21 Ağustos 2020 Cuma

TUSAŞ Genel Müdürü Temel Kotil koronavirüse yakalandı TUSAŞ Genel Müdürü Temel Kotil, “düzenli olarak” Covid-19 testi yaptırdığını ve son koronavirüs test sonucunun pozitif çıktığını açıkladı. Değerli dostlarım, düzenli olarak yaptırdığımız Covid-19 testimin sonucu pozitif çıktı. Hamdolsun şu an genel sağlık durumumun iyi olmakla birlikte karantinada gözlem altında olacağım. Dualarınız ile bu süreci atlatacağım inşAllah. Allah'a emanet olun. — Temel Kotil (@Temel_Kotil) August 21, 2020

TUSAŞ Genel Müdürü Temel Kotil, “düzenli olarak” Covid-19 testi yaptırdığını ve son koronavirüs test sonucunun pozitif çıktığını açıkladı.

Resim


from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/3l5BoVi
via IFTTT

20 Ağustos 2020 Perşembe

SİNGAPUR HAVA YOLLARI PROFESYONEL SAĞLIK HİZMETLERİ EĞİTİMi İÇİN İŞBİRLİĞİ YAPACAK


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/3aPr3In

SİNGAPUR HAVA YOLLARI PROFESYONEL SAĞLIK HİZMETLERİ EĞİTİMi İÇİN İŞBİRLİĞİ YAPACAK SİNGAPUR HAVA YOLLARI VE KHOO TECK PUAT HASTANESİ PROFESYONEL SAĞLIK HİZMETLERİ EĞİTİMi İÇİN İŞBİRLİĞİ YAPACAK Khoo Teck Puat Hastanesi ve Singapur Havayollarınes are (soldan sağa): Ms Yen Tan (Baş İşletme Sorumlusu, KTPH), Mrs Chew Kwee Tiang (CEO, KTPH), Mr Goh Choon Phong (CEO, SIA) and Ms Shirlene Teo (Kurumsal Başkan Yardımcısı, SIA) Singapur Hava Yolları (SIA) ve Khoo Teck Puat Hastanesi (KTPH) bugün, Singapur merkezli sağlık kurumları için bir dizi özel eğitim hizmetleri üzerinde birlikte çalışma konusunda anlaştılar. Eylül ayından itibaren SIA, KTPH ve SIA’nin Nisan ayında ortaklaşa başlattığı Bakım Elçileri programından esinlenen bir rol olan KTPH’nin yeni Hasta Bakım Görevlileri (PCO) için müşteri hizmetleri eğitimine başlayacak. PCO, hastalara kaliteli bakım hizmeti, bakım verme ve uçtan uca bakım koordinasyonu sağlamak için doktorlar, hemşireler ve yardımcı sağlık personeli ile yakın çalışan yeni bir hizmet rolüdür. SIA, programı KTPH ile işbirliği içinde oluşturacak ve sağlık hizmeti kurumunun ihtiyaçlarına göre uyarlanacaktır. Havayolunun kabin ekibi eğitmenleri, PCO’lar için 20 günlük genel eğitim müfredatının bir parçası olacak üç günlük bir kurs düzenleyecek. Üç gün boyunca,etkili kişiler arası iletişim ve müşteri idaresi konusunda eğitim alacaklar ve empati, sıcaklık ve kişi merkezli bakım gibi değerlerin nasıl örnekleneceğini öğrenecekler. Bu, SIA’nin eğitim ve geliştirme hizmetlerini kuruluş amacı dışına ilk kez çıkmasıdır. Bugünün anlaşmaları, Nisan 2020’de hava yolunun ilk Bakım Elçileri hastanedeki bakım ekiplerine destek vermeye başladığında başlayan SIA ve KTPH arasındaki işbirliği ruhunu pekiştiriyor. Bugüne kadar, SIA Grubundan 60 Bakım Elçisi KTPH’ye görevlendirildi. Khoo Teck Puat Hastanesi Operasyon Direktörü Sayın Yen şöyle dedi: “Sevdiklerimiz için yeterince iyi bakım sağlamamıza yardımcı olarak hemşirelerimizle çalışmak için fazladan çaba harcayan SIA’nın Bakım Elçileri ile verimli bir yolculuk yaptık. Sağlık hizmetlerini deneyimledikten sonra, birçok Bakım Elçisi bize sağlık hizmetlerinde hastalara hizmet etmenin sevincini ifade etti. “Hizmete olan