
havacılık haberleri, havayolu şirketleri ve sivil havacılık ile ilgili meraklarınızı gidermeye, bilgilerinizi güncellemeye davet ediyoruz.
19 Ekim 2020 Pazartesi
Pegasus, İngiltere Eximbank’tan 300 milyon dolarlık ve 12 yıllık bir kredi alacak

Dünya Hava Trafik Kontrolörleri Gününü içten dileklerimizle kutlarız

Pegasus, İngiltere Eximbank’tan 300 milyon dolarlık ve 12 yıllık bir kredi alacak Bloomberg HT’de 60 Dakika Programı’na konuk olan Pegasus Genel Müdürü Mehmet Nane, havacılık sektörünü ve Pegasus’un gelecek dönemdeki planlamalarını değerlendirdi Pegasus Havayolları Genel Müdürü Mehmet Nane, İngiltere Eximbank‘tan 12 yıl vadeli kredi sağlayacaklarını söyledi. Bloomberg HT’de 60 Dakika Programı’na konuk olan Nane, “Ülkemizde pandeminin başlangıcı 29 Şubat’ta oluştu ve 28 Mart’ta uçuşlar durduruldu ta ki 1 Haziran’a kadar. Geçen seneyi yüzde 50-60 uçuşla tamamlamış olacağız. Bu durum sadece bizde böyle değil. IATA yayımladığı raporda önceki yıla göre yüzde 50 civarında küçülme, yolcularda azalma ve cirolarda da 370 milyar dolarlık azalış öngörüyor. Türkiye’ye karantina uygulayan ülkelerin sayısı arttıkça maalesef yurtdışına olan uçuş sayısında azalma gerçekleşiyor. Bunlar da ciddia anlamda yolcu ve ciro kaybına neden oluyor” dedi. Nane “Pandeminin başlangıcından bu yana havacılık sektörünün ve tüm sektörlerin temel sıkıntısı girdideki azalma, çıktıları ise girdilerle orantıladığımızda eş oranda düşememesi. Bizim girdilerimiz satışlarımız ve satışlarımızda azalma var ancak çıktılarımızda bu oranda azalma olmadığı için bu durumda zarar etmeye başlıyoruz. Bu zarar ise özkaynaklardan karşılanıyor. Özkaynakların yetersiz olduğu durumlarda dış kaynağa yönelmemiz gerekiyor. Bu da borç oluyor. Böyle bir ortamda Lufthansa ve KLM gibi dev firmalar da destek almak zorunda kaldı” şeklinde konuştu. Nane konuşmasına şöyle devam etti, “Bizim kaynak ihtiyacımız iki boyutta oluyor. Bir tanesi günlük operasyonlarımız için değeri ise yatırımlar için. Örneğin bu hafta içinde filomuza beş uçak daha katılacak ve biz bunun finansmanını yurtdışından karşılıyoruz. Bu da İngiliz Eximbank kaynaklı 300 milyon dolarlık ve 12 yıllık bir kredi ile gerçekleşecek.” The post Pegasus, İngiltere Eximbank'tan 300 milyon dolarlık ve 12 yıllık bir kredi alacak first appeared on Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri.
Bloomberg HT’de 60 Dakika Programı’na konuk olan Pegasus Genel Müdürü Mehmet Nane, havacılık sektörünü ve Pegasus’un gelecek dönemdeki planlamalarını değerlendirdi
Pegasus Havayolları Genel Müdürü Mehmet Nane, İngiltere Eximbank‘tan 12 yıl vadeli kredi sağlayacaklarını söyledi.
Bloomberg HT’de 60 Dakika Programı’na konuk olan Nane, “Ülkemizde pandeminin başlangıcı 29 Şubat’ta oluştu ve 28 Mart’ta uçuşlar durduruldu ta ki 1 Haziran’a kadar. Geçen seneyi yüzde 50-60 uçuşla tamamlamış olacağız. Bu durum sadece bizde böyle değil. IATA yayımladığı raporda önceki yıla göre yüzde 50 civarında küçülme, yolcularda azalma ve cirolarda da 370 milyar dolarlık azalış öngörüyor. Türkiye’ye karantina uygulayan ülkelerin sayısı arttıkça maalesef yurtdışına olan uçuş sayısında azalma gerçekleşiyor. Bunlar da ciddia anlamda yolcu ve ciro kaybına neden oluyor” dedi.
