11 Haziran 2020 Perşembe

SUNEXPRESS DIŞ HAT UÇUŞLARINA BAŞLADI


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/30r1GcO

SUNEXPRESS DIŞ HAT UÇUŞLARINA BAŞLADI SunExpress, yolcularının ve uçuş ekiplerinin sağlıklı ve emniyetli seyahati için gerekli tüm tedbirleri alarak 10 Haziran itibarıyla kademeli olarak dış hat uçuşlarını başlattı. Havayolu, özel izinler çerçevesinde Ankara’dan Düsseldorf’a (XQ794), Antalya’dan Hamburg’a (XQ170), İzmir’den Zürih’e (XQ960) gerçekleştirdiği uçuşlar ile Ankara, Antalya ve İzmir’den dış hat uçuşu düzenleyen ilk havayolu oldu. 1989’dan bu yana Türkiye ile Avrupa arasında oluşturduğu hava köprüsü ile Türk turizm taşımacılığının belkemiği olan SunExpress, Sağlık Bakanlığı ve Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü’nce getirilen sağlık önlemleri çerçevesinde dış hat uçuşlarına başladığı ilk gün, İzmir’den 9, Antalya’dan 7 ve Ankara’dan 3 Avrupa şehrine karşılıklı olarak toplamda 38 uçuş gerçekleştirdi. Ülkelerin seyahat yasaklarını kaldırmalarına bağlı olarak önümüzdeki günlerde genişletilmiş dış hat uçuş planını duyuracak olan havayolunun mevcut dış hat uçuşları şu şekilde: SunExpress, merkezi Antalya’dan Almanya’nın Köln, Düsseldorf, Frankfurt, Hamburg, Münih, Stuttgart ve Berlin şehirlerine her gün uçuş düzenliyor. Havayolu, ayrıca Amsterdam’a haftada üç, Brüksel’e haftada iki ve Paris ile Kopenhag’a ise haftada bir kez sefer sunuyor. İzmir kalkışlı Almanya uçuşlarını ise Köln, Düsseldorf, Frankfurt, Münih ve Stuttgart’a her gün, Berlin’e haftada beş kez, Hamburg ve Hanover’e haftada üç kez olarak planlayan SunExpress, diğer Avrupa kentlerinden Zürih’e haftada dört, Amsterdam’a haftada üç, Brüksel ve Viyana’ya haftada iki, Paris, Kopenhag ve Stockholm’e haftada bir kez İzmir’den uçuş düzenliyor. Merkezleri Antalya ve İzmir’in yanı sıra Anadolu şehirlerini de Avrupa’da en çok noktaya bağlayan havayolu SunExpress, Adana, Kayseri, Diyarbakır, Ankara, Elazığ, Gaziantep, Konya, Malatya, Ordu-Giresun, Samsun ve Trabzon olmak üzere Anadolu’nun 11 şehrinden Almanya’nın Düsseldorf, Frankfurt, Stuttgart ve Hanover kentlerine uçuyor. Havayolu, Ankara ve Münih arasında sunacağı günlük uçuşların yanı sıra Amsterdam ve Brüksel gibi pek çok Avrupa kentine de uçuş düzenliyor. Avrupa ülkelerinde hala uygulanmakta olan ve önümüzdeki günlerde kaldırılması beklenen seyahat kısıtlamaları çerçevesinde şu an için sadece Avrupa Birliği vatandaşlarınının yanı sıra Avrupa’da oturma izni, çalışma izni veya aile birleşmesi amacıyla D tipi pasaportu olan Türk vatandaşlarının kabul edildiği bu uçuşlar, önümüzdeki günlerde genişletilerek güncellenecektir.

SunExpress, yolcularının ve uçuş ekiplerinin sağlıklı ve emniyetli seyahati için gerekli tüm tedbirleri alarak 10 Haziran itibarıyla kademeli olarak dış hat uçuşlarını başlattı. Havayolu, özel izinler çerçevesinde Ankara’dan Düsseldorf’a (XQ794), Antalya’dan Hamburg’a (XQ170), İzmir’den Zürih’e (XQ960) gerçekleştirdiği uçuşlar ile Ankara, Antalya ve İzmir’den dış hat uçuşu düzenleyen ilk havayolu oldu.

