5 Kasım 2020 Perşembe

THY, Kasım 2020 uçuş planını güncelledi Uçuş takvimi 30 Kasım tarihine kadar uygulanacak yaz tarifesi uçuşlarını göstermektedir. Yeni seyahatleriniz için uçuş planı güncellendikçe bu sayfadan sizlerle paylaşacağız. Son güncelleme: 05.11.2020 Güncel Uçuş Planı The post THY, Kasım 2020 uçuş planını güncelledi first appeared on Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri.

Uçuş takvimi 30 Kasım tarihine kadar uygulanacak yaz tarifesi uçuşlarını göstermektedir. Yeni seyahatleriniz için uçuş planı güncellendikçe bu sayfadan sizlerle paylaşacağız.

Son güncelleme: 05.11.2020

Güncel Uçuş Planı

The post THY, Kasım 2020 uçuş planını güncelledi first appeared on Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/3jWNtdK
via IFTTT

Airbus, TRUTHS misyonuna seçildi Airbus, Avrupa Uzay Ajansı (ESA) tarafından Earth Observation Earth Watch programının bir parçası olan TRUTHS A/B1 (sistem fizibilite çalışmaları ve ön gelişmeler) misyonuna önderlik etmek üzere seçildi. TRUTHS uydu misyonu, daha sonra klimatolojik veri kümelerini iyileştirmek ve diğer uyduların gözlemlerini kalibre etmek için kullanılacak olan Güneş radyasyonunun ve Dünya yüzeyinden yansıyan güneş ışığının ölçümlerini mutlak bir metrolojik referansa kadar toplayacak. Bu uzay tabanlı iklim ve kalibrasyon gözlem sistemi, diğer uydulardan gelen verilerin daha kolay karşılaştırılmasını sağlayacak ve daha doğru iklim değişikliği tahminleri için daha fazla veri uyumlaştırma standardı sağlayacak. TRUTHS (Traceable Radiometry Underpinning Terrestrial and Helio Studies), izlenebilir radyometri desteklemeli karasal ve helio çalışmaları anlamına gelir. Çalışma, TRUTHS misyon sisteminin uygulama konseptini tanımlarken aynı zamanda 2023 yılında misyonun hayata geçirilmesinden önce kritik teknolojilerin hazırlanmasına odaklanacak. TRUTHS, hem gelen güneş radyasyonunun hem de yansıyarak giden radyasyonun ölçümlerini (Hiperspektral Görüntüleme Sensörü ile ölçülen ve yükün bir parçası olan) benzeri görülmemiş bir doğrulukla karşılaştırma amacıyla birincil kalibrasyon standardı sağlamak için bir Kriyojenik Güneş Mutlak Radyometresi (Cryogenic Solar Absolute Radiometer – CSAR) taşıyacak. Bu ölçümler, iklim değişikliğinin altında yatan radyasyon dengesizliğini şu ana kadar mümkün olandan daha kısa sürede tahmin etme imkanı verecek. TRUTHS, Copernicus misyonlarında olduğu gibi birlikte görüntüleme işlemleri yoluyla diğer uydu sensörlerini kalibre etmeye hizmet edecek. Airbus Defence and Space İngiltere Genel Müdürü Richard Franklin, “Dünya’nın değişen iklimi ile ilgili verilerin doğrulanması, gelecekteki çalışmalar üzerinde derin bir etki yaratacak olan bu heyecan verici görevin kalbinde yer almaktadır. Uzayda ‘bir çeşit standart laboratuvar’ olan uzay merkezli Dünya gözlemi için en yüksek seviyede katkısağlayacaktır. Uluslararası bilim topluluğu, ilk kez ölçümlerini ve verilerini karşılaştırabilecek ve özellikle Avrupalı Copernicus programından çok daha doğru sonuçlar alacak ve analizler yapabilecektir” dedi. İngiltere Bilim Bakanı Amanda Solloway şunları söyledi: “Veriler, koronavirüse karşı en kuvvetli ve çok yönlü kilit unsurlarımızdan biri ve iklim değişikliğine karşı mücadelede de en güçlü silahlarımızdan biridir. Airbus ile birlikte bu misyon, sadece dünya yüzeyinden yansıyan ışığın ilk mutlak ölçümünü değil, aynı zamanda bilim adamlarımızı şimdiye kadarki en güvenilir veri ve bilgilerle donatırken gelecekteki iklim projeksiyonlarındaki belirsizliği de azaltacaktır.” TRUTHS çalışması ve ön gelişmeler, Çek Cumhuriyeti, Yunanistan, Romanya ve İsviçre katılımcı ülkelerinin şirket ve enstitülerden gelecek önemli katkıların yanı sıra Teledyne e2v UK, Ulusal Fizik Laboratuvarı (NPL), RAL, Leicester Üniversitesi, Thales Alenia Space UK, CGI IT UK, Telespazio-UK and Goonhilly Uydu Yer İstasyonu gibi İngiltere uzay endüstrisinden önemli ortakları da kapsayacak. Toplam sözleşme değeri yaklaşık 16 milyon Euro’dur. İngiltere, Ulusal Fizik Laboratuvarı, Ulusal Dünya Gözlem Merkezi ve Rutherford Appleton Laboratuvar ile diğerlerinin yanı sıra güçlü iklim bilimi uzmanlığına dayanan bu alanda önderlik rolünü üstlenmek üzere emin adımlar attı. The post Airbus, TRUTHS misyonuna seçildi first appeared on Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri.