Nane “Pandeminin başlangıcından bu yana havacılık sektörünün ve tüm sektörlerin temel sıkıntısı girdideki azalma, çıktıları ise girdilerle orantıladığımızda eş oranda düşememesi. Bizim girdilerimiz satışlarımız ve satışlarımızda azalma var ancak çıktılarımızda bu oranda azalma olmadığı için bu durumda zarar etmeye başlıyoruz. Bu zarar ise özkaynaklardan karşılanıyor. Özkaynakların yetersiz olduğu durumlarda dış kaynağa yönelmemiz gerekiyor. Bu da borç oluyor. Böyle bir ortamda Lufthansa ve KLM gibi dev firmalar da destek almak zorunda kaldı” şeklinde konuştu.
Nane konuşmasına şöyle devam etti, “Bizim kaynak ihtiyacımız iki boyutta oluyor. Bir tanesi günlük operasyonlarımız için değeri ise yatırımlar için. Örneğin bu hafta içinde filomuza beş uçak daha katılacak ve biz bunun finansmanını yurtdışından karşılıyoruz. Bu da İngiliz Eximbank kaynaklı 300 milyon dolarlık ve 12 yıllık bir kredi ile gerçekleşecek.”

The post Pegasus, İngiltere Eximbank'tan 300 milyon dolarlık ve 12 yıllık bir kredi alacak first appeared on Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri.
from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2T874N5
via IFTTT
Dünya Hava Trafik Kontrolörleri Gününü içten dileklerimizle kutlarız 7/24 kesintisiz hava sahası yönetimi ve emniyeti için özveri ile çalışan Tüm Hava Trafik Kontrolörleri arkadaşlarımızın Dünya Hava Trafik Kontrolörleri Gününü içten dileklerimizle kutlarız. The post Dünya Hava Trafik Kontrolörleri Gününü içten dileklerimizle kutlarız first appeared on Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri.
7/24 kesintisiz hava sahası yönetimi ve emniyeti için özveri ile çalışan Tüm Hava Trafik Kontrolörleri arkadaşlarımızın Dünya Hava Trafik Kontrolörleri Gününü içten dileklerimizle kutlarız.

The post Dünya Hava Trafik Kontrolörleri Gününü içten dileklerimizle kutlarız first appeared on Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri.
from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/37mCjMA
via IFTTT
Pandemi Dönemi Boyunca 37.000’den Fazla Uçuşla 4,6 Milyon Yolcu Qatar Airways dünya genelindeki uçuşlarında yolcuların %99’undan fazlasının güvenle seyahat ettiğini ve uçaklarında vaka riskinin çok düşük olduğunu bildirdi. Bugüne kadar kabin ekibinin %0,002’sinden azı COVID-19’dan etkilendi ve bu dönemde uçulan 33 milyarın üstünde gelir yolcu kilometre cinsinden 500’ün çok az üstünde yolcuda vaka tespit edildi. Mayıs 2020’de kişisel koruyucu uçuş ekipmanının kullanılmaya başlamasından bu yana kabin ekibinde yeni vaka kaydedilmedi. Qatar Airways, pandemi döneminde 33 milyar gelir yolcu kilometrenin üzerinde yol kat ederek yaklaşık 4,6 milyon yolcunun taşındığı COVID vakasız 37.000’den fazla uçuşun ardından son derece düşük bir COVID-19 risk tablosu çizdi. Havayolunun sıkı COVID-19 önlemleri kapsamında oluşturduğu hijyen programının başarısı, yolcularının yüzde 99’undan fazlasının uçakta COVID-19 vakası görülmeden seyahat etmesini sağladı. Qatar Airways uçuşlarının ardından yerel yetkililer tarafından yapılan COVID-19 testleri, yolcuların yüzde birinden daha azının pozitif olduğunu kanıtladı. Buna ilave olarak, operasyonel kabin ekibinin yüzde birinden (% 0,002) önemli ölçüde daha azı bu durumdan etkilendi ve havayolu, Mayıs 2020’de Kişisel Koruyucu Ekipman (KKE) uçuş üniformasını kullanmaya başladığından bu yana yeni