10 Ekim 2020 Cumartesi

SpiceJet’ten İngiltere atağı SpiceJet, Delhi ve Mumbai’den Londra’ya Kesintisiz Uçuşları Duyurdu SpiceJet Pazartesi günü, Delhi ve Mumbai‘yi 4 Aralık’tan itibaren Londra’ya bağlayan aktarmasız uçuşlar gerçekleştireceğini duyurdu ve bu da onu Birleşik Krallık‘a uçuş yapan ilk Hintli düşük maliyetli havayolu haline getirdi. Delhi-Londra ve Mumbai-Londra hattında seferlerin 4 Aralık’ta başlayacağı ve havayolunun bu uçuşlarda 371 koltuk kapasiteli (353 ekonomi, 18 Business) A330 neo tipi uçaklarını kullanacağı öğrenildi. SpiceJet düşük maliyetli bir taşıyıcı olabilir, ancak uçakta 18 business class koltuk bulunmaktadır. Ekonomi sınıfı koltukların bile uçak içi eğlenceye sahip olduğunu unutmayın. Delhi-Londra hattında uçuşların haftada 2 frekans, Mumbai-Londra uçuşlarının ise haftada 1 frekans olarak başlayacağı açıklandı. SpiceJet uçuşu, Delhi’den her Cuma ve Pazar günü saat 13.00’te kalkacak ve aynı gün 17.30’da Londra’ya ulaşacak. Uçuş, Mumbai’den her Pazartesi günü saat 12: 45’te kalkacak ve aynı gün saat 17: 30’da Londra’ya varacak. Havayolu, hem Delhi-Londra-Delhi hem de Mumbai-Londra-Mumbai rotalarında 53.555 Rs’den başlayan her şey dahil tanıtım dönüşü promosyon ücreti sunuyor. Tek yön başlangıç ​​ücreti Delhi / Mumbai – Londra rotalarında 25.555 Rs (270 GBP) ve Londra-Delhi / Mumbai rotalarında 29.555 Rs olacak. Londra’nın altı havalimanı var, ancak en değerlisi Heathrow‘dur çünkü dünyanın en yoğun havalimanlarından biri, geleneksel olarak yüzde 99’un üzerinde kapasite tahsis edildiğini ve slotların kiralanması ve satılması için multi-milyon dolarlık anlaşmalar yapıldığı görüldü. @boeing The post SpiceJet’ten İngiltere atağı first appeared on Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri.

SpiceJet, Delhi ve Mumbai’den Londra’ya Kesintisiz Uçuşları Duyurdu

SpiceJet Pazartesi günü, Delhi ve Mumbai‘yi 4 Aralık’tan itibaren Londra’ya bağlayan aktarmasız uçuşlar gerçekleştireceğini duyurdu ve bu da onu Birleşik Krallık‘a uçuş yapan ilk Hintli düşük maliyetli havayolu haline getirdi.

Delhi-Londra ve Mumbai-Londra hattında seferlerin 4 Aralık’ta başlayacağı ve havayolunun bu uçuşlarda 371 koltuk kapasiteli (353 ekonomi, 18 Business) A330 neo tipi uçaklarını kullanacağı öğrenildi.

SpiceJet düşük maliyetli bir taşıyıcı olabilir, ancak uçakta 18 business class koltuk bulunmaktadır. Ekonomi sınıfı koltukların bile uçak içi eğlenceye sahip olduğunu unutmayın.

Delhi-Londra hattında uçuşların haftada 2 frekans, Mumbai-Londra uçuşlarının ise haftada 1 frekans olarak başlayacağı açıklandı.

SpiceJet uçuşu, Delhi’den her Cuma ve Pazar günü saat 13.00’te kalkacak ve aynı gün 17.30’da Londra’ya ulaşacak. Uçuş, Mumbai’den her Pazartesi günü saat 12: 45’te kalkacak ve aynı gün saat 17: 30’da Londra’ya varacak.

Havayolu, hem Delhi-Londra-Delhi hem de Mumbai-Londra-Mumbai rotalarında 53.555 Rs’den başlayan her şey dahil tanıtım dönüşü promosyon ücreti sunuyor. Tek yön başlangıç ​​ücreti Delhi / Mumbai – Londra rotalarında 25.555 Rs (270 GBP) ve Londra-Delhi / Mumbai rotalarında 29.555 Rs olacak.