Airbus, Avrupa Uzay Ajansı (ESA) tarafından Earth Observation Earth Watch programının bir parçası olan TRUTHS A/B1 (sistem fizibilite çalışmaları ve ön gelişmeler) misyonuna önderlik etmek üzere seçildi.

TRUTHS uydu misyonu, daha sonra klimatolojik veri kümelerini iyileştirmek ve diğer uyduların gözlemlerini kalibre etmek için kullanılacak olan Güneş radyasyonunun ve Dünya yüzeyinden yansıyan güneş ışığının ölçümlerini mutlak bir metrolojik referansa kadar toplayacak. Bu uzay tabanlı iklim ve kalibrasyon gözlem sistemi, diğer uydulardan gelen verilerin daha kolay karşılaştırılmasını sağlayacak ve daha doğru iklim değişikliği tahminleri için daha fazla veri uyumlaştırma standardı sağlayacak.

TRUTHS (Traceable Radiometry Underpinning Terrestrial and Helio Studies), izlenebilir radyometri desteklemeli karasal ve helio çalışmaları anlamına gelir. Çalışma, TRUTHS misyon sisteminin uygulama konseptini tanımlarken aynı zamanda 2023 yılında misyonun hayata geçirilmesinden önce kritik teknolojilerin hazırlanmasına odaklanacak.

TRUTHS, hem gelen güneş radyasyonunun hem de yansıyarak giden radyasyonun ölçümlerini (Hiperspektral Görüntüleme Sensörü ile ölçülen ve yükün bir parçası olan) benzeri görülmemiş bir doğrulukla karşılaştırma amacıyla birincil kalibrasyon standardı sağlamak için bir Kriyojenik Güneş Mutlak Radyometresi (Cryogenic Solar Absolute Radiometer – CSAR) taşıyacak. Bu ölçümler, iklim değişikliğinin altında yatan radyasyon dengesizliğini şu ana kadar mümkün olandan daha kısa sürede tahmin etme imkanı verecek. TRUTHS, Copernicus misyonlarında olduğu gibi birlikte görüntüleme işlemleri yoluyla diğer uydu sensörlerini kalibre etmeye hizmet edecek.