vaka kaydedilmedi. Qatar Airways CEO’su Akbar Al Baker şunları söyledi: “Bu son istatistikler, uçak içi hijyene verilen büyük önem, havalimanlarında uygulanan kısıtlamalar ve yerel makamların test ve ülkelere girişlerle ilgili aldıkları tedbirlere uyum sayesinde, havayolu ile seyahatin yolcular için bir endişe kaynağı teşkil etmesine gerek olmadığının bir göstergesidir.” “Yolcularımızın Qatar Airways ile kalkıştan varış noktalarına kadar güvende olduklarını bilmelerini ve korunduklarından emin olmalarını istiyoruz. COVID-19 salgınının başlangıcından itibaren, küresel havacılık endüstrisinde var olan en titiz ve sıkı virüs izleme, algılama ve uçak içi hijyen programını başlattık. “ “Risk temelli yaklaşımımız nedeniyle, ‘yüksek riskli’ ülkelerden hareket eden yolcular için PCR testini başlattık ve tüm uçuşlarımıza yolcu yüz kalkanları dahil ettik ve mümkün olan her yerde, uçaklarımızda en gelişmiş HEPA hava filtreleme sistemlerini kullanıyoruz.” “Qatar Havacılık Hizmetleri tarafından kullanılan Honeywell Ultraviyole Kabin Sisteminin yakın zamanda hizmete girmesi, Qatar Airways’in güvenlik uygulamalarını sürekli olarak iyileştirme taahhüdünün bir kanıtıdır. Yolcularımızı, ekibimizi ve çalışanlarımızı enfeksiyona maruz kalmaktan korumak için uzmanlar tarafından kabinde enfeksiyon önleme eğitimi ve mayıs ayında tanıttığımız KKE uçuş üniformamız da dahil olmak üzere mümkün olan her önlemi aldık.” “Bu güçlü önlemler ile taşınan 4,6 milyon yolcunun yüzde 99’unun Şubat 2020’den beri uçaklarımızda COVID-19’a yakalanmadan güvenle seyahat ettiğini söyleyebiliyoruz. Bu dönemde Qatar Airways tarafından yapılan 37.000’den fazla uçuşta enfekte yolcu sayısı %1’den azdır. Bu, her 8.000 yolcudan sadece birinde pozitif vaka görülmesi demek. Bu rakamlar düşük olsa da, COVID-19‘un yayılmasını kontrol etme mücadelesindeki küresel gelişmeleri titizlikle izlemeye devam edeceğiz ve bir vaka tespit edildiğinde izleme faaliyetlerini desteklemek için yerel sağlık yetkilileriyle yakın işbirliği içinde çalışacağız. Endüstri olarak, çok dikkatli olmalı ve her türlü rahatlamadan kaçınmalıyız. Bu doğrultuda, yolcularımıza güven aşılamak adına en üst düzey hijyen ve güvenlik prosedürlerine sahip olduğumuzdan emin olmalıyız.” IATA’nın son verilerine göre; Qatar Airways, nisan-temmuz ayları arasında insanları evlerine ulaştırma misyonunu yerine getiren en büyük uluslararası havayolu oldu. Bu, havayolunun yolcularını güvenli ve hijyen kurallarına en üst seviyede dikkat ederek taşımada benzersiz bir deneyim edinmesine ve uçuş ağını etkin bir şekilde yeniden inşa etmesine olanak sağladı. Havayolu, ayrıca merkezi olan Hamad Uluslararası Havalimanı’nda da en gelişmiş güvenlik ve hijyen önlemlerini etkin biçimde uyguladı. Qatar Airways’in sağladığı uçak içi güvenlik önlemleri, kabin ekibi için Kişisel Koruyucu Ekipman (KKE) ve yolcular için ücretsiz bir koruyucu kit ve tek kullanımlık yüz siperlerini içermektedir. Qsuite ile donatılmış uçaklarda Business Class yolcuları, bu ödül almış koltuğun mahremiyet sağlayan hareketli bölümlerini ve “Rahatsız Etmeyin” göstergesini kullanma seçenekleri de dahil olmak üzere birçok kişisel alanın ve özgürlüğün keyfini çıkarabilirler. Qsuite; Frankfurt, Kuala Lumpur, Londra ve New York da dahil olmak üzere 30’dan fazla uçuş noktasına yapılan uçuşlarda bulunmaktadır. Uygulanan