1989’dan bu yana Türkiye ile Avrupa arasında oluşturduğu hava köprüsü ile Türk turizm taşımacılığının belkemiği olan SunExpress, Sağlık Bakanlığı ve Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü’nce getirilen sağlık önlemleri çerçevesinde dış hat uçuşlarına başladığı ilk gün, İzmir’den 9, Antalya’dan 7 ve Ankara’dan 3 Avrupa şehrine karşılıklı olarak toplamda 38 uçuş gerçekleştirdi.

Ülkelerin seyahat yasaklarını kaldırmalarına bağlı olarak önümüzdeki günlerde genişletilmiş dış hat uçuş planını duyuracak olan havayolunun mevcut dış hat uçuşları şu şekilde:

SunExpress, merkezi Antalya’dan Almanya’nın Köln, Düsseldorf, Frankfurt, Hamburg, Münih, Stuttgart ve Berlin şehirlerine her gün uçuş düzenliyor. Havayolu, ayrıca Amsterdam’a haftada üç, Brüksel’e haftada iki ve Paris ile Kopenhag’a ise haftada bir kez sefer sunuyor.

İzmir kalkışlı Almanya uçuşlarını ise Köln, Düsseldorf, Frankfurt, Münih ve Stuttgart’a her gün, Berlin’e haftada beş kez, Hamburg ve Hanover’e haftada üç kez olarak planlayan SunExpress, diğer Avrupa kentlerinden Zürih’e haftada dört, Amsterdam’a haftada üç, Brüksel ve Viyana’ya haftada iki, Paris, Kopenhag ve Stockholm’e haftada bir kez İzmir’den uçuş düzenliyor.

Merkezleri Antalya ve İzmir’in yanı sıra Anadolu şehirlerini de Avrupa’da en çok noktaya bağlayan havayolu SunExpress, Adana, Kayseri, Diyarbakır, Ankara, Elazığ, Gaziantep, Konya, Malatya, Ordu-Giresun, Samsun ve Trabzon olmak üzere Anadolu’nun 11 şehrinden Almanya’nın Düsseldorf, Frankfurt, Stuttgart ve Hanover kentlerine uçuyor. Havayolu, Ankara ve Münih arasında sunacağı günlük uçuşların yanı sıra Amsterdam ve Brüksel gibi pek çok Avrupa kentine de uçuş düzenliyor.

Avrupa ülkelerinde hala uygulanmakta olan ve önümüzdeki günlerde kaldırılması beklenen seyahat kısıtlamaları çerçevesinde şu an için sadece Avrupa Birliği vatandaşlarınının yanı sıra Avrupa’da oturma izni, çalışma izni veya aile birleşmesi amacıyla D tipi pasaportu olan Türk vatandaşlarının kabul edildiği bu uçuşlar, önümüzdeki günlerde genişletilerek güncellenecektir.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/30r1GcO
via IFTTT