Airbus Defence and Space İngiltere Genel Müdürü Richard Franklin, “Dünya’nın değişen iklimi ile ilgili verilerin doğrulanması, gelecekteki çalışmalar üzerinde derin bir etki yaratacak olan bu heyecan verici görevin kalbinde yer almaktadır. Uzayda ‘bir çeşit standart laboratuvar’ olan uzay merkezli Dünya gözlemi için en yüksek seviyede katkısağlayacaktır. Uluslararası bilim topluluğu, ilk kez ölçümlerini ve verilerini karşılaştırabilecek ve özellikle Avrupalı Copernicus programından çok daha doğru sonuçlar alacak ve analizler yapabilecektir” dedi.

İngiltere Bilim Bakanı Amanda Solloway şunları söyledi: “Veriler, koronavirüse karşı en kuvvetli ve çok yönlü kilit unsurlarımızdan biri ve iklim değişikliğine karşı mücadelede de en güçlü silahlarımızdan biridir. Airbus ile birlikte bu misyon, sadece dünya yüzeyinden yansıyan ışığın ilk mutlak ölçümünü değil, aynı zamanda bilim adamlarımızı şimdiye kadarki en güvenilir veri ve bilgilerle donatırken gelecekteki iklim projeksiyonlarındaki belirsizliği de azaltacaktır.”

TRUTHS çalışması ve ön gelişmeler, Çek Cumhuriyeti, Yunanistan, Romanya ve İsviçre katılımcı ülkelerinin şirket ve enstitülerden gelecek önemli katkıların yanı sıra Teledyne e2v UK, Ulusal Fizik Laboratuvarı (NPL), RAL, Leicester Üniversitesi, Thales Alenia Space UK, CGI IT UK, Telespazio-UK and Goonhilly Uydu Yer İstasyonu gibi İngiltere uzay endüstrisinden önemli ortakları da kapsayacak. Toplam sözleşme değeri yaklaşık 16 milyon Euro’dur.

İngiltere, Ulusal Fizik Laboratuvarı, Ulusal Dünya Gözlem Merkezi ve Rutherford Appleton Laboratuvar ile diğerlerinin yanı sıra güçlü iklim bilimi uzmanlığına dayanan bu alanda önderlik rolünü üstlenmek üzere emin adımlar attı.

The post Airbus, TRUTHS misyonuna seçildi first appeared on Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2I8Xjwc
via IFTTT