istekleri ve bağlılıkları bize yeni bir rol – Hasta Bakım Görevlisi – yaratmamız için ilham verdi. Bu rol, hemşirelerin klinik çalışmalarını destekleyecek ve hastanelerimizin hastalar için uçtan uca daha iyi bir bakım sağlamasına olanak sağlayacaktır. Bu kriz bize gösterdi ki sağlık hizmetlerinde hizmet etmek isteyenler var ve doğru fırsatı bekliyorlar. “Hizmet eğitimimizi ve mürettebat kaynak yönetimimizi bir sonraki seviyeye taşırken, bugünün Mutabakat Muhtırasının imzalanmasıyla işbirliğimizin başarısını geliştirmeyi dört gözle bekliyoruz.” Singapur Hava Yolları İnsan Kaynakları Kıdemli Başkan Yardımcısı Sayın Vanessa Ng, “SIA, Bakım Elçisi programımızın ilk ortağı olan Yishun Health ile mükemmel bir ilişkiye sahip. Bu anlaşma aynı zamanda son birkaç aydır Khoo Teck Puat Hastanesinde başlayarak çeşitli Elçi rollerinde çalışan personelimizin örnek çalışmalarının da tanınmasıdır. “SIA’nın kapsamlı eğitim kursları, birinci sınıf uçak içi hizmetimizin ve ünlü müşteri deneyimimizin temel sağlayıcısıdır. Salgın nedeniyle hepimiz maskelerin arkasında olabiliriz, ancak imzalı kişisel dokunuşumuz ve sezgisel bakımımız, hizmet endüstrisindeki temel farklılaştırıcı olmaya devam ediyor. SIA, bu alandaki deneyimimiz ve uzmanlığımızla şirketleri ve kuruluşları destekleyebilir ve kurslarımızı müşterilerin özel ve sektör gereksinimlerini karşılayacak şekilde uyarlayabilir. “ SIA ve KTPH, hizmet sektörünün ötesindeki diğer potansiyel işbirliği alanlarını da araştırıyor. Bu, SIA’nın mürettebat kaynak yönetimi uygulamalarının – uçuş güvenliğini artırmak ve insan hatasını azaltmak için kullanılan çok çeşitli beceriler – KTPH’nin operasyonlarına olası uygulamasını içerir. Not: 1.400’den fazla SIA Grubu personeli, Singapur’da Covid-19 ile mücadelede ön cephede büyükelçi olmak için gönüllü oldu. Sağlık, ulaşım ve sosyal hizmet sektörlerinde bakım, ulaşım, güvenli mesafe ve temas izleme elçileri gibi önemli roller ile ülkenin çabalarını desteklediler. Görevleri arasında hastane koğuşlarındaki sağlık personelini desteklemek, halkın güvenli uzaklaşma kurallarına uymasını sağlamak ve temas takibi çabalarını desteklemek için telefon görüşmeleri yapmak bulunmaktadır. Personel ayrıca Covid-19’dan etkilenenleri desteklemek için planların işlenmesine yardımcı olmak için Sosyal ve Aile Gelişimi Bakanlığı’nın sosyal hizmet ofislerinde görevlendirildi. Yishun Health ve Khoo Teck Puat Hospital Hakkında Yishun Health, Singapur’un kuzeyindeki National Healthcare Group’un tıbbi kurumları ve sağlık tesislerinden oluşan bir ağdır. Amirallik Tıp Merkezi, Khoo Teck Puat Hastanesi ve Yishun Toplum Hastanesi’nden oluşur. Aynı zamanda Wellness Kampung gibi uzantıları da içerir. Khoo Teck Puat Hastanesi (KTPH), Haziran 2010’da açılan 795 yataklı bir genel ve akut bakım hastanesidir. Singapur’un kuzey kesiminde yaşayan 550.000’den fazla kişiye hizmet veren KTPH, tıbbi uzmanlığı yüksek standartlarda kişiselleştirilmiş bakımla birleştirir. Bina, açılışından bu yana yeşil ve enerji verimli tasarımı için çok sayıda ödül kazandı. KTPH aynı zamanda çok çeşitli ayakta tedavi uzman hizmetleri sunmaktadır.