TAV iştiraki olan BTA, uluslararası tecrübesiyle ve her zamanki hijyene verdiği üst düzey önem ile yeni döneme hazır TAV iştiraki olan BTA, uluslararası tecrübesiyle ve her zamanki hijyene verdiği üst düzey önem ile yeni döneme hazır. Sadece restoranlarında değil, tedarik zinciri, mal kabul, fabrika, üretim alanları, depo, mutfak gibi operasyonlarının tüm aşamalarını sosyal mesafe ve ekstra hijyen standartları ile pekiştiren BTA, çalışanlarının ve misafirlerinin sağlığını önemsemeye devam ediyor. TAV iştiraki olan BTA, restoranlarında var olan yüksek hijyen standartlarını korona virüs kapsamında daha da geliştirerek hem çalışanlarının hem de misafirlerinin sağlığını her zamanki gibi öncelikli olarak korumaya devam ediyor. İstanbul Havalimanı, Ankara Esenboğa, Bodrum Milas, Alanya Gazipaşa, İzmir Adnan Menderes Havalimanı’nda ve İDO’lardaki birimleriyle hizmet vermeye devam edecek olan BTA, yüksek hijyen standartlarını devam ettiriyor. Ayrıca 10 ülkede operasyonu bulunan BTA, şimdiye kadar edindiği tecrübelerle restoranlarını havayolu şirketlerinin uçuş kararları ve yer aldıkları ülkelerin mevzuatlarına göre açıyor. Menülere QR kodla ulaşılacak BTA restoranlarında günlük olarak temizlik ve dezenfeksiyon yapılırken masa, sandalye gibi sık dokunulan noktalar her misafirden sonra dezenfekte edilecek. Masa ve sandalyelerin arası gerekli mesafe kurallarına uygun olarak yeniden planlandı. Hijyen önlemleri nedeniyle masada servisler artık hazır bulundurulmazken tuz, baharat ve soslar artık misafirlere tek kullanımlık olarak sunulacak. Tabakta sunulan yiyecekler masaya üzeri kapalı şekilde taşınacak. Menüler de geri dönüştürülebilir ve tek kullanımlık hazırlanırken, dileyen misafirler telefonlarından QR kod okutarak menü içeriğini görebilecek ve siparişini verip ödemesini yapabilecek. Her birim özelinde sosyal mesafeye uygun planlama yapıldı BTA çalışanların sağlığı günlük olarak takip edilirken ürünler her zamanki gibi hijyenik koşullarda ve sosyal mesafe kuralına uygun olarak üretiliyor. Restoranların ve birimlerin girişinden itibaren bilgi panosu ve dezenfektan noktası ile başlayıp, ürün seçme, servis ve ödeme noktalarında da hijyen önlemleri alan BTA, tüm alanlarında ve servis uygulamalarında Covid-19 tedbirlerine yönelik uygulamalar hayata geçirdi. Yüz yüze teması azalttı, kasiyer ve misafir arasındaki mesafeyi gözetebilmek için şeffaf separatörler ile teması engelledi, birim içlerine sensörlü dezenfektanlar ekledi, servis personelini koruyucu ekipmanla donattı, temassız ödeme seçeneklerini artırdı. Her bir aşamada bilgilendirme ve yönlendirme uyarıları hazırladı. POS cihazları, servis alanları gibi sık kullanılan noktaların temizlik sıklığını artıran BTA, sipariş verme ve ödeme noktalarında oluşan sıralar için sosyal mesafeye uygun olarak zeminde işaretleme yaptı. Ayrıca tüm operasyonlarında sosyal mesafeye uyulması hususunda görsel öğelerle bilgilendirme yapan BTA, restoranlarda akışın rahatlaması için her birim özelinde sosyal mesafeye uygun akış planlaması yaptı. Operasyonun her aşamasında önlem Önlemlerin sadece restoranlarda değil, mal kabulden depoya, mutfaklardan personel kullanımlı alanlara, ofislerden toplantı alanlarına kadar tüm alanlarda alındığını vurgulayan BTA İcra Kurulu Başkanı Sadettin Cesur, “Her zaman uyguladığımız ultra hijyen standartları üzerindenaldığımız incelikli ve detaylı ekstra önlemlerle yeni sürece hazırız. Hijyene ve insan sağlığına hakim bir şirket olarak yenilikleri her zaman takip eden, titizlikle uygulayan, sektörün hijyen konusunda başarılı bir oyuncusuyuz. Personelimizi ve misafirlerimizi en üst seviyede koruyan bu ekstra önlemlerimizle sektörümüzde öncü ve örnek olmaya devam edeceğiz. Gelecek bu yeni dönemde tecrübelerimiz bizim en büyük şansımız ve yol ışığımız olacak, daha da güçlenerek yolumuza devam edeceğimize inanıyorum. Gülen yüzlerimizle hizmet vermeyi çok özledik. Şimdi her ne kadar gülümsememiz maskelerimizin altında kalacak olsa da tatlı bir sürprizle ve aynı sıcaklıkla misafirlerimizi heyecanla bekliyoruz” dedi. “Restoranlarımızı kademeli olarak açacağız” TAV iştiraki olan BTA, uluslararası tecrübesiyle ve her zamanki hijyene verdiği üst düzey önem ile yeni döneme hazır. Sadece restoranlarında değil, tedarik zinciri, mal kabul, fabrika, üretim alanları, depo, mutfak gibi operasyonlarının tüm aşamalarını sosyal mesafe ve ekstra hijyen standartları ile pekiştiren BTA, çalışanlarının ve misafirlerinin sağlığını önemsemeye devam ediyor. TAV iştiraki olan BTA, restoranlarında