önlemlerin tüm ayrıntıları için qatarairways.com/safety adresini ziyaret edebilirsiniz. Qatar Airways’in uçuş operasyonları herhangi bir özel uçak tipi ile sınırlı değildir. Havayolunun sahip olduğu modern, yakıt verimliliği açısından avantajlı ve çevreci filosu, her pazarda doğru kapasiteyi sunarak uçmaya devam edebileceği anlamına gelmektedir. COVID-19’un seyahatlere olan talep üzerinde yarattığı etki nedeniyle havayolu şirketi, mevcut pazarda Airbus 380 gibi büyük bir uçağı kullanmanın ticari veya çevresel olarak doğru olmadığına inandığından, bu uçak filosunu park etme kararı almıştı. Havayolu; Afrika, Amerika, Avrupa ve Asya-Pasifik bölgelerindeki, stratejik açıdan uzun mesafeli hatlar için ideal bir seçim olan ‘49 Airbus 350 ve 30 Boeing 787 filosu’ ile uçmaya devam etmektedir. Qatar Airways’in merkezi olan Hamad Uluslararası Havalimanı (HIA), terminalleri dahilinde sıkı temizlik prosedürleri ve sosyal mesafe önlemleri uygulamaktadır. Yolcu temas noktaları 10-15 dakikalık aralıklarla dezenfekte edilmekte ve her uçuştan sonra körüklü biniş kapıları ve otobüsle hareket edilen biniş kapıları temizlenmektedir. Ayrıca pasaport ve güvenlik tarama noktalarında el dezenfektanları bulunmaktadır. HIA, geçtiğimiz günlerde SKYTRAX World Airport Awards 2020 tarafından dünya çapındaki 550 havalimanı arasında “Dünyanın En İyi Üçüncü Havalimanı” seçildi. HIA ayrıca, art arda altıncı kez “Orta Doğu’nun En İyi Havaalanı” ve beşinci kez de “Orta Doğu’nun En İyi Personel Hizmeti” ödüllerine layık görüldü. Yolcularının seyahatlerini gönül rahatlığıyla planlayabilmeleri adına havayolunun müşteri odaklı rezervasyon ve bilet iade politikaları da bulunmaktadır. Ayrıntılı bilgi edinmek için qatarairways.com/RelyOnUs adresini ziyaret edebilirsiniz. Birçok ödülü bulunan Qatar Airways, uluslararası hava taşımacılığı derecelendirme kuruluşu Skytrax tarafından yönetilen 2019 World Airline Awards tarafından “Dünyanın En İyi Havayolu” seçildi. Ayrıca çığır açan Business Class deneyimi sağlayan Qsuite ile “Orta Doğu’nun En İyi Havayolu”, “Dünyanın En İyi Business Class’ı” ve “En İyi Business Class Koltuğu” seçildi. Qatar Airways ayrıca, havayolu endüstrisinde mükemmelliğin zirvesi olarak kabul edilen ve saygı gören “Skytrax Yılın Havayolu” ünvanını beş kez alan tek havayoludur. Merkez Hamad Uluslararası Havalimanı (HIA) ise geçtiğimiz günlerde ‘Skytrax World Airport Awards 2020’ tarafından “Orta Doğu’nun En İyi Havaalanı” ve “Dünyanın En İyi Üçüncü Havaalanı” seçilmişti. The post Pandemi Dönemi Boyunca 37.000’den Fazla Uçuşla 4,6 Milyon Yolcu first appeared on Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri.
Qatar Airways dünya genelindeki uçuşlarında yolcuların %99’undan fazlasının güvenle seyahat ettiğini ve uçaklarında vaka riskinin çok düşük olduğunu bildirdi.
Bugüne kadar kabin ekibinin %0,002’sinden azı COVID-19’dan etkilendi ve bu dönemde uçulan 33 milyarın üstünde gelir yolcu kilometre cinsinden 500’ün çok az üstünde yolcuda vaka tespit edildi.
Mayıs 2020’de kişisel koruyucu uçuş ekipmanının kullanılmaya başlamasından bu yana kabin ekibinde yeni vaka kaydedilmedi.
Qatar Airways, pandemi döneminde 33 milyar gelir yolcu kilometrenin üzerinde yol kat ederek yaklaşık 4,6 milyon yolcunun taşındığı COVID vakasız 37.000’den fazla uçuşun ardından son derece düşük bir COVID-19 risk tablosu çizdi.