SİNGAPUR HAVA YOLLARI VE KHOO TECK PUAT HASTANESİ PROFESYONEL SAĞLIK HİZMETLERİ EĞİTİMi İÇİN İŞBİRLİĞİ YAPACAK

Khoo Teck Puat Hastanesi ve Singapur Havayollarınes are (soldan sağa): Ms Yen Tan (Baş İşletme Sorumlusu, KTPH), Mrs Chew Kwee Tiang (CEO, KTPH), Mr Goh Choon Phong (CEO, SIA) and Ms Shirlene Teo (Kurumsal Başkan Yardımcısı, SIA)

Singapur Hava Yolları (SIA) ve Khoo Teck Puat Hastanesi (KTPH) bugün, Singapur merkezli sağlık kurumları için bir dizi özel eğitim hizmetleri üzerinde birlikte çalışma konusunda anlaştılar.

Eylül ayından itibaren SIA, KTPH ve SIA’nin Nisan ayında ortaklaşa başlattığı Bakım Elçileri programından esinlenen bir rol olan KTPH’nin yeni Hasta Bakım Görevlileri (PCO) için müşteri hizmetleri eğitimine başlayacak.

PCO, hastalara kaliteli bakım hizmeti, bakım verme ve uçtan uca bakım koordinasyonu sağlamak için doktorlar, hemşireler ve yardımcı sağlık personeli ile yakın çalışan yeni bir hizmet rolüdür.

SIA, programı KTPH ile işbirliği içinde oluşturacak ve sağlık hizmeti kurumunun ihtiyaçlarına göre uyarlanacaktır. Havayolunun kabin ekibi eğitmenleri, PCO’lar için 20 günlük genel eğitim müfredatının bir parçası olacak üç günlük bir kurs düzenleyecek. Üç gün boyunca,etkili kişiler arası iletişim ve müşteri idaresi konusunda eğitim alacaklar ve empati, sıcaklık ve kişi merkezli bakım gibi değerlerin nasıl örnekleneceğini öğrenecekler.

Bu, SIA’nin eğitim ve geliştirme hizmetlerini kuruluş amacı dışına ilk kez çıkmasıdır. Bugünün anlaşmaları, Nisan 2020’de hava yolunun ilk Bakım Elçileri hastanedeki bakım ekiplerine destek vermeye başladığında başlayan SIA ve KTPH arasındaki işbirliği ruhunu pekiştiriyor. Bugüne kadar, SIA Grubundan 60 Bakım Elçisi KTPH’ye görevlendirildi.

Khoo Teck Puat Hastanesi Operasyon Direktörü Sayın Yen şöyle dedi: “Sevdiklerimiz için yeterince iyi bakım sağlamamıza yardımcı olarak hemşirelerimizle çalışmak için fazladan çaba harcayan SIA’nın Bakım Elçileri ile verimli bir yolculuk yaptık. Sağlık hizmetlerini deneyimledikten sonra, birçok Bakım Elçisi bize sağlık hizmetlerinde hastalara hizmet etmenin sevincini ifade etti.

“Hizmete olan istekleri ve bağlılıkları bize yeni bir rol – Hasta Bakım Görevlisi – yaratmamız için ilham verdi. Bu rol, hemşirelerin klinik çalışmalarını destekleyecek ve hastanelerimizin hastalar için uçtan uca daha iyi bir bakım sağlamasına olanak sağlayacaktır. Bu kriz bize gösterdi ki sağlık hizmetlerinde hizmet etmek isteyenler var ve doğru fırsatı bekliyorlar.

“Hizmet eğitimimizi ve mürettebat kaynak yönetimimizi bir sonraki seviyeye taşırken, bugünün Mutabakat Muhtırasının imzalanmasıyla işbirliğimizin başarısını geliştirmeyi dört gözle bekliyoruz.”