Londra’nın altı havalimanı var, ancak en değerlisi Heathrow‘dur çünkü dünyanın en yoğun havalimanlarından biri, geleneksel olarak yüzde 99’un üzerinde kapasite tahsis edildiğini ve slotların kiralanması ve satılması için multi-milyon dolarlık anlaşmalar yapıldığı görüldü.

@boeing

The post SpiceJet’ten İngiltere atağı first appeared on Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2FhciCM
via IFTTT

SkyUp Havayolları, kışın Kiev-Kayseri uçuşlarına başlıyor SkyUp Havayolları 27 Aralık’tan itibaren Kayseri uçuşlarına başlayacağını açıkladı. Mesajda “SkyUp, Kapadokya’nın kapılarından biri olarak anılan Kayseri şehrine, Türkiye’ye başka bir uçuş daha açıyor” denildi. Perşembe ve Pazar günleri haftada iki kez olarak planlanan uçuşlar Kiev’den gerçekleştirilecek. İlk uçuş 27 Aralık 2020’de. Gidiş-dönüş bilet ücretinin (bagajsız) 5,390 UAH’dan başlayacağı belirtildi. Blietler SkyUp web sitesinden satın alınabilecek. SkyUp 25 Eylül’de Kiev – İstanbul seferlerine başlamıştı. Uçuşlar Pazartesi, Çarşamba ve Cuma günleri yapılmaktadır. kaynak https://ift.tt/34Eg2Hc The post SkyUp Havayolları, kışın Kiev-Kayseri uçuşlarına başlıyor first appeared on Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri.

SkyUp Havayolları 27 Aralık’tan itibaren Kayseri uçuşlarına başlayacağını açıkladı. Mesajda “SkyUp, Kapadokya’nın kapılarından biri olarak anılan Kayseri şehrine, Türkiye’ye başka bir uçuş daha açıyor” denildi.

Perşembe ve Pazar günleri haftada iki kez olarak planlanan uçuşlar Kiev’den gerçekleştirilecek. İlk uçuş 27 Aralık 2020’de.

Gidiş-dönüş bilet ücretinin (bagajsız) 5,390 UAH’dan başlayacağı belirtildi. Blietler SkyUp web sitesinden satın alınabilecek.

SkyUp 25 Eylül’de Kiev – İstanbul seferlerine başlamıştı. Uçuşlar Pazartesi, Çarşamba ve Cuma günleri yapılmaktadır.

kaynak https://ift.tt/34Eg2Hc

The post SkyUp Havayolları, kışın Kiev-Kayseri uçuşlarına başlıyor first appeared on Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/30UtBB8
via IFTTT

Dubai-Türkiye Uçuşları Ne Zaman Başlayacak? Dubai’den Türkiye’ye uçuların başlama tarihi henüz netleşmedi. Sebep olarak pandemi gösterilse de bunun arkasında farklı nedenler olduğu biliniyor. Bu durumda Dubai-İstanbul arasındaki ulaşım aktarmalı uçuşlarla gerçekleştirilmekte. Dubai’den dünyanın bir çok ülkesine uçuş gerçekleştiriliyor ama Dubai’den Türkiye’ye corona virüsü nedeniyle duran uçuşlar bir türlü yeniden başlamadı. Avrupa salgında ikinci dalgayı yaşayan ülkeler Dubai’ye direkt seferler başlamışken İstanbul’dan Ortadoğu ülkelerine geçiş merkezi olan şehre direkt sefer düzenlenemiyor. Emirates, Dubai-İstanbul uçuşlarının Haziran’da tekrar başlayacağını duyurmuştu ancak henüz seferler tekrar başlamadı. Emirates uçmayınca THY de uçamıyor. En iyi ihtimalle 1 Kasım 2020’de uçuşlar başlayabilir. Olası uçuşlar İstanbul Havalimanı ile sınırlı kalacaktır. Emirates Sabiha Gökçen uçuşlarına Mart 2021’den önce başlamaz diye düşünüyorum. Bu arada benzer tutum Suudi Arabistan içinde geçerli. Türk mallarına boykot iddiaların ekisinde uçuşların başlamamasını anlamak zor değil. Bu arada Dubai ile Türkiye arasında çok ciddi bir havayolu taşımacılığı var. Geç te olsa karşılıklı kargo uçuşları yapılabilmekte. Yolcu uçuşlarının yapılamaması, hem yolcuları hem de kargo taşımacılığını olumsuz etkilemekte. The post Dubai-Türkiye Uçuşları Ne Zaman Başlayacak? first appeared on Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri.