Havayolunun sıkı COVID-19 önlemleri kapsamında oluşturduğu hijyen programının başarısı, yolcularının yüzde 99’undan fazlasının uçakta COVID-19 vakası görülmeden seyahat etmesini sağladı. Qatar Airways uçuşlarının ardından yerel yetkililer tarafından yapılan COVID-19 testleri, yolcuların yüzde birinden daha azının pozitif olduğunu kanıtladı.
Buna ilave olarak, operasyonel kabin ekibinin yüzde birinden (% 0,002) önemli ölçüde daha azı bu durumdan etkilendi ve havayolu, Mayıs 2020’de Kişisel Koruyucu Ekipman (KKE) uçuş üniformasını kullanmaya başladığından bu yana yeni vaka kaydedilmedi.
Qatar Airways CEO’su Akbar Al Baker şunları söyledi: “Bu son istatistikler, uçak içi hijyene verilen büyük önem, havalimanlarında uygulanan kısıtlamalar ve yerel makamların test ve ülkelere girişlerle ilgili aldıkları tedbirlere uyum sayesinde, havayolu ile seyahatin yolcular için bir endişe kaynağı teşkil etmesine gerek olmadığının bir göstergesidir.”
“Yolcularımızın Qatar Airways ile kalkıştan varış noktalarına kadar güvende olduklarını bilmelerini ve korunduklarından emin olmalarını istiyoruz. COVID-19 salgınının başlangıcından itibaren, küresel havacılık endüstrisinde var olan en titiz ve sıkı virüs izleme, algılama ve uçak içi hijyen programını başlattık. “
“Risk temelli yaklaşımımız nedeniyle, ‘yüksek riskli’ ülkelerden hareket eden yolcular için PCR testini başlattık ve tüm uçuşlarımıza yolcu yüz kalkanları dahil ettik ve mümkün olan her yerde, uçaklarımızda en gelişmiş HEPA hava filtreleme sistemlerini kullanıyoruz.”
“Qatar Havacılık Hizmetleri tarafından kullanılan Honeywell Ultraviyole Kabin Sisteminin yakın zamanda hizmete girmesi, Qatar Airways’in güvenlik uygulamalarını sürekli olarak iyileştirme taahhüdünün bir kanıtıdır. Yolcularımızı, ekibimizi ve çalışanlarımızı enfeksiyona maruz kalmaktan korumak için uzmanlar tarafından kabinde enfeksiyon önleme eğitimi ve mayıs ayında tanıttığımız KKE uçuş üniformamız da dahil olmak üzere mümkün olan her önlemi aldık.”
“Bu güçlü önlemler ile taşınan 4,6 milyon yolcunun yüzde 99’unun Şubat 2020’den beri uçaklarımızda COVID-19’a yakalanmadan güvenle seyahat ettiğini söyleyebiliyoruz. Bu dönemde Qatar Airways tarafından yapılan 37.000’den fazla uçuşta enfekte yolcu sayısı %1’den azdır. Bu, her 8.000 yolcudan sadece birinde pozitif vaka görülmesi demek. Bu rakamlar düşük olsa da, COVID-19‘un yayılmasını kontrol etme mücadelesindeki küresel gelişmeleri titizlikle izlemeye devam edeceğiz ve bir vaka tespit edildiğinde izleme faaliyetlerini desteklemek için yerel sağlık yetkilileriyle yakın işbirliği içinde çalışacağız. Endüstri olarak, çok dikkatli olmalı ve her türlü rahatlamadan kaçınmalıyız. Bu doğrultuda, yolcularımıza güven aşılamak adına en üst düzey hijyen ve güvenlik prosedürlerine sahip olduğumuzdan emin olmalıyız.”
IATA’nın son verilerine göre; Qatar Airways, nisan-temmuz ayları arasında insanları evlerine ulaştırma misyonunu yerine getiren en büyük uluslararası havayolu oldu. Bu, havayolunun yolcularını güvenli ve hijyen kurallarına en üst seviyede dikkat ederek taşımada benzersiz bir deneyim edinmesine ve uçuş ağını etkin bir şekilde yeniden inşa etmesine olanak sağladı. Havayolu, ayrıca merkezi olan Hamad Uluslararası Havalimanı’nda da en gelişmiş güvenlik ve hijyen önlemlerini etkin biçimde uyguladı.