Singapur Hava Yolları İnsan Kaynakları Kıdemli Başkan Yardımcısı Sayın Vanessa Ng, “SIA, Bakım Elçisi programımızın ilk ortağı olan Yishun Health ile mükemmel bir ilişkiye sahip. Bu

anlaşma aynı zamanda son birkaç aydır Khoo Teck Puat Hastanesinde başlayarak çeşitli Elçi rollerinde çalışan personelimizin örnek çalışmalarının da tanınmasıdır. “SIA’nın kapsamlı eğitim kursları, birinci sınıf uçak içi hizmetimizin ve ünlü müşteri deneyimimizin temel sağlayıcısıdır. Salgın nedeniyle hepimiz maskelerin arkasında olabiliriz, ancak imzalı kişisel dokunuşumuz ve sezgisel bakımımız, hizmet endüstrisindeki temel farklılaştırıcı olmaya devam ediyor. SIA, bu alandaki deneyimimiz ve uzmanlığımızla şirketleri ve kuruluşları destekleyebilir ve kurslarımızı müşterilerin özel ve sektör gereksinimlerini karşılayacak şekilde uyarlayabilir. “

SIA ve KTPH, hizmet sektörünün ötesindeki diğer potansiyel işbirliği alanlarını da araştırıyor.

Bu, SIA’nın mürettebat kaynak yönetimi uygulamalarının – uçuş güvenliğini artırmak ve insan hatasını azaltmak için kullanılan çok çeşitli beceriler – KTPH’nin operasyonlarına olası uygulamasını içerir.

Not:

1.400’den fazla SIA Grubu personeli, Singapur’da Covid-19 ile mücadelede ön cephede büyükelçi olmak için gönüllü oldu. Sağlık, ulaşım ve sosyal hizmet sektörlerinde bakım, ulaşım, güvenli mesafe ve temas izleme elçileri gibi önemli roller ile ülkenin çabalarını desteklediler. Görevleri arasında hastane koğuşlarındaki sağlık personelini desteklemek, halkın güvenli uzaklaşma kurallarına uymasını sağlamak ve temas takibi çabalarını desteklemek için telefon görüşmeleri yapmak bulunmaktadır. Personel ayrıca Covid-19’dan etkilenenleri desteklemek için planların işlenmesine yardımcı olmak için Sosyal ve Aile Gelişimi Bakanlığı’nın sosyal hizmet ofislerinde görevlendirildi.

Yishun Health ve Khoo Teck Puat Hospital Hakkında Yishun Health, Singapur’un kuzeyindeki National Healthcare Group’un tıbbi kurumları ve sağlık tesislerinden oluşan bir ağdır. Amirallik Tıp Merkezi, Khoo Teck Puat Hastanesi ve Yishun Toplum Hastanesi’nden oluşur. Aynı zamanda Wellness Kampung gibi uzantıları da içerir.

Khoo Teck Puat Hastanesi (KTPH), Haziran 2010’da açılan 795 yataklı bir genel ve akut bakım hastanesidir. Singapur’un kuzey kesiminde yaşayan 550.000’den fazla kişiye hizmet veren KTPH, tıbbi uzmanlığı yüksek standartlarda kişiselleştirilmiş bakımla birleştirir. Bina, açılışından bu yana yeşil ve enerji verimli tasarımı için çok sayıda ödül kazandı. KTPH aynı zamanda çok çeşitli ayakta tedavi uzman hizmetleri sunmaktadır.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/3aPr3In
via IFTTT