Dubai’den Türkiye’ye uçuların başlama tarihi henüz netleşmedi. Sebep olarak pandemi gösterilse de bunun arkasında farklı nedenler olduğu biliniyor.

Bu durumda Dubai-İstanbul arasındaki ulaşım aktarmalı uçuşlarla gerçekleştirilmekte.

Dubai’den dünyanın bir çok ülkesine uçuş gerçekleştiriliyor ama Dubai’den Türkiye’ye corona virüsü nedeniyle duran uçuşlar bir türlü yeniden başlamadı.

Avrupa salgında ikinci dalgayı yaşayan ülkeler Dubai’ye direkt seferler başlamışken İstanbul’dan Ortadoğu ülkelerine geçiş merkezi olan şehre direkt sefer düzenlenemiyor.

Emirates, Dubai-İstanbul uçuşlarının Haziran’da tekrar başlayacağını duyurmuştu ancak henüz seferler tekrar başlamadı. Emirates uçmayınca THY de uçamıyor.

En iyi ihtimalle 1 Kasım 2020’de uçuşlar başlayabilir. Olası uçuşlar İstanbul Havalimanı ile sınırlı kalacaktır. Emirates Sabiha Gökçen uçuşlarına Mart 2021’den önce başlamaz diye düşünüyorum.

Bu arada benzer tutum Suudi Arabistan içinde geçerli. Türk mallarına boykot iddiaların ekisinde uçuşların başlamamasını anlamak zor değil.

Bu arada Dubai ile Türkiye arasında çok ciddi bir havayolu taşımacılığı var. Geç te olsa karşılıklı kargo uçuşları yapılabilmekte.

Yolcu uçuşlarının yapılamaması, hem yolcuları hem de kargo taşımacılığını olumsuz etkilemekte.

The post Dubai-Türkiye Uçuşları Ne Zaman Başlayacak? first appeared on Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/319jSr5
via IFTTT

Havayolu Şirketleri Desteklenmeli


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2GBJFkF

Havayolu Şirketleri Desteklenmeli Katar Havayolları (Qatar Airways) CEO’su Ekber El Bekir, hükümetleri hava yolu şirketlerini desteklemeleri için uyardı. Havayolu şirketleri için henüz kötü günlerin geride kalmadığı gibi hükümetlerin hava yolu şirketlerini desteklemediği taktirde de en kötüsüne hazırlıklı olmak gerekir dedi. Qatar Airways CEO‘su Ekber El Bekir, sadece Qatar Airways için değil hiçbir havayolu şirketi için en kötüsünün geride kalmadığını belirterek, hükümetleri hava yolu şirketlerini desteklemeleri için uyardı. “Yakında Avrupa’da başka kurtarmalar olacak, dünya genelinde başaka çöküşler de yaşanacak” diye konuşan El Bekir, “İkinci dalga nedeniyle bunları göreceğiz, ikinci dalganın ilk dalgadan çok daha şiddetli olacağını düşünüyorum” dedi. Qatar Airways, Suudi Arabistan liderliğindeki bir grup Körfez Arap ülkesinin uyguladığı ambargo kısıtlamaları, hem salgın hem de devam eden karantina önlemleri nedeniyle 2019-2020 mali yılında 1,9 milyar dolarlık rekor bir zarar açıkladı. Qatar Airways CEO’su Ekber El Bekir, “Kayıplarımızın devam edeceğini söylemeliyim çünkü dünyadaki her bir havayolu, taşıyacak daha fazla yolcu kalmadığı için para kaybetmeye devam edecek” dedi. The post Havayolu Şirketleri Desteklenmeli first appeared on Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri.

Katar Havayolları (Qatar Airways) CEO’su Ekber El Bekir, hükümetleri hava yolu şirketlerini desteklemeleri için uyardı.