Qatar Airways’in sağladığı uçak içi güvenlik önlemleri, kabin ekibi için Kişisel Koruyucu Ekipman (KKE) ve yolcular için ücretsiz bir koruyucu kit ve tek kullanımlık yüz siperlerini içermektedir. Qsuite ile donatılmış uçaklarda Business Class yolcuları, bu ödül almış koltuğun mahremiyet sağlayan hareketli bölümlerini ve “Rahatsız Etmeyin” göstergesini kullanma seçenekleri de dahil olmak üzere birçok kişisel alanın ve özgürlüğün keyfini çıkarabilirler. Qsuite; Frankfurt, Kuala Lumpur, Londra ve New York da dahil olmak üzere 30’dan fazla uçuş noktasına yapılan uçuşlarda bulunmaktadır. Uygulanan önlemlerin tüm ayrıntıları için qatarairways.com/safety adresini ziyaret edebilirsiniz.
Qatar Airways’in uçuş operasyonları herhangi bir özel uçak tipi ile sınırlı değildir. Havayolunun sahip olduğu modern, yakıt verimliliği açısından avantajlı ve çevreci filosu, her pazarda doğru kapasiteyi sunarak uçmaya devam edebileceği anlamına gelmektedir. COVID-19’un seyahatlere olan talep üzerinde yarattığı etki nedeniyle havayolu şirketi, mevcut pazarda Airbus 380 gibi büyük bir uçağı kullanmanın ticari veya çevresel olarak doğru olmadığına inandığından, bu uçak filosunu park etme kararı almıştı. Havayolu; Afrika, Amerika, Avrupa ve Asya-Pasifik bölgelerindeki, stratejik açıdan uzun mesafeli hatlar için ideal bir seçim olan ‘49 Airbus 350 ve 30 Boeing 787 filosu’ ile uçmaya devam etmektedir.
Qatar Airways’in merkezi olan Hamad Uluslararası Havalimanı (HIA), terminalleri dahilinde sıkı temizlik prosedürleri ve sosyal mesafe önlemleri uygulamaktadır. Yolcu temas noktaları 10-15 dakikalık aralıklarla dezenfekte edilmekte ve her uçuştan sonra körüklü biniş kapıları ve otobüsle hareket edilen biniş kapıları temizlenmektedir. Ayrıca pasaport ve güvenlik tarama noktalarında el dezenfektanları bulunmaktadır.
HIA, geçtiğimiz günlerde SKYTRAX World Airport Awards 2020 tarafından dünya çapındaki 550 havalimanı arasında “Dünyanın En İyi Üçüncü Havalimanı” seçildi. HIA ayrıca, art arda altıncı kez “Orta Doğu’nun En İyi Havaalanı” ve beşinci kez de “Orta Doğu’nun En İyi Personel Hizmeti” ödüllerine layık görüldü.
Yolcularının seyahatlerini gönül rahatlığıyla planlayabilmeleri adına havayolunun müşteri odaklı rezervasyon ve bilet iade politikaları da bulunmaktadır. Ayrıntılı bilgi edinmek için qatarairways.com/RelyOnUs adresini ziyaret edebilirsiniz.
Birçok ödülü bulunan Qatar Airways, uluslararası hava taşımacılığı derecelendirme kuruluşu Skytrax tarafından yönetilen 2019 World Airline Awards tarafından “Dünyanın En İyi Havayolu” seçildi. Ayrıca çığır açan Business Class deneyimi sağlayan Qsuite ile “Orta Doğu’nun En İyi Havayolu”, “Dünyanın En İyi Business Class’ı” ve “En İyi Business Class Koltuğu” seçildi. Qatar Airways ayrıca, havayolu endüstrisinde mükemmelliğin zirvesi olarak kabul edilen ve saygı gören “Skytrax Yılın Havayolu” ünvanını beş kez alan tek havayoludur. Merkez Hamad Uluslararası Havalimanı (HIA) ise geçtiğimiz günlerde ‘Skytrax World Airport Awards 2020’ tarafından “Orta Doğu’nun En İyi Havaalanı” ve “Dünyanın En İyi Üçüncü Havaalanı” seçilmişti.

The post Pandemi Dönemi Boyunca 37.000’den Fazla Uçuşla 4,6 Milyon Yolcu first appeared on Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri.
from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2T7nXHJ
via IFTTT
Pandemi Dönemi Boyunca 37.000’den Fazla Uçuşla 4,6 Milyon Yolcu

Ar-Ge 250’de zirve, TUSAŞ’ın oldu