Hava Kargoda Toparlanma Devam Ediyor


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/34Zor9p

Hava Kargoda Toparlanma Devam Ediyor Uluslararası Hava Taşımacılığı Birliği (IATA), hava kargo talebinin güçlenirken 2019 seviyelerine kıyasla daha düşük olduğunu açıkladı. Paylaşımda küresel hava taşımacılığı pazarları için Eylül verilerine yer verildi. Kargo ton-kilometre cinsinden ölçülen küresel talep, Eylül ayında bir önceki yılın seviyelerinin % 8 altında (uluslararası operasyonlar için -% 9,9). Bu, Ağustos ayında kaydedilen yıllık % 12.1 düşüşe göre bir gelişme. Aylık talep Eylül’de % 3,7 arttı. Mevcut kargo ton-kilometre cinsinden ölçülen küresel kapasite, Eylül ayında bir önceki yıla göre % 25,2 (uluslararası operasyonlar için ‑% 28) azaldı.  Kuzey Amerikalı ve Afrikalı taşıyıcıların geçen yıla göre artış bildirmesiyle (sırasıyla +% 1.5 ve +% 9.7) güçlü bölgesel farklılıklar ortaya çıktı. Diğer tüm bölgeler bir önceki yıla göre düşüş gösterdi. Performansın iyileştirilmesi, temel ekonomik göstergelerdeki iyileştirmelerle uyumludur; İmalat Satın Alma Yöneticileri Endeksinin yeni ihracat siparişleri bileşeni, 2018 ortasından bu yana ilk kez büyümeye işaret etti. Dünya Ticaret Örgütü 2020 ticaret büyüme tahminini -% 12,9’dan -% 9,2’ye revize etti; Hava kargo hacimleri 2019’da düşmüştü. Ancak hava kargo, yolcu kısmındaki aşırı zorlukların dışında bir dünya. Hava kargosu işinin % 92’si hala oradayken, uluslararası yolcu trafiğinin yaklaşık% 90’ı ortadan kalktı.  Yıl sonu sezon yoğunluğuna ilişkin olumlu göstergeler, talepte devam eden toparlanmayı destekleyecek. Eylül Bölgesel Performansı Asya-Pasifik havayolları , Eylül 2020’de uluslararası hava kargo talebinin bir önceki yılın aynı ayına göre % 14.6 düştüğünü gördük. Bu, Ağustos 2020’deki % 16.4 düşüşe göre artı sayılabilecek bir gelişmeydi. Asya-Kuzey Amerika ve Asya-Afrika arasındaki rotalara olan talep edikkat çekti. Uluslararası kapasite artışı , havayollarının birçok rotaya daha fazla kapasite eklemesine rağmen, bölgede% 32 düşüşle sınırlı kaldı.  Kuzey Amerikalı taşıyıcılar , uluslararası talepte bir önceki yıla göre % 1,5 artışla kriz öncesi seviyelere geri döndüler. Son aydaki ilk büyüme olarak kayda geçti.Bu güçlü performans, Asya’da üretilen ürünlerin e-ticaret talebini karşılayan Asya-Kuzey Amerika rotalarından kaynaklanmıştır. Bölgenin iç pazarı da güçlü bir performans gösterdi. Uluslararası kapasite% 19,7 azaldı. Avrupalı ​​taşıyıcılar , bir önceki yıla göre talepte % 15,7’lik bir düşüş yaşandı. Ekonomik aktivitenin toparlanması ve ihracattaki gelişmeler hafif ama tutarlı oldu, ancak tüm ana hatlar daralma yaşadı. Uluslararası kapasite% 32,8 azaldı. Orta Doğulu taşıyıcılar , Eylül ayında yıllık bazda uluslararası kargo hacimlerinde % 2,5 düşüş görüldü ve bu, Ağustos’taki% 6,7’lik düşüşe göre önemli bir iyileşme olarak adlandırıldı. Bölge, COVID-19’dan en ciddi şekilde etkilenen bölgelerden biriydi. Bununla birlikte, bölgesel havayollarının krizin zirvesini takiben agresif bir şekilde kapasite artırması nedeniyle, keskin bir toparlanma görüldü. Uluslararası kapasite % 23,5 azaldı. Latin Amerikalı taşıyıcılar bir önceki yıla göre % 22,2 düşüş bildirdi. Bölgenin zayıf performansı, yetersiz kargo kapasitesinden ziyade ticaret dahil ekonomik faaliyetteki ciddi yavaşlamadan kaynaklanmaktadır. Uluslararası kapasite % 32,2 azaldı. Afrika havayolları , Eylül ayında yıllık bazda% 9,7 talep artışı gördü. Bu, bölgenin uluslararası talepte en güçlü artışı kaydettiği art arda beşinci ay oldu. Afrika-Asya rotasındaki yatırım akışları, bölgesel sonuçları yönlendirmeye devam ediyor. Uluslararası kapasite % 24,9 azaldı.  Eylül Hava Kargo Sonuçlarına Erişim  (pdf)  The post Hava Kargoda Toparlanma Devam Ediyor first appeared on Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri.

Uluslararası Hava Taşımacılığı Birliği (IATA), hava kargo talebinin güçlenirken 2019 seviyelerine kıyasla daha düşük olduğunu açıkladı. Paylaşımda küresel hava taşımacılığı pazarları için Eylül verilerine yer verildi.