var olan yüksek hijyen standartlarını korona virüs kapsamında daha da geliştirerek hem çalışanlarının hem de misafirlerinin sağlığını her zamanki gibi öncelikli olarak korumaya devam ediyor. İstanbul Havalimanı, Ankara Esenboğa, Bodrum Milas, Alanya Gazipaşa, İzmir Adnan Menderes Havalimanı’nda ve İDO’lardaki birimleriyle hizmet vermeye devam edecek olan BTA, yüksek hijyen standartlarını devam ettiriyor. Ayrıca 10 ülkede operasyonu bulunan BTA, şimdiye kadar edindiği tecrübelerle restoranlarını havayolu şirketlerinin uçuş kararları ve yer aldıkları ülkelerin mevzuatlarına göre açıyor. Menülere QR kodla ulaşılacak BTA restoranlarında günlük olarak temizlik ve dezenfeksiyon yapılırken masa, sandalye gibi sık dokunulan noktalar her misafirden sonra dezenfekte edilecek. Masa ve sandalyelerin arası gerekli mesafe kurallarına uygun olarak yeniden planlandı. Hijyen önlemleri nedeniyle masada servisler artık hazır bulundurulmazken tuz, baharat ve soslar artık misafirlere tek kullanımlık olarak sunulacak. Tabakta sunulan yiyecekler masaya üzeri kapalı şekilde taşınacak. Menüler de geri dönüştürülebilir ve tek kullanımlık hazırlanırken, dileyen misafirler telefonlarından QR kod okutarak menü içeriğini görebilecek ve siparişini verip ödemesini yapabilecek. Her birim özelinde sosyal mesafeye uygun planlama yapıldı BTA çalışanların sağlığı günlük olarak takip edilirken ürünler her zamanki gibi hijyenik koşullarda ve sosyal mesafe kuralına uygun olarak üretiliyor. Restoranların ve birimlerin girişinden itibaren bilgi panosu ve dezenfektan noktası ile başlayıp, ürün seçme, servis ve ödeme noktalarında da hijyen önlemleri alan BTA, tüm alanlarında ve servis uygulamalarında Covid-19 tedbirlerine yönelik uygulamalar hayata geçirdi. Yüz yüze teması azalttı, kasiyer ve misafir arasındaki mesafeyi gözetebilmek için şeffaf separatörler ile teması engelledi, birim içlerine sensörlü dezenfektanlar ekledi, servis personelini koruyucu ekipmanla donattı, temassız ödeme seçeneklerini artırdı. Her bir aşamada bilgilendirme ve yönlendirme uyarıları hazırladı. POS cihazları, servis alanları gibi sık kullanılan noktaların temizlik sıklığını artıran BTA, sipariş verme ve ödeme noktalarında oluşan sıralar için sosyal mesafeye uygun olarak zeminde işaretleme yaptı. Ayrıca tüm operasyonlarında sosyal mesafeye uyulması hususunda görsel öğelerle bilgilendirme yapan BTA, restoranlarda akışın rahatlaması için her birim özelinde sosyal mesafeye uygun akış planlaması yaptı. Operasyonun her aşamasında önlem Önlemlerin sadece restoranlarda değil, mal kabulden depoya, mutfaklardan personel kullanımlı alanlara, ofislerden toplantı alanlarına kadar tüm alanlarda alındığını vurgulayan BTA İcra Kurulu Başkanı Sadettin Cesur, “Her zaman uyguladığımız ultra hijyen standartları üzerindenaldığımız incelikli ve detaylı ekstra önlemlerle yeni sürece hazırız. Hijyene ve insan sağlığına hakim bir şirket olarak yenilikleri her zaman takip eden, titizlikle uygulayan, sektörün hijyen konusunda başarılı bir oyuncusuyuz. Personelimizi ve misafirlerimizi en üst seviyede koruyan bu ekstra önlemlerimizle sektörümüzde öncü ve örnek olmaya devam edeceğiz. Gelecek bu yeni dönemde tecrübelerimiz bizim en büyük şansımız ve yol ışığımız olacak, daha da güçlenerek yolumuza devam edeceğimize inanıyorum. Gülen yüzlerimizle hizmet vermeyi çok özledik. Şimdi her ne kadar gülümsememiz maskelerimizin altında kalacak olsa da tatlı bir sürprizle ve aynı sıcaklıkla misafirlerimizi heyecanla bekliyoruz” dedi. “Restoranlarımızı kademeli olarak açacağız” Açılan ve açılacak olan operasyonlarıyla ilgili bilgi veren Cesur, “Yurtdışında Riga ve Zagreb’de bir aydır hizmet veriyoruz. Türkiye’de seyahat kısıtlarının kalkmasıyla 1 Haziran’dan itibaren restoranlarımızı kademeli olarak açmaya başladık. Faaliyete dönerken şimdiye kadar edindiğimiz tüm tecrübemizi, deneyimimizi kullanarak bütün önlemleri yasal gereklerin de ötesinde aldık. Misafirlerimizin kendilerini güvende hissederek lezzetlerimizin tadını keyifle çıkarmasını istiyor ve amaçlıyoruz. İlk aşamada açtığımız İDO, İzmir, Ankara havalimanlarımızdaki noktalarımızda misafirlerimize sorunsuz şekilde hizmet verdik. İstanbul Havalimanı’nda da dış hat uçuşlarının başlamasıyla kademeli olarak restoranlarımızı açacağız. Mart ayında seyahat yasaklarının başlamasıyla 11 ülkenin tamamında operasyonlarımız durmuştu. Yeni bir artış olmazsa, Eylül ayından itibaren tüm dünyada operasyonlarımızı eksiksiz bir şekilde açmış olacağımıza inanıyoruz” dedi.