Havayolu şirketleri için henüz kötü günlerin geride kalmadığı gibi hükümetlerin hava yolu şirketlerini desteklemediği taktirde de en kötüsüne hazırlıklı olmak gerekir dedi.

Qatar Airways CEO‘su Ekber El Bekir, sadece Qatar Airways için değil hiçbir havayolu şirketi için en kötüsünün geride kalmadığını belirterek, hükümetleri hava yolu şirketlerini desteklemeleri için uyardı.

“Yakında Avrupa’da başka kurtarmalar olacak, dünya genelinde başaka çöküşler de yaşanacak” diye konuşan El Bekir, “İkinci dalga nedeniyle bunları göreceğiz, ikinci dalganın ilk dalgadan çok daha şiddetli olacağını düşünüyorum” dedi.

Qatar Airways, Suudi Arabistan liderliğindeki bir grup Körfez Arap ülkesinin uyguladığı ambargo kısıtlamaları, hem salgın hem de devam eden karantina önlemleri nedeniyle 2019-2020 mali yılında 1,9 milyar dolarlık rekor bir zarar açıkladı.

Qatar Airways CEO’su Ekber El Bekir, “Kayıplarımızın devam edeceğini söylemeliyim çünkü dünyadaki her bir havayolu, taşıyacak daha fazla yolcu kalmadığı için para kaybetmeye devam edecek” dedi.

The post Havayolu Şirketleri Desteklenmeli first appeared on Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2GBJFkF
via IFTTT

Global Havacılık 2024 Sonuna Kadar Tamamen Düzelmeyebilir Fitch Derecelendirme kuruluşu yeni bir raporunda, küresel havaalanı trafik seviyelerinin 2024 sonuna kadar pandemi öncesi seviyelere tam olarak toparlanamayacağını söylüyor. Fitch, trafik profillerindeki farklılıklar – uçuşların iş veya eğlence amaçlı olması da dahil olmak üzere – ve ayrıca farklı hükümet destek planları ve seyahat kısıtlamaları nedeniyle trafik seviyesi kurtarma hızlarının bölgesel olarak değişmesini bekliyor. Fitch Ratings Direktörü Jeffrey Lack, “Kilitlenmeler trafik seviyelerini düşürdüğü için önümüzdeki birkaç yıl içinde hava yolculuğunun önemli ölçüde değişmesini bekleyebiliriz” diyor. “Yurt içi ve tatil amaçlı seyahatler muhtemelen uluslararası ve iş seyahatlerinden çok daha erken iyileşecektir.” Fitch’in trafiğin tam olarak toparlanmasına ilişkin beklentileri 2021’in ikici çeyreği ile 2024’ün dördüncü çeyreği arasında değişiyor, ancak toparlanmanın zamanlaması ve şekli belirsiz. Havalimanı performansı, pandeminin önemli ölçüde kötüleşmesine karşı savunmasızdır – yüksek ekonomik etkileri göz önüne alındığında gelecekteki kısıtlamalar daha az katı olabilir. Havalimanı performansı, havayollarının gücüyle bağlantılıdır. Maaleef havayollarının çoğu ise likidite sorunları ile karşı karşıya veya iflas ediyor. Global airport traffic levels may not fully recover to pre-pandemic levels until 4Q24 READ MORE: https://t.co/kyrUGCR4OY#coronavirus #covid19 pic.twitter.com/y3fdnAdQnu — Fitch Ratings (@FitchRatings) October 9, 2020 The post Global Havacılık 2024 Sonuna Kadar Tamamen Düzelmeyebilir first appeared on Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri.

Fitch Derecelendirme kuruluşu yeni bir raporunda, küresel havaalanı trafik seviyelerinin 2024 sonuna kadar pandemi öncesi seviyelere tam olarak toparlanamayacağını söylüyor.

Fitch, trafik profillerindeki farklılıklar – uçuşların iş veya eğlence amaçlı olması da dahil olmak üzere – ve ayrıca farklı hükümet destek planları ve seyahat kısıtlamaları nedeniyle trafik seviyesi kurtarma hızlarının bölgesel olarak değişmesini bekliyor.