  • Kargo ton-kilometre cinsinden ölçülen küresel talep, Eylül ayında bir önceki yılın seviyelerinin % 8 altında (uluslararası operasyonlar için -% 9,9). Bu, Ağustos ayında kaydedilen yıllık % 12.1 düşüşe göre bir gelişme. Aylık talep Eylül’de % 3,7 arttı.
  • Mevcut kargo ton-kilometre cinsinden ölçülen küresel kapasite, Eylül ayında bir önceki yıla göre % 25,2 (uluslararası operasyonlar için ‑% 28) azaldı. 
  • Kuzey Amerikalı ve Afrikalı taşıyıcıların geçen yıla göre artış bildirmesiyle (sırasıyla +% 1.5 ve +% 9.7) güçlü bölgesel farklılıklar ortaya çıktı. Diğer tüm bölgeler bir önceki yıla göre düşüş gösterdi.
  • Performansın iyileştirilmesi, temel ekonomik göstergelerdeki iyileştirmelerle uyumludur;
    • İmalat Satın Alma Yöneticileri Endeksinin yeni ihracat siparişleri bileşeni, 2018 ortasından bu yana ilk kez büyümeye işaret etti.
    • Dünya Ticaret Örgütü 2020 ticaret büyüme tahminini -% 12,9’dan -% 9,2’ye revize etti;

Hava kargo hacimleri 2019’da düşmüştü. Ancak hava kargo, yolcu kısmındaki aşırı zorlukların dışında bir dünya. Hava kargosu işinin % 92’si hala oradayken, uluslararası yolcu trafiğinin yaklaşık% 90’ı ortadan kalktı. 

Yıl sonu sezon yoğunluğuna ilişkin olumlu göstergeler, talepte devam eden toparlanmayı destekleyecek.

Eylül Bölgesel Performansı


Asya-Pasifik havayolları , Eylül 2020’de uluslararası hava kargo talebinin bir önceki yılın aynı ayına göre % 14.6 düştüğünü gördük. Bu, Ağustos 2020’deki % 16.4 düşüşe göre artı sayılabilecek bir gelişmeydi. Asya-Kuzey Amerika ve Asya-Afrika arasındaki rotalara olan talep edikkat çekti. Uluslararası kapasite artışı , havayollarının birçok rotaya daha fazla kapasite eklemesine rağmen, bölgede% 32 düşüşle sınırlı kaldı. 

Kuzey Amerikalı taşıyıcılar , uluslararası talepte bir önceki yıla göre % 1,5 artışla kriz öncesi seviyelere geri döndüler. Son aydaki ilk büyüme olarak kayda geçti.Bu güçlü performans, Asya’da üretilen ürünlerin e-ticaret talebini karşılayan Asya-Kuzey Amerika rotalarından kaynaklanmıştır. Bölgenin iç pazarı da güçlü bir performans gösterdi. Uluslararası kapasite% 19,7 azaldı.

Avrupalı ​​taşıyıcılar , bir önceki yıla göre talepte % 15,7’lik bir düşüş yaşandı. Ekonomik aktivitenin toparlanması ve ihracattaki gelişmeler hafif ama tutarlı oldu, ancak tüm ana hatlar daralma yaşadı. Uluslararası kapasite% 32,8 azaldı.

Orta Doğulu taşıyıcılar , Eylül ayında yıllık bazda uluslararası kargo hacimlerinde % 2,5 düşüş görüldü ve bu, Ağustos’taki% 6,7’lik düşüşe göre önemli bir iyileşme olarak adlandırıldı. Bölge, COVID-19’dan en ciddi şekilde etkilenen bölgelerden biriydi. Bununla birlikte, bölgesel havayollarının krizin zirvesini takiben agresif bir şekilde kapasite artırması nedeniyle, keskin bir toparlanma görüldü. Uluslararası kapasite % 23,5 azaldı.

Latin Amerikalı taşıyıcılar bir önceki yıla göre % 22,2 düşüş bildirdi. Bölgenin zayıf performansı, yetersiz kargo kapasitesinden ziyade ticaret dahil ekonomik faaliyetteki ciddi yavaşlamadan kaynaklanmaktadır. Uluslararası kapasite % 32,2 azaldı.

Afrika havayolları , Eylül ayında yıllık bazda% 9,7 talep artışı gördü. Bu, bölgenin uluslararası talepte en güçlü artışı kaydettiği art arda beşinci ay oldu. Afrika-Asya rotasındaki yatırım akışları, bölgesel sonuçları yönlendirmeye devam ediyor. Uluslararası kapasite % 24,9 azaldı.