TAV iştiraki olan BTA, uluslararası tecrübesiyle ve her zamanki hijyene verdiği üst düzey önem ile yeni döneme hazır. Sadece restoranlarında değil, tedarik zinciri, mal kabul, fabrika, üretim alanları, depo, mutfak gibi operasyonlarının tüm aşamalarını sosyal mesafe ve ekstra hijyen standartları ile pekiştiren BTA, çalışanlarının ve misafirlerinin sağlığını önemsemeye devam ediyor.

TAV iştiraki olan BTA, restoranlarında var olan yüksek hijyen standartlarını korona virüs kapsamında daha da geliştirerek hem çalışanlarının hem de misafirlerinin sağlığını her zamanki gibi öncelikli olarak korumaya devam ediyor. İstanbul Havalimanı, Ankara Esenboğa, Bodrum Milas, Alanya Gazipaşa, İzmir Adnan Menderes Havalimanı’nda ve İDO’lardaki birimleriyle hizmet vermeye devam edecek olan BTA, yüksek hijyen standartlarını devam ettiriyor. Ayrıca 10 ülkede operasyonu bulunan BTA, şimdiye kadar edindiği tecrübelerle restoranlarını havayolu şirketlerinin uçuş kararları ve yer aldıkları ülkelerin mevzuatlarına göre açıyor.

Menülere QR kodla ulaşılacak

BTA restoranlarında günlük olarak temizlik ve dezenfeksiyon yapılırken masa, sandalye gibi sık dokunulan noktalar her misafirden sonra dezenfekte edilecek. Masa ve sandalyelerin arası gerekli mesafe kurallarına uygun olarak yeniden planlandı. Hijyen önlemleri nedeniyle masada servisler artık hazır bulundurulmazken tuz, baharat ve soslar artık misafirlere tek kullanımlık olarak sunulacak. Tabakta sunulan yiyecekler masaya üzeri kapalı şekilde taşınacak. Menüler de geri dönüştürülebilir ve tek kullanımlık hazırlanırken, dileyen misafirler telefonlarından QR kod okutarak menü içeriğini görebilecek ve siparişini verip ödemesini yapabilecek.

Her birim özelinde sosyal mesafeye uygun planlama yapıldı

BTA çalışanların sağlığı günlük olarak takip edilirken ürünler her zamanki gibi hijyenik koşullarda ve sosyal mesafe kuralına uygun olarak üretiliyor. Restoranların ve birimlerin girişinden itibaren bilgi panosu ve dezenfektan noktası ile başlayıp, ürün seçme, servis ve ödeme noktalarında da hijyen önlemleri alan BTA, tüm alanlarında ve servis uygulamalarında Covid-19 tedbirlerine yönelik uygulamalar hayata geçirdi. Yüz yüze teması azalttı, kasiyer ve misafir arasındaki mesafeyi gözetebilmek için şeffaf separatörler ile teması engelledi, birim içlerine sensörlü dezenfektanlar ekledi, servis personelini koruyucu ekipmanla donattı, temassız ödeme seçeneklerini artırdı. Her bir aşamada bilgilendirme ve yönlendirme uyarıları hazırladı. POS cihazları, servis alanları gibi sık kullanılan noktaların temizlik sıklığını artıran BTA, sipariş verme ve ödeme noktalarında oluşan sıralar için sosyal mesafeye uygun olarak zeminde işaretleme yaptı. Ayrıca tüm operasyonlarında sosyal mesafeye uyulması hususunda görsel öğelerle bilgilendirme yapan BTA, restoranlarda akışın rahatlaması için her birim özelinde sosyal mesafeye uygun akış planlaması yaptı.