Fitch Ratings Direktörü Jeffrey Lack, “Kilitlenmeler trafik seviyelerini düşürdüğü için önümüzdeki birkaç yıl içinde hava yolculuğunun önemli ölçüde değişmesini bekleyebiliriz” diyor. “Yurt içi ve tatil amaçlı seyahatler muhtemelen uluslararası ve iş seyahatlerinden çok daha erken iyileşecektir.”

Fitch’in trafiğin tam olarak toparlanmasına ilişkin beklentileri 2021’in ikici çeyreği ile 2024’ün dördüncü çeyreği arasında değişiyor, ancak toparlanmanın zamanlaması ve şekli belirsiz.

Havalimanı performansı, pandeminin önemli ölçüde kötüleşmesine karşı savunmasızdır – yüksek ekonomik etkileri göz önüne alındığında gelecekteki kısıtlamalar daha az katı olabilir. Havalimanı performansı, havayollarının gücüyle bağlantılıdır. Maaleef havayollarının çoğu ise likidite sorunları ile karşı karşıya veya iflas ediyor.

The post Global Havacılık 2024 Sonuna Kadar Tamamen Düzelmeyebilir first appeared on Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/3lJNhjt
via IFTTT

9 Ekim 2020 Cuma

Middle East Havayolları’na Onbininci A321 Middle East Airlines (MEA), üretim numarası 10.000 olan Airbus A320 Ailesi uçağını teslim aldı.  MSN10,000, tüm Airbus MEA filosuna katılan üçüncü A321neo odu. MEA, ilk A321neo uçağını 2020’nin başlarında teslim aldı ve önümüzdeki aylarda altı adet A321neo daha alacak. Uçağın teslimi, MEA Başkanı ve Genel Müdürü Mohamad El-Hout‘un huzurunda Toulouse’da gerçekleşti. MEA, ilk A320 uçağı olan MSN5.000’i 2012’de teslim aldı. Yine MEA, 8 yıl sonra MSN10.000’i teslim oldu. Havayolunun A321neo’su, Pratt & Whitney’in PurePower PW1100G-JM dişli turbofan motorları tarafından desteklenmektedir ve Business’ta 28 koltuk ve Ekonomi Sınıfı’nda 132 koltuk ile konforlu iki sınıflı bir düzende yapılandırılmıştır. Aynı zamanda en son nesil uçak içi eğlence sistemi ve yüksek hızlı bağlantı ile donatılmıştır. En son motorları, aerodinamik gelişmeleri ve kabin yeniliklerini bir araya getiren A321neo, yakıt tüketiminde% 20 azalma ve ayrıca% 50 gürültü azaltma sunar.   Airbus delivers #A320 Family MSN10,000 to @MEAAIRLIBANhttps://t.co/3JgtOLNhFv pic.twitter.com/k0Ikauk8iX — Airbus PRESS (@AirbusPRESS) October 9, 2020 The post Middle East Havayolları'na Onbininci A321 first appeared on Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri.

Middle East Airlines (MEA), üretim numarası 10.000 olan Airbus A320 Ailesi uçağını teslim aldı. 

MSN10,000, tüm Airbus MEA filosuna katılan üçüncü A321neo odu. MEA, ilk A321neo uçağını 2020’nin başlarında teslim aldı ve önümüzdeki aylarda altı adet A321neo daha alacak.

Uçağın teslimi, MEA Başkanı ve Genel Müdürü Mohamad El-Hout‘un huzurunda Toulouse’da gerçekleşti.

MEA, ilk A320 uçağı olan MSN5.000’i 2012’de teslim aldı. Yine MEA, 8 yıl sonra MSN10.000’i teslim oldu.

Havayolunun A321neo’su, Pratt & Whitney’in PurePower PW1100G-JM dişli turbofan motorları tarafından desteklenmektedir ve Business’ta 28 koltuk ve Ekonomi Sınıfı’nda 132 koltuk ile konforlu iki sınıflı bir düzende yapılandırılmıştır. Aynı zamanda en son nesil uçak içi eğlence sistemi ve yüksek hızlı bağlantı ile donatılmıştır. En son motorları, aerodinamik gelişmeleri ve kabin yeniliklerini bir araya getiren A321neo, yakıt tüketiminde% 20 azalma ve ayrıca% 50 gürültü azaltma sunar.  

The post Middle East Havayolları'na Onbininci A321 first appeared on Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2I5ETvQ
via IFTTT