 Eylül Hava Kargo Sonuçlarına Erişim  (pdf) 

The post Hava Kargoda Toparlanma Devam Ediyor first appeared on Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/34Zor9p
via IFTTT

Sivil havacılıkta toparlanma en iyi ihtimalle 2024 yılında 2020-2024 dönemine ilişkin hava trafik tahminlerini açıklayan Eurocontrol’e göre, sivil havacılıkta 2019 yılı rakamlarına en iyi senaryoya göre 2024 yılında ancak ulaşılabilecek… EUROCONTROL, önümüzdeki 5 yıl içinde Avrupa’da hava trafiğinin olası gelişimini inceleyen yeni bir tahmin yayınladı. En iyimser senaryoda, trafiğin 2024 yılına kadar 2019 seviyelerine döneceği tahmin ediliyor. Bununla birlikte, ikinci senaryoda (büyük olasılıkla), 2024 trafiği 2019 rakamının yalnızca% 92’sinde olacaktır. Üçüncü senaryoda, 2024’teki trafik 2019 rakamının% 75’i olacak ve 2029’a kadar 2019’da görülen rakamlara ulaşamayacak. Eurocontrol üç senaryo sunuyor. EUROCONTROL Genel Müdürü Eamonn Brennan, “En olumlu senaryoda bile, 2024’ten önce 2019 seviyelerine bir iyileşme beklemiyoruz. Bu toparlanmanın daha da uzun sürebileceği, belki de 2029’a kadar uzayabileceği çok gerçek bir ihtimal var Bu, havacılık endüstrisi için felaket bir tablo ve Devletlerin havacılık endüstrisini desteklemek ve yolcuların tekrar uçmak için kendilerini güvende hissetmelerini sağlamak için tutarlı ve tutarlı önlemler almasının neden bu kadar önemli olduğunu açıkça gösteriyor. Tahmin, üç başlık senaryosuna dayanmaktadır,  Senaryo 1 – Aşı Yaz 2021: Aşı, 2021 Yazına kadar seyahat edenler için yaygın olarak kullanıma sunulduğunda (veya pandeminin sona ermesi) ve trafiğin 2024’e kadar yalnızca 2019 seviyelerine dönmesi. Senaryo 2 – Aşı Yaz 2022: Aşı, 2022 Yazına kadar seyahat için yaygın olarak kullanıma sunulduğunda (veya pandeminin sona ermesi) ve trafiğin 2026’ya kadar yalnızca 2019 seviyelerine dönmesi Senaryo 3 – Aşı etkili değil: Kalıcı enfeksiyon ve düşük yolcu güveni, trafiğin 2029’a kadar yalnızca 2019 seviyelerine dönmesi. Tahmin, havacılık sektörünün evriminin, etkili bir aşının ne kadar kısa sürede yaygın olarak kullanıma sunulacağına ve halkın güven düzeylerine büyük ölçüde bağlı olduğunu gösteriyor. Bu yayının zamanlaması hakkında yorum yapan Eamonn Brennan, “Bu, yükümlülüklerini desteklemek için AB Performans Şemasına tabi olan Devletler için gerekli bir girdidir. Tahmin yapmak asla kolay değildir ve tabii ki bu vesileyle, çok değişken ortam nedeniyle daha da büyük bir zorluktur. Gelişen COVID-19 durumu nedeniyle normalden daha büyük uyarılarla geliyor. “ Raporu buradan indirin:  EUROCONTROL Beş Yıllık Tahmin 2020-2024 Five year forecasts released by @eurocontrol yesterday show that traffic is not expected to reach 2019 levels until at least 2024 – next year will still be between 50% and 27% down on 2019@Transport_EU @ECACceac @A4Europe @IATA @CANSOEurope @ACI_EUROPE @EBAAorg @eraaorg pic.twitter.com/Y7hTfE14U6 — Eamonn Brennan (@eurocontrolDG) November 5, 2020 2020-2024 dönemine ilişkin hava trafik tahminlerini açıklayan Eurocontrol'e göre, sivil havacılıkta 2019 yılı rakamlarına en iyi senaryoya göre 2024 yılında ancak ulaşılabilecek… https://t.co/mKbYyT6GPq — Sivil Havacılık GM (@SHGM) November 5, 2020 The post Sivil havacılıkta toparlanma en iyi ihtimalle 2024 yılında first appeared on Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri.

