcı manzaralarının bulunduğu, güneşlenmek, yüzmek ve su sporları için mükemmeldir. Doğal güzellikleri ve plajlarının yanı sıra, bölgedeki çeşitli muhteşem tapınakların ve yakınlardaki Greko-Romen kalıntılarının yanı sıra hareketli bir yemek ve kültürel alanın bulunduğu iki bin yıllık bir geçmişi vardır.  

British Airways, 2020 Yaz Dönemi Antalya Direkt Uçuşları

  • British Airways, Londra Gatwick ile Antalya, Türkiye arasında haftada altı sefer başlatacak
  • Yeni rota 30 Nisan 2020’de başlıyor ve satışta.

British Airways 9 Ekim 2019 tarihinde Londra Gatwick ile Antalya arasındaki uçuşların başladığını duyurdu . Airbus A320 ile ve haftada altı kez çalışacak olan yaz rotası 30 Nisan 2020’de başlıyor ve satışlar başladı.

British Airways’in Gatwick Genel Müdürü Adam Carson şunları söyledi: “Tatilciler, gelecek yaz British Airways ile Türkiye’ye uçarken başka bir seçeneği dört gözle bekleyebilirler. Planlamadaki aylardan sonra, Antalya’nın ağımıza katılmasını Gatwick’ten duyurmaktan büyük heyecan duyuyoruz. İnsanların seyahat planlarına yardımcı olmak için çok çeşitli noktalara rekabetçi fiyatlarla uçuş ve tatil sunmayı taahhüt ediyoruz. ”

Antalya, Türkiye’nin en çarpıcı manzaralarının bulunduğu, güneşlenmek, yüzmek ve su sporları için mükemmeldir.

Doğal güzellikleri ve plajlarının yanı sıra, bölgedeki çeşitli muhteşem tapınakların ve yakınlardaki Greko-Romen kalıntılarının yanı sıra hareketli bir yemek ve kültürel alanın bulunduğu iki bin yıllık bir geçmişi vardır.

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2VwDcdv
via IFTTT

British Airways, Antalya’ya Direkt Uçacak


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2VwDcdv

UTİKAD’ın “İleriye Dönüşüm” Zirvesi Gerçekleşti


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/30XrNEQ