Operasyonun her aşamasında önlem

Önlemlerin sadece restoranlarda değil, mal kabulden depoya, mutfaklardan personel kullanımlı alanlara, ofislerden toplantı alanlarına kadar tüm alanlarda alındığını vurgulayan BTA İcra Kurulu Başkanı Sadettin Cesur, “Her zaman uyguladığımız ultra hijyen standartları üzerindenaldığımız incelikli ve detaylı ekstra önlemlerle yeni sürece hazırız. Hijyene ve insan sağlığına hakim bir şirket olarak yenilikleri her zaman takip eden, titizlikle uygulayan, sektörün hijyen konusunda başarılı bir oyuncusuyuz. Personelimizi ve misafirlerimizi en üst seviyede koruyan bu ekstra önlemlerimizle sektörümüzde öncü ve örnek olmaya devam edeceğiz. Gelecek bu yeni dönemde tecrübelerimiz bizim en büyük şansımız ve yol ışığımız olacak, daha da güçlenerek yolumuza devam edeceğimize inanıyorum. Gülen yüzlerimizle hizmet vermeyi çok özledik. Şimdi her ne kadar gülümsememiz maskelerimizin altında kalacak olsa da tatlı bir sürprizle ve aynı sıcaklıkla misafirlerimizi heyecanla bekliyoruz” dedi.

“Restoranlarımızı kademeli olarak açacağız”

TAV iştiraki olan BTA, uluslararası tecrübesiyle ve her zamanki hijyene verdiği üst düzey önem ile yeni döneme hazır. Sadece restoranlarında değil, tedarik zinciri, mal kabul, fabrika, üretim alanları, depo, mutfak gibi operasyonlarının tüm aşamalarını sosyal mesafe ve ekstra hijyen standartları ile pekiştiren BTA, çalışanlarının ve misafirlerinin sağlığını önemsemeye devam ediyor.

TAV iştiraki olan BTA, restoranlarında var olan yüksek hijyen standartlarını korona virüs kapsamında daha da geliştirerek hem çalışanlarının hem de misafirlerinin sağlığını her zamanki gibi öncelikli olarak korumaya devam ediyor. İstanbul Havalimanı, Ankara Esenboğa, Bodrum Milas, Alanya Gazipaşa, İzmir Adnan Menderes Havalimanı’nda ve İDO’lardaki birimleriyle hizmet vermeye devam edecek olan BTA, yüksek hijyen standartlarını devam ettiriyor. Ayrıca 10 ülkede operasyonu bulunan BTA, şimdiye kadar edindiği tecrübelerle restoranlarını havayolu şirketlerinin uçuş kararları ve yer aldıkları ülkelerin mevzuatlarına göre açıyor.

Menülere QR kodla ulaşılacak

BTA restoranlarında günlük olarak temizlik ve dezenfeksiyon yapılırken masa, sandalye gibi sık dokunulan noktalar her misafirden sonra dezenfekte edilecek. Masa ve sandalyelerin arası gerekli mesafe kurallarına uygun olarak yeniden planlandı. Hijyen önlemleri nedeniyle masada servisler artık hazır bulundurulmazken tuz, baharat ve soslar artık misafirlere tek kullanımlık olarak sunulacak. Tabakta sunulan yiyecekler masaya üzeri kapalı şekilde taşınacak. Menüler de geri dönüştürülebilir ve tek kullanımlık hazırlanırken, dileyen misafirler telefonlarından QR kod okutarak menü içeriğini görebilecek ve siparişini verip ödemesini yapabilecek.

Her birim özelinde sosyal mesafeye uygun planlama yapıldı

BTA çalışanların sağlığı günlük olarak takip edilirken ürünler her zamanki gibi hijyenik koşullarda ve sosyal mesafe kuralına uygun olarak üretiliyor. Restoranların ve birimlerin girişinden itibaren bilgi panosu ve dezenfektan noktası ile başlayıp, ürün seçme, servis ve ödeme noktalarında da hijyen önlemleri alan BTA, tüm alanlarında ve servis uygulamalarında Covid-19 tedbirlerine yönelik uygulamalar hayata geçirdi. Yüz yüze teması azalttı, kasiyer ve misafir arasındaki mesafeyi gözetebilmek için şeffaf separatörler ile teması engelledi, birim içlerine sensörlü dezenfektanlar ekledi, servis personelini koruyucu ekipmanla donattı, temassız ödeme seçeneklerini artırdı. Her bir aşamada bilgilendirme ve yönlendirme uyarıları hazırladı. POS cihazları, servis alanları gibi sık kullanılan noktaların temizlik sıklığını artıran BTA, sipariş verme ve ödeme noktalarında oluşan sıralar için sosyal mesafeye uygun olarak zeminde işaretleme yaptı. Ayrıca tüm operasyonlarında sosyal mesafeye uyulması hususunda görsel öğelerle bilgilendirme yapan BTA, restoranlarda akışın rahatlaması için her birim özelinde sosyal mesafeye uygun akış planlaması yaptı.

