10 Haziran 2020 Çarşamba

HAVACILIK TARİHİNİN EN KÖTÜ YILI Uluslararası Hava Taşımacılığı Birliği (IATA) küresel hava taşımacılığı sektörünün finansal verilerine ilişkin raporu yayınladı. Yayınlanan raporda bu sene havayolu şirketlerinin 84,3 milyon dolar zarar edebileceğini duyurdu. Hava taşımacılığının 2019 yılına göre yarı yarıya düşüşle 419 milyar dolara gerileceği tahmin ediliyor. IATA’nın 2021 yılı için tahmin edilen hava taşımacılığı gelirlerinin 600 milyar dolara yükseleceği ön görülüyor. Raporda 2020 yılının havacılık tarihinde en kötü yıl olduğun dikkat çekilerek havayolu şirketlerinin bu yıl 84,3 milyar dolar zararın 2021 yılında 15,8 milyar dolara gerileceği de hatmin ediliyor. HAVACILIK TARİHİNİN EN KÖTÜ YILI IATA Üst Yöneticisi Alexandre de Juniac’ın görüşlerinde yer verilen raporda Havacılık sektörü ortalama olarak bu yıl günde 230 milyon dolar zarar ediyor. Yıllık 2,2 milyar yolcu tahminine göre havayolu şirketleri yolcu başına 37,54 dolar kaybediyor. IATA Üst Yöneticisi Alexandre de Juniac’ın görüşlerine yer verilen raporda ayrıca İnsanları güvenli bir şekilde tekrar uçurmak güçlü bir ekonomik teşvik olacaktır.” değerlendirmesini yaptı.

Uluslararası Hava Taşımacılığı Birliği (IATA) küresel hava taşımacılığı sektörünün finansal verilerine ilişkin raporu yayınladı.

Yayınlanan raporda bu sene havayolu şirketlerinin 84,3 milyon dolar zarar edebileceğini duyurdu.

Hava taşımacılığının 2019 yılına göre yarı yarıya düşüşle 419 milyar dolara gerileceği tahmin ediliyor.

IATA’nın 2021 yılı için tahmin edilen hava taşımacılığı gelirlerinin 600 milyar dolara yükseleceği ön görülüyor.

Raporda 2020 yılının havacılık tarihinde en kötü yıl olduğun dikkat çekilerek havayolu şirketlerinin bu yıl 84,3 milyar dolar zararın 2021 yılında 15,8 milyar dolara gerileceği de hatmin ediliyor.

HAVACILIK TARİHİNİN EN KÖTÜ YILI

IATA Üst Yöneticisi Alexandre de Juniac’ın görüşlerinde yer verilen raporda Havacılık sektörü ortalama olarak bu yıl günde 230 milyon dolar zarar ediyor. Yıllık 2,2 milyar yolcu tahminine göre havayolu şirketleri yolcu başına 37,54 dolar kaybediyor.

IATA Üst Yöneticisi Alexandre de Juniac’ın görüşlerine yer verilen raporda ayrıca İnsanları güvenli bir şekilde tekrar uçurmak güçlü bir ekonomik teşvik olacaktır.” değerlendirmesini yaptı.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2UvaH0E
via IFTTT

THY MANİLA-İSTANBUL ÖZEL SEFERİ 12 HAZİRAN 2020 TARİHİNE ERTELENDİ


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/3dPq37R

THY MANİLA-İSTANBUL ÖZEL SEFERİ 12 HAZİRAN 2020 TARİHİNE ERTELENDİ FİLİPİNLER’DEN ÜLKEMİZE DÖNECEK VATANDAŞLARIMIZ İÇİN DÜZENLENECEK THY MANİLA-İSTANBUL ÖZEL SEFERİNİN 12 HAZİRAN 2020 TARİHİNE ERTELENMESİ HAKKINDA ÖNEMLİ DUYURU FİLİPİNLER’DEN ÜLKEMİZE DÖNECEK VATANDAŞLARIMIZ İÇİN DÜZENLENECEK THY MANİLA-İSTANBUL ÖZEL SEFERİNİN 12 HAZİRAN 2020 TARİHİNE ERTELENMESİ HAKKINDA ÖNEMLİ DUYURU pic.twitter.com/7uabcjYb9r — T.C. Manila BE (@trembassymanila) June 10, 2020

FİLİPİNLER’DEN ÜLKEMİZE DÖNECEK VATANDAŞLARIMIZ İÇİN DÜZENLENECEK THY MANİLA-İSTANBUL ÖZEL SEFERİNİN 12 HAZİRAN 2020 TARİHİNE ERTELENMESİ HAKKINDA ÖNEMLİ DUYURU



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/3dPq37R
via IFTTT

KAÇ SAAT ÖNCE HAVALİMANINDA OLMALI?