19 Ağustos 2020 Çarşamba

İran Uçuşları Eylül’de Başlıyor


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/3aFUxIP

İran Uçuşları Eylül’de Başlıyor Türk Hava Yolları, son uçuş programında İran’ın beş şehri; Tahran, Tebriz, Şiraz, Meşhed ve İsfahan‘a seferlerini Eylül ayı başında yeniden başlatacağını duyurdu. İranlı taşıyıcıların gerçekleştirdiği İran-Türkiye uçuşları da 1 Eylül itibariyle karşılıklı başlayacak. THY programına göre 1 Eylül’den itibaren haftada 21 sefer Tahran’a, haftada dört Tebriz’e, haftada dört sefer Şiraz’a gerçekleştirilecek. Haftada iki kez Meşhed ve İsfahan kentlerine uçuş yapacak. Salgın, İran’ın sivil havacılık sektörüne büyük bir zarar verdi ve havayollarının Mart ayı sonundaki yoğun seyahat sezonunda uçuş iptalleri nedeniyle yüz milyonlarca dolar kaybettiği istatistiklere yansıdı. 2019’un ilk sekiz ayında 1,37 milyon İranlı turist Türkiye’yi ziyaret etti ve bu, Türkiye’ye gelen tüm uluslararası girişlerin % 4,4’ünü oluşturdu.

Türk Hava Yolları, son uçuş programında İran’ın beş şehri; Tahran, Tebriz, Şiraz, Meşhed ve İsfahan‘a seferlerini Eylül ayı başında yeniden başlatacağını duyurdu.

İranlı taşıyıcıların gerçekleştirdiği İran-Türkiye uçuşları da 1 Eylül itibariyle karşılıklı başlayacak.

THY programına göre 1 Eylül’den itibaren haftada 21 sefer Tahran’a, haftada dört Tebriz’e, haftada dört sefer Şiraz’a gerçekleştirilecek. Haftada iki kez Meşhed ve İsfahan kentlerine uçuş yapacak.

Salgın, İran’ın sivil havacılık sektörüne büyük bir zarar verdi ve havayollarının Mart ayı sonundaki yoğun seyahat sezonunda uçuş iptalleri nedeniyle yüz milyonlarca dolar kaybettiği istatistiklere yansıdı.

2019’un ilk sekiz ayında 1,37 milyon İranlı turist Türkiye’yi ziyaret etti ve bu, Türkiye’ye gelen tüm uluslararası girişlerin % 4,4’ünü oluşturdu.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/3aFUxIP
via IFTTT

Havacacılıkta Türk uyruklu personel istihdamına öncelik verilmesi için bir çalışma Türk Uyruklu personel istihdamına öncelik verilecek Havasen konuyla ilgili paylaşım yaptı. Biz de bu paylaşımdan alıntı yapıyoruz. Bu kapsamda, Türk uyruklu personelin mağduriyetlerinin giderilebilmesi ve kaygılarının bertaraf edilebilmesi adına mevcut operasyonların icrasını en az etkileyecek şekilde yabancı uyruklu; başta uçuş ve kabin ekibi olmak üzere diğer personel istihdamının zaman içerisinde azaltılarak Türk uyruklu personel istihdamına öncelik verilmesi için bir çalışma yapılması planlanmakta olup, bu konudaki görüşlerinizin ve yol haritasının 28.08.2020 tarihine kadar Genel Müdürlüğümüze iletilmesi gerekmektedir. Bilgilerinizi ve gereğini rica ederim. Bahri KESICI Genel Müdür Türk Uyruklu personel istihdamına öncelik verilecek https://t.co/WGMRraXux7 — AirportIST (@AirportIST) August 19, 2020

Türk Uyruklu personel istihdamına öncelik verilecek

Havasen konuyla ilgili paylaşım yaptı. Biz de bu paylaşımdan alıntı yapıyoruz.

Bu kapsamda, Türk uyruklu personelin mağduriyetlerinin giderilebilmesi ve kaygılarının bertaraf edilebilmesi adına mevcut operasyonların icrasını en az etkileyecek şekilde yabancı uyruklu; başta uçuş ve kabin ekibi olmak üzere diğer personel istihdamının zaman içerisinde azaltılarak Türk uyruklu personel istihdamına öncelik verilmesi için bir çalışma yapılması planlanmakta olup, bu konudaki görüşlerinizin ve yol haritasının 28.08.2020 tarihine kadar Genel Müdürlüğümüze iletilmesi gerekmektedir.

Bilgilerinizi ve gereğini rica ederim.
Bahri KESICI Genel Müdür

Resim
Resim


from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/3iVZWhM
via IFTTT

Havacacılıkta Türk uyruklu personel istihdamına öncelik verilmesi için bir çalışma


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/3iVZWhM