Operasyonun her aşamasında önlem

Önlemlerin sadece restoranlarda değil, mal kabulden depoya, mutfaklardan personel kullanımlı alanlara, ofislerden toplantı alanlarına kadar tüm alanlarda alındığını vurgulayan BTA İcra Kurulu Başkanı Sadettin Cesur, “Her zaman uyguladığımız ultra hijyen standartları üzerindenaldığımız incelikli ve detaylı ekstra önlemlerle yeni sürece hazırız. Hijyene ve insan sağlığına hakim bir şirket olarak yenilikleri her zaman takip eden, titizlikle uygulayan, sektörün hijyen konusunda başarılı bir oyuncusuyuz. Personelimizi ve misafirlerimizi en üst seviyede koruyan bu ekstra önlemlerimizle sektörümüzde öncü ve örnek olmaya devam edeceğiz. Gelecek bu yeni dönemde tecrübelerimiz bizim en büyük şansımız ve yol ışığımız olacak, daha da güçlenerek yolumuza devam edeceğimize inanıyorum. Gülen yüzlerimizle hizmet vermeyi çok özledik. Şimdi her ne kadar gülümsememiz maskelerimizin altında kalacak olsa da tatlı bir sürprizle ve aynı sıcaklıkla misafirlerimizi heyecanla bekliyoruz” dedi.

“Restoranlarımızı kademeli olarak açacağız”

Açılan ve açılacak olan operasyonlarıyla ilgili bilgi veren Cesur, “Yurtdışında Riga ve Zagreb’de bir aydır hizmet veriyoruz. Türkiye’de seyahat kısıtlarının kalkmasıyla 1 Haziran’dan itibaren restoranlarımızı kademeli olarak açmaya başladık. Faaliyete dönerken şimdiye kadar edindiğimiz tüm tecrübemizi, deneyimimizi kullanarak bütün önlemleri yasal gereklerin de ötesinde aldık. Misafirlerimizin kendilerini güvende hissederek lezzetlerimizin tadını keyifle çıkarmasını istiyor ve amaçlıyoruz. İlk aşamada açtığımız İDO, İzmir, Ankara havalimanlarımızdaki noktalarımızda misafirlerimize sorunsuz şekilde hizmet verdik. İstanbul Havalimanı’nda da dış hat uçuşlarının başlamasıyla kademeli olarak restoranlarımızı açacağız. Mart ayında seyahat yasaklarının başlamasıyla 11 ülkenin tamamında operasyonlarımız durmuştu. Yeni bir artış olmazsa, Eylül ayından itibaren tüm dünyada operasyonlarımızı eksiksiz bir şekilde açmış olacağımıza inanıyoruz” dedi.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/37iOWGu
via IFTTT

10 Haziran 2020 Çarşamba

TAV iştiraki olan BTA, uluslararası tecrübesiyle ve her zamanki hijyene verdiği üst düzey önem ile yeni döneme hazır