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2Uv091A

KAÇ SAAT ÖNCE HAVALİMANINDA OLMALI? Türk Hava Yolları korona virüs salgı nedeni ile iptal edilen seferler yeniden başlattı. THY uçuşlarının yeniden başlaması sebebi ile yolcularına önemli uyarıda bulundu. Yolcuların mağduriyet yaşamaması için en az 3 saat öncesinde havalimanında olmaları gerektiğini belitti. THY check-in sürelerini güncelledi THY check-in işlemlerinin güncellenmesi sebebi ile yolcuların mağduriyet yaşamaması için havalimanına yurt içi uçuşları için en az 3 yurt dışı uçuşları için en az 4 saat öncesinden gelmesi için açıklama yaptı. THY’den yapılan açıklamada şu bilgilere yer verildi: “Havalimanlarında alınan ek önlemler sebebiyle oluşabilecek zaman kayıplarına karşı, yolcularımızın yurt içi uçuşları için en az 3 yurt dışı uçuşları için en az 4 saat öncesinden önce terminale gelmeleri önerilmektedir. Check-in işlemlerinin, iç hat uçuşları için tarifeli kalkış saatinden en az 60 dakika ve dış hat uçuşlarından 75 dakika önce sona ereceğini lütfen unutmayın.

Türk Hava Yolları korona virüs salgı nedeni ile iptal edilen seferler yeniden başlattı. THY uçuşlarının yeniden başlaması sebebi ile yolcularına önemli uyarıda bulundu. Yolcuların mağduriyet yaşamaması için en az 3 saat öncesinde havalimanında olmaları gerektiğini belitti.

THY check-in sürelerini güncelledi

THY check-in işlemlerinin güncellenmesi sebebi ile yolcuların mağduriyet yaşamaması için havalimanına yurt içi uçuşları için en az 3 yurt dışı uçuşları için en az 4 saat öncesinden gelmesi için açıklama yaptı.

THY’den yapılan açıklamada şu bilgilere yer verildi:

“Havalimanlarında alınan ek önlemler sebebiyle oluşabilecek zaman kayıplarına karşı, yolcularımızın yurt içi uçuşları için en az 3 yurt dışı uçuşları için en az 4 saat öncesinden önce terminale gelmeleri önerilmektedir.

Check-in işlemlerinin, iç hat uçuşları için tarifeli kalkış saatinden en az 60 dakika ve dış hat uçuşlarından 75 dakika önce sona ereceğini lütfen unutmayın.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2Uv091A
via IFTTT

9 Haziran 2020 Salı

Tailwind Havayolları, İngiltere ve Türkiye arasında hava köprüsü kurdu


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/37h5Zst

Tailwind Havayolları, İngiltere ve Türkiye arasında hava köprüsü kurdu Türk Sivil Havacılığının önemli markalarından Tailwind Havayolları Covid-19 sürecinde evlerine ve sevdiklerine dönmek için çabalayan vatandaşlarımıza destek olmaya devam ediyor. Bunun en dikkat çekici örneklerinden biri İngiltere ve Türkiye arasında kurdukları hava köprüsü. Sürecin başından bu yana planlanan 17 sefer ile yaklaşık olarak 2.700 vatandaşımız yurda dönme imkanı buldu. Pandemi sonrası ortaya çıkan zor şartların bir sonucu olan bütün gereklilikleri yerine getiren Tailwind Havayolları Genel Müdürü Mehmet Bostan konuya ilişkin şunları söyledi “Covid-19’a karşı yürütülen mücadele de sona gelmek üzereyiz. Başından beri hiç bir tedbiri elden bırakmadan hassasiyet içinde insanlara yardım etmeye çalışıyoruz. Bu doğrultuda maksimum profesyonellik sergileyen ekip arkadaşlarımıza ve bize destek olan tüm paydaşlarımıza minnettarız” Tailwind Havayolları, İngiltere ve Türkiye arasında hava köprüsü kurdu. Türk Sivil Havacılığının önemli markalarından Tailwind Havayolları Covid-19 sürecinde evlerine ve sevdiklerine dönmek için çabalayan vatandaşlarımıza destek olmaya devam ediyor. pic.twitter.com/Xfu3xRJB0F — AirportIST (@AirportIST) June 9, 2020

Türk Sivil Havacılığının önemli markalarından Tailwind Havayolları Covid-19 sürecinde evlerine ve sevdiklerine dönmek için çabalayan vatandaşlarımıza destek olmaya devam ediyor. Bunun en dikkat çekici örneklerinden biri İngiltere ve Türkiye arasında kurdukları hava köprüsü. Sürecin başından bu yana planlanan 17 sefer ile yaklaşık olarak 2.700 vatandaşımız yurda dönme imkanı buldu.

Pandemi sonrası ortaya çıkan zor şartların bir sonucu olan bütün gereklilikleri yerine getiren Tailwind Havayolları Genel Müdürü Mehmet Bostan konuya ilişkin şunları söyledi “Covid-19’a karşı yürütülen mücadele de sona gelmek üzereyiz. Başından beri hiç bir tedbiri elden bırakmadan hassasiyet içinde insanlara yardım etmeye çalışıyoruz. Bu doğrultuda maksimum profesyonellik sergileyen ekip arkadaşlarımıza ve bize destek olan tüm paydaşlarımıza minnettarız”



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/37h5Zst
via IFTTT