2020-2024 dönemine ilişkin hava trafik tahminlerini açıklayan Eurocontrol’e göre, sivil havacılıkta 2019 yılı rakamlarına en iyi senaryoya göre 2024 yılında ancak ulaşılabilecek…

EUROCONTROL, önümüzdeki 5 yıl içinde Avrupa’da hava trafiğinin olası gelişimini inceleyen yeni bir tahmin yayınladı. En iyimser senaryoda, trafiğin 2024 yılına kadar 2019 seviyelerine döneceği tahmin ediliyor. Bununla birlikte, ikinci senaryoda (büyük olasılıkla), 2024 trafiği 2019 rakamının yalnızca% 92’sinde olacaktır. Üçüncü senaryoda, 2024’teki trafik 2019 rakamının% 75’i olacak ve 2029’a kadar 2019’da görülen rakamlara ulaşamayacak.

Eurocontrol üç senaryo sunuyor.

EUROCONTROL Genel Müdürü Eamonn Brennan, “En olumlu senaryoda bile, 2024’ten önce 2019 seviyelerine bir iyileşme beklemiyoruz. Bu toparlanmanın daha da uzun sürebileceği, belki de 2029’a kadar uzayabileceği çok gerçek bir ihtimal var Bu, havacılık endüstrisi için felaket bir tablo ve Devletlerin havacılık endüstrisini desteklemek ve yolcuların tekrar uçmak için kendilerini güvende hissetmelerini sağlamak için tutarlı ve tutarlı önlemler almasının neden bu kadar önemli olduğunu açıkça gösteriyor.

Tahmin, üç başlık senaryosuna dayanmaktadır, 

  • Senaryo 1 – Aşı Yaz 2021: Aşı, 2021 Yazına kadar seyahat edenler için yaygın olarak kullanıma sunulduğunda (veya pandeminin sona ermesi) ve trafiğin 2024’e kadar yalnızca 2019 seviyelerine dönmesi.
  • Senaryo 2 – Aşı Yaz 2022: Aşı, 2022 Yazına kadar seyahat için yaygın olarak kullanıma sunulduğunda (veya pandeminin sona ermesi) ve trafiğin 2026’ya kadar yalnızca 2019 seviyelerine dönmesi
  • Senaryo 3 – Aşı etkili değil: Kalıcı enfeksiyon ve düşük yolcu güveni, trafiğin 2029’a kadar yalnızca 2019 seviyelerine dönmesi.

Tahmin, havacılık sektörünün evriminin, etkili bir aşının ne kadar kısa sürede yaygın olarak kullanıma sunulacağına ve halkın güven düzeylerine büyük ölçüde bağlı olduğunu gösteriyor.

Bu yayının zamanlaması hakkında yorum yapan Eamonn Brennan, “Bu, yükümlülüklerini desteklemek için AB Performans Şemasına tabi olan Devletler için gerekli bir girdidir. Tahmin yapmak asla kolay değildir ve tabii ki bu vesileyle, çok değişken ortam nedeniyle daha da büyük bir zorluktur. Gelişen COVID-19 durumu nedeniyle normalden daha büyük uyarılarla geliyor. “

Raporu buradan indirin:  EUROCONTROL Beş Yıllık Tahmin 2020-2024

The post Sivil havacılıkta toparlanma en iyi ihtimalle 2024 yılında first appeared on Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2JERffp
via IFTTT

Sivil havacılıkta toparlanma en iyi ihtimalle 2024 yılında


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2JERffp