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/37iOWGu

Anadolujet yurtdışı uçuşları


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/3f9jY6s

Anadolujet yurtdışı uçuşları Anadolujet internet sitesinde yapılan açıklamada yurtdışı seferlerin 11 Haziran 2020 günü başlayacağı duyuruldu. Yeniden Buluşuyoruz, Yurt Dışı Seferlerine 11 Haziran’dan İtibaren Başlıyoruz! Biz de sizlerle seyahat etmeyi çok özledik. Koronavirüs salgını sebebiyle bir süredir yaşanan aksaklıkların ardından yeniden gökyüzü ile buluşuyoruz. Salgın sebebiyle dünya genelinde alınan koruyucu tedbirler kapsamında uygulanan seyahat kısıtlamalarının esnetilmesiyle birlikte 11 Haziran 2020*tarihinden itibaren yurt dışı uçuşlarımıza başlıyoruz. Ulusal ve uluslararası sağlık otoriteleri ile yaptığımız titiz çalışmaların sonucunda daha sağlıklı ve güvenli standartlara sahip uçuşlarımız için hazırız! 11 Haziran’dan itibaren kademeli olarak artacak olan dış hat uçuşlarına ait tarife bilgilerimizi inceleyerek seyahat planlarınızı yapmaya hemen başlayabilirsiniz. Seyahat engellerinin kalkması, otoritelerin vereceği izinler doğrultusunda yeniden planlanan güncel sefer bilgilerine alttaki tablodan ulaşabilirsiniz. İstanbul Sabiha Gökçen Çıkışlı/Varışlı Yurt Dışı Uçuşlarımız KALKIŞ VARIŞ BAŞLANGIÇ TARİHİ* İstanbul (Sabiha Gökçen) Amsterdam 11 Haz İstanbul (Sabiha Gökçen) Düsseldorf 11 Haz İstanbul (Sabiha Gökçen) Frankfurt 11 Haz İstanbul (Sabiha Gökçen) Berlin 11 Haz İstanbul (Sabiha Gökçen) Stuttgart 11 Haz İstanbul (Sabiha Gökçen) Münih 11 Haz İstanbul (Sabiha Gökçen) Londra 11 Haz İstanbul (Sabiha Gökçen) Brüksel 15 Haz İstanbul (Sabiha Gökçen) Paris 15 Haz İstanbul (Sabiha Gökçen) Viyana 16 Haz Ankara Esenboğa Çıkışlı/Varışlı Yurt Dışı Uçuşlarımız KALKIŞ VARIŞ BAŞLANGIÇ TARİHİ* Ankara Berlin 11 Haz Ankara Frankfurt 12 Haz Ankara Paris 16 Haz Ankara Stokholm 17 Haz Ankara Kopenhag 28 Haz *Seferlerin başlangıç tarihleri parkura göre değişiklik gösterebilir.

Anadolujet internet sitesinde yapılan açıklamada yurtdışı seferlerin 11 Haziran 2020 günü başlayacağı duyuruldu.

Yeniden Buluşuyoruz, Yurt Dışı Seferlerine 11 Haziran’dan İtibaren Başlıyoruz!

Biz de sizlerle seyahat etmeyi çok özledik. Koronavirüs salgını sebebiyle bir süredir yaşanan aksaklıkların ardından yeniden gökyüzü ile buluşuyoruz.

Salgın sebebiyle dünya genelinde alınan koruyucu tedbirler kapsamında uygulanan seyahat kısıtlamalarının esnetilmesiyle birlikte 11 Haziran 2020*tarihinden itibaren yurt dışı uçuşlarımıza başlıyoruz. Ulusal ve uluslararası sağlık otoriteleri ile yaptığımız titiz çalışmaların sonucunda daha sağlıklı ve güvenli standartlara sahip uçuşlarımız için hazırız!

11 Haziran’dan itibaren kademeli olarak artacak olan dış hat uçuşlarına ait tarife bilgilerimizi inceleyerek seyahat planlarınızı yapmaya hemen başlayabilirsiniz.

Seyahat engellerinin kalkması, otoritelerin vereceği izinler doğrultusunda yeniden planlanan güncel sefer bilgilerine alttaki tablodan ulaşabilirsiniz.

İstanbul Sabiha Gökçen Çıkışlı/Varışlı Yurt Dışı Uçuşlarımız

KALKIŞ VARIŞ BAŞLANGIÇ TARİHİ*
İstanbul
(Sabiha Gökçen)
Amsterdam 11 Haz
İstanbul
(Sabiha Gökçen)
Düsseldorf 11 Haz
İstanbul
(Sabiha Gökçen)
Frankfurt 11 Haz
İstanbul
(Sabiha Gökçen)
Berlin 11 Haz
İstanbul
(Sabiha Gökçen)
Stuttgart 11 Haz
İstanbul
(Sabiha Gökçen)
Münih 11 Haz
İstanbul
(Sabiha Gökçen)
Londra 11 Haz
İstanbul
(Sabiha Gökçen)
Brüksel 15 Haz
İstanbul
(Sabiha Gökçen)
Paris 15 Haz
İstanbul
(Sabiha Gökçen)
Viyana 16 Haz

Ankara Esenboğa Çıkışlı/Varışlı Yurt Dışı Uçuşlarımız

KALKIŞ VARIŞ BAŞLANGIÇ TARİHİ*
Ankara Berlin 11 Haz
Ankara Frankfurt 12 Haz
Ankara Paris 16 Haz
Ankara Stokholm 17 Haz
Ankara Kopenhag 28 Haz

*Seferlerin başlangıç tarihleri parkura göre değişiklik gösterebilir.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/3f9jY6s
via IFTTT

HAVACILIK TARİHİNİN EN KÖTÜ YILI


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